Valo valaisee Minua....

ONE

...Oleminen antaa Minun Olla!

Olen valaistunut! Tässä Valossa näen Itseni, niin kuin Olen.

Millainen sitten olen? Olen niin kuin kaikki muutkin ihmiset maan päällä. Ei löydy minua huonompaa ihmistä, ei pahempaa. Olen aivan sellainen niin kuin muutkin. Sydämessäni asuu koko ihmiskunnan rappio, koko maailman "pahuus".

Mutta olen myös yhtä arvollinen ja arvokas kuin kaikkein arvossa pidetyimmät. Olen kirkas kuin kirkastettu ihmiskunta Jumalassa. Olen Yksi.

Olen Yksi liha, Yksi ruumis, Yksi sielu Yhden Hengen kautta.Olen koko Ihmiskunta! Häpeässä ja kunniassa. Kuolemassa ja Elämässä!

Minä Olen, ihan niin kuin Sinäkin? Ymmärrätkö?

5

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes

      Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta - ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille - minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.

      Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.

      Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

      Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.

      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

      Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

      Sana josta minä puhun ei ole mikään kirja, vaan Kristus. Koko ihmiskunnan toivo!

    • Pete

      Olet ymmärtänyt ehkä suurimman totuuden mitä on. WE ARE ONE!

    • Kalki_Avatar

      Näet olevan aika persoonattomasti valaistunut. Helppohan se on noin. Sanoja jotka eivät tarkoita mitään.

      Valaistuminen ei tarkoita että ihmisestä tulee klooni. Eikä kloonin itsekkyyttä, johon toinen persoonaton varjo vastaa. Valaistuminen on HUOMATTAVASTI vaativampaa. Se ei ole JO TAPAHTUNUT kuten niin moni kuvittelee.

      Valaistunut ihminen rakastaa ihmisyyttä; persoonallista ihmisyyttä.

      Tän tyyppinen anonyymi maailmoja syleily muuttuu henkiseksi tai fyysiseksi väkivallaksi heti kun kohtaa jotain elävää; omaehtoista. Persoona on raivattava pois ideaalin nimissä. Vaikeneminen on paras keino, kuoliaaksi vaikeneminen.

      Tosiasiassa Jumaluus on pimeys, eikä valo.

      • ONE

        ...eivät koskaan tarkoita mitään. Ne voivat selittää asioita Totuuden, Ytimen, ympärillä, mutta Itse asiaan ne eivät Yllä.

        Tylsää olisi olla erillinen itse muista. Kilpailua ja vertailemista. Miten voi Olla tylsää Olla kaikki. Paitsi jos kaikki on tylsää.

        Olen mielelläni mielestäsi persoonaton, vaikka juuri kaiken Ydin, yhteinen meille kaikille, on mielestäni ainoa Tosi Persoona.


    • himpula pimpula

      valaisi toissapäivänä.
      Nyt tänään ei niinkään.On pilvistä ja kohta alkaa sataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe