Miks ihmeessä en saa mielestä ex-kihlattuani...vaikka hän myöhemmin osoittautuikin todella mustasukkaiseksi...ja sen takia erottiin...en voi vaan tunteilleni mitään...kun muistelen niitä ihania suudelmia,joita häneltä sain ja sitä aitoo välittämistä ja rakastamista...en voi mitään kun kaipaa jotain ihmistä näin paljon.
en saa mielestä ex-kihlattuani.
3
632
Vastaukset
... onkos siitä jo pitkä aika kun erositte? Tottakai sitä kaipaa, etenkin jos suhde ei loppunut rakkauden puutteeseen vaan muun syyn takia. Jos vielä rakastat, niin mä sanoisin, että ota yhteyttä siihen ihmiseen mutta teet selväksi että asioitten on muututtava. Tietenkin jos tiedät että toinen ei muutu, niin sitten sun on vaan pakko jatkaa ilman sitä ihmistä, aika auttaa.
- miss you
Kiitos Joonas75 asiallisesta vastauksesta...me kylläkin sovittiin et ollaan kavereita...mut siitä ei oo kuulunu yhtään mitään ja mul on tosi iso kynnys soittaa sille,vaikka haluisinkin...koska me jo kerran erottiin ja yritettiin uudestaan,mutta kun se mustasukkaisuus tuli meidän välille,niin...ja hän vielä sano et siltä tuntu ku meidän välil ois ollu joku muuri,kun oltiin vähäks aikaa erottu,ei kylläkään mun mielestä...mutta mitäköhän miehet/pojat yleensä ajattelee...ois mukava tietää,mitä niitten päässä liikkuu...
miss you kirjoitti:
Kiitos Joonas75 asiallisesta vastauksesta...me kylläkin sovittiin et ollaan kavereita...mut siitä ei oo kuulunu yhtään mitään ja mul on tosi iso kynnys soittaa sille,vaikka haluisinkin...koska me jo kerran erottiin ja yritettiin uudestaan,mutta kun se mustasukkaisuus tuli meidän välille,niin...ja hän vielä sano et siltä tuntu ku meidän välil ois ollu joku muuri,kun oltiin vähäks aikaa erottu,ei kylläkään mun mielestä...mutta mitäköhän miehet/pojat yleensä ajattelee...ois mukava tietää,mitä niitten päässä liikkuu...
...hankalaa, mutta valitettavasti jos te ootte jo kaks kertaa yrittäny niin tulevaisuus ei vaikuta valoisalle:(
Tiiätkös, otat nyt itteäs niskasta kiinni ja soitat sille kaverille ja kysyt ihan suoraan sen mielipidettä. Jos vastaus on "negatiivinen" niin joka tapauksessa sä saat selkeän vastauksen ja sun on helpompi jatkaa eteenpäin, koska sä tiedät missä mennään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483