Moro tietääkö joku että onko Austin A35:sta valmistettu 2 värisenä??? Itte oon luullu et austin A35 on aina yks 1 värinen. Mut näin netissä vastaavan Austinin 2 värisenä ja muuten aivan alku peränen netti sivut oli Hollantilaiset? eli en viittiny sivun tekiältä ruveta kyseleen kun en osaa kun suomea ja sitäkää en täydellisesti :) Mut takas aiheeseen eli jos on 2 värisenä mistähän sais alkuperäset värit tietoon et jos maalaan niin voi sit museo tarkastajalle todistaa et on tämmösiä värejä käytetty
austin A35
7
715
Vastaukset
- jykki
enpä ole koskaan huomannut, että olisi kaksi värisenä ollut. Mutta jos jotain pikaisesti keksin - laitan lisää.. pikkasen kalliimissa autoissa oli ihan sääntö.. Wolseleyt ja Rileyt..MG Magnette Varitone.. Ei nyt todellakaan muistu mieleen, että A35, ei..
- CbFour
Joo minä kyllä kans ihmettelin tota 2 värisyyttä tais olla auton omistajan oma idea. Eli mun autosta tulee josku 1 värinen kunhan saan sen ekaks muuten siihen kuntoo et sen saa maalata. Mutta nöyrimmät kiitokset vastauksesta :)
- Jussa
Minulla oli 60-luvulla Austin A 35 joka oli tehtaan väreissä ja kaksivärinen; alaosa vaaleanvihreä ja yläosa valkoinen. Vuosimalli oli muistaakseni -60.
- jykki
Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.
- CbFour
jykki kirjoitti:
Mistäs oli väriraja vedetty? Puukenkämalli Austin on vähän vaikea maalata kaksiväriseksi. Eli autosi oli A40 jonka katto oli valkoinen.. A30-A35 on yksivärinen auto.
Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita
- Sir
CbFour kirjoitti:
Hmm... A35:sia ei mun mielestä oo enää 60 luvulla valmistettu 59 lopetettii vissiin A35:sen valmistus, oonko väärässä? mut A40:stä on valmistettu 60 luvulla. jos oon väärässä nii saa vastata ja korjata ni mä rupeen ettiin sen 2 värisen värinumeroita
siis kaksivärisiä A35:ia. Usko pois.
- on on
ollut a30 sissä 2 väriä puna valkonen. Mutta suomeen ei ole tietojeni mukaan tullut yhtään 2 värisenä mutta naapurimaahamme Ruotsiin niitä on muutama tullu kyseessä oli ilmeisesti jokin juhla color. Vähä myöhään tuli tämä vastaus mutta jos jokin toinen henkilö etsii samaa tietoa niin häntä tämä voisi auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882871Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991666Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845