kannattaako lukea?olen lukenut paljon,paljon,mutta jostain syystä nämä kirjat ovat jääneet lukmatta.kenen kirjailijan tuotantoon voisi verrata?
juoppohullun päiväkirjat
7
2768
Vastaukset
- USM
Kannattaa lukea, jos haluaa kunnon naurut¨ja jos pitää hurtista jätkähuumorista (en tiedä parempaa termiä kuvaamaan, onhan kirjoittaja mies joka kirjoittaa miehestä). Minä ainakin nauroin kuset housussa (muu perhe kirosi kovan nauruni)...
En valitettavasti sen pahemmin osaa verrata kenenkään muun kirjalliseen tuotantoon... - Sologdin
Ostin pari vuotta sitten ko. teoksen ensimmäisen osan yhdeksällä eurolla. Luin sen iltapuhteella ja myin divariin seuraavana päivänä yhdellä eurolla.
Ykkösosan alkusivut tuntuvat ihan hyvältä, omakohtaisesti koetulta rypemiseltä, mutta ote lässähtää ja muuttuu teennäiseksi fantasioinniksi.
En oikein osaa sanoa kirjailijaa jonka tuotantoon opusta voisi verrata...ehkä Hymy-lehden nimimerkki Jammun "Yrjö"-pakinoihin. - berg888
Minä olen lukenut kaikki paitsi viimeisimmän. Kirjat ovat räävittömiä ja törkyisiä ja jutut menevät niin totaalisesti yli hilseen että muuttuvat täysin hillittömiksi. Yleensähän liioittelu pilaa pahasti tarinan kuin tarinan, mutta Juha Vuorinen ylittää kyllä kaikki rajat.
Juha Vuorinen on kuin Charles Bukowski ilman syvällistä ja mietiskelevää puolta.- Nainen nainen
Ei voi pahemmin verrata mielestäni C. Bukowskiin, sillä hän oli varsinainen juoppokirjailuja jonka puheenparret olivat kaunistelemattomia, mutta silti ne olivat vielä hyvällä maulla tehtyjä. J. Vuorinen on mielestäni jopa yrittänyt matkia Bukowskia, mutta huonolla menestyksellä. Toisaalta poikaystänäni piti enemmän tuosta Vuorisen tuotannosta ja onkin lukenut lähes kaikki hänen tuotantonsa. Näin naisena suosittelisin sinulle enemminkin tuota Bukowskia, lue vaikka ensin teos nimeltä, Putka.
- ttt
kyllä kannattaa lukea, vaikka olen tällainen naisihminen, niin kyllä melkein kuset housuissa nauroin minäkin!
- ssssssh
kyllä huomaat nopeasti, tykkäätkö räävittömästä persehuumorista:) Tuotanto, johon voisi verrata???Ei sellaista ole vielä tullut vastaan. Itse olen saanut elämäni makeimmat juoppiksen parissa. Etenkin Vuorisen kieli on valloittavaa, vai mitä tykkäät sanoista tekstiiliterroristi, puliukkokomppania...
- Jope
Jos nyt et erityisesti tykkää pissa-, kakka-, sperma-, pillujutuista et menetä mitään. Ensimmäinen kirja osittain hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539