Halltexin maalaus/tapetointi

Pastilli

Hei,

Tyhmä kysymys, mutta voiko Halltex-seinälevyt maalata tai tapetoida?

Lisäksi olohuoneen takaseinä on jonkinlaista kangaspintaista Halltexia, jonka väri ei miellytä. Voiko sen päälle vetää tapetin vai pitääkö levyt vaihtaa kokonaan toisenlaisiin mikäli kyseinen talo tulevaisuudessa ostetaan?

4

15929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi maalata

      Kyllä haltexin voi maalata, itse maalasin koko portaikon haltex seinät viime viikolla. Maalasin tosin ruiskulla, mutta kokeilin pensseliäkin. Molemmilla onnistui. Kertamaalaus riitti.

      • maalilla??

        Moi, minkähänlaisella maalilla maalasit nuo Halltex-levyt?? Itse olen harkinnut vähän samaa, tosin minulla on vanhat tapetit pinnassa, enkä vielä tiedä saako niitä pois siististi rikkomatta levyjä...


      • tavallisella
        maalilla?? kirjoitti:

        Moi, minkähänlaisella maalilla maalasit nuo Halltex-levyt?? Itse olen harkinnut vähän samaa, tosin minulla on vanhat tapetit pinnassa, enkä vielä tiedä saako niitä pois siististi rikkomatta levyjä...

        Puolihimmeällä seinämaalilla. Sadolin oli merkki, maksaa alle puolet Remonttiässän hinnasta...
        Ostopaikaksi suosittelen tässä järjestyksessä:
        Bauhaus, Prisma, Starkki, K-Rauta.

        Hintaeroa voi olla 9l purkilla n. 20€, että vähän kannattaa vertailla.


    • Bee

      Haltex-seiniä viimeksi eilen illalla. Maalina olen käyttänyt aina Teknoksen täyshimmeää Trend 7:aa

      Tapetin poistosta en osaa sanoa mitään sillä meillä levyt ovat entisen asukkaan jäljiltä olleet maalipinnalla. Meillä on maalattu pienellä telalla näitä röpyläpintaisia haltexeja kun isolla telalla näyttää enemmänkin vaan roiskivan maalit ympäristöön. Hyvä ja siisti jälki on tullut kaikkialle ja tuo täyshimmeä maali peittää erinomaisesti pieniä seinissä oleviä virheitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe