GTA SA PC Mod

GTA- Fani

Latasin sen nimisen Zip-tiedoston kuin:
''GTA - San andreas hotcoffee.zip'', ja se sisälti tämän nimiset tiedostot: ''hotcoffee_readme.txt.txt'' ja ''hotcoffee_main.scm''
Ja tossa ''hotcoffee_readme.txt.txt'', tiedoston sisällä luki näin:

''Hot Coffee Mod for GTA San Andreas by PatrickW
-----------------------------------------------
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=28

Enable uncensored interactive sex-scenes with your girlfriends in San Andreas.

The functionality is very simple:
* Your dating every girlfriend from the beginning
* Girlfriends are available for dates all day (not time-slots)(but still only one date per day per girlfriend)
* Girlfriends will have coffee with your after every date from the beginning
* You should be able to see what they do when they say that they're drinking cofee
* The "coffee drinking" is interactive, so you can proof yourself.

Install:
*Backup your data/script/main.scm file
* Rename hotcoffee_main.scm to main.scm, and replace the original main.scm with it.
* Start a new game (old savefile will no longer work
* Go to one of your girlfriends, date her en take her home

This mod is rated 18 '' Mutta en oikein tajunnut kuinka se asennetaan joten voisitteko niinku kertoo mitä mun nyt pitää tehä???

11

5615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osku-killer2

      et siis osaa asentaa sitä!!! Voi vitja se on helpompaa kuin potkia tää tietokone tuusan nuuskaksi mä oon vasta 11v. mulla on se ja asensin sen ite ja sä tollo et osaa asentaa sitä.
      painelet seuraavaa niin kauan kun tulee ''browse'' siitä voit laittaa sen johonkin jos huvittaa sitten vaan next next niin oot lataamassa sitä pirun peliä, vähän aikaa kun se on latautunut, muistathan lukea vaatimukset siihen peliin siihen kantsii olla ne muuten se tökkii mulla on se kanssa pc:eelle
      että silleen

      • DoRe

        hei kakara 11v.
        Lue readme: 18 uncensored Sex Scenes
        eikös teidän vanhemmat vahdi teidän pelaamistanne.


      • 11.V
        DoRe kirjoitti:

        hei kakara 11v.
        Lue readme: 18 uncensored Sex Scenes
        eikös teidän vanhemmat vahdi teidän pelaamistanne.

        MOI OON KANS 11 EIKÄ MUL MITÄÄ OO SANOTTU SIITÄ ET REVIPPÄS SIIT SITTE .


      • ist
        11.V kirjoitti:

        MOI OON KANS 11 EIKÄ MUL MITÄÄ OO SANOTTU SIITÄ ET REVIPPÄS SIIT SITTE .

        Sulla varmaan onkin sellaset alkoholisti vanhemmat jotka antaa tollasen kersan tehdä mitä tahansa.


      • osku-killer2
        DoRe kirjoitti:

        hei kakara 11v.
        Lue readme: 18 uncensored Sex Scenes
        eikös teidän vanhemmat vahdi teidän pelaamistanne.

        saan pelata mitä haluun


      • kiroileva fossiili
        ist kirjoitti:

        Sulla varmaan onkin sellaset alkoholisti vanhemmat jotka antaa tollasen kersan tehdä mitä tahansa.

        voi vittu painukaa hoitaan hommanne toiselle keskustelu alueelle jossa on sopiva otsikko kuten "EI VOIS AASIN PERSE REIJÄN VERTAA KIINNOSTAA ""!!!


    • ist

      Tuo ei oikeastaan ole mikään mod(-ification). se kaveri joka tuon on tehnyt niin on vain muuttanut pelin scriptiä että voi nähdä kun ne puuhastelee sun muuta, jopa minäkin osaisin tehdä tuollaista.
      Se ei olisi mulle temppu eikä mikään.

      • CJ!

        Tarviiko siihen jonkun lisä ohjelman että voi ladata niitä kaikkia juttuja netistä?? Esim.autoja, aseita jne jne....


      • jokuvaan111111
        CJ! kirjoitti:

        Tarviiko siihen jonkun lisä ohjelman että voi ladata niitä kaikkia juttuja netistä?? Esim.autoja, aseita jne jne....

        jos valitatte 11v henkilölle siitä ettei ne sais pelata ni ite oon 12 ja kävin itte ostamassa san andreasin sillon aikoinaan....Install:
        * Backup your data/script/main.scm and data/script/script.img files
        * Replace the original main.scm and script.img files with the versions in this archive.
        * Start a new game (old savefile will no longer work)
        * Go to one of your girlfriends, date her en take her home TOSSA ohje asentamiseen....


      • 15v. player
        jokuvaan111111 kirjoitti:

        jos valitatte 11v henkilölle siitä ettei ne sais pelata ni ite oon 12 ja kävin itte ostamassa san andreasin sillon aikoinaan....Install:
        * Backup your data/script/main.scm and data/script/script.img files
        * Replace the original main.scm and script.img files with the versions in this archive.
        * Start a new game (old savefile will no longer work)
        * Go to one of your girlfriends, date her en take her home TOSSA ohje asentamiseen....

        jos teillä on Amerikan versio ni tota HotCoffee-modia ei tarvita koska se on tavallaan valmiina että näkee ne panemassa toisiaan.

        Mutta amerikka versioita myydään vain amerikassa, mutta euroopassa myytiin noin yhden viikon verran tuota amerikka versiota kuin peli julkaistiin vuonna 2004. (Ostin sen version silloin kun se julkaistiin)

        Nykyään euroopassa myydään vaan tuota EU versiota


      • theprotagonist
        CJ! kirjoitti:

        Tarviiko siihen jonkun lisä ohjelman että voi ladata niitä kaikkia juttuja netistä?? Esim.autoja, aseita jne jne....

        ei siihen modien lataamiseen tarvi ku ettii oikee sivu tas on muutama
        thegtaplace.com
        gtagaragecom


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe