Saanko ottaa käsimatkatavaraksi reppuni, mitat nyt täytenä 31cm/42cm/33cm (yht.106cm)ja painoa 7kg?
Lentoyhtiön maaräykset oli muistaakseni 45cm/50cm/20cm (yht.115cm) ja paino joko 5kg tai 8kg lennosta riipuen...
Mitään muuta matkatavaraa minulla ei ole, ei myöskään käsilaukkua tai takkia...
KIITOKSIA jos joku jaksaa vastata...
Pikaista
4
1047
Vastaukset 4
- siitä
oletko menossa reittilennolle vai lomalennolle.
- jotain eroa?
Ihan reittilennolle olen menossa, ymmärtääkseni se siellä oli se suurempi painorajoitus (8kg?)... Mutta en ole ihan varma... Lähinnä noi mitat epäilyttää, kun on paksuus kai sais olla sen 20 ja reppuni menee 13cm sen yli... Toisaalta leveys ja pituus ovat pienemmät...
- this
55 40 20 cm yht: 115
reittilennoilla 8 kg rajoitus ja lomalennoilla 5 kg!
aika paha juttu... etkö voi ottaa käsilaukkua ja pistää osan tavaroista sinne !
tuon 8 kg laukunlisäksi käsimatkatavaraksi saa ottaa takin, kameran, käsilaukun, kävelykepin ja matkalukemista !!!!!!
jos olet vielä epävarma katso www.finnair.fi
ja sieltä matkatavarat. - mira
Itselläni on ollut monestikin iso reppu mukana, eikä kukaan ole siitä mitään sanonut - menee kyllä jalkatilassa jos ei hyllylle sovi. Mutta ainahan asian voi tarkistaa lentoyhtiöltäsi. Joko Ryan voi olla tarkempi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560