heikin baarin fabio

ninukki

kuka tuntee heikin baarin fabion?
ite tunnen sen ja haluisin tietää mitä mieltä muut on siitä.
esim. tietääkö kukaan sen oikeeta nimee ja et millanen se ihan oikeesti on?
ku näillä palstoilla näkee niin paljon sellasia haukkumis kirjotuksia vaikka ne ihmiset jotka haukkuu nii ei tunne haukkumiaan ihmisiä ollenkaan.
ja se että kaikki sanoo että turkkilaisten kanssa pitää maata ennen ku niihin voi tutustua.
ite oon käyny alanyassa monta kertaa ja saanu paljon ystäviä ihan vaan juttelemalla ja kuuntelemalla niitten ongelmia.
ja sit vielä se et niin moni näillä palstoilla väittää et ne on raskaana joillekkin turkkilaisille nii mä en tajua miks sitä asiaa pitää täällä levitellä koska mun mielestä se on aika henkilökohtanen asia eikä kuulu koko suomen kansalle.
ja jos saan pyytää nii sitten asiallisia vastauksia!!!

68

13317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi ihana

      Mä en saanut siltä kun tippurin ja jokun muun taudin mitä vielä tutkitaan. On sii tosi tervekkin. Oikee nimi on muhamed

      • haloo

        .. mahdatkohan tietaa etta Turkissa islamilaisten nimien perassa on t eika d.. eli siis sulle sama suomeksi: muhammed=ei turkkilainen, muhammet tai mehmet=turkkilainen


      • pätemistä
        haloo kirjoitti:

        .. mahdatkohan tietaa etta Turkissa islamilaisten nimien perassa on t eika d.. eli siis sulle sama suomeksi: muhammed=ei turkkilainen, muhammet tai mehmet=turkkilainen

        Mä tiiän turkkilaisen Muhammedin


      • Muhammed

      • ninukki

        ei sen oikee nimi oo mikään muhammed.
        en voi kertoo sen oikeeta nimee tai muita tietoja ku se ei halua että kaikki saa tietää niistä, koska sillä on aika ikävä kuva joistain naisista.
        mun on kyllä pakko sanoo et teijän jotka on saanu tauteja sieltä päin nii on ihan turha syyttää niitä miehiä. voitte syyttää ihan itteenne ku ette käyttäny ehkäisyä.
        kyllä niitä tauteja saa suomestakin jos ihan huvikseen haluaa sellasen. kyllä suomalaisen naisen pitäis tietää että ehkäsyä on käytettävä jos makaa sellasen kanssa jota ei tunne.
        ja se että ajatellaan että niitten miesten kanssa pitää maata että voidaan olla ystäviä niin ootte ihan väärässä!!!
        tottakai voi olla lomaromansseja mutta voi ihan ite miettiä mihin se on paras lopettaa.
        ja nyt jos täällä on ketään joka oikeesti tietää kuka fabio on ja haluu puhua siitä ilman tauteja ja muita nii kirjotelkaa.


      • hhgf
        ninukki kirjoitti:

        ei sen oikee nimi oo mikään muhammed.
        en voi kertoo sen oikeeta nimee tai muita tietoja ku se ei halua että kaikki saa tietää niistä, koska sillä on aika ikävä kuva joistain naisista.
        mun on kyllä pakko sanoo et teijän jotka on saanu tauteja sieltä päin nii on ihan turha syyttää niitä miehiä. voitte syyttää ihan itteenne ku ette käyttäny ehkäisyä.
        kyllä niitä tauteja saa suomestakin jos ihan huvikseen haluaa sellasen. kyllä suomalaisen naisen pitäis tietää että ehkäsyä on käytettävä jos makaa sellasen kanssa jota ei tunne.
        ja se että ajatellaan että niitten miesten kanssa pitää maata että voidaan olla ystäviä niin ootte ihan väärässä!!!
        tottakai voi olla lomaromansseja mutta voi ihan ite miettiä mihin se on paras lopettaa.
        ja nyt jos täällä on ketään joka oikeesti tietää kuka fabio on ja haluu puhua siitä ilman tauteja ja muita nii kirjotelkaa.

        se on tosi kova naıstenmıes ja sılla on joka vııkko/paıva erı naınen.. se on kylla tosı sopo ja sulonen mut vıela nıın pentu.. se menee ınttıın syksylla..


      • Teijukka
        hhgf kirjoitti:

        se on tosi kova naıstenmıes ja sılla on joka vııkko/paıva erı naınen.. se on kylla tosı sopo ja sulonen mut vıela nıın pentu.. se menee ınttıın syksylla..

        Juu,minäkin olin just 3.vk reissulla.Ihan mahoton naistenmies.Suuttu vaan kun ei oltu kiinnostuneita yääääk.Joo,on se ihan suloisen näköinen,mut valitettavasti tietää sen itsekkin turhankin hyvin.Koomista oli kans että yritti "iskeä"jopa puolet itseään vanhempia naisia.Säälitti.


      • vielä
        Teijukka kirjoitti:

        Juu,minäkin olin just 3.vk reissulla.Ihan mahoton naistenmies.Suuttu vaan kun ei oltu kiinnostuneita yääääk.Joo,on se ihan suloisen näköinen,mut valitettavasti tietää sen itsekkin turhankin hyvin.Koomista oli kans että yritti "iskeä"jopa puolet itseään vanhempia naisia.Säälitti.

        Fabio yrittänyt iskeä miehiäkin? sehän on kaikkiruokainen. Onneksi sinne ei viedä kotieläimiä sillä iskisköhän Fabio meidän Mustiakin? sellainen veijari hän on.


      • ninukki
        vielä kirjoitti:

        Fabio yrittänyt iskeä miehiäkin? sehän on kaikkiruokainen. Onneksi sinne ei viedä kotieläimiä sillä iskisköhän Fabio meidän Mustiakin? sellainen veijari hän on.

        saatteko te jotain mielihyvää ihmisten mustamaalauksesta?
        mä en oo nähny kertaakaan että fabio ois yrittäny iskee miehiä.
        mä ku ajattelin et täällä olis järkeviä aikuisia jotka osais kirjottaa järkeviä asioita, mut ei.
        jos mä kysyn et tietääkö kukaan teistä sen oikeeta nimee tai muita sen asioita nii se ei tarkota et heti heitetään jotain tyhmyyksiä tänne.
        et jos teillä ei oo omaa elämää nii hankikaa se jostain muualta ku täältä.
        fabio on mun läheinen ystävä vaikka eiolla koskaa tehty muuta ku juteltu ja kuunneltu toisiamme ja se oli kyl ihan oikeessa suomalaisista naisista ku me juteltiin.
        haluaisin muuten tietää et onko täällä yhtään niistä typeristä tytöistä jotka on väittäny olevansa raskaana fabiolle??
        fabio pyys kysellä koska se halus sanoo et se ei oo tehny yhtäkään tyttöä raskaaks ja se et joku viittii väittää niin ja levitellä sellasia juttuja täällä tai muissa keskusteluissa nii mun mielestä se on tosi alentavaa.
        kyllä mä tiedän et ne on kovia iskemään ja ehottelee kaikkee mut siitä voi aina kieltäytyä hyvällä syyllä!!!
        et naiset jotka lähette ehtimään lomaromanssia nii pitäkää järki päässä ja miettikää ennen ku teette mitää tyhmää esim. meette ja saatte taudin tai ms..ms..ms


      • hepskukkuuuuuuuuuu
        ninukki kirjoitti:

        saatteko te jotain mielihyvää ihmisten mustamaalauksesta?
        mä en oo nähny kertaakaan että fabio ois yrittäny iskee miehiä.
        mä ku ajattelin et täällä olis järkeviä aikuisia jotka osais kirjottaa järkeviä asioita, mut ei.
        jos mä kysyn et tietääkö kukaan teistä sen oikeeta nimee tai muita sen asioita nii se ei tarkota et heti heitetään jotain tyhmyyksiä tänne.
        et jos teillä ei oo omaa elämää nii hankikaa se jostain muualta ku täältä.
        fabio on mun läheinen ystävä vaikka eiolla koskaa tehty muuta ku juteltu ja kuunneltu toisiamme ja se oli kyl ihan oikeessa suomalaisista naisista ku me juteltiin.
        haluaisin muuten tietää et onko täällä yhtään niistä typeristä tytöistä jotka on väittäny olevansa raskaana fabiolle??
        fabio pyys kysellä koska se halus sanoo et se ei oo tehny yhtäkään tyttöä raskaaks ja se et joku viittii väittää niin ja levitellä sellasia juttuja täällä tai muissa keskusteluissa nii mun mielestä se on tosi alentavaa.
        kyllä mä tiedän et ne on kovia iskemään ja ehottelee kaikkee mut siitä voi aina kieltäytyä hyvällä syyllä!!!
        et naiset jotka lähette ehtimään lomaromanssia nii pitäkää järki päässä ja miettikää ennen ku teette mitää tyhmää esim. meette ja saatte taudin tai ms..ms..ms

        "ja saatte taudin tai ms..ms..ms"

        MS-taudin?


      • ...
        ninukki kirjoitti:

        saatteko te jotain mielihyvää ihmisten mustamaalauksesta?
        mä en oo nähny kertaakaan että fabio ois yrittäny iskee miehiä.
        mä ku ajattelin et täällä olis järkeviä aikuisia jotka osais kirjottaa järkeviä asioita, mut ei.
        jos mä kysyn et tietääkö kukaan teistä sen oikeeta nimee tai muita sen asioita nii se ei tarkota et heti heitetään jotain tyhmyyksiä tänne.
        et jos teillä ei oo omaa elämää nii hankikaa se jostain muualta ku täältä.
        fabio on mun läheinen ystävä vaikka eiolla koskaa tehty muuta ku juteltu ja kuunneltu toisiamme ja se oli kyl ihan oikeessa suomalaisista naisista ku me juteltiin.
        haluaisin muuten tietää et onko täällä yhtään niistä typeristä tytöistä jotka on väittäny olevansa raskaana fabiolle??
        fabio pyys kysellä koska se halus sanoo et se ei oo tehny yhtäkään tyttöä raskaaks ja se et joku viittii väittää niin ja levitellä sellasia juttuja täällä tai muissa keskusteluissa nii mun mielestä se on tosi alentavaa.
        kyllä mä tiedän et ne on kovia iskemään ja ehottelee kaikkee mut siitä voi aina kieltäytyä hyvällä syyllä!!!
        et naiset jotka lähette ehtimään lomaromanssia nii pitäkää järki päässä ja miettikää ennen ku teette mitää tyhmää esim. meette ja saatte taudin tai ms..ms..ms

        ahahzahah... mistä se tietää kenet on pannu paksuks. kortsut hajoilee ja musta tuntuu ettei se niitä paljo käytäkkään. ku on lastinsa saanu perille niin raskaus todetaan yleensä vahän myöhemmin eikä seuraavana päivänä...

        ps.tiedän fabion!


      • Hih=)))))
        ... kirjoitti:

        ahahzahah... mistä se tietää kenet on pannu paksuks. kortsut hajoilee ja musta tuntuu ettei se niitä paljo käytäkkään. ku on lastinsa saanu perille niin raskaus todetaan yleensä vahän myöhemmin eikä seuraavana päivänä...

        ps.tiedän fabion!

        Juups,ei sitten millään olisi kondomia käyttänyt!!!!!!!!!


      • pi**u
        ... kirjoitti:

        ahahzahah... mistä se tietää kenet on pannu paksuks. kortsut hajoilee ja musta tuntuu ettei se niitä paljo käytäkkään. ku on lastinsa saanu perille niin raskaus todetaan yleensä vahän myöhemmin eikä seuraavana päivänä...

        ps.tiedän fabion!

        joo ja mä tunnen fabion veljen..


      • teija
        ninukki kirjoitti:

        saatteko te jotain mielihyvää ihmisten mustamaalauksesta?
        mä en oo nähny kertaakaan että fabio ois yrittäny iskee miehiä.
        mä ku ajattelin et täällä olis järkeviä aikuisia jotka osais kirjottaa järkeviä asioita, mut ei.
        jos mä kysyn et tietääkö kukaan teistä sen oikeeta nimee tai muita sen asioita nii se ei tarkota et heti heitetään jotain tyhmyyksiä tänne.
        et jos teillä ei oo omaa elämää nii hankikaa se jostain muualta ku täältä.
        fabio on mun läheinen ystävä vaikka eiolla koskaa tehty muuta ku juteltu ja kuunneltu toisiamme ja se oli kyl ihan oikeessa suomalaisista naisista ku me juteltiin.
        haluaisin muuten tietää et onko täällä yhtään niistä typeristä tytöistä jotka on väittäny olevansa raskaana fabiolle??
        fabio pyys kysellä koska se halus sanoo et se ei oo tehny yhtäkään tyttöä raskaaks ja se et joku viittii väittää niin ja levitellä sellasia juttuja täällä tai muissa keskusteluissa nii mun mielestä se on tosi alentavaa.
        kyllä mä tiedän et ne on kovia iskemään ja ehottelee kaikkee mut siitä voi aina kieltäytyä hyvällä syyllä!!!
        et naiset jotka lähette ehtimään lomaromanssia nii pitäkää järki päässä ja miettikää ennen ku teette mitää tyhmää esim. meette ja saatte taudin tai ms..ms..ms

        Joo fabiolla on veli nimeltä servet, mut niil on eri isä joten se on kai sit sen puoliveli tai velipuoli, hih, mut sit sil on kans iihana serkku nimeltä ahmed mut se ei oo ku puoliks serkku ku se ei oo fabiolle sukuu mut on servetille sukuu, mut ei se fabioo haittaa ku niil on eri äiti siis servetil ja fabiol, mut fabion isin nimi o mehmut mut se omistaa sen kebab kuppilan malmil eli onx se joku malmin kebab ja pizza tai joku sillee mut siel taas on fabion eno taii.. siis puoli eno kun se on oikeesti sen servetin isä ja siis ahmedin isoisä tai siis mehmutin puoliveli. ois kiva jos kirjotttasit mullekkii nih voitais mennä siis ens kesänä turkkii tai joskus.


      • kirjauduntoki
        teija kirjoitti:

        Joo fabiolla on veli nimeltä servet, mut niil on eri isä joten se on kai sit sen puoliveli tai velipuoli, hih, mut sit sil on kans iihana serkku nimeltä ahmed mut se ei oo ku puoliks serkku ku se ei oo fabiolle sukuu mut on servetille sukuu, mut ei se fabioo haittaa ku niil on eri äiti siis servetil ja fabiol, mut fabion isin nimi o mehmut mut se omistaa sen kebab kuppilan malmil eli onx se joku malmin kebab ja pizza tai joku sillee mut siel taas on fabion eno taii.. siis puoli eno kun se on oikeesti sen servetin isä ja siis ahmedin isoisä tai siis mehmutin puoliveli. ois kiva jos kirjotttasit mullekkii nih voitais mennä siis ens kesänä turkkii tai joskus.

        ostakaa vain menoliput, jos saa toivoa.


      • ninukki
        teija kirjoitti:

        Joo fabiolla on veli nimeltä servet, mut niil on eri isä joten se on kai sit sen puoliveli tai velipuoli, hih, mut sit sil on kans iihana serkku nimeltä ahmed mut se ei oo ku puoliks serkku ku se ei oo fabiolle sukuu mut on servetille sukuu, mut ei se fabioo haittaa ku niil on eri äiti siis servetil ja fabiol, mut fabion isin nimi o mehmut mut se omistaa sen kebab kuppilan malmil eli onx se joku malmin kebab ja pizza tai joku sillee mut siel taas on fabion eno taii.. siis puoli eno kun se on oikeesti sen servetin isä ja siis ahmedin isoisä tai siis mehmutin puoliveli. ois kiva jos kirjotttasit mullekkii nih voitais mennä siis ens kesänä turkkii tai joskus.

        teija lähetä mulle meiliä ja kerro vähän itestäs.
        musta tuntuu et sä oot ainut joka tykkää käydä turkissa ja muutenkin kuulostit ihan mukavalta.
        meili on [email protected]


    • Saastaa

      "..fabio on mun läheinen ystävä.."

      Niinhän sä luulet mutta tuut pettymään.

      • ninukki

        mua ei vois vähempää kiinnostaa et ne jotka on joskus maannu fabion kanssa ja on nyt sit katkeria sille.
        ois kannattanu miettiä ennen ku tekee sellasta mitä voi katua jälkeen päin.
        ja jos täällä on sellasia jotka ei oo ennen turkkiin menoa tienny et ne miehet ei ajattele muuta kun sitä yhtä asiaa nii olen pahoillani siitä.
        joskus kyllä ajattelen että ei voi olla totta ku jossain kirjotetaan et naiset lähtee matkoille ehtimään sänky seuraa. jos ois järkevä ihminen nii miettis ennen ku lähtee.
        mulla itellä matkoilla tarkotus on vaan tutustua ihmisiin ja kulttuuriin ja ympäristöön.
        eli mun mielipide on se että fabio, ilias, matti ja kaikki muut heikin baarin pojat on tosi mukavia ja haluaa että ihmisillä on hauskaa.
        jos on muita jotka on samaa mieltä nii lähettäkää meiliä osotteeseen [email protected]


      • _Satine_
        ninukki kirjoitti:

        mua ei vois vähempää kiinnostaa et ne jotka on joskus maannu fabion kanssa ja on nyt sit katkeria sille.
        ois kannattanu miettiä ennen ku tekee sellasta mitä voi katua jälkeen päin.
        ja jos täällä on sellasia jotka ei oo ennen turkkiin menoa tienny et ne miehet ei ajattele muuta kun sitä yhtä asiaa nii olen pahoillani siitä.
        joskus kyllä ajattelen että ei voi olla totta ku jossain kirjotetaan et naiset lähtee matkoille ehtimään sänky seuraa. jos ois järkevä ihminen nii miettis ennen ku lähtee.
        mulla itellä matkoilla tarkotus on vaan tutustua ihmisiin ja kulttuuriin ja ympäristöön.
        eli mun mielipide on se että fabio, ilias, matti ja kaikki muut heikin baarin pojat on tosi mukavia ja haluaa että ihmisillä on hauskaa.
        jos on muita jotka on samaa mieltä nii lähettäkää meiliä osotteeseen [email protected]

        Ooh ihanaa, pisti tuo 15 silmään mailistasi. :'D todella söpöä! Kyllä "fabiot" tykkää..

        Ja kuka sitä nyt on käynyt kiksauttamassa kun siitä niin meuhkaat? :o


      • ninukki
        _Satine_ kirjoitti:

        Ooh ihanaa, pisti tuo 15 silmään mailistasi. :'D todella söpöä! Kyllä "fabiot" tykkää..

        Ja kuka sitä nyt on käynyt kiksauttamassa kun siitä niin meuhkaat? :o

        ensinnäkin se 15 ei tarkota mun ikää.
        ja toiseks siitä et kenet faboi on tehny paksuks nii mistä mä niitten tyttöjen nimiä tiiän ku kaikki on näillä sivuilla joillain keksityillä nimillä.
        aiankin neljä tyttöä eri keskusteluissa on väittäny odottavansa lasta fabiolle.
        mulle on ihan sama mitä ne väittää mut mut mä uskon kyl nykyään enemmän fabioo ku suomalaisia mustankipeitä tyttöjä/naisia.
        esim. yks nimimerkillä mimmu on väittäny et on raskaana fabiolle ja et on menossa sen kanssa naimisiin seuraavalla kerralla ku menee turkkiin.
        jos kysytään mun mielipidettä nii toi on toive ajattelua. mä ajattelen asian niin et ne ei muista sua enää ku sä lähet pois sieltä, paitsi jos oot käyny siellä monta kertaa ja oot jo vakio asiakas niitten ravintolassa.
        ite oon usein käyny siellä(heikin baarissa) ja nolannu it´teni vaikka millä tavalla nii ne muistaa mut jo ku meen sinne.
        mut ku eka kerran kävin siellä nii ajattelin et nyt mä oon ihastunu ja ajattelin et tästä tulee jotain mut sit tajusin et ei ne mua muista enää sen jälkeen ku uudet asiakkaat tulee!!
        eli ystäviä voi olla mut ite en niitten kanssa makais koska oon huomannu et ystävällisyyttä saa ilmankin. toivottavasti edes joku on sitä mieltä että fabio on mukava mies vaikka sen maine tiedetäänkin.


      • fabioooo
        ninukki kirjoitti:

        ensinnäkin se 15 ei tarkota mun ikää.
        ja toiseks siitä et kenet faboi on tehny paksuks nii mistä mä niitten tyttöjen nimiä tiiän ku kaikki on näillä sivuilla joillain keksityillä nimillä.
        aiankin neljä tyttöä eri keskusteluissa on väittäny odottavansa lasta fabiolle.
        mulle on ihan sama mitä ne väittää mut mut mä uskon kyl nykyään enemmän fabioo ku suomalaisia mustankipeitä tyttöjä/naisia.
        esim. yks nimimerkillä mimmu on väittäny et on raskaana fabiolle ja et on menossa sen kanssa naimisiin seuraavalla kerralla ku menee turkkiin.
        jos kysytään mun mielipidettä nii toi on toive ajattelua. mä ajattelen asian niin et ne ei muista sua enää ku sä lähet pois sieltä, paitsi jos oot käyny siellä monta kertaa ja oot jo vakio asiakas niitten ravintolassa.
        ite oon usein käyny siellä(heikin baarissa) ja nolannu it´teni vaikka millä tavalla nii ne muistaa mut jo ku meen sinne.
        mut ku eka kerran kävin siellä nii ajattelin et nyt mä oon ihastunu ja ajattelin et tästä tulee jotain mut sit tajusin et ei ne mua muista enää sen jälkeen ku uudet asiakkaat tulee!!
        eli ystäviä voi olla mut ite en niitten kanssa makais koska oon huomannu et ystävällisyyttä saa ilmankin. toivottavasti edes joku on sitä mieltä että fabio on mukava mies vaikka sen maine tiedetäänkin.

        No tulimme juuri Alanyasta kotiin ja tunnen todella Fabioon, siis ystävänä maailman parhain. Ilijas eli Jussi täysi playeri, menossa armeijaan syksyllä kuin myös Fabio. Matti kuulemani mukaan kihloissa tai jotain suomalaistytön kanssa, tyttö oli nyt Alanyassa, joku Tiina tai Kristiina, blondi ja Fabion mukaan kiva likka.


      • askim
        fabioooo kirjoitti:

        No tulimme juuri Alanyasta kotiin ja tunnen todella Fabioon, siis ystävänä maailman parhain. Ilijas eli Jussi täysi playeri, menossa armeijaan syksyllä kuin myös Fabio. Matti kuulemani mukaan kihloissa tai jotain suomalaistytön kanssa, tyttö oli nyt Alanyassa, joku Tiina tai Kristiina, blondi ja Fabion mukaan kiva likka.

        Mieletöntä jos sanot Fabion olevan "ystävänä maailman parhain"...ööö, just!
        Toisekseen nuori Ilyas ei ole alias Jussi. "Jussi" on eri Ilyas.
        Ja toi kolmas kommentti oli niiin hyvä, et lirahti ihan lusikallinen pöksyihin nauraessa! Mieletöntä viihdettä :) Voi teitä!


      • kojkn
        askim kirjoitti:

        Mieletöntä jos sanot Fabion olevan "ystävänä maailman parhain"...ööö, just!
        Toisekseen nuori Ilyas ei ole alias Jussi. "Jussi" on eri Ilyas.
        Ja toi kolmas kommentti oli niiin hyvä, et lirahti ihan lusikallinen pöksyihin nauraessa! Mieletöntä viihdettä :) Voi teitä!

        Pakko kommentoida koska te ette tiedä mistään mitään.. ensinnäkin ilyas on jussi.. mistä olet saanut päähäs ettei ole? ja ilyas ei ole menossa armeijaan. se tulee suomeen.
        Ja joo on fabio varmasti ihan mukava, parhain ystävänä, ainakin ilyakselle, antaa kaikki parhaat naiset sille ;)


      • arabityttö
        ninukki kirjoitti:

        ensinnäkin se 15 ei tarkota mun ikää.
        ja toiseks siitä et kenet faboi on tehny paksuks nii mistä mä niitten tyttöjen nimiä tiiän ku kaikki on näillä sivuilla joillain keksityillä nimillä.
        aiankin neljä tyttöä eri keskusteluissa on väittäny odottavansa lasta fabiolle.
        mulle on ihan sama mitä ne väittää mut mut mä uskon kyl nykyään enemmän fabioo ku suomalaisia mustankipeitä tyttöjä/naisia.
        esim. yks nimimerkillä mimmu on väittäny et on raskaana fabiolle ja et on menossa sen kanssa naimisiin seuraavalla kerralla ku menee turkkiin.
        jos kysytään mun mielipidettä nii toi on toive ajattelua. mä ajattelen asian niin et ne ei muista sua enää ku sä lähet pois sieltä, paitsi jos oot käyny siellä monta kertaa ja oot jo vakio asiakas niitten ravintolassa.
        ite oon usein käyny siellä(heikin baarissa) ja nolannu it´teni vaikka millä tavalla nii ne muistaa mut jo ku meen sinne.
        mut ku eka kerran kävin siellä nii ajattelin et nyt mä oon ihastunu ja ajattelin et tästä tulee jotain mut sit tajusin et ei ne mua muista enää sen jälkeen ku uudet asiakkaat tulee!!
        eli ystäviä voi olla mut ite en niitten kanssa makais koska oon huomannu et ystävällisyyttä saa ilmankin. toivottavasti edes joku on sitä mieltä että fabio on mukava mies vaikka sen maine tiedetäänkin.

        että joku teistä nuorista tytöistä todella itse tajuaa tuon asian ja ihan ajoissa :) Eikä vasta kun on maannut puolen kylän kanssa ja ja loma loppu.

        Niinhän se on että ne unohtaa heti kun tyttö nousee pakettimatkan lentokoneeseen.

        Se on hyvä että edes joku itse sen ymmärtää ajoissa, säästytään turhalta mielipahalta.


      • piisa
        ninukki kirjoitti:

        ensinnäkin se 15 ei tarkota mun ikää.
        ja toiseks siitä et kenet faboi on tehny paksuks nii mistä mä niitten tyttöjen nimiä tiiän ku kaikki on näillä sivuilla joillain keksityillä nimillä.
        aiankin neljä tyttöä eri keskusteluissa on väittäny odottavansa lasta fabiolle.
        mulle on ihan sama mitä ne väittää mut mut mä uskon kyl nykyään enemmän fabioo ku suomalaisia mustankipeitä tyttöjä/naisia.
        esim. yks nimimerkillä mimmu on väittäny et on raskaana fabiolle ja et on menossa sen kanssa naimisiin seuraavalla kerralla ku menee turkkiin.
        jos kysytään mun mielipidettä nii toi on toive ajattelua. mä ajattelen asian niin et ne ei muista sua enää ku sä lähet pois sieltä, paitsi jos oot käyny siellä monta kertaa ja oot jo vakio asiakas niitten ravintolassa.
        ite oon usein käyny siellä(heikin baarissa) ja nolannu it´teni vaikka millä tavalla nii ne muistaa mut jo ku meen sinne.
        mut ku eka kerran kävin siellä nii ajattelin et nyt mä oon ihastunu ja ajattelin et tästä tulee jotain mut sit tajusin et ei ne mua muista enää sen jälkeen ku uudet asiakkaat tulee!!
        eli ystäviä voi olla mut ite en niitten kanssa makais koska oon huomannu et ystävällisyyttä saa ilmankin. toivottavasti edes joku on sitä mieltä että fabio on mukava mies vaikka sen maine tiedetäänkin.

        Moikka ninukki..
        oon sun kanssas täysin samaa mieltä.. faabion tosi mukana kaverina sen mitä sitä tunnen.. oon monta vuotta käyny heikin baarissa ja aion käydä vielä monta monta kertaa lisää.. pojat ovat kaikki todella mukavia. jussin ja matin isoveli on varmasti kaikista mukavin ei kyllä ollut tänä vuonna siellä.. ja tarkoitan ihan kaverina mukava.. mulla kävi ekalla kerralla kanssa silleen itte ihastuin ja luulin että siitä olis tullukki jotain mut onneks näin vanhempana on vähän enemmän järkeä, vaikka tänä kesänä se sydän sinne jäikin.. =) enkä usko että puoletkaan jutuista olis totta mitä näistä miehistä puhutaan ja vaikka oliskin niin ainakin aikapaljon liioiteltuja.. joo mutta uskon että tiedät mistä puhut jos haluut joskus kirjotella lisää niin mailaa mulle [email protected]..

        toi kasi kuus ei muuten sitten ole mun ikä, ihan vaan tiedoks kaikille ns. ääliöille.


      • nimierkkim
        piisa kirjoitti:

        Moikka ninukki..
        oon sun kanssas täysin samaa mieltä.. faabion tosi mukana kaverina sen mitä sitä tunnen.. oon monta vuotta käyny heikin baarissa ja aion käydä vielä monta monta kertaa lisää.. pojat ovat kaikki todella mukavia. jussin ja matin isoveli on varmasti kaikista mukavin ei kyllä ollut tänä vuonna siellä.. ja tarkoitan ihan kaverina mukava.. mulla kävi ekalla kerralla kanssa silleen itte ihastuin ja luulin että siitä olis tullukki jotain mut onneks näin vanhempana on vähän enemmän järkeä, vaikka tänä kesänä se sydän sinne jäikin.. =) enkä usko että puoletkaan jutuista olis totta mitä näistä miehistä puhutaan ja vaikka oliskin niin ainakin aikapaljon liioiteltuja.. joo mutta uskon että tiedät mistä puhut jos haluut joskus kirjotella lisää niin mailaa mulle [email protected]..

        toi kasi kuus ei muuten sitten ole mun ikä, ihan vaan tiedoks kaikille ns. ääliöille.

        no ei se varmaan ikäsi ole, koska tekstisi antaa odottaa sinun olevan korkeintaan 15-vuotias.

        tajuatko yhtään, kuinka nolo edes olet? joku killisilmäinen turkkilainen sanoo sinulle pari harjoiteltua kohteliaisuutta saadakseen pillua ja sinä hölmö uskot ne ja tulet oikein forumille jankuttamaan, kuinka "mukavia" he ovat :D


      • fabiooo
        askim kirjoitti:

        Mieletöntä jos sanot Fabion olevan "ystävänä maailman parhain"...ööö, just!
        Toisekseen nuori Ilyas ei ole alias Jussi. "Jussi" on eri Ilyas.
        Ja toi kolmas kommentti oli niiin hyvä, et lirahti ihan lusikallinen pöksyihin nauraessa! Mieletöntä viihdettä :) Voi teitä!

        Sinulle askim! Sinun kannattaa ehkä mennä ihan pöntölle istumaan kun luet tämän: Jussi on 20 v ja menossa armeijaan niin kuin myös Fabio. Ja Matista; pitää paikkansa että Matti on löytänyt itselleen tytön jonka kanssa on menossa naimisiin ensi vuonna. Sinun kannattaa mennä käymään ensi keväänä Heikin baarissa, niin näet kuka siellä on töissä Matin lisäksi, voit kokea yllätyksen. Tytön hyvä ystävä.


      • kale
        ninukki kirjoitti:

        mua ei vois vähempää kiinnostaa et ne jotka on joskus maannu fabion kanssa ja on nyt sit katkeria sille.
        ois kannattanu miettiä ennen ku tekee sellasta mitä voi katua jälkeen päin.
        ja jos täällä on sellasia jotka ei oo ennen turkkiin menoa tienny et ne miehet ei ajattele muuta kun sitä yhtä asiaa nii olen pahoillani siitä.
        joskus kyllä ajattelen että ei voi olla totta ku jossain kirjotetaan et naiset lähtee matkoille ehtimään sänky seuraa. jos ois järkevä ihminen nii miettis ennen ku lähtee.
        mulla itellä matkoilla tarkotus on vaan tutustua ihmisiin ja kulttuuriin ja ympäristöön.
        eli mun mielipide on se että fabio, ilias, matti ja kaikki muut heikin baarin pojat on tosi mukavia ja haluaa että ihmisillä on hauskaa.
        jos on muita jotka on samaa mieltä nii lähettäkää meiliä osotteeseen [email protected]

        täst fabiost? me olla sepi, jore ja pena kans menos
        koht puol alania. hänest on oikke julkkis tullu ja meki haluta tutustu hänne. kai hä töis viä syysku alus o heiki paaris? Fabiol o varma jottain vihjet
        anta meilekin, mite suominaissi isketä. onks muute alanias mittä tyttöbaarei, jossais rauhass imuttaa
        eikä tarrtis keskustella??


      • Krrr
        kojkn kirjoitti:

        Pakko kommentoida koska te ette tiedä mistään mitään.. ensinnäkin ilyas on jussi.. mistä olet saanut päähäs ettei ole? ja ilyas ei ole menossa armeijaan. se tulee suomeen.
        Ja joo on fabio varmasti ihan mukava, parhain ystävänä, ainakin ilyakselle, antaa kaikki parhaat naiset sille ;)

        Tuli muuten tosta mieleen,
        että äiti helmikuussa heitti
        et "Jussi" olis Miljonääri-Jussi.
        Kuulemma näyttää niin pahoon
        siltä. =D Tai siis muistuttaa.
        En kyllä ymmärrä miten, mutta
        ihan sama. o_O; Ihmiset näkevät
        toisensa niin erilailla.


    • anaaliin

      Kokeile ninukki fabio anaalia knsa sen kans saa hyvöt fibat ainaski mä sain. se tosi iiiiiiiiiihanaaaaaaa

    • kelly18

      Siis miten voit vaahdota täällä että olet tosi läheinen ystävä fabion kanssa jos et edes tiedä sen oikeeta nimeä?! tai millanen se oikeesti on?! jos oot niin läheinen ystävä niin KYSY SILTÄ!

      • msu88

        mitä nämä jutut faabiosta tarkoittavat??? kysynpähän vaan!!!
        me seurustelemme!!!!!!! hän ei ole ollut muiden kanssa!! emmekä menkään ole olleet vielä "niin", mutta ensi kerralla ajattelin että voisimme koittaa jotain kivaa.
        lopettakaa kateelliset puheet MINUN miehestäni! luotan faabioon ja tiedän että nämä jutut täällä eivät ole totta!
        vihaan teitä!!!!!


      • eeva-maija
        msu88 kirjoitti:

        mitä nämä jutut faabiosta tarkoittavat??? kysynpähän vaan!!!
        me seurustelemme!!!!!!! hän ei ole ollut muiden kanssa!! emmekä menkään ole olleet vielä "niin", mutta ensi kerralla ajattelin että voisimme koittaa jotain kivaa.
        lopettakaa kateelliset puheet MINUN miehestäni! luotan faabioon ja tiedän että nämä jutut täällä eivät ole totta!
        vihaan teitä!!!!!

        ilias on tosi ihana ja lupas tulle tänne mun luo!! =) fabioki ois ihan jees mutta se on liian pukki ei samanlainen kuin ilias...


      • ninukki

        ekaks mä tiedän fabion oikeen nimen ja tiedän millanen se oikeesti on.
        mut mä kysyin alunperin sitä et miten ihmiset voi haukkua sitä ku ei tiedä siitä mitään.
        mä en tajua kuinka ihmisillä on pokkaa haukkua ihmisiä joita ei tunne ollenkaan!!!
        ihan ku me kaikki täällä suomessa oltais täydellisiä!!
        mä tiedän et kukaan siellä heikin baarissa ei ole täydellinen mut silti mä tykkään olla siellä ja jutella poikien kanssa ja auttaa niitä niitten töissä sillon ku siellä ei oo paljoo asiakkaita vaikka laittamalla lautasia ja muita pöytään ja muuta pientä. jos niille on ystävällisiä ja ei oo heti ansimmäisenä tyrkyttämässä itteään niille nii ei tarvii täällä puhua niistä pahaa!!
        mä en tajua et ne jotka on maannu niitten kanssa nii tulee tänne valittamaan niistä koska niihin puuhiin tarvitaan aina kaks!!!
        mua ei vois vähempää kiinnostaa niitten tekemiset koska ne mulle ystävällisiä ku mä oon niille ystävällinen ja ne tajuaa et mä en hae mitää muuta ku ystäviä ja sellasia ihmisiä joille voi puhua ja ne voi puhua mulle!!!
        ja kaikille tiedoks et fabio ja ilias ovat todella lähössä armeijaan ja on siellä varmaan saman aikaa ku mahmutkin oli eli 1,5 vuotta!!!
        eli vielä kerran älkää luulko liikoja lomaromansseista!!!


      • kelly18
        ninukki kirjoitti:

        ekaks mä tiedän fabion oikeen nimen ja tiedän millanen se oikeesti on.
        mut mä kysyin alunperin sitä et miten ihmiset voi haukkua sitä ku ei tiedä siitä mitään.
        mä en tajua kuinka ihmisillä on pokkaa haukkua ihmisiä joita ei tunne ollenkaan!!!
        ihan ku me kaikki täällä suomessa oltais täydellisiä!!
        mä tiedän et kukaan siellä heikin baarissa ei ole täydellinen mut silti mä tykkään olla siellä ja jutella poikien kanssa ja auttaa niitä niitten töissä sillon ku siellä ei oo paljoo asiakkaita vaikka laittamalla lautasia ja muita pöytään ja muuta pientä. jos niille on ystävällisiä ja ei oo heti ansimmäisenä tyrkyttämässä itteään niille nii ei tarvii täällä puhua niistä pahaa!!
        mä en tajua et ne jotka on maannu niitten kanssa nii tulee tänne valittamaan niistä koska niihin puuhiin tarvitaan aina kaks!!!
        mua ei vois vähempää kiinnostaa niitten tekemiset koska ne mulle ystävällisiä ku mä oon niille ystävällinen ja ne tajuaa et mä en hae mitää muuta ku ystäviä ja sellasia ihmisiä joille voi puhua ja ne voi puhua mulle!!!
        ja kaikille tiedoks et fabio ja ilias ovat todella lähössä armeijaan ja on siellä varmaan saman aikaa ku mahmutkin oli eli 1,5 vuotta!!!
        eli vielä kerran älkää luulko liikoja lomaromansseista!!!

        Mä olen samaa mieltä sun kanssa siitä että heikin baari on kiva paikka ja pojat kivoja, ihmettelin vain noita sun kysmyksii.. siis jos kerran tunnet sen.. ihan kiva jos pystyt olemaan niitten kaveri vaan, mäkin olisin halunnut mut ne halus aina enemmän. olisin halunnut jutella ja pitää hauskaa porukassa mut se meni siihen et jompikumpi yritti jotain ja ne suuttu kun ei antanu :D Ja Ilyas(jännä kun et tiedä miten sun hyvän ystävän nimi kirjoitetaan)ei mene armeijaan, vaan tulee suomeen heikille käymään..


      • vaimo vm. 78
        msu88 kirjoitti:

        mitä nämä jutut faabiosta tarkoittavat??? kysynpähän vaan!!!
        me seurustelemme!!!!!!! hän ei ole ollut muiden kanssa!! emmekä menkään ole olleet vielä "niin", mutta ensi kerralla ajattelin että voisimme koittaa jotain kivaa.
        lopettakaa kateelliset puheet MINUN miehestäni! luotan faabioon ja tiedän että nämä jutut täällä eivät ole totta!
        vihaan teitä!!!!!

        Oikea nimi on Hüsein T.. ja hän on minun laillisesti vihitty mieheni. Meillä on kaksi lasta, ikiä tai nimiä en viitsi tässä kertoa. En myöskään halua kertoa asuinpaikkaamme,mutta sen verran sanon, että Suoessa se on. Hüsein lähtee aina kesäksi kotimaahansa tienaamaan, ja me jäämme lasten kanssa Suomeen, koska nuorempi lapsistamme on vakavasti sairas, eikä kestäisi Turkin kuumia kesiä. Talvet H opiskelee täällä Suomessa, hänestä tulee ekonomi (KTM siis). Valmistuu vuoden kuluttua, ja toivottavasti saa täältä töitä, että eitarvitse enää lähteä Turkkiin kesätöihin. Mitä tulee hänen naisjuttuihinsa, niin minä tiedän kaiken, koska hän niistä niin auliisti kertoo:) Ja muutenkin olen sitä mieltä, että ei se käyttämällä kulu, onpahan hyvää harjoitusta kun palaa taas kotiin:) Olen onnellinen vaimo, kun minulla on noin fiksu ja hyvännäköinen mies, joka kelpaa muillekin:)


      • että
        vaimo vm. 78 kirjoitti:

        Oikea nimi on Hüsein T.. ja hän on minun laillisesti vihitty mieheni. Meillä on kaksi lasta, ikiä tai nimiä en viitsi tässä kertoa. En myöskään halua kertoa asuinpaikkaamme,mutta sen verran sanon, että Suoessa se on. Hüsein lähtee aina kesäksi kotimaahansa tienaamaan, ja me jäämme lasten kanssa Suomeen, koska nuorempi lapsistamme on vakavasti sairas, eikä kestäisi Turkin kuumia kesiä. Talvet H opiskelee täällä Suomessa, hänestä tulee ekonomi (KTM siis). Valmistuu vuoden kuluttua, ja toivottavasti saa täältä töitä, että eitarvitse enää lähteä Turkkiin kesätöihin. Mitä tulee hänen naisjuttuihinsa, niin minä tiedän kaiken, koska hän niistä niin auliisti kertoo:) Ja muutenkin olen sitä mieltä, että ei se käyttämällä kulu, onpahan hyvää harjoitusta kun palaa taas kotiin:) Olen onnellinen vaimo, kun minulla on noin fiksu ja hyvännäköinen mies, joka kelpaa muillekin:)

        fabio on ihan pentu.. ikää ei löydy kauheesti! en usko että se noin vanhaa ämmää ottais.. ja ite oot varmaan sekaantunut lapseen jos teillä montakin lasta on? eli viestis oli taas niin totta että..!


      • ninukki
        vaimo vm. 78 kirjoitti:

        Oikea nimi on Hüsein T.. ja hän on minun laillisesti vihitty mieheni. Meillä on kaksi lasta, ikiä tai nimiä en viitsi tässä kertoa. En myöskään halua kertoa asuinpaikkaamme,mutta sen verran sanon, että Suoessa se on. Hüsein lähtee aina kesäksi kotimaahansa tienaamaan, ja me jäämme lasten kanssa Suomeen, koska nuorempi lapsistamme on vakavasti sairas, eikä kestäisi Turkin kuumia kesiä. Talvet H opiskelee täällä Suomessa, hänestä tulee ekonomi (KTM siis). Valmistuu vuoden kuluttua, ja toivottavasti saa täältä töitä, että eitarvitse enää lähteä Turkkiin kesätöihin. Mitä tulee hänen naisjuttuihinsa, niin minä tiedän kaiken, koska hän niistä niin auliisti kertoo:) Ja muutenkin olen sitä mieltä, että ei se käyttämällä kulu, onpahan hyvää harjoitusta kun palaa taas kotiin:) Olen onnellinen vaimo, kun minulla on noin fiksu ja hyvännäköinen mies, joka kelpaa muillekin:)

        nyt meni yli.
        fabion oikee nimi ei todellakaan oo mikään husein tai jotain sinne päin. sillä ei todellakaan oo lapsia kenenkään kanssa ja se ei opiskele suomessa.
        musta tuntuu että me puhutaan aivan eri fabiosta tällä hetkellä.
        ei fabiolla ois rahaa ravata tätä väliä koko ajan ku sillä ei ole rahaa laittaa edes omaa äitiään sairaalaan vaikka hän on pahasti loukkaantunut!!
        ja jos sillä ois rahaa tollaseen niin luulis että sillä ois rahaa ostaa itelleen esim. uus kännykkä ja viedä se äiti sairaalaan.
        mua ärsyttää tollaset naiset jotka täällä väittää olevansa fabion vaimo ja niillä on vaikka kuinka monta lasta ja plaa plaa plaa...
        millä sä esim. voit todistaa sen ku et ees tiedä sen oikeeta nimeä!!!!


      • fabioONhÅT!
        ninukki kirjoitti:

        nyt meni yli.
        fabion oikee nimi ei todellakaan oo mikään husein tai jotain sinne päin. sillä ei todellakaan oo lapsia kenenkään kanssa ja se ei opiskele suomessa.
        musta tuntuu että me puhutaan aivan eri fabiosta tällä hetkellä.
        ei fabiolla ois rahaa ravata tätä väliä koko ajan ku sillä ei ole rahaa laittaa edes omaa äitiään sairaalaan vaikka hän on pahasti loukkaantunut!!
        ja jos sillä ois rahaa tollaseen niin luulis että sillä ois rahaa ostaa itelleen esim. uus kännykkä ja viedä se äiti sairaalaan.
        mua ärsyttää tollaset naiset jotka täällä väittää olevansa fabion vaimo ja niillä on vaikka kuinka monta lasta ja plaa plaa plaa...
        millä sä esim. voit todistaa sen ku et ees tiedä sen oikeeta nimeä!!!!

        Ensinnäkin teet itestäs vaan naurunalasen jos alat noin riehumaan tollasille ihan selville provoviesteille! Ja etkö tosiaan tiennyt että 2 yleisintä asiaa mitä turkkipojat sanoo turistitytöille matkalla tai matkan jälkeen on että joku perheenjäsen on sairastunut ja tarvitaan rahaa, ja että tarvitsen uuden kännykän "että voin pitää sinuun yhteyttä" ja usko tai älä monet sinisilmäiset tytöt lähettävät heille rahaa.. Ja miks se tarvitsis uuden kännykän, viimeks kun nähtiin niin ihan kunnon toimiva kännykkä sillä oli. Ja vielä haluan sanoa et tykkään turkista ja heikin baarista mut ei kannata olla liian sinisilmäinen.
        kiinnostuksesta haluisin kysyä sulta että mikä sen fabion oikea nimi sun mielestä on? ja minkä ikäinen olet? monta kertaa olet käynyt turkissa? oletko menossa millon uudestaan? Mulla on ainakin kauhea ikävä sinne.. se on mun toinen koti :)


      • darx
        kelly18 kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä sun kanssa siitä että heikin baari on kiva paikka ja pojat kivoja, ihmettelin vain noita sun kysmyksii.. siis jos kerran tunnet sen.. ihan kiva jos pystyt olemaan niitten kaveri vaan, mäkin olisin halunnut mut ne halus aina enemmän. olisin halunnut jutella ja pitää hauskaa porukassa mut se meni siihen et jompikumpi yritti jotain ja ne suuttu kun ei antanu :D Ja Ilyas(jännä kun et tiedä miten sun hyvän ystävän nimi kirjoitetaan)ei mene armeijaan, vaan tulee suomeen heikille käymään..

        fabio on iha hele mukava, ja mulla ei siitä ole todellakaan huonoja muistoja... mä en muista hirveen hyvin olikohan se fabion työ kamu joku ricky tai jotenkin tuollein. se ketä mun serkku iski ja oliha niil juttuaki,kyl sen tietää ku lukee et turkkilaiset miehet haluu enemmän ku kaveruutta. mut voihan sitä olla ystäviäkin itselläni on edelleen ystävä todella läheinen ystävä turkista. ei heikin baarista vaan alexin baarista... mut seni kocaman turkey


      • ninukki
        fabioONhÅT! kirjoitti:

        Ensinnäkin teet itestäs vaan naurunalasen jos alat noin riehumaan tollasille ihan selville provoviesteille! Ja etkö tosiaan tiennyt että 2 yleisintä asiaa mitä turkkipojat sanoo turistitytöille matkalla tai matkan jälkeen on että joku perheenjäsen on sairastunut ja tarvitaan rahaa, ja että tarvitsen uuden kännykän "että voin pitää sinuun yhteyttä" ja usko tai älä monet sinisilmäiset tytöt lähettävät heille rahaa.. Ja miks se tarvitsis uuden kännykän, viimeks kun nähtiin niin ihan kunnon toimiva kännykkä sillä oli. Ja vielä haluan sanoa et tykkään turkista ja heikin baarista mut ei kannata olla liian sinisilmäinen.
        kiinnostuksesta haluisin kysyä sulta että mikä sen fabion oikea nimi sun mielestä on? ja minkä ikäinen olet? monta kertaa olet käynyt turkissa? oletko menossa millon uudestaan? Mulla on ainakin kauhea ikävä sinne.. se on mun toinen koti :)

        no sen oikee nimi on ucler(ton . paikalla pitäis olla sellanen turkkilainen u jossa on ne pisteet päällä ja sanotaan y eli nimi lausutaan ycler)
        mä oon käyny alanyassa 6 kertaa ja todellakin aion mennä takasin. se on mullekkin ku toinen koti. mä en oo anatanu kellekkään niistä rahaa vaan pelkästään kuunnellu ja yrittäny lohduttaa vaikka en tienny et onko sen äiti oikeesti sairas.
        ikääni en kerro koska ikä on aina se josta aletaan haukkumaan ja kaikkee muuta, sanotaan että on liian nuori tai liian vanha johonkin.
        kiva et täällä on joku muukin joka ajattelee turkista samalla tavalla ku mä. mä tiedän et niihin miehiin ei kannata luottaa ja ei sitä koskaan tiedä et mistä ne puhuu, mut sen matkan ajan aina ku sinne menee nii siellä on tosi kivaa ja on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja sillein mut kyl mä sen ymmärrän et ne ei muista mua enää sen jälkeen ku mä oon lähteny!!!!
        eli oon tässä asiassa fabion eli uclerin puolella ainakin jollakin tavalla vaikka en siitä ihan koko totuutta tiedäkkään!!!
        toivottavasti ymmärrätte mua!!!!


      • .................
        ninukki kirjoitti:

        no sen oikee nimi on ucler(ton . paikalla pitäis olla sellanen turkkilainen u jossa on ne pisteet päällä ja sanotaan y eli nimi lausutaan ycler)
        mä oon käyny alanyassa 6 kertaa ja todellakin aion mennä takasin. se on mullekkin ku toinen koti. mä en oo anatanu kellekkään niistä rahaa vaan pelkästään kuunnellu ja yrittäny lohduttaa vaikka en tienny et onko sen äiti oikeesti sairas.
        ikääni en kerro koska ikä on aina se josta aletaan haukkumaan ja kaikkee muuta, sanotaan että on liian nuori tai liian vanha johonkin.
        kiva et täällä on joku muukin joka ajattelee turkista samalla tavalla ku mä. mä tiedän et niihin miehiin ei kannata luottaa ja ei sitä koskaan tiedä et mistä ne puhuu, mut sen matkan ajan aina ku sinne menee nii siellä on tosi kivaa ja on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja sillein mut kyl mä sen ymmärrän et ne ei muista mua enää sen jälkeen ku mä oon lähteny!!!!
        eli oon tässä asiassa fabion eli uclerin puolella ainakin jollakin tavalla vaikka en siitä ihan koko totuutta tiedäkkään!!!
        toivottavasti ymmärrätte mua!!!!

        "pelkästään kuunnellu ja yrittäny lohduttaa vaikka en tienny et onko sen äiti oikeesti sairas."

        tämä menee seuraavaan Suomen sanakirjaan selityksenä termille "hyväuskoisuus".

        PS. ei sitä sun ikää tarvitse kertoa, kyllä se selviää noista sun jutuista.


      • ninukki
        darx kirjoitti:

        fabio on iha hele mukava, ja mulla ei siitä ole todellakaan huonoja muistoja... mä en muista hirveen hyvin olikohan se fabion työ kamu joku ricky tai jotenkin tuollein. se ketä mun serkku iski ja oliha niil juttuaki,kyl sen tietää ku lukee et turkkilaiset miehet haluu enemmän ku kaveruutta. mut voihan sitä olla ystäviäkin itselläni on edelleen ystävä todella läheinen ystävä turkista. ei heikin baarista vaan alexin baarista... mut seni kocaman turkey

        mäkin tiedän alexin baarin!!
        alexi eli mustafa on meidän perheen hyvä ystävä!!
        ollaan nähty monta kertaa.
        mustafa on naimisissa ja sillä on suomalainen vaimo ja sillä on yks tyttö nimeltään niia!! sen lapsi on tosi söpö ja sen vaimo on tosi mukava!!
        mikä sen sun kaverin nimi ja minkä näkönen? en ihan kaikkia niistä sen baarin pojista tiedä ku ne vaihtuu tosi usein!!!
        millasia kokemuksia alexin baarista?
        mun mielestä melkein yhtä hyvä paikka ku heikillä!!


      • darx
        ninukki kirjoitti:

        mäkin tiedän alexin baarin!!
        alexi eli mustafa on meidän perheen hyvä ystävä!!
        ollaan nähty monta kertaa.
        mustafa on naimisissa ja sillä on suomalainen vaimo ja sillä on yks tyttö nimeltään niia!! sen lapsi on tosi söpö ja sen vaimo on tosi mukava!!
        mikä sen sun kaverin nimi ja minkä näkönen? en ihan kaikkia niistä sen baarin pojista tiedä ku ne vaihtuu tosi usein!!!
        millasia kokemuksia alexin baarista?
        mun mielestä melkein yhtä hyvä paikka ku heikillä!!

        sen nimi on mehmet oikeelt nimelt ku se näytti henkkarit oli baris kiziltas.tai jiteskin nuin..


      • kasperiii
        darx kirjoitti:

        sen nimi on mehmet oikeelt nimelt ku se näytti henkkarit oli baris kiziltas.tai jiteskin nuin..

        Fabiohan on se keinosiementäjä ja eläinten kanssa....


      • darx
        kasperiii kirjoitti:

        Fabiohan on se keinosiementäjä ja eläinten kanssa....

        just joo..vähä sä oot v****mainen ihminen


      • jmh
        eeva-maija kirjoitti:

        ilias on tosi ihana ja lupas tulle tänne mun luo!! =) fabioki ois ihan jees mutta se on liian pukki ei samanlainen kuin ilias...

        Lueskelin näitä ikivanhoja kirjotuksia, ja otti silmään tää ku sanoit että ilyas oli luvannu tulla sun luo..niin kerrotko koska ilyas lupas sulle näin??:>
        Et varmaan kyllä enää edes lue tätä viestiä kun oot ite jo melkein 3 vuotta sitten lähettänyt viestisi...x) mutta koitanpa nyt tuuriani =)


      • jmh
        kelly18 kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä sun kanssa siitä että heikin baari on kiva paikka ja pojat kivoja, ihmettelin vain noita sun kysmyksii.. siis jos kerran tunnet sen.. ihan kiva jos pystyt olemaan niitten kaveri vaan, mäkin olisin halunnut mut ne halus aina enemmän. olisin halunnut jutella ja pitää hauskaa porukassa mut se meni siihen et jompikumpi yritti jotain ja ne suuttu kun ei antanu :D Ja Ilyas(jännä kun et tiedä miten sun hyvän ystävän nimi kirjoitetaan)ei mene armeijaan, vaan tulee suomeen heikille käymään..

        Kyllähän Ilyas armeijaan meni...:D


    • mirjut

      Fabio on mun poika ystävä ollaan oltu jo 4kk yhdessä. Eikä sen Äiti oo sairas vaan isä.

      • heheheh

        vai on fabion isä sairas, ihan hyvältä tuo näytti viime viikolla baarissa, oli iskutuohuissa niin kuin aina...........


    • täti

      Voi hyvänen aika teitä nuoria tyttöjä. Olen asunut Alanyassa aikanani ja vieläkin vierailen siellä usein ja tunnen nämä asiat aika hyvin kun olen niitä läheltä seurannut. Pojat ovat oikein mukavia mutta se ei sulje pois sitä etteikö heillä olisi kymmeniä tyttöjä kesässä. Miten voitte olla noin hyväuskoisia ja lapsellisia? Kaikki puheet sairaista äideistä ja rikki menneistä kännyköistä ovat vain heittoja, kalastusta, josko joku tarpeeksi menisi lankaan ja antaisi rahaa. Kun en itse kuulu ihan nuorisoon enää niin pojat mielellään naureskelevat ja kertoilevat minulle jutuistaan. Välillä on kaksi tai kolmekin "tyttöystävää" tulossa samaan aikaan ja sitten onkin kiire hoidella asioita siihen malliin että eivät saisi toisistaan tietoa. Alanyassa on ihan kunnollisiakin poikia/miehiä, mutta valitettavasti vain muutamia. Turistipaikoissa työskenteeleminen tekee valitettavasti ihan kunnon pojistakin aika gigoloita kun tytöt ovat heistä niin hurmoksissaan ja lähtevät niin helposti mukaan. Pojat arvostavat tyttöä joka ei lähde heti mukaan ja useimmiten kyllä menevät naimisiin turkkilaisen tytön kanssa. Pitäkää hauskaa lomallanne, hypätkää toki sänkyyn ja nauttikaa lomaromansseistanne, mutta älkää luulko että pojat muistaisivat teitä kun olette lähteneet kotiin.

      • tuokin

        on jo kuultu..


      • pallopää.
        tuokin kirjoitti:

        on jo kuultu..

        Ei siitä nyt kannata suuttua, jos joku kertoo totuuden. Et kai sinä oikeasti kuvitellut, että se Ahmed haluaa sinusta mitään muuta kuin helteessä hionnutta torttua?


      • tris.
        pallopää. kirjoitti:

        Ei siitä nyt kannata suuttua, jos joku kertoo totuuden. Et kai sinä oikeasti kuvitellut, että se Ahmed haluaa sinusta mitään muuta kuin helteessä hionnutta torttua?

        Oletpas älykäs eliö. En ole ikinä edes käynyt turkissa.


      • pallopää.
        tris. kirjoitti:

        Oletpas älykäs eliö. En ole ikinä edes käynyt turkissa.

        kiinnosti.


      • että
        pallopää. kirjoitti:

        kiinnosti.

        kiinnosti paljonkin kun täällä palstalla seikkailet. By the way, hyvin älykästä vastata jotain kuten sinä vastaat. No, mitä muuta juntilta voi odottaakaan.. ;) Tänne palstalle en taida enää eksyä.


      • pallopää.
        että kirjoitti:

        kiinnosti paljonkin kun täällä palstalla seikkailet. By the way, hyvin älykästä vastata jotain kuten sinä vastaat. No, mitä muuta juntilta voi odottaakaan.. ;) Tänne palstalle en taida enää eksyä.

        Juntti sentään osaa kirjoittaa sanan "luulenpa" oikein. Kyllä sinä tänne palaat.


      • jmh

        Ei se välttämättä aina ihan niinkään mene:) :) vaikkakin useimmiten varmaan, sitä en kiellä.


    • Krrr

      Yoo... tulin Alanyasta juuri
      pari päivää sitten. Kävin
      Heikin baarissa, tottakai!
      Ja Fabioonkin törmäsin, tosin
      äitiäni se enemmänkin siinä
      viihdytteli. Håhåå. ;D Mutta
      siis ihan kivalta herra vaikutti
      silleen nopeesti katsottuna
      (kuten kaikki muutkin siellä,
      ja muissa paikoissa).
      Ilyas oli helmikuussa niin äitiini
      "kiintynyt", että huhhei. Mutta nyt
      kun menimme isolla porukalla (minä,
      äiti, siskoni, toinen sisko miehensä
      ja kahden lapsen kanssa, sekä heidän
      kaveripariskunta ja niiden kaksi lasta),
      niin eipä tainnut Ilyas siskoani
      vokotellessa muistaa, että vastapäätä
      istui nainen, jota hän oli jo helmikuussa
      hiplannut. ;D Hauskaa.
      Itseäni vaivaa varsin mallikkaasti se,
      etten tiedä minua viihdyttäneen
      tarjoilijapojan nimeä. Hän kyllä sanoi
      sen, mutten silloin vaivautunut edes
      pyytämään että toistaisi nimensä, kun en
      kuullut. Harmillista.
      No, eipä sitä oikein enää voi korjailla.
      Kuvistakaan ei oikein saa selvää, eli
      niistäkään en voi tarkistaa tämän nimeä.
      Pahus! =D
      Täytyy vaan yrittää selvitä. ;D Lähetin
      piruuttani kyseiselle pojalle terveisiä
      isäni kautta, joka tälläkin hetkellä
      taitaa istuskella Heikin baarissa, ja
      katsella formuloita. En vain tiedä sanoiko
      oikealle henkilölle, eihän hän tiedä miltä
      kyseinen tyyppi näyttää. Ja eikä se nyt
      niin vakavaa ole, vaikkei se terveisiä
      saisikaan. No mutta meni aika offtopic, ja
      vielä niin että kaikkia kiinnostaa
      satavarmasti, joten näkemiin. ;D

      • mmww

        minkä näköinen oli se sun tarjoilijapoika?:D Olisko nimi voinu olla Halit? Muita sellasia nuorempia ei siellä taida ollakkaa paitsi se yks pimee tyyppi joka viiltelee itteensä..heh mut kuulostaa ihan tutulta ilyakselta mitä kuvailit, aika pelimies :D


      • Krrr
        mmww kirjoitti:

        minkä näköinen oli se sun tarjoilijapoika?:D Olisko nimi voinu olla Halit? Muita sellasia nuorempia ei siellä taida ollakkaa paitsi se yks pimee tyyppi joka viiltelee itteensä..heh mut kuulostaa ihan tutulta ilyakselta mitä kuvailit, aika pelimies :D

        Ei se ollut ílyas. Se kiersi
        mun siskoa kuin kissa kuumaa
        puuroa. ;D Kyllä se tunnetaan.
        Se tarjoilija, joka mulle oli
        niin "kiva ja kiltti ja ah-niin-
        ihana", ni sillä oli suuuuuret
        silmät. Siis _tosi_ viattoman
        näkönen kaveri. =D


    • Hösö

      Onko se Fabio kuin puoliksi apina ja puliksi ihminen? Hyi saatana!

      • xczxc

        fabion oikea nimi on ucler ja aivan ihana ihminen... välittää ihmisista oikeasti ja kiintyy eihin läskipäihin turhaan kun ei tiedä millaisia kuspoja te olette...
        kyllä mä luulen että jokainen pyörittäisi naisia jos olisi yhtä hyvännäköien ja sama tilaisuus


      • sisäpiiritietoa
        xczxc kirjoitti:

        fabion oikea nimi on ucler ja aivan ihana ihminen... välittää ihmisista oikeasti ja kiintyy eihin läskipäihin turhaan kun ei tiedä millaisia kuspoja te olette...
        kyllä mä luulen että jokainen pyörittäisi naisia jos olisi yhtä hyvännäköien ja sama tilaisuus

        Fabio on mennyt kihloihin suomalaistytön kanssa ja Mattikin on jo varattu, nyt tyttelit ei ole muita kun Jussi (Ilyas)ja sekin lähtee armeijaan.............


      • noooooooo
        sisäpiiritietoa kirjoitti:

        Fabio on mennyt kihloihin suomalaistytön kanssa ja Mattikin on jo varattu, nyt tyttelit ei ole muita kun Jussi (Ilyas)ja sekin lähtee armeijaan.............

        ei se mitään jos fabsu on kihloissa tai et matti on varattu ne alkoikin oleen liian vanhoja, ilyas hoiteli mut tänä kesänä, et sekin koetttu (ihan hyvä). Pitää siirtyy nuorempiin ja niitä kyllä löytyy, ensi kesää odotellen..


      • fhdfhd
        noooooooo kirjoitti:

        ei se mitään jos fabsu on kihloissa tai et matti on varattu ne alkoikin oleen liian vanhoja, ilyas hoiteli mut tänä kesänä, et sekin koetttu (ihan hyvä). Pitää siirtyy nuorempiin ja niitä kyllä löytyy, ensi kesää odotellen..

        on teillä isot luulot!!!!


      • jauhot
        noooooooo kirjoitti:

        ei se mitään jos fabsu on kihloissa tai et matti on varattu ne alkoikin oleen liian vanhoja, ilyas hoiteli mut tänä kesänä, et sekin koetttu (ihan hyvä). Pitää siirtyy nuorempiin ja niitä kyllä löytyy, ensi kesää odotellen..

        Ah kuin sitä jaksaa oottaa sitä fabioooota, pitkä aika armeijas, mut jätkäl on vehkeet kun hevosel ja osaa myös käyttää niitä niin pakkohan se oottaa, paras pano tänä syksynä alanyas.


      • Savonakat
        jauhot kirjoitti:

        Ah kuin sitä jaksaa oottaa sitä fabioooota, pitkä aika armeijas, mut jätkäl on vehkeet kun hevosel ja osaa myös käyttää niitä niin pakkohan se oottaa, paras pano tänä syksynä alanyas.

        Jos kerta on vehkeet ku hevosella,niin kyllä pittee suaha.

        Liekköhä vielä hommissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe