Kertokaapa kokemuksia, kannattaako hankkia ko. kameraa? Hyviä ja huonoja puolia.
Olympus mju410
4
776
Vastaukset
- ei ole tietoa
Yhdellä sivulla luki että 300,400,500 tukevat gigasia kortteja 410 max512M
http://resources.olympus-europa.com/consumer/service/C1256F17001FD37E167CFE8E4D814F5DC1256F8500362219_xd compatibility_new.pdf - rupi
Mulla on ollu 410 reilu vuoden,kuvien laadussa ei ole ollut valittamista.Kuvausohjelmia moneen lähtöön,eikä kestävyyskään ole ollut pettymys kovassakaan käytössä(aina taskun pohjalla,muutamia kertoja pudonnut vahingossa)kaukolaukaisin kätevä.Joskus tuntuu että voisi käynnistyä nopeammin,mutta ei se mitenkään erityisen hidas silti ole.Voi suositella!
- KPy
Minulla on digikamerana vanhempi Mju 400, joka on rakenteeltaan sama kuin 410, mutta prossu on hieman huonompi ja videoista puuttuu ääni. Olen tyytyväinen valintaan. Kamera on mukavan pieni ja mekaaninen laatu pääosin erinomainen. Kaikki kannet ovat mekaanisesti tukevia, eikä roiskevesitiiveydestä ole epäilystä.
Neljäsatanen on hidas, mutta käsittääkseni 410:n prossu on hieman nopeampi. Kuvanlaadussa ei ole moittimista ja mm hämäräkuvat ovat hyviä. Ainoa pettymys on objektiivin suojus, joka liukuu sivulle. Suojus ei ole pölytiivis, joten kamera on pakko pitää valmiuslaukussa, vaikka mekaaninen kestävyys mahdollistaisi kameran säilytyksen taskunpohjalla. - self portrait
- olen omistanut olympus mju 400 digikameran jo lähes kolme vuotta ja olen kameraani erittäin tyytyväinen; ainoastaan kaipaisin nykyisissä kameroissa olevaa isompaa näyttöä
- kamerani jäi kahdeksi vuorokaudeksi rankkasateeseen ja pienen kuivattelun jälkeen se pelaa täysin moitteettomasti, joten kestää varmasti roiskeita
- kannattaa hankkia.. se 410:nen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984