Tietääkö kukaan, voiko Mombasassa nostaa rahaa automaatista Visa-Electronilla?
Kumpana käteinen mukaan, dollareina vai euroina?
Visa-Electron Mombasassa
3
1039
Vastaukset
- valkoihoinen
ja suomalaiset , anteeksi vain noin tyhmiä että ottavat Afrikkaan euroja mukaan...mitä päässä liikkuu, ihan sama kuin tuo suomeen jenejä ja yrittää maksaa bensa-asemalla, arvaa miten käy ? ajatelkaa nyt vähän
- kuTaasVälähtää
Eurot nyt sattuvat olemaan yksi suurimmista (=laajimmin hyväksytyistä) valuutoista ja eurojen vaihto shillinkeihin Keniassa onnistuu ihan siinä kuin USdollareidenkin. Mutta VisaElectron toimii Keniassa vähän pienempienkin kaupunkien automaateissa...siinä onkin turvallinen olo, kun vieressä yleensä seisoo aseistettu vartija, jos ATM sattuu olemaan samassa rakennuksessa pankin kanssa! :D
- että
Keniassa kävi noin vuosi sitten sekä dollarit että eurot maksuvälineinä jossain paikoissa. (jopa pikkupuodeissa tai katukauppiailla, jos ei muuta ollut tarjota)Safarin maksoimme euroina ja hotellin sai maksettua dollareina. Kun viisumi maksaa 50 dollaria tai 50 euroa, niin kumpi kannattaa? Onko joku laskenut? Dollareista joutuu maksamaan vaihtopalkkion Suomessa, euro on dollaria kalliimpi. Euron kurssi nousi, ja dollarin laski viime vuonna. Harvassa paikassa Suomessa mennään pankkiin turvatarkastuksen läpi!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477