Miten pääsen eroon pelaajasta ketä kukaan ei osta? Kattelin vaa pitkästä aikaa vähän pelaajia ja huomasin 56 vuotiaan papparaisen junioreiden joukossa. Ei siinä kaakissa ole muuta hyvää muuta kuin sen kunto.
Eroon pelaajasta
8
1526
Vastaukset
Sehän oliki valmentaja. Hupsista. Miten saan uuden?
- Jouko&Kosti
lammas-jr kirjoitti:
Täähä menee ihan perseelleen koko juttu.
Anteeksi mutta tämä on niin kuuluisa lol :D
Tekevälle sattuu. Jouko&Kosti kirjoitti:
Anteeksi mutta tämä on niin kuuluisa lol :D
Tekevälle sattuu.Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
- Perditus'
lammas-jr kirjoitti:
Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
Putosin totaalisesti =DDD
- raivokas ruuvi
lammas-jr kirjoitti:
Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
voin ostaa sen halvalla!!
sano hinta niin ostan sen!!!!
saan kyl mun jengin vast täl viikol joku päivä..
mutta siis mun nimimerkki hattrickis on ruuvi ja jengi on gangstat!
kirjota mun sähköpostiin
[email protected] ja kerro hinta vaan niin saat nurkista pyörimästä sen papparaisen... - plööhplööh
raivokas ruuvi kirjoitti:
voin ostaa sen halvalla!!
sano hinta niin ostan sen!!!!
saan kyl mun jengin vast täl viikol joku päivä..
mutta siis mun nimimerkki hattrickis on ruuvi ja jengi on gangstat!
kirjota mun sähköpostiin
[email protected] ja kerro hinta vaan niin saat nurkista pyörimästä sen papparaisen...Ei valmentajaa voi myydä.
- Ameobi
Joo ei niis vanhois pelaajis mitää vikaa oo mun kaudes Alan shearer, 34 teki yli kymmenen maalii et ei niis mitää vikaa oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461
