austin A35

CbFour

Moro tietääkö joku että onko Austin A35:sta valmistettu 2 värisenä??? Itte oon luullu et austin A35 on aina yks 1 värinen. Mut näin netissä vastaavan Austinin 2 värisenä ja muuten aivan alku peränen netti sivut oli Hollantilaiset? eli en viittiny sivun tekiältä ruveta kyseleen kun en osaa kun suomea ja sitäkää en täydellisesti :) Mut takas aiheeseen eli jos on 2 värisenä mistähän sais alkuperäset värit tietoon et jos maalaan niin voi sit museo tarkastajalle todistaa et on tämmösiä värejä käytetty

7

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jykki

      enpä ole koskaan huomannut, että olisi kaksi värisenä ollut. Mutta jos jotain pikaisesti keksin - laitan lisää.. pikkasen kalliimissa autoissa oli ihan sääntö.. Wolseleyt ja Rileyt..MG Magnette Varitone.. Ei nyt todellakaan muistu mieleen, että A35, ei..

      • CbFour

        Joo minä kyllä kans ihmettelin tota 2 värisyyttä tais olla auton omistajan oma idea. Eli mun autosta tulee josku 1 värinen kunhan saan sen ekaks muuten siihen kuntoo et sen saa maalata. Mutta nöyrimmät kiitokset vastauksesta :)


    • Jussa

      Minulla oli 60-luvulla Austin A 35 joka oli tehtaan väreissä ja kaksivärinen; alaosa vaaleanvihreä ja yläosa valkoinen. Vuosimalli oli muistaakseni -60.

      • jykki

        Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.


      • CbFour
        jykki kirjoitti:

        Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.

        Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita


      • Sir
        CbFour kirjoitti:

        Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita

        siis kaksivärisiä A35:ia. Usko pois.


    • on on

      ollut a30 sissä 2 väriä puna valkonen. Mutta suomeen ei ole tietojeni mukaan tullut yhtään 2 värisenä mutta naapurimaahamme Ruotsiin niitä on muutama tullu kyseessä oli ilmeisesti jokin juhla color. Vähä myöhään tuli tämä vastaus mutta jos jokin toinen henkilö etsii samaa tietoa niin häntä tämä voisi auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe