Soilaa spoilaa

phantomous

And if i meet Severus Snape along to way,´he added,´so much the better for me, so much the worse for him.´
There was a long silence. The crowd had almost dispersed now, the stragglers giving the monumental figure of Grawp a wide berth as he cuddled Hagrid, whose howlsof grief were still echoing across the water.
`we´ll be there harry,´ said ron
...

siinä oli hieman paljastusta HBP:n viimeseltä sivulta

12

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hööh

Hitto vieköön ihana olisi ollut lukea mutta en tajunnut tuosta senttiäkääm!! :'(

• .....

ootpa paska enkussa jos et tajunnu

• rufus s
        ..... kirjoitti:

ootpa paska enkussa jos et tajunnu

Olipas kannustava asenne. Eiväthän nämä varhaisteinit usein osaa järin kunnolla edes suomeakaan.

• Edelenia
        rufus s kirjoitti:

Olipas kannustava asenne. Eiväthän nämä varhaisteinit usein osaa järin kunnolla edes suomeakaan.

Olisiko joku niin ystävällinen, että suomentaisi tuon? Tuhannet kiitokseni. ^___^

• Ottakaa sanakirja kauniiseen käteen ja kääntäkää itse.
        Sillä tavallahan sitä oppii ja osaa sitten jatkossa lukea ilman sanakirjoja!

• --------------------------
        Edelenia kirjoitti:

Olisiko joku niin ystävällinen, että suomentaisi tuon? Tuhannet kiitokseni. ^___^

...suomennusyritys :P eiköhän tästä jonkinnäköisen käsityksen saa

'Ja jos tapaan Severus Kalkaroksen matkallani,' hän lisäsi,'sitä parempi minulle, sitä huonompi hänelle."
        Sitä seurasi pitkä hiljaisuus. Väkijoukko oli melkein hajonnut nyt, jäljellä oli Ruaah, joka halasi Hagridia, jonka surullinen ulvonta vielä kaikui veden pinalla.
        'Me olemme siellä,' Ron sanoi

• Edelenia
        Smaug kirjoitti:

Ottakaa sanakirja kauniiseen käteen ja kääntäkää itse.
        Sillä tavallahan sitä oppii ja osaa sitten jatkossa lukea ilman sanakirjoja!

.. julmaa. xD Olen ihan.. surkea englannissa, enkä millään jaksaisi itse alkaa pohtia tuota. Tuollaisessakin pätkässä menee puolisen tuntia minulla. :s Mutta oppia siinäkin... Kuinka koskaan voin olla parempi englannissa jos en opettele? -___-

Mutta tuhannet kiitokset suomentajalle, kuka olitkaan^____^

• .............
        -------------------------- kirjoitti:

...suomennusyritys :P eiköhän tästä jonkinnäköisen käsityksen saa

'Ja jos tapaan Severus Kalkaroksen matkallani,' hän lisäsi,'sitä parempi minulle, sitä huonompi hänelle."
        Sitä seurasi pitkä hiljaisuus. Väkijoukko oli melkein hajonnut nyt, jäljellä oli Ruaah, joka halasi Hagridia, jonka surullinen ulvonta vielä kaikui veden pinalla.
        'Me olemme siellä,' Ron sanoi

"Me olemme siellä"? ei tosiaan. Järkevästi käännettynä se on:"Olemme kanssasi" Ihan miten vain sen haluaa lausua mutta se tarkoittaa että he ovat Harryn tukena mitä ikinä tapahtuukaan.

• -------------------
        ............. kirjoitti:

"Me olemme siellä"? ei tosiaan. Järkevästi käännettynä se on:"Olemme kanssasi" Ihan miten vain sen haluaa lausua mutta se tarkoittaa että he ovat Harryn tukena mitä ikinä tapahtuukaan.

pienimuotoinen ajatusvirhe tuli 4 aikaan yöllä ^^

• Setä 37

"Ja jos Severus Kalkaros osuu tielleni, sitä parempi minulle ja sitä pahempi hänelle."
      He olivat pitkään hiljaa. Väkijoukko oli jo lähes haajantunut, vielä viimeiset viivyttelijät kiersivät kaukaa Garpin jättiläimäisen hahmon, joka hoivaili Hagridia. Tämän surulliset ulvahdukset kaikuivat yhä veden yllä.
      "Me autamme sinua Harry", Ron sanoi.

• pelleeQ!!!

"Garpin jättiläimäisen hahmon, joka hoivaili Hagridia."

jaahas,vai että GARP HOIVAILI hagridia. ahaa. ihan uutta tietoo minulle.

• ehdotus

Eikös se Grawp ole Ruaah?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe