Mitä toivot

rietrikki

Elämältä juuri nyt, kun ei oteta huomioon terveyttä.

Minä omasta puolestani toivon että, saisin pitää muutaman ystävistäni. Juuri ne joille voin puhua rehellisesti kaikesta. Soisin jälkikasvulle parempaa elämää, kuin mitä itse olen kokenut. Jaksaisin olla kinnostunut, maailman tapahtumista.

Ja lopuksi toivon että, näin vanhemmiten hellittäisin hieman luonnettani, etten vaatisi itseltäni liikaa.

45

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En nyt sitten enää käytä

Ei ollut tarkoitus "kaapata" kenenkään nimimerkkiä. Koska ohjelma hyväksyi nimen, niin en tiennyt astuvani kenenkään varpaille.

• rietrikki

Se vaan kosketti minua, kun olin sen saanut sisaruksiltani heidän keksimänsä lempinimeä.

Käytin tätä aiemmin nikkinä.

• ystävää

Ystävää,jonka kanssa voisin kesustella kaikista asioista.
      Illalla tulisit minun viereeni peiton alle ja rutistaisit minua.
      Kuiskaisit korvaani"kaikki on hyvin".
      Aamulla keittäisin meille aamukahvin ja hakisin lehden.
      En tarvitse muuta.
      Kaikkea muuta minulla on.

• rietrikki

Hyvän ystävän puute on tosi kova pala, kaikilla pitäisi olla se mahdollisuus.

Sinulla olisi muuten hyvin, toivon että kohdallesi osuu sellainen (namupala).

Se läheisyyden kaipuu. Sitä toivoo kaikki.

• P. Veli

Toivon, että puolisoni luottaisi minuun. Vietämme kultahäitämme pikapuoliin.

Olen järjestänyt asiamme niin, että mahdollisen avioeron takia kaikki mitä olemme ahneudella ja ahkeruudella saaneet kasattua, vaimolleni ei koidu mitään menetystä.

Itse en kaipaa kylkeeni enää ketään. Jos tarvitsen seksiä, voin ostaa sitä. Pyykinpesu sujuu itseltäni ja ruokaa saa kaupoista.

• rietrikki

Järjestyksen ihminen tunnut oleva. Pitkä yhteinen taival takana.

Kerroit hyvin kun sanoit että, ahneudella ja ahkeruudella, oikein ajattelin että sitähän se oli kun omaisuutta haalittiin. Itseä ei säälitty.

Nykyään on helppo elää yksinkin, kun monenmoiset kodin koneet on keksitty.
        Sanoisimpa että on etuoikeutta, olla ja asua yksin.

• ????

En yhtään ymmärtänyt,( voi tietenkin olla vika aivoissani), mutta toivoisin, että kertoisit tarkemmin. Miksi eroaisitte? Minne vaimosi sitten yksin menisi?

• ???? kirjoitti:

En yhtään ymmärtänyt,( voi tietenkin olla vika aivoissani), mutta toivoisin, että kertoisit tarkemmin. Miksi eroaisitte? Minne vaimosi sitten yksin menisi?

Emme ole eroamassa. Kerroin vain, että olen järjestänyt asiat niin, että vaimoni tuntisi olonsa kaikissa tilanteissa turvalliseksi. Jos eroaisimme, en tietenkään voi tietää minne vaimoni menisi, ei kai mihinkään.

• Toivon tasaisuutta ja mielenrauhaa.

Lisäksi toivon, että saisin tarmon selvitellä asiani, tavarani
      ( = hävitystä ja järjestelyä) niin ettei jälkeen jääville jäisi kaaosta!

Elämäni inventaariota.

• rietrikki

Henkinen tasapaino mielenrauhana on niitä tärkeimpiä joita tässä iässä odottaa. Ja siihen pitäisi pyrkiä. Olen huomaavinani että näin alkaa tapahtuakin, kun ikää karttuu. Ainankin omalia kohdallani. Turha nuoruuden intoilu jää aivankuin sumuverhon taakse, ja hyvä näin.

Se olisi tärkeätä saada asiansa jotakuinkin järjestykseen. Olen omalta kohdaltani tehnyt näin. Olen selvittänyt jälkikasvulle kaiken tarpeellisen.

Yhteenveto elämästäni:
        Ainoa mitä kadun on että solmin avioliiton. Mitään muuta tuskin korjaisin elämän polulta.

• rietrikki kirjoitti:

Henkinen tasapaino mielenrauhana on niitä tärkeimpiä joita tässä iässä odottaa. Ja siihen pitäisi pyrkiä. Olen huomaavinani että näin alkaa tapahtuakin, kun ikää karttuu. Ainankin omalia kohdallani. Turha nuoruuden intoilu jää aivankuin sumuverhon taakse, ja hyvä näin.

Se olisi tärkeätä saada asiansa jotakuinkin järjestykseen. Olen omalta kohdaltani tehnyt näin. Olen selvittänyt jälkikasvulle kaiken tarpeellisen.

Yhteenveto elämästäni:
        Ainoa mitä kadun on että solmin avioliiton. Mitään muuta tuskin korjaisin elämän polulta.

Melkeinpä yhdyn tuohon viimeiseen.

Mutta - vaivainen kaiken kokee -, eikös sitä jotenkin noin sanota?

• rietrikki
        beataBarbara kirjoitti:

Melkeinpä yhdyn tuohon viimeiseen.

Mutta - vaivainen kaiken kokee -, eikös sitä jotenkin noin sanota?

Ei aina käy niin kuin haaveillaan, sanotaan laulussakin.

Tässä ketjussa voi ilmaista muutkin, mitä tekisi toisin, mitä jättäisi tekemättä ym elämän varrelta. Ja mitä toivoisi.

Voisi olla niinkuin beataBarbara sanoi,
        elämän invertaario.

• Kesämuori
        rietrikki kirjoitti:

Tässä ketjussa voi ilmaista muutkin, mitä tekisi toisin, mitä jättäisi tekemättä ym elämän varrelta. Ja mitä toivoisi.

elämän invertaario.

Älkää nyt, hyvät ystävät,vielä ruvetko elämää inventoimaan! Makeimmillaanhan se vasta on, kun on eläkepäiville päässyt; on vapaus mennä ja tulla, viettää sitä "laatuaikaa" jota ei työltä ja lapsilta kenties ennen ehtinyt... Kattona ei ole kuin mielikuvitus, vaikka ei rahassa rypisikään!

• rietrikki
        Kesämuori kirjoitti:

Älkää nyt, hyvät ystävät,vielä ruvetko elämää inventoimaan! Makeimmillaanhan se vasta on, kun on eläkepäiville päässyt; on vapaus mennä ja tulla, viettää sitä "laatuaikaa" jota ei työltä ja lapsilta kenties ennen ehtinyt... Kattona ei ole kuin mielikuvitus, vaikka ei rahassa rypisikään!

Monella meistä on elettyä elämää takanapäin, niin on mielestäni ihan mukavaa niistä keskustella. Niinkuin jonkun hyvän ystävän kanssa, muistella menneitä, sekä miettiä tulevaa.

On tämä mukavaa aikaa kuten mainitsit, vapaus lapsista ja työstä.

Mitä puhuit rahasta, en ota siihen kummemmin kantaa kuin että, hyvä kun riittää kaikille. Onhan se mahtavaa, kun (tili) tulee pankkiin tekemättä mitään. :))Ollaan onnellisia. Lisään senverran, että ollaan se ansaittu.

• rietrikki kirjoitti:

elämän invertaario.

että pääsisi alkamaan kaikkea sitä mitä halua tehdä,mökille koneen että saisi alkaa kirjoittaa,päästä ensitalvena maalaamaan,käydä tunturissa vaikka pallaksella ja kaikessa rauhassa mietiskellä ja käveleksiä siellä,saada koti järjestykseen, en tiedä sittenkö joutaisi pois,vaan olisko vielä muuta,en tulevan poismenon takia tee mitään järjestelyjä,paitsi käyn kirkossa se on paras vakuutus ,jos alan hankalaksi niin sanon että pankaa vuotavaan veneeseen ja pukatkaa järvelle,

• rietrikki kirjoitti:

Monella meistä on elettyä elämää takanapäin, niin on mielestäni ihan mukavaa niistä keskustella. Niinkuin jonkun hyvän ystävän kanssa, muistella menneitä, sekä miettiä tulevaa.

On tämä mukavaa aikaa kuten mainitsit, vapaus lapsista ja työstä.

Mitä puhuit rahasta, en ota siihen kummemmin kantaa kuin että, hyvä kun riittää kaikille. Onhan se mahtavaa, kun (tili) tulee pankkiin tekemättä mitään. :))Ollaan onnellisia. Lisään senverran, että ollaan se ansaittu.

Siinäpä se, kun tahtoo tuo ”lännen tuohi, jota köyhät kutsuu rahaksi”, loppua välillä kesken..

On se kumma, kun on maailman vanha keksintö, eikä voida tehdä tarpeeksi, että kaikille riittäisi???

• Kesämuori kirjoitti:

Sittenhän se on hyvä jatkaa matkaa kun on inventaariot tehty, tilit tasattu ja työt luovutettu.

Niin sanoakseni ”puhtaalta pöydältä” eteenpäin elävän mieli niitä onnen hippusia huuhtomaan.

• pääsky kirjoitti:

että pääsisi alkamaan kaikkea sitä mitä halua tehdä,mökille koneen että saisi alkaa kirjoittaa,päästä ensitalvena maalaamaan,käydä tunturissa vaikka pallaksella ja kaikessa rauhassa mietiskellä ja käveleksiä siellä,saada koti järjestykseen, en tiedä sittenkö joutaisi pois,vaan olisko vielä muuta,en tulevan poismenon takia tee mitään järjestelyjä,paitsi käyn kirkossa se on paras vakuutus ,jos alan hankalaksi niin sanon että pankaa vuotavaan veneeseen ja pukatkaa järvelle,

Olipa hauskasti kuvattu.

Kiitos päivän nauruannoksesta, jo se taas ikä piteni!

• rietrikki
        pääsky kirjoitti:

Sinulle on annettu taiteilijan lahjat, minäkin kouluajoilta olin vähän innostunut maalaamisesta, mutta se on jäänyt. Mitähän kirjoittelet? olisi mielenkiintoista tietää?

Ei me pääsky jouveta pois, meitä tarvitaan vielä.

Käyt kirkossa, minä myös aina silloin tällöin, tuntuu kuin olisi jonkinlainen sisäinen rauha, kun sieltä tulee. Ehkä ihminen kaipaa sellaista hiljentymistä.

Huumori ainankin kukkii sinun kirjoituksissasi, varsinkin tuossa loppu lauseessa. Ja niin pitää ollakin.

• rietrikki
        beataBarbara kirjoitti:

Siinäpä se, kun tahtoo tuo ”lännen tuohi, jota köyhät kutsuu rahaksi”, loppua välillä kesken..

On se kumma, kun on maailman vanha keksintö, eikä voida tehdä tarpeeksi, että kaikille riittäisi???

Ettei rahaa paineta kaikille riittämiin. Olen kuullut että rahaa saa painaa yhtä paljon kuin Suomen pankissa on kultaharkkoja. En tiedä onko tämä tänäpäivänä näin.

Kivasti kirjoittelit useaman kerran .
        Nauroin minäkin pääskyn kirjoitukselle. Oli päivän paras vitsi.

• beataBarbara*
        rietrikki kirjoitti:

Ettei rahaa paineta kaikille riittämiin. Olen kuullut että rahaa saa painaa yhtä paljon kuin Suomen pankissa on kultaharkkoja. En tiedä onko tämä tänäpäivänä näin.

Kivasti kirjoittelit useaman kerran .
        Nauroin minäkin pääskyn kirjoitukselle. Oli päivän paras vitsi.

siitä että on kuin se sanonnan ”hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa” Haa!

• rietrikki
        beataBarbara* kirjoitti:

siitä että on kuin se sanonnan ”hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa” Haa!

kaukaa Huittinen, eikös se ole liki Laihia :))

• ????
        rietrikki kirjoitti:

Yhteenveto elämästäni:

En ymmärrä mitään.

• rietrikki
        ???? kirjoitti:

En ymmärrä mitään.

Ollaan ja ihmetellään yhdessä, tätä maailman menoa.Elämä on niin monimutkainen.

• rietrikki kirjoitti:

Sinulle on annettu taiteilijan lahjat, minäkin kouluajoilta olin vähän innostunut maalaamisesta, mutta se on jäänyt. Mitähän kirjoittelet? olisi mielenkiintoista tietää?

Ei me pääsky jouveta pois, meitä tarvitaan vielä.

Käyt kirkossa, minä myös aina silloin tällöin, tuntuu kuin olisi jonkinlainen sisäinen rauha, kun sieltä tulee. Ehkä ihminen kaipaa sellaista hiljentymistä.

Huumori ainankin kukkii sinun kirjoituksissasi, varsinkin tuossa loppu lauseessa. Ja niin pitää ollakin.

naivistisia tauluja,jotka ovat niin kesken jääneitä että voisi jatkaa,väreissä, eivät ole niistä ennemmin välittäneet,nyt haluaisivat, uusia kuviakin olisi mielessä,no kirjoituksista nyt ei ole taikaa, vähän meidän ja muiden menneisyydestä,valokuvia olen odottanut ja nyt on luvassa, edellinen vihkonen on loppunut ,samasta aiheesta,laitan sen nettiin kunhan saan aikuiseksi,

• rietrikki
        pääsky kirjoitti:

naivistisia tauluja,jotka ovat niin kesken jääneitä että voisi jatkaa,väreissä, eivät ole niistä ennemmin välittäneet,nyt haluaisivat, uusia kuviakin olisi mielessä,no kirjoituksista nyt ei ole taikaa, vähän meidän ja muiden menneisyydestä,valokuvia olen odottanut ja nyt on luvassa, edellinen vihkonen on loppunut ,samasta aiheesta,laitan sen nettiin kunhan saan aikuiseksi,

Kuitenkin että olet tällaisten taiteellisten asioiden parissa.

Ilmaise niitä joitain täällä netissäkin, jos mahdollista. Odotan mielenkinnolla.

• soilike
        rietrikki kirjoitti:

Ollaan ja ihmetellään yhdessä, tätä maailman menoa.Elämä on niin monimutkainen.

Muutamia asioita en tällä järjellä tekis enää uudelleen
        On helppoa elää yksin , mutta kun pää on pullollaan asioita, joita voisi kertoa, toisaalta haluaisi kuunnella, vaikka narinaa jos on pakko.
        Toivon uusia ystäviä., samoista asioista kiinnostuneita

• rietrikki
        soilike kirjoitti:

Muutamia asioita en tällä järjellä tekis enää uudelleen
        On helppoa elää yksin , mutta kun pää on pullollaan asioita, joita voisi kertoa, toisaalta haluaisi kuunnella, vaikka narinaa jos on pakko.
        Toivon uusia ystäviä., samoista asioista kiinnostuneita

elämä opettaa, kuten sinäkin totesit, että on asioita joita ei tekisi uudelleen.

Haluaisit puhua sekä kuunnella:
        olisko sinulla sellaista puhuttavaa, että voisit esim. täällä kirjoitella. Ne voisi hyvinkin palstalaisia kiinnostaa. Rohkeasti vaan teet aloituksia. Tuntuu että toisinaan, täällä on puute aloituksista.

Kuuntelemisen taito on jalo taito.

UUsista ystävistä: Ennen sanottiin että ei vanhemmiten tutustu uusiin ystäviin. Olen siitä eri mieltä, kyllä voi löytää ja hyviäkin. Ja mielestäni ystävyys suhteet ovat, näin vanhemmiten solmittuja (syvällisempiä). Ainahan on niin että, tuttuja on paljon, mutta ystäviä vähän.

Löytääkö samoista asioista kiinnostavia ystäviä, se on tosi haasteelista, mutta minä olen löytänyt.Ja se on lahja, näin vanhemmalla iällä. Siitä kannattaa pitää kiinni.

• varakommentaattori
        rietrikki kirjoitti:

elämä opettaa, kuten sinäkin totesit, että on asioita joita ei tekisi uudelleen.

Haluaisit puhua sekä kuunnella:
        olisko sinulla sellaista puhuttavaa, että voisit esim. täällä kirjoitella. Ne voisi hyvinkin palstalaisia kiinnostaa. Rohkeasti vaan teet aloituksia. Tuntuu että toisinaan, täällä on puute aloituksista.

Kuuntelemisen taito on jalo taito.

UUsista ystävistä: Ennen sanottiin että ei vanhemmiten tutustu uusiin ystäviin. Olen siitä eri mieltä, kyllä voi löytää ja hyviäkin. Ja mielestäni ystävyys suhteet ovat, näin vanhemmiten solmittuja (syvällisempiä). Ainahan on niin että, tuttuja on paljon, mutta ystäviä vähän.

Löytääkö samoista asioista kiinnostavia ystäviä, se on tosi haasteelista, mutta minä olen löytänyt.Ja se on lahja, näin vanhemmalla iällä. Siitä kannattaa pitää kiinni.

Onko sulla joku ketjunpituuskilpailu jonkun kanssa, kun ittesi pitää kommentoida jokainen viesti toistamalla se, mitä toinen on just kirjoittanut? Tässä sitten yks lisä ketjuun, vassakuu.

• rietrikki
        varakommentaattori kirjoitti:

Onko sulla joku ketjunpituuskilpailu jonkun kanssa, kun ittesi pitää kommentoida jokainen viesti toistamalla se, mitä toinen on just kirjoittanut? Tässä sitten yks lisä ketjuun, vassakuu.

Että sinulla on kysymistä.

Varakommentaattori:asia loppuun käsitelty.

• Poirot.

Ketjun rakennustyyli paljastaa aloituksen tekijän nikin vaihdosta huolimatta. Mutta ei se mitään. Näin voi tehdä.

• soilike

Kiva keskustelu onkin sitä, että kommentoidaan , myös aiheen aloittaja, kuten tämäkin.
        Eri asia ovat nuo ketjunrakentajat, jotka, kuten "vara" , huutavat heti puskasta, jos näyttää siltä, että syntyykin järkevien keskustelu.
        Tulee mieleen pikkupoika, joka heittää kiven ikkunaan ja juoksee piiloon tyytyväisena, kun sai rikottua jotain.

• rietrikki
        soilike kirjoitti:

Kiva keskustelu onkin sitä, että kommentoidaan , myös aiheen aloittaja, kuten tämäkin.
        Eri asia ovat nuo ketjunrakentajat, jotka, kuten "vara" , huutavat heti puskasta, jos näyttää siltä, että syntyykin järkevien keskustelu.
        Tulee mieleen pikkupoika, joka heittää kiven ikkunaan ja juoksee piiloon tyytyväisena, kun sai rikottua jotain.

Minusta on vaan mukavaa vastailla toisten kirjoituksiin. Onhan tämä keskustelu palsta. On mielekkäämpää kun toinen vastaa kuin että jokainen huutaa jonkun pätkän, saamatta vastausta. Tämä tapa sopii minulle, eihän meidän kaikkien tarvi olla samanlaisia. Eikä toiset saa taivutella omille tavoilleen.

Soiliken kanssa olen ihan samoilla linjoilla.

Että jatketaan vain elämästä kirjoittelua.

• rietrikki
        soilike kirjoitti:

Minusta on vaan mukavaa vastailla toisten kirjoituksiin. Onhan tämä keskustelu palsta. On mielekkäämpää kun toinen vastaa kuin että jokainen huutaa jonkun pätkän, saamatta vastausta. Tämä tapa sopii minulle, eihän meidän kaikkien tarvi olla samanlaisia. Eikä toiset saa taivutella omille tavoilleen.

• rietrikki
        rietrikki kirjoitti:

Oli ongelmia lähettämisessä. Nyt tuli kaksin verroin.

• soilike
        rietrikki kirjoitti:

Oli ongelmia lähettämisessä. Nyt tuli kaksin verroin.

Keskustelussa sanotaan ja kuunnellaan.
        Kerrotaan , ollaan erimieltä, yhdytään edelliseen, mut ei mollata. Sana vapaa . Pelkurit huutaa puskasta, kun nimellä ei uskalla.
        Huutakoot, jos huvittaa.
        Ei oteta "ihteemme"

• rietrikki
        soilike kirjoitti:

Keskustelussa sanotaan ja kuunnellaan.
        Kerrotaan , ollaan erimieltä, yhdytään edelliseen, mut ei mollata. Sana vapaa . Pelkurit huutaa puskasta, kun nimellä ei uskalla.
        Huutakoot, jos huvittaa.
        Ei oteta "ihteemme"

Koska me tykätään keskustella vuorotellen,jos ei sovi, olkoon sopimatta. Antaa huutaa puskasta, ei olla huomaavinaankaan.

• soilike

Haluaisin oppia pelaamaan netissä.
      Sen täytyy olla kiehtovaa, kun harrastajia on niin paljon.
      Kävin kattelemassa sitä Assemlyä netissä.
      Voisi olla yhtä hyvä keino aivosolujen säilyttämisessä kuin ristisanat.

• rietrikki

Olen juuri parin päivän aikana, yrittänyt opetella niitä erilaisia pelejä. Mutta en oikein ole päässyt niihin sisälle vielä. Jahka kun harjoittelen lisää niin, kyllä kai se siitä.

Tämä on minunkin toiveeni oppia, ja onhan se virikettä kuten ristikotkin.

• soilike
        rietrikki kirjoitti:

Olen juuri parin päivän aikana, yrittänyt opetella niitä erilaisia pelejä. Mutta en oikein ole päässyt niihin sisälle vielä. Jahka kun harjoittelen lisää niin, kyllä kai se siitä.

Tämä on minunkin toiveeni oppia, ja onhan se virikettä kuten ristikotkin.

Oletko ostanut pelejä vai löytänyt kiinnostavia osoitteita?
        Meidän pojat pelaa aina tällä käydessään, mut ne pelit ei mua oikein nappaa.
        Kun löydät kivan , kerro , pelataan yhdessä.
        Jooko

• rietrikki
        soilike kirjoitti:

Oletko ostanut pelejä vai löytänyt kiinnostavia osoitteita?
        Meidän pojat pelaa aina tällä käydessään, mut ne pelit ei mua oikein nappaa.
        Kun löydät kivan , kerro , pelataan yhdessä.
        Jooko

Menin aikaisin nukkumaan, vastaan vasta nyt. Niistä peleistä.

En ole juuri alkua pidemmällä, kun olen vähän seuraillut niitä, tulin siihen tulokseen että, mun on kysyttävä pojaltani neuvoa. Mutta kun hän on niin kiireinen että ei oikein tahdo uskaltaa hänen aikaansa pyytää.

Mutta olis kiva soilike pelata yhdessä, pidetään mielessä.

• soilike
        rietrikki kirjoitti:

Menin aikaisin nukkumaan, vastaan vasta nyt. Niistä peleistä.

En ole juuri alkua pidemmällä, kun olen vähän seuraillut niitä, tulin siihen tulokseen että, mun on kysyttävä pojaltani neuvoa. Mutta kun hän on niin kiireinen että ei oikein tahdo uskaltaa hänen aikaansa pyytää.

Mutta olis kiva soilike pelata yhdessä, pidetään mielessä.

Kuten huomaat aamuni alkaa paljon myöhemmin kuin sinulla.
        Täytyy taas ottaa nuoriso oppaaksi, kuten vähän joka asiassa nykyään.
        Ja sitten vain pelaileen

• ellumari evk

että sinä lopettaisit ilkeät vihjailusi ja suoranaiset valheesi!
      Tiedät hyvin, että en ole ikimaailmassa kirjoittanut sinulle riviäkään muualla kui Ellin poksissa, mihin tulit minua haukkumaan ja solvaamaan.
      Kirjeeni sinulle saat luvallani julkaista tässä palstalla lyhentämättöminä ja pyydänkin sinua tekemään sen!
      En ollut paikalla silloin "kun sivistystä jaettiin", niinhän sanoit.
      Olitko sinä?

• särkikala

elämältä lisää pituutta, että näkisin uudet kuukävelyt ja ensimmäisen avaruusmatkan Marsiin. Suorassa TV-lähetyksessä!

• rietrikki

Elämältä pituutta, että se olisi meille kaikille mahdollista. Nähdä Marsin valloitus.

Suuret on meidän toiveet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe