Pääosassa on sähäkkä kohta aikuinen punapää Felina Grassholm, jolla on ongelmia perheen kanssa. Seurustelee Martin Kovacin kanssa, josta Thomas-isä ei ole kovin mielissään.
Ensimmäisessä osassa Felina treffasi Martinin kanssa ekaa kertaa. Jakso päättyi nuorten väliseen suudelmaan, jota todisti Felinan isä.
Toinen osa sujui chattaillen ja suudellen ja päättyi naapurin Ronin himokkaaseen katseeseen...
Kaikki taphtumat eivät ole mahdollisia Sims 2sen maailmassa.
Felina värähti, kun huomasi naapurin katsovan häntä sillä silmällä. Hän lähti äkkiä huoneeseensa vaihtamaan vaatteet vähemmän paljastaviksi. Pian ovelta kuului ääniä ja Thomas, Dellamar ja Nadine saapuivat kotiin. "Felina, kato!" Nadine esitteli uusia vaatteitaan. "Hienot", Felina kehui ja katsoi kun pikkusisko ryntäsi hihittäen olohuoneeseen. "No miten meni? Teitkö ruuan?" Dellamar kysyi Felinalta. "Äiti! Kyllä mä nyt osaan olla yksin kotona! Ja en tehnyt ruokaa... Ei ollut ai.. siis nälkä", Felina punastui ja lähti huoneeseensa. Hän lysähti sängylleen lukemaan kirjaa. Se ei oikein onnistunut, hän oli liian tohkeissaan Martinin seurasta. Hän ei ollut ikinä ollut niin intiimissä suhteessa.
Aika kului ja Felinan kasvoi kauniiksi naiseksi. Nadinesta oli kasvanut teini, ja hänen ylivilkkautensa oli laantunut. Perheen vanhemmatkin olivat jo elämänsä illassa. Felina seurusteli Martinin kanssa yhä, mutta Ronin toistuvat himokkaat silmäykset saivat hänet pelkäämään.
Eräänä iltana Felina oli yksin kotona. Hän katseli teeveestä Kokkikoulua, kun ovikello soi. Felina löntysti jokseenkin vastentahtoisesti avaamaan oven; häntä ei kiinnostanut seura. Ovella oli hänen teinivuosiensa poikaystävä Phillip Hawk. "Hei.. Phil", Felina tervehti hieman hämmentyneenä. "Hei, Felina. Eipä olla nähty pitkään aikaan", Phillip sanoi ja astui Felinan ohi talon eteiseen. "Mikään ei ole muuttunut. Vai?" hän kysyi. "Hmm.. No ei.. Tai no on"´, Felina soperteli ja tunsi hauskaa kutkutusta vatsansa pohjalla. Vanhat tunteet nousivat pintaan ja hän astui askeleen lähemmäs.
Phillip katsoi häntä suoraan silmiin ja kumartui... Ja suuteli Felinaa. Felina painautui vasten Phillipiä ja hän ei tuntenut yhtään syyllisyyttä. Päinvastoin.
Vähän ajan päästä Felina tajusi olevansa kotoisasti Phillipin kainalossa. Muhinoinointituokio oli ollut Felinan ensimmäinen, mutta ihana. Hän suuteli Phillipiä jä silitti tämän hiilemmustia hiuksiaan. Phillip hymyili ja nousi sängystä ja pukeutui. "Oli kiva nähdä", hän sanoi ja lähti. "Soita..", kuiskasi Felina tyytyväisenä.
Illalla Felina lähti Martinin kanssa kaupungille. Hän yritti unohtaa Phillipin, mutta hymy pyrki huulille häntä ajatellessa. "Mitä hymyilet?" Martin kysyi. "Olen vain onnellinen... Kun minulla on sinut", Felina sanoi puoliksi tosissaan, puoliksi valehdellen. "Vai niin.. No babe, kokeile tätä", Martin vastasi ja näytti upeaa sinistä asua. "Totta kai", Felina hymyili viettelevästi ja astui pukukoppiin. "Minä tulen mukaan", Martin hymyili takaisin ja astui koppiin. Se oli Felinan toinen muhinointi saman päivän aikana. Hän ei nauttinut siitä yhtä paljoa kuin Phillipin kanssa, mutta piti siitä silti. Kun he astuivat pukukopista hihitellen, kauppias katsoi heitä pitkään ja mutisi jotain "nuorista ja niin hulluista". Martin osti Felinalle asun ja kauppias pyöritteli päätään. Martin saattoi Felinan kotiin. Felina suuteli Martinia hyvästiksi ja tajusi katsovansa Ramin silmiin. "Ajattelimpa tulla tutustumaan, kun naapureita ollaan", Rami sanoi Martinin kadottua näköpiiristä. "Jaa... Olen nähnyt miten katsot minua.. Mitä oikein haluat?" Felina otti asian rohkeasti esiin. "Haluan.. Tätä", Rami sanoi, otti askeleen eteen ja suuteli raivolla Felinaa. Felina rimpuili ja löi Ramia. "Lopeta hullu!" Felina kirkui. "En ole hullu.. Olen himokas", Rami sanoi ja yritti tulla lähemmäs. Felina kirkaisi ja juoksi sisälle.
Aikaa kului ja Felina ei mennyt yksin ulos.
Eräänä aamuna hän huomasi oksettavan tunteen mahassaan. Felina ryntäsi vessaan oksentamaan. "Mitä ihmettä.." Felina mietti. Hän ei ollut kipeä.. "Olen raskaana!" hän tajusi. "Asun vanhempien kanssa ja olen RASKAANA", hän mietti kauhuissaan ja huomasi vatsansa pyöristyneen. Felina vetäisi vessan oven lukkoon ja istui pöntölle miettimään. "Felina? Oletko siellä?" kuului Thomasin ääni oven takaa..
Jatkankos?
Felina jatkuu osa 3
Sim Like an Angel
5
163
Vastaukset
- joo
...
- Vaniljasims
Kannattaa jatkaa noin hyvää tarinaa..
Vähän kirjoitusvirheitä mut ei haittaa...
Miten siinä alussa se naapuri oli Roni ja sitte se olikin Rami, vai onko ne eri tyypit? :o- Sim Like an Angel
On tullu ajatusvirhe.. :D
Hyvä kun huomasit - Vaniljasims
Sim Like an Angel kirjoitti:
On tullu ajatusvirhe.. :D
Hyvä kun huomasitSe oli vain mielenkiintoinen juttu
kun nimi vaihtu yhtäkkiä.. :D
Ei se haitannut tarinaa sen kummemmin... - Bubble
Vaniljasims kirjoitti:
Se oli vain mielenkiintoinen juttu
kun nimi vaihtu yhtäkkiä.. :D
Ei se haitannut tarinaa sen kummemmin...Mu se on musta vaan positiivista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200