Tietääkö kukaan että onko olemassa jotain nettikaupaa josta voisi tilata palapelejä? Asun täällä keskellä ei mitään ja täällä ei tosiaankaan ole kovin kummoinen tarjonta, haaveilisin kovasti näistä Ravensburgerin star line palapeleistä....mutta muutkin käy =O)
Palapelien ystävät hoi!
6
4783
Vastaukset
- Kaisa-Lotta
vastata viestiisi, mutta jatkan palapeliketjua toisella kysymyksellä: mikä on Helsingissä paras palapelikauppa?
Innostuin palapeleistä vasta puolisen vuotta sitten ja tuntuu, että Stockan ja Suomalaisen kirjakaupan valikoimat alkavat käydä kapeiksi. Itiksen Lelulaatikko on kadonnut jonnekin.
Teen noin 1000 palan pelejä, isompiin ei ole oikein sopivaa tilaa. Ja pidän erityisesti maalauksista. olen tehnyt kaikki sopivat Monet'n maalauksista tehdyt palapelit, jotka olen löytänyt. (Pidän erityisesti Monet'sta.) Ihan heti ei tule mieleen mitään nettiosoitetta.
Lisäksi -omasta mielestäni- on kuitenkin parempi käydä hakemassa vaikka parikin palapeliä kerralla kuin tilata postitse (kulut, pakkaus).
Muutaman paikan olen kirjoittanut ketjun "1000 palaa" alle: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000000660&posting=22000000008871497- Joni_78
Ite ettiin kans mut ei taida suomes olla. Suomalaisesta kirjakaupoista sai tilattua mitä vaan. Just tilasin Clementonin 13200 palan vanha kartta palapelin, saapui kesti 4:n päivän kuluttua ja maksoi vain 119 €.
- Kaisa-Lotta
Hm... pitäisköhän perustaa palapeliliike, jossa olisi paitsi suuri valikoima, myös kaikenlaista oheistavaraa, muun muassa alustoja.
No, lohdullista on, että Stockalla juuri kertoivat valikoimien vaihtuvan kesällä niukahkosta. Kuun vaihteessa on kuulemma tiedossa uusia.
Kiitos kuitenkin vinkeistä. Hyvä tietää, että Suomalaisesta kirjakaupasta voi tilata! Ja käyn silloin tällöin Tampereella, joten pitää muistaa tuo Harraste.- Palanen
Kävin Stockallla juuri, mutta en löytänyt mitään kivaa. Hyvä jos valikoimaa on tulossa lisää. Valokuvat Alpeista sun muista kohteista eivät innosta kauheasti. Mieleisiäni pelejä olen nähnyt netissä, mutta ei ole Visaa, jota vinguttaa... =)
- Palapeli Key
Palanen kirjoitti:
Kävin Stockallla juuri, mutta en löytänyt mitään kivaa. Hyvä jos valikoimaa on tulossa lisää. Valokuvat Alpeista sun muista kohteista eivät innosta kauheasti. Mieleisiäni pelejä olen nähnyt netissä, mutta ei ole Visaa, jota vinguttaa... =)
Katso, löytäisitkö sinäkin täältä. Justiin viime viikolla tilasin itselleni kivan palapelin ja se tuli parissa päivässä.
http://www.palapelikauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434859- 652773
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2811830Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611746Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531236Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701152
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2781121