Moro tietääkö joku että onko Austin A35:sta valmistettu 2 värisenä??? Itte oon luullu et austin A35 on aina yks 1 värinen. Mut näin netissä vastaavan Austinin 2 värisenä ja muuten aivan alku peränen netti sivut oli Hollantilaiset? eli en viittiny sivun tekiältä ruveta kyseleen kun en osaa kun suomea ja sitäkää en täydellisesti :) Mut takas aiheeseen eli jos on 2 värisenä mistähän sais alkuperäset värit tietoon et jos maalaan niin voi sit museo tarkastajalle todistaa et on tämmösiä värejä käytetty
austin A35
7
726
Vastaukset
- jykki
enpä ole koskaan huomannut, että olisi kaksi värisenä ollut. Mutta jos jotain pikaisesti keksin - laitan lisää.. pikkasen kalliimissa autoissa oli ihan sääntö.. Wolseleyt ja Rileyt..MG Magnette Varitone.. Ei nyt todellakaan muistu mieleen, että A35, ei..
- CbFour
Joo minä kyllä kans ihmettelin tota 2 värisyyttä tais olla auton omistajan oma idea. Eli mun autosta tulee josku 1 värinen kunhan saan sen ekaks muuten siihen kuntoo et sen saa maalata. Mutta nöyrimmät kiitokset vastauksesta :)
- Jussa
Minulla oli 60-luvulla Austin A 35 joka oli tehtaan väreissä ja kaksivärinen; alaosa vaaleanvihreä ja yläosa valkoinen. Vuosimalli oli muistaakseni -60.
- jykki
Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.
- CbFour
jykki kirjoitti:
Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.
Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita
- Sir
CbFour kirjoitti:
Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita
siis kaksivärisiä A35:ia. Usko pois.
- on on
ollut a30 sissä 2 väriä puna valkonen. Mutta suomeen ei ole tietojeni mukaan tullut yhtään 2 värisenä mutta naapurimaahamme Ruotsiin niitä on muutama tullu kyseessä oli ilmeisesti jokin juhla color. Vähä myöhään tuli tämä vastaus mutta jos jokin toinen henkilö etsii samaa tietoa niin häntä tämä voisi auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137