uusimman kirjan lukeneita?

phantomous

Eli, ostin kirjan tänään ja vaikuttaa aivan luettavan arvoiselta vaikkakin tuntuu poikkeavan paljonkin rowlingin aiemmista pottereista minä itse ainakin kolme ensimmäistä lukua lukeneena voisin sanoa että kun olin lukenut vitosen kuvittelin kutosen aivan erilaiseksi

voisitteko vielä kertoa mitä nuo horcruxit ovat kun jäi se vaivaamaan kun luin viestejä

14

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka tahansa voi pilkkoa sielunsa palasiin ja tallettaa sen palan johonkin esineeseen. (On kyllä pimeää taikuutta, joten ei siihen kuka tahansa rupea).

Voldemort on itse pilkonnut sielunsa seitsemään osaan. Joten kun hän kuolee, hän voi "syntyä uudelleen", jonkun sellaisen esineen kautta jossa pala sielua on.

• phantomous

oikein paljon kiitoksia tuosta tiedosta ja sitten viellä notta tietääkö kukaan rowlingin maili osotetta?

• Edelenia
        phantomous kirjoitti:

oikein paljon kiitoksia tuosta tiedosta ja sitten viellä notta tietääkö kukaan rowlingin maili osotetta?

.. Ööh, olenko käsittänyt ihan väärin, vai onko Dumbbiksella hocruxeja? *ymmällään* Jos se on pimeää taikuutta, veikkaan, ettei, mutta.. Ihan niin kuin olisin lukenut jostain xD Naurakaahan vain, nauran itsekin. ^___^ Mutta kiitoksia selvennyksestä jo etukäteen. ^___^

• emiliaon
        Edelenia kirjoitti:

.. Ööh, olenko käsittänyt ihan väärin, vai onko Dumbbiksella hocruxeja? *ymmällään* Jos se on pimeää taikuutta, veikkaan, ettei, mutta.. Ihan niin kuin olisin lukenut jostain xD Naurakaahan vain, nauran itsekin. ^___^ Mutta kiitoksia selvennyksestä jo etukäteen. ^___^

Dumbledorella ei varmaan Horcruxeja ole, sillä Horcruxin voi tehdä vain jos on murhannut jonkun. :)

• teinix? vai wannabe?
        Edelenia kirjoitti:

miksi puhut kuten teinix? lopeta se. Kuulostat naurettavalta.

• Edelenia
        teinix? vai wannabe? kirjoitti:

miksi puhut kuten teinix? lopeta se. Kuulostat naurettavalta.

Olen vastannut tähän ainakin kolme kertaa, mutta kone ei suostu laittamaan viestiä tähän.. -____-

Kiitokseni.

Tietääkseni en puhu kuin teinix, ja satun inhoamaan teinix-kieltä. -____- Ja missähän kohti puhun niin kuin teinix? o___O Minustakin se on naurettavaa, ei siinä mitään. *kohauttaa olkiaan* Perustelisit kuitenkin. ^____^

• .................
        Edelenia kirjoitti:

Olen vastannut tähän ainakin kolme kertaa, mutta kone ei suostu laittamaan viestiä tähän.. -____-

Kiitokseni.

Tietääkseni en puhu kuin teinix, ja satun inhoamaan teinix-kieltä. -____- Ja missähän kohti puhun niin kuin teinix? o___O Minustakin se on naurettavaa, ei siinä mitään. *kohauttaa olkiaan* Perustelisit kuitenkin. ^____^

et taida tietää mikä on teinix? vihaat niitä mutta puhut itsekin kuten he. Mieti nyt vähän.

• lallu
        Edelenia kirjoitti:

Kiitokseni.

juuh samaa mieltä. Kuulostat aika paljon teinixiltä. jatkuvasti noita *wirn* *hym* *naur* ja ^_____^ alkaa ärsyttämään liikaa jos lukee sun viestejäs. Ite käytän hymiöitä vain omien HYVIEN kavereitten keskuudessa ja sille voi sillo nauraakkin. Ja ei sitä :D hymiöö aina (muittenkaan) tarvi tunkea joka viestiin kun se tarkottaa nauramista ja tuntuu köpsältä et joku nauraa joka viestissä. Sullakin on jokaisessa *wirn* ja heti taas *wirn* ja jälleen *wirn* ja alkaa itteeni hymyilyttää et ootkoha joku sekopää kun naurat itekses jatkuvasti..

• surredurre
        lallu kirjoitti:

juuh samaa mieltä. Kuulostat aika paljon teinixiltä. jatkuvasti noita *wirn* *hym* *naur* ja ^_____^ alkaa ärsyttämään liikaa jos lukee sun viestejäs. Ite käytän hymiöitä vain omien HYVIEN kavereitten keskuudessa ja sille voi sillo nauraakkin. Ja ei sitä :D hymiöö aina (muittenkaan) tarvi tunkea joka viestiin kun se tarkottaa nauramista ja tuntuu köpsältä et joku nauraa joka viestissä. Sullakin on jokaisessa *wirn* ja heti taas *wirn* ja jälleen *wirn* ja alkaa itteeni hymyilyttää et ootkoha joku sekopää kun naurat itekses jatkuvasti..

nii juu ja muakin on alkanu ärsyttää ton tyypin jatkuva *wirn* ja *irw* jutut. Siis irvistääkö se joka lauseen lopussa? mahtaa olla aika karseen näköne kuvatus

• hem
        surredurre kirjoitti:

nii juu ja muakin on alkanu ärsyttää ton tyypin jatkuva *wirn* ja *irw* jutut. Siis irvistääkö se joka lauseen lopussa? mahtaa olla aika karseen näköne kuvatus

Tämäkin "keskustelu" on taas ajautunut kauas alkuperäisiltä uriltaan, mutta tahtoisin silti ilmaista ihmetykseni, miksi sinä kysyt horcruxeista kun olet kirjan jo ostanut, ja sain viestistäsi käsityksen, ettet ole edes ihan toivoton englannissa? Lue se kirja, hyvä ihminen, siinähän se selitetään :)

• Edelenia
        hem kirjoitti:

Tämäkin "keskustelu" on taas ajautunut kauas alkuperäisiltä uriltaan, mutta tahtoisin silti ilmaista ihmetykseni, miksi sinä kysyt horcruxeista kun olet kirjan jo ostanut, ja sain viestistäsi käsityksen, ettet ole edes ihan toivoton englannissa? Lue se kirja, hyvä ihminen, siinähän se selitetään :)

.. suunnitellut ostavani sen vasta suomenkielisenä, koska en jaksaisi ( vaikka se muistaakseni helppoa englantia olikin jonkun mielestä ) olla sanakirjan ääressä lukemassa.. -___-

Ärsyttää? o___O No voi voi xD Pitäisikö minun säälistä lopettaa se? Pitänee miettiä.

• Edelenia
        Edelenia kirjoitti:

.. suunnitellut ostavani sen vasta suomenkielisenä, koska en jaksaisi ( vaikka se muistaakseni helppoa englantia olikin jonkun mielestä ) olla sanakirjan ääressä lukemassa.. -___-

Ärsyttää? o___O No voi voi xD Pitäisikö minun säälistä lopettaa se? Pitänee miettiä.

.. pakkohan se on sitten lopetettava. Minusta se on vaan äärimmäisen tympeää lukea tekstiä. Tekstiä. Tekstiä. Tekstiä. :s Tuntuu siltä, etten ottaisi sitä kevyesti vaan niin kuin se olisi maailman vakavinkin asia. En siis jaksa pahemmin lukea sellaista, minua taas sellainen kyllästyttää. -____-

Itse asiassa voisin jättää mielipiteeni sikseen ja lueskella juttuja? Teille sen parempi, ja itse voisin kysellä juttuja kirjasta ystäviltäni. :P

Tottakai minä tiedän, mitä teinix on, mutta kuten sanoinkin, kaikillahan on mielipiteensä asiaan, ja minä en suinkaan ajattele olevinani teinix, kun käytän tavallista enemmän hymiöitä? Kirjoitan niin kuin minusta tuntuu ja hymyilen silloin kun minua hymyilyttää jne. :P

Sanokaahan nyt, pakotanko itseni kirjoittamaan sitä iäistä tekstiä, tekstiä ja tekstiä, vai jättäisin koko paikan paremmaksi lähtemällä palstalta? :)

• Edelenia
        lallu kirjoitti:

Voi voi teitä..

Olen kirjoitellut tänne vasta pari päivää ja heti otetaan älyttömästi hemiä siitä, jos olen erilainen? xD

Tietääkseni en edes puhu murteella ja netissä olenkin tottunut jo puhumaan kirjakielellä.

"Itse käytän hymiöitä vain omien HYVIEN kavereitten keskuudessa ja sille voi sillo nauraakkin."

• emiliaon
        Edelenia kirjoitti:

.. pakkohan se on sitten lopetettava. Minusta se on vaan äärimmäisen tympeää lukea tekstiä. Tekstiä. Tekstiä. Tekstiä. :s Tuntuu siltä, etten ottaisi sitä kevyesti vaan niin kuin se olisi maailman vakavinkin asia. En siis jaksa pahemmin lukea sellaista, minua taas sellainen kyllästyttää. -____-

Itse asiassa voisin jättää mielipiteeni sikseen ja lueskella juttuja? Teille sen parempi, ja itse voisin kysellä juttuja kirjasta ystäviltäni. :P

Tottakai minä tiedän, mitä teinix on, mutta kuten sanoinkin, kaikillahan on mielipiteensä asiaan, ja minä en suinkaan ajattele olevinani teinix, kun käytän tavallista enemmän hymiöitä? Kirjoitan niin kuin minusta tuntuu ja hymyilen silloin kun minua hymyilyttää jne. :P

Sanokaahan nyt, pakotanko itseni kirjoittamaan sitä iäistä tekstiä, tekstiä ja tekstiä, vai jättäisin koko paikan paremmaksi lähtemällä palstalta? :)

Heh, onhan nuo *wirn* ynnä muut hieman ärsyttäviä.

Mutta ainahan on joku jostain valittamassa ja minusta sinulla on hyviä mielipiteitä. :)

Minusta on hyvä että hymiöitä käytetään, tulee vähän muutakin kuin tekstiä tekstiä ja tekstiä.

Äh, mieluummin hymiöitä kuin x-kirjaimia sanojen perässä sanon minä. ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe