Soilaa spoilaa

phantomous

And if i meet Severus Snape along to way,´he added,´so much the better for me, so much the worse for him.´
There was a long silence. The crowd had almost dispersed now, the stragglers giving the monumental figure of Grawp a wide berth as he cuddled Hagrid, whose howlsof grief were still echoing across the water.
`we´ll be there harry,´ said ron
...

siinä oli hieman paljastusta HBP:n viimeseltä sivulta

12

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hööh

Hitto vieköön ihana olisi ollut lukea mutta en tajunnut tuosta senttiäkääm!! :'(

• .....

ootpa paska enkussa jos et tajunnu

• rufus s
        ..... kirjoitti:

ootpa paska enkussa jos et tajunnu

Olipas kannustava asenne. Eiväthän nämä varhaisteinit usein osaa järin kunnolla edes suomeakaan.

• Edelenia
        rufus s kirjoitti:

Olipas kannustava asenne. Eiväthän nämä varhaisteinit usein osaa järin kunnolla edes suomeakaan.

Olisiko joku niin ystävällinen, että suomentaisi tuon? Tuhannet kiitokseni. ^___^

• Ottakaa sanakirja kauniiseen käteen ja kääntäkää itse.
        Sillä tavallahan sitä oppii ja osaa sitten jatkossa lukea ilman sanakirjoja!

• --------------------------
        Edelenia kirjoitti:

Olisiko joku niin ystävällinen, että suomentaisi tuon? Tuhannet kiitokseni. ^___^

...suomennusyritys :P eiköhän tästä jonkinnäköisen käsityksen saa

'Ja jos tapaan Severus Kalkaroksen matkallani,' hän lisäsi,'sitä parempi minulle, sitä huonompi hänelle."
        Sitä seurasi pitkä hiljaisuus. Väkijoukko oli melkein hajonnut nyt, jäljellä oli Ruaah, joka halasi Hagridia, jonka surullinen ulvonta vielä kaikui veden pinalla.
        'Me olemme siellä,' Ron sanoi

• Edelenia
        Smaug kirjoitti:

Ottakaa sanakirja kauniiseen käteen ja kääntäkää itse.
        Sillä tavallahan sitä oppii ja osaa sitten jatkossa lukea ilman sanakirjoja!

.. julmaa. xD Olen ihan.. surkea englannissa, enkä millään jaksaisi itse alkaa pohtia tuota. Tuollaisessakin pätkässä menee puolisen tuntia minulla. :s Mutta oppia siinäkin... Kuinka koskaan voin olla parempi englannissa jos en opettele? -___-

Mutta tuhannet kiitokset suomentajalle, kuka olitkaan^____^

• .............
        -------------------------- kirjoitti:

...suomennusyritys :P eiköhän tästä jonkinnäköisen käsityksen saa

'Ja jos tapaan Severus Kalkaroksen matkallani,' hän lisäsi,'sitä parempi minulle, sitä huonompi hänelle."
        Sitä seurasi pitkä hiljaisuus. Väkijoukko oli melkein hajonnut nyt, jäljellä oli Ruaah, joka halasi Hagridia, jonka surullinen ulvonta vielä kaikui veden pinalla.
        'Me olemme siellä,' Ron sanoi

"Me olemme siellä"? ei tosiaan. Järkevästi käännettynä se on:"Olemme kanssasi" Ihan miten vain sen haluaa lausua mutta se tarkoittaa että he ovat Harryn tukena mitä ikinä tapahtuukaan.

• -------------------
        ............. kirjoitti:

"Me olemme siellä"? ei tosiaan. Järkevästi käännettynä se on:"Olemme kanssasi" Ihan miten vain sen haluaa lausua mutta se tarkoittaa että he ovat Harryn tukena mitä ikinä tapahtuukaan.

pienimuotoinen ajatusvirhe tuli 4 aikaan yöllä ^^

• Setä 37

"Ja jos Severus Kalkaros osuu tielleni, sitä parempi minulle ja sitä pahempi hänelle."
      He olivat pitkään hiljaa. Väkijoukko oli jo lähes haajantunut, vielä viimeiset viivyttelijät kiersivät kaukaa Garpin jättiläimäisen hahmon, joka hoivaili Hagridia. Tämän surulliset ulvahdukset kaikuivat yhä veden yllä.
      "Me autamme sinua Harry", Ron sanoi.

• pelleeQ!!!

"Garpin jättiläimäisen hahmon, joka hoivaili Hagridia."

jaahas,vai että GARP HOIVAILI hagridia. ahaa. ihan uutta tietoo minulle.

• ehdotus

Eikös se Grawp ole Ruaah?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      174
      10688
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10179
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5619
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4448
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2925
    6. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      2914
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1726
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1318
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1170
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1094
    Aihe