Samsungin huolto perseestä?

asiakas

Onko kukaan muu täällä törmänyt vastaavaan?
Itselläni kännykkä jo yli kaksi kuukautta ollut korjauksessa.

11

3081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuu?

Minun puhelimeni luvattiin 2 viikon aikana korjata. 2 viikkoa on kulunut, mutta puhelinta ei kuulu.
      Onko takuu sitä, että edes suostutaan ottamaan laite korjattavaksi? Minun mielestäni takuu menee niin että huoltoliike ilmoittaa arvioidun korjausajan. Jos asiakas pitää korjausaikaa liian pitkänä tai laitetta ei palauteta ilmoitettuna aikana niin myyjä laskee ostohinnan asiakkaalle käteen kassasta ja palauttaa laitteen maahantuojalle tai tehtaalle. Olenko aivan väärässä? Onko viisaampaa tietoa?

• friidu

Itse vein viikon vanhan E330 huoltoon ko akku oli paska. Nyt on ollut jo kolme viikkoa huollossa vaikka luvattiin, et ois tullu jo viikko sitten. Eikä auta vaikka kuinka soittelen ja kyselen liikkeestä. Saa kohta korvata uuen puhelimen mulle.

• töissä

olevana voin sanoa sen, että me lähetetään puhelimens Siemensille (jossa on samsungin huolto) tällä hetkellä siel on osalla työntekijöistä ylläriylläri, kesälomat. Ja huoltoajat sielä ON pitkät.. kolmesta viikosta eteenpäin (riippuen toki siitä mitä puhelimelle joutuu tehdä)

Sille lafkalle mitä kautta puhelimes olet samsungin huoltoon lähettänyt on aivan turha lähtee vääntää itkua. Vituttaa sellaset asiakkaat jotka tulevat MEILLE huutamaan kun puhelinta ei kuulu. Se kun ei asiaa yhtään auta..koska ME emme puhelimia huolla, vaan samsungin HUOLTO. Jos kestää ja vituttaa, niin reklamoidahan aina voi, mutta sinne Samsungin huollon suuntaan kannattaa, että asia edes noteerataan.

MEILLÄ puhelinliikkeesä ei todellakaan ole mitään oikeuksi/velvollisuuksia antaa rahaa kassasta puhelimen hinnan verran/korvaavaa puhelinta, vaan näistäkin asioista on reklamoitava Samsungin puoleen.

• viipyy

Sehän on tietääkseni Powermill Espoossa joka huoltaa näitä Siemensejä, Samsungeja ja monia muita merkkejä.Korjausajat ovat pitkät, paljon töitä ja tietysti vähän korjaajia (luulen).

Itselläni oli muutama vuosi sitten Siemens C55 ja se oli huollossa pariin otteeseen. Oli sattunut minulle maanantai kappale :). Aina kun kyselin paikallisesta liikkeestä, josta puhelimen olin ostanut, väliaikatietoja, ei siellä mitään tiedetty.

Lopulta kyllästyin ja otin yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Se sanoi, että kuukausi on jo liian pitkä aika ja minä olisin voinut vaatia kaupan purkua. Kun tämän tiedon kanssa menin taas kyselemään liikkeestä niin johan rupes puhelin löytymään.

Ostin juuri äskettäin Samsungin ja siinä yhteydessä oli puhe myös huollosta ja se on siellä Powermillillä. Täytyy vaan toivoa ettei tarvii laittaa huoltoon ja odottaa kuukausia. Onneksi jätin jemmaan vanhan Nokialaiseni :)

• Rekku

Sitä saa, mitä tilaa! Ehkä kannattaisi ottaa asioista ensin selvää ja käyttäytyä sitten liikkeessäkin asiallisesti,
        niin ehkä huoltokin pelaisi paremmin??????????????

• kyllä
        Rekku kirjoitti:

Sitä saa, mitä tilaa! Ehkä kannattaisi ottaa asioista ensin selvää ja käyttäytyä sitten liikkeessäkin asiallisesti,
        niin ehkä huoltokin pelaisi paremmin??????????????

ymmärtänyt kommenttiasi. Selitäpä vähän mitä minä "tilasin".

• asiakas

No niin, eli tämä on homman nimi: vein siis puhelimen korjattavaksi lähetettäväksi 3.6.2005 samaan liikkeeseen josta puhelimeni olin ostanut viime vuoden lokakuussa. Puhelimeni (Samsung SGH-E700) näyttö oli menny mustaksi melkein puoliksi, koska se oli pudonnut asfaltille. Myyjä sanoi että tämä ei sitten mene takuuseen (minkä kyllä tiesin) mutta otti puhelinnumeroni ylös ja sanoi ilmoittavansa mulle sitten, kun saa hinta-arvion.

Viikkoja kului eikä puhelimesta kuulunut mitään. Jossain vaiheessa sitten kävin liikkeessä, josta kerrottiin, että sattumalta juuri sinä päivänä oli tullut se hinta-arvio, joka oli silloin 80-90€. Myyjä lupasi jälleen ottaa minuun yhteyttä, kun puhelin saapuisi. Meni jälleen viikkoja ja aloin jo ihmetellä kun puhelimesta ei kuulunut mitään. Sitten kaivoin liikkeen numeron esiin ja aloin soitella sinne. Liikkeesta ei koskaan vastattu vaikka yritin soittaa varmaan viidesti päivittäin. Sitten jossain vaiheessa sain jopa myyjän kiinni, ja hän kertoi ettei ole vieläkään kuullut mitään puhelimestani. Tässä vaiheessa hän kuitenkin sanoi, että koska korjauksessa on jo mennyt näin kauan, ne luultavasti tulevat siinä hinnassa vastaan parilla kympillä.

No tuolla lailla se sitten jatkui, minä yritin soitella joka välissä liikkeeseen, eikä sieltä koskaan vastattu. Sitten käytiin siellä useamman kerran kyselemässä, ja myyjä kertoi että edelleenkään mitään ei ole kuulunut, mutta lupasi taas soitella sinne huoltoon. Eilen sitten tuli vihdoin soitto liikkeestä, ja myyjä kertoi että lopullinen korjauksen hinta olisi 195€. Ilmeisesti puhelinta ei siis ole vieläkään korjattu, vaan tämä koko aika on arvioitu, mitä siihen tarvitaan ja mitä se maksaa. Ilmoitin sitten myyjälle, että en korjaa niin kalliilla eli nyt puhelin lähetetään takaisin mulle, samanlaisena kuin se oli silloin kaksi kuukautta sitten.

Nyt vituttaa ja olo tuntuu huijatulta. Tekikö huolto mielestänne jotain väärin? Toki sen ymmärtää että kesällä korjaus kestää kauemmin, mutta eniten ärsyttää se, kun liikekään ei saanut mitään infoa puhelimen tilanteesta, joten en sitten minäkään. Ärsyttää myös se, että aluksi hinnaksi sanottiin se 80-90€ ja myöhemmin sanottiin, että se laskisi siitä. Nyt sitten tuo hinta olisi ollut noinkin paljon... Epäilyttää että voiko näytön korjaus edes maksaa nuon paljoa? Myyjäkin jossain vaiheessa sanoi, että näyttö olisi saatu korjattua ja nyt siinä on ilmeiseti jotain muuta häikkää (mitä ei kyllä ollut silloin kun se minulla oli). En sitten tiedä, oliko tuo myyjän keksimää vai olettamaa vai oliko huollosta sitten jotenkin valehdeltu myyjälle?

Liikettä en siis halua syyttää tästä, tavoittaminen oli vain todella nihkeää. Mutta tekisi mieli valittaa jonnekkin, saada jotain korvauksia tästä.

Vituttaa niin armottomasti.

• !!!

SCF HUOLTO Tampereella. Mun puhelin oli huollossa vain viikon. Lähettäkää puhelin itse sinne huoltoon. Liikkeet laittaa aina Powermilliin.

• ostakaa nokia!!!

joo o semmosta se on ku ostaa paskan puhelimen :)!!!! voi voi ei olis huoltoo tarvinnu viedä jos olis ollu nokian puhelin !!!!!!!!!!!!

• ....

Noi samsungit laitetaan vissiin ulkomaille..oman puhelimeni huolto kesti n.kuukauden...ja syynä tälle myyjä selvitti että ne pitää lähettää ulkomaille huoltoon ja sen takii se kestää...kyllä se vähä vaikutti et jossain toisel puolen maapalloo on käyny ku kesti niin prkl......

• Huttunen ei pizza

Kuulostaa hyvältä että en ole yksin tuskani kanssa.- Ihastuin Samsungin tuotteisiin ja ostin usean kännykän peräjälkeen. Kaikki menivät rikki takuuajan päätyttyä. Niissä on taitavasti laadittu eliniän "sulake". USB-, lataus- ja handsfreepistoke on rakenteeltaan sellainen ettei se normaalikäytössä voi kestää kovinkaan kauaa. Kahdeksan kymppiä tuli korjausarvio moisesta viasta. En tuota viitsi maksaa vaikka kännykän hinta olisikin pari- kolmesataa ekua koska tuo pistoke on särkynyt jokaisessa Samsungissani ja tiedän sen särkyvän taas jonkin ajan kuluttua. Ei voi olla puuttuvaa osaamista moinen heikkous vaan tarkoituksellista suunnittelua elinkaaren rajoittamiseksi. Minun puolestani painukoon Samsung laitteinee sinne mistä tulikin. Katselen uuden toimittajan. Siihen asti puhun vanhalla Nokiallani. Lataan vain kerran viikossa vaikka olenkin varsinainen moottoriturpa ja puhun tuon tuosta tunnin kahden puheluja.
        Nykyään on vaan mahdottoman vaikea löytää kunnon käyttökapulaa. Kosketusnäytöt ovat tosi painajainen singotessaan keskustelukumppanin milloin pitoihin milloin mihinkin. Ainakin kesän hikiseen aikaan käyttökelvottomia leluja. Joo ja sit se huoltoajan pituus. Kokemusta on, aina siinä muutama viikko hurahtaa ja työskentelevät kuin lääkärit; yksi vaiva kerrallaan ja kohta saat taas lähettää kapulasi takas huoltoon vaikka kuinka olet mielestäsi yksilöinyt oireet kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3326
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3074
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2905
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2852
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2609
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2424
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      49
      2269
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2137
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe