Jos ei VW:n organisaatio, niin perseestä kuin se onkin, vastaa tekosistaan on seuraavaksi esillä merkkiliikkeen nimi joka tyri vesiboxeri remontin ja pesi tylysti kätensä. En tule jättämään rankaisematta kyseistä laiminlyöntiä. Jos ko. huollolla on vähääkään itsesuojeluvaistoa on syytä ottaa välittömästi yhteyttä ja sopia hyvässä hengessä koko sotku. Asia on jo menenossa
kuluttajavalitukseen, mutta siitä huolimatta.
KOLMAS JA VIIMEINEN VAROITUS
12
2452
Vastaukset
- Ex-VW
Kyseinen putiikki erään kaupungin sylissä, jossa on joki ja linna ? On nimittäin huonoja kokemuksia.
- nomoreVAG
Olipa mikä oli, niin nimmarin vaihto auttaa jossakin vaiheessa... ;).
- Ex-VW
nomoreVAG kirjoitti:
Olipa mikä oli, niin nimmarin vaihto auttaa jossakin vaiheessa... ;).
Nyt kyllä tipahdin kärryiltä. Eli ?
- nomoreVAG
Ex-VW kirjoitti:
Nyt kyllä tipahdin kärryiltä. Eli ?
No, jahka ko. konsernin kanssa menee lopullisesti hernes nessuun ja merkki vaihtuu (ja koko konserni vaihtuu ja ehkä valmistusmaakin), niin voi itseensä tyytyväisenä vaihtaa nimmarin vaikkapa nomoreVAG:iksi... hehe.
Olin aikoinaan kiivas saksauskovainen autoasioissa ja viimeiset 7-8 vuotta VW-uskovainen. Noista viimevuosista kuitenkin 3-4 viimeistä käänsi pään niin tehokkaasti, että vaihtui valmistusmannerkin merkin mukana... Tuntuu jopa kuion silmät olisivat auenneet jne... olo on kevyttä ja helppoa, ovet aukeaa haluttaessa, eikä tarvitse jännittää tukivarsilaskun takuuseen menemistä...
Päällimmäisenä on ajatus ja pieni häpeä siitä, kuinka tyhmä, sokea ja ääliömäisen merkkiuskovainen on joskus tullutkaan oltua... No onneksi nyt tuntuu, että se olikin vain pahaa unta, mutta "tilapäisesti rahaton lompakko" kuitenkin asiasta muistuttaa sopivasti.
En erehdy enää merkin tai valmistusmaan saarnamieheksi, en koskaan ja osaan EHKÄ katsoa asioita jo muutenkin melko objektiivisesti. - Ex-VW
nomoreVAG kirjoitti:
No, jahka ko. konsernin kanssa menee lopullisesti hernes nessuun ja merkki vaihtuu (ja koko konserni vaihtuu ja ehkä valmistusmaakin), niin voi itseensä tyytyväisenä vaihtaa nimmarin vaikkapa nomoreVAG:iksi... hehe.
Olin aikoinaan kiivas saksauskovainen autoasioissa ja viimeiset 7-8 vuotta VW-uskovainen. Noista viimevuosista kuitenkin 3-4 viimeistä käänsi pään niin tehokkaasti, että vaihtui valmistusmannerkin merkin mukana... Tuntuu jopa kuion silmät olisivat auenneet jne... olo on kevyttä ja helppoa, ovet aukeaa haluttaessa, eikä tarvitse jännittää tukivarsilaskun takuuseen menemistä...
Päällimmäisenä on ajatus ja pieni häpeä siitä, kuinka tyhmä, sokea ja ääliömäisen merkkiuskovainen on joskus tullutkaan oltua... No onneksi nyt tuntuu, että se olikin vain pahaa unta, mutta "tilapäisesti rahaton lompakko" kuitenkin asiasta muistuttaa sopivasti.
En erehdy enää merkin tai valmistusmaan saarnamieheksi, en koskaan ja osaan EHKÄ katsoa asioita jo muutenkin melko objektiivisesti.No juu. Pettymystä täälläkin. Mulla on ollut 3 tehdasuutta VAG-tuotetta, josta kaksi VW. Pikku, pikku vikaa oli jatkuvasti. Viimeisessä ylivoimaisen paljon ja meni hermo. Viat eivät olleet dramaattisia, mutta alko rassaamaan se edetakas ravaaminen huollossa kohta viikon välein. Joten meni mullakin sitten merkki vaihtoon. Manner toki säilyi :)
Itse inhoaan näitä merkki X on pas** keskusteluja, mutta pettynyt olen ollut VAG:n laatuun. Ettei kävis merkille niinkuin aikanaan Opelille (No tossa toi nyt tuli. Sorry Opelin ystävät) Maineen paikkaaminen kestää nimittäin KAUAN - vieläVAG
nomoreVAG kirjoitti:
No, jahka ko. konsernin kanssa menee lopullisesti hernes nessuun ja merkki vaihtuu (ja koko konserni vaihtuu ja ehkä valmistusmaakin), niin voi itseensä tyytyväisenä vaihtaa nimmarin vaikkapa nomoreVAG:iksi... hehe.
Olin aikoinaan kiivas saksauskovainen autoasioissa ja viimeiset 7-8 vuotta VW-uskovainen. Noista viimevuosista kuitenkin 3-4 viimeistä käänsi pään niin tehokkaasti, että vaihtui valmistusmannerkin merkin mukana... Tuntuu jopa kuion silmät olisivat auenneet jne... olo on kevyttä ja helppoa, ovet aukeaa haluttaessa, eikä tarvitse jännittää tukivarsilaskun takuuseen menemistä...
Päällimmäisenä on ajatus ja pieni häpeä siitä, kuinka tyhmä, sokea ja ääliömäisen merkkiuskovainen on joskus tullutkaan oltua... No onneksi nyt tuntuu, että se olikin vain pahaa unta, mutta "tilapäisesti rahaton lompakko" kuitenkin asiasta muistuttaa sopivasti.
En erehdy enää merkin tai valmistusmaan saarnamieheksi, en koskaan ja osaan EHKÄ katsoa asioita jo muutenkin melko objektiivisesti.Ihan asiaa. Mahdetaanko millään muulla merkillä kohdella asiakkaita yhtä penseästi ja ylimielisesti kuin juuri volkkarilla? Vaan kun on itsellä vw täytyy kärsiä. Eteenkin ERÄÄT kaikkien tuntemat merkkiliikkeet ovat ihan erikoisen kuuluisia (lukekaa palstaa, tiedätte mistä on kyse)
- ranskis
Ex-VW kirjoitti:
No juu. Pettymystä täälläkin. Mulla on ollut 3 tehdasuutta VAG-tuotetta, josta kaksi VW. Pikku, pikku vikaa oli jatkuvasti. Viimeisessä ylivoimaisen paljon ja meni hermo. Viat eivät olleet dramaattisia, mutta alko rassaamaan se edetakas ravaaminen huollossa kohta viikon välein. Joten meni mullakin sitten merkki vaihtoon. Manner toki säilyi :)
Itse inhoaan näitä merkki X on pas** keskusteluja, mutta pettynyt olen ollut VAG:n laatuun. Ettei kävis merkille niinkuin aikanaan Opelille (No tossa toi nyt tuli. Sorry Opelin ystävät) Maineen paikkaaminen kestää nimittäin KAUANFordin kanssa. Silmät avautuivat kun vaihdoin autoni aiemmin paljon parjaamiin ranskalaisiin. Yllätyi melkoisesti ja todella. En väitä, että Ranskassa tehtäisiin hyviä autoja, mutta ei ne ainakaan sen huonompia ole kuin tuo em. autoni.
- tdi 66kw
vieläVAG kirjoitti:
Ihan asiaa. Mahdetaanko millään muulla merkillä kohdella asiakkaita yhtä penseästi ja ylimielisesti kuin juuri volkkarilla? Vaan kun on itsellä vw täytyy kärsiä. Eteenkin ERÄÄT kaikkien tuntemat merkkiliikkeet ovat ihan erikoisen kuuluisia (lukekaa palstaa, tiedätte mistä on kyse)
Itse olen pärjännyt uusien volkkarien kanssa yhtä hyvin kuin vanhojenkin kanssa, mutta sen olen oppinut, että huolla itse!
Älä päästä merkkikorjaamoja käsiksi autoon. Jakohihnan vaihdatin tdi:stä ekan kerran liikkeessä,mutta jättivät mm. moniurahihnan (laturi vesipumppu tehostin) vaihtamatta vaikka se oli mielestäni laskutettukin (kyllähän se oli ok, mutta ei viittis vaihtaa ennen seuraavaa jakohihnaa turhaan)
Toinen esimerkki oli ahtopaineen huojuminen täyskiihdytyksessä, eli kiihdytys oli nykivä kun paine heilui. Kävin kyselemässä merkkihuollossa ja epäilivät ilmamäärämittaria, kuten aina (sehän on kallein osa noista yleisistä :)
Ahtopaine huojui n. 0.5-1s välein, joten en uskonut, että ilmamäärän "vaihtelu" tekisi noin nopeaa tehon vaihtelua. No, en antanut niiden alkaa räpeltämään vaan soitin vielä maahantuojan tekniseen tukeen. Heidän ohjeiden mukaan testasin ahtopaineen solenoidin toiminnan ja letkut (joka ohjaa hukkaportin toimintaa)ne olivat myös ok.
Vika löytyi sitten ahtoputkesta ECU:lle lähtevän pikkuputken T-haarasta (oli osittain tukossa - öljymönjää). Tämä putki vie tiedon ohjausyksikölle todellisesta ahtopaineesta lähellä imusarjaa.
Kun ostin auton 165tkm ajettuna alkoi yksi hydraulinen nostaja pitämään ääntä aina kuumana (vuoti) Ääni oli aika selkeä mielestäni, mutta kun aloin kysellä ei mikään merkkihuolto (4kpl soittelin) ollut kuullutkaan, että alle 200tkm ajetuissa olisi mitään ongelmaa nostajien kanssa. Kävin parissa paikassa näyttämässäkin autoa. Toisessa työnjohtajan mielestä ääni oli normaali naks,naks,naks... heti kun heitti kierroksia, että öljynpaine nousi ja ääni hävisi. Lopulta uskaltauduin päättämään, että nostaja se oli ja pyysin vaihtamaan ne jakohihnan yhteydessä. Ääni hävisi. Hauskinta vain oli, että otin itse ikään kuin vastuun nostajien osalta vian korjaantumiseen, eli jos naksuttaisi edelleen, niin sanoisivat, että itsehän halusit vaihtaa.
Eli se merkkikorjaamoista...
- Huvittunut
Miten tässä huvittavassa uuden moottorin ilmatteeks hommaamis yrityksessä loppujenlopuks kävi.
- tossa.on.tulos
Oho, jo 2002 tällästä kieltä käyttäneet asiakkaat, ja toki ihan syystäkin, ei ole laatu parantunut vaikka johto vaihtuu tiuhaan, eivät saa Keskon kiskuripalkoilla ketään osaajia töihin.
- kiveen-kirjoitus
"Oho, jo 2002 tällästä kieltä käyttäneet asiakkaat, ja toki ihan syystäkin, ei ole laatu parantunut ... "
Sanos muuta, ei ole massapostajaan tuotannon laatu tai henkilön henkisen patologinen profiili parantunut.
Sairaaloinen massapostittaja-foldaaja nostelee omia iki-vanhoja suoltojaan ylös ja sitten vastailee tapansa mukaisesti eri nikkien takaa itse itselleen.
Mutta ole huoleti, hauta korjaa kaikki aikanaan, enemmin tai myöhemmin patologiset trollitkin ja Audi - VW konserni sen kuin vain jatkaa taloudellisesti voitollista teollista tuotantoaan ja laitteidensa kehitystä.
- https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group#History
Hyvin turhauttavaa yhden foldaajan lyhyen elinkaaren näkövinkkelistä, eikö vain.
Niin, mitä foldaaja haluaa 'suurista' saavutuksistaan muistotekstiksi hautakiveensä?
- kiveen-kirjoitus
Eikö olekin turhauttavaa kun sairaaloisen maanisella vuosien 24/7 dissaus-foldaus-vimmalla ei ole ollut sitten mitään vaikutusta konsernin myyntivolyymeihin ja taloudellisen menestyksilleen tulokseen.
*
"Volkswagen Group records strong first half: growth in sales revenue and earnings"
- https://www.volkswagenag.com/en/news/2018/08/2018_H_1.html
*
Harmillista ... turhauttavaa ... eikö vain ;-)
Foldaaja hengittää VW-konsernia, näkee öisinkin katkeria vihaunia VW-konsernista, herää uuteen ammuun ko. "mahtavissa tunnelmissaan" ollen vihankohteensa vankina, samalla kun vihankohteensa vain jatkaa taloudellis-teollista menestystään.
Lyhyt trollin myrkyn-katkera elämä ... siinäkö se jo oli ja uutta ei saa. Se on joka ainoa päivä one way kohti finaalia ... kaikilla.
Harmillista ... turhauttavaa ... eikö vain ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747444Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62051Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281981- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151643- 521588
- 181579