Eniro/Suomi24 ei näytä juurikaan palautteita noteeraavan kun toimivuuden eteen ei tehdä mitään. Kyseessä on mainosrahoitteinen palvelu jonka mainostajat (ja viimekädessä siis me asiakkaat) kustantavat, olisikohan syytä laittaa palautetta mainostajille ? Jos sitten alkaisi tapahtua jotain kun mainostajat ilmoittavat Enirolle että eivät halua mainostaa huonosti toimivassa/huonomaineisessa palvelussa koska se pilaa myös mainostajien mainetta (osoittaa k.o. mainostajien välinpitämättömyyttä).
Palautteesta
3
171
Vastaukset
Helppo tapa antaa mainostajille palautetta on vaihtaa palveluntarjoajaa. Kun kukaan ei enää käytä saittia eikä klikkaile mainoksia, eivät mainostajatkaan maksa Enirolle mainostilasta.
Jos suomi24.fi ei tunnu täyttävän toiveita, lupaan lähettää kutsun gmail-palveluun kaikille (lue: ensimmäiselle 45:lle), jotka mailaavat minulle. (Juu, joudut itse keksimään sähköpostiosoitteeni. :)- välillä vilkuileva
Eipä ole mainoksia tullut täällä klikkailtuakaan, ja hyvin vähiin on saitin käyttö muutenkin jäänyt viimeaikoina. Taitaa vaan olla turha haaveilla että merkittävästi vähenisi käyttäjämäärä, uusia tulee kokoajan vit*****neiden tilalle... eli mainostajille se käyttäjäkato ei näy, suora palaute mainostajille saattaisi vaikuttaa (hyvällä tuurilla jos sitä menisi tarpeeksi).
Onneksi ei tarvitse Suomi24/gmail tai muitakaan vastaavia meilejä kun on liittymän mukana tullut meili joka toimii, täällä tosin toimimattomuus vaivaa koko systeemiä (mainoksia lukuunottamatta, niissä ei ole ilmeisesti ollut mitään ongelmia ettei tulisi ruudulle) ja esim. muutamia keskustelualueita olisi mukava seurata _jos_ ne toimisivat kunnolla...
- carissa
ihan kiva sivusto mainosti puutarhasivuilla, mutta väitti keksineensä jotain,mitä ei itse Isä Jumalakaan pysty tekemään, eli että voit ostaa itsellesi kasvin joka kasvaa ilman happea... marsilaisten ongelma popcornin suhteen lienee ratkennut... no, millaista mainosta sellaista rahoitusta...eiköhän nää ole keskenään verrannollisia suureita..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161