Moroo mul ois ongelmia kertokaa miulle.Tälläästä:Mä ostin dvd polttavan aseman ja nyt mulla on ongelmana mulla oli koneessa dvd pyörittävä ja kun laitoin polttavan dvd kiinni koneeseen niin eihän ne sitte soveltuneetkaan yhteen ei ees löytänyt oikeen cd asemiakaan mikä vialla??? Sittenkun laitoin tavallisen polttavan pyörittäväksi asemaksi niin silloon hyväksyi ja molemmat cd asemat näkyi.Muttakun tavalliselta polttavalta ei vissiin pysty dvd levyjä polttamaan kun se on mulla pyörittävänä asemana ja sitten on mulla polttava dvd asema?????? Vastailkaa mikä täs hommassa mättää.TV:EIKKA87
Moihh
Eino 18V
2
1303
Vastaukset
Jumpperit pitää olla oikeissa asennoissa.
Eli samassa piuhassa ei voi olla kuin yksi
MASTER kerrallaan ja toisen laitteen pitää olla SLAVE.
Tämä pätee myös kiintolevyihin jos niintä on samassa piuhassa kiinni.
JA ennenkaikkea onko tarvetta pitää kahta asemaa
samanaikaisesti jos ei unnu toimivan, pidä se DVD kiinni ja päästä se cd-asema eläkepäiville
;-) - Tommitommitommikui
Onko banaania ollut eikan pyllyssä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902