Lomalle!

Zolea

Heips!

Vajaan kahden viikon päästä lähden taas Norjaan. Tällä kertaa olisi tarkoitus käydä ainakin Oslossa ja Trondheimissa. Olisiko kellään mitään kivoja menovinkkejä. Oslossa olen käynyt kerran aikasemminkin mutta Trondheimissa en koskaan. Kaikki hyvät ideat olisivat tervetulleita, etenkin koskien Trondheimia. Matkailuaikaa on ruhtinaallinen kuukausi!

4

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkamies

      loma sillä Norja on erittäin erittäin kallis matkailumaa, bensa kalliimpaa kuin suomessa ja ruoka erittäin kallista. Mitään halpaa ei ole Norjasa, olutkin maksoi 6 tölkkiä lähes 20 euroa, en edes muista kruunuina mutta paljon...

      • Zolea

        Jeh, olen hyvinkin tietoinen Norjan hinnoista. Olen asunut kyseisessä maassa useamman vuoden, joten hinnoissa ei ole mitään uutta.
        Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei Norja välttämättä ole edes niin tolkuttoman kallis maa. Viimeksi vietin viisi päivää Oslossa, ja kylläpäs siellä ei hinnat poikenneet paljoa pääkaupunkiseudun menosta. Esim. ruuan ja oluen sai keskustassakin n. 15 eurolla.
        Mutta kaikkihan on suhteellista. Tottahan on, että jos olut maistuu ja hauskaa haluaa pitää, niin rahaa menee... Joka paikassa :)
        Mutta olisin todella kiitollinen etenkin Trondheimin menovinkeistä. Tietysti myös Oslon, etenkin jos joku sattuu tietämään jotain tapahtumia Oslossa aikavälillä 12.8. - 20.8.
        Kiitos ja hauskaa loppukesää kaikille :)


      • ...
        Zolea kirjoitti:

        Jeh, olen hyvinkin tietoinen Norjan hinnoista. Olen asunut kyseisessä maassa useamman vuoden, joten hinnoissa ei ole mitään uutta.
        Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei Norja välttämättä ole edes niin tolkuttoman kallis maa. Viimeksi vietin viisi päivää Oslossa, ja kylläpäs siellä ei hinnat poikenneet paljoa pääkaupunkiseudun menosta. Esim. ruuan ja oluen sai keskustassakin n. 15 eurolla.
        Mutta kaikkihan on suhteellista. Tottahan on, että jos olut maistuu ja hauskaa haluaa pitää, niin rahaa menee... Joka paikassa :)
        Mutta olisin todella kiitollinen etenkin Trondheimin menovinkeistä. Tietysti myös Oslon, etenkin jos joku sattuu tietämään jotain tapahtumia Oslossa aikavälillä 12.8. - 20.8.
        Kiitos ja hauskaa loppukesää kaikille :)

        Juuri Norjasta palanneena voin kertoa, ettei bensa maksa enempää kuin suomessa. Esim juusto ja liha on kallista, mutta muu ruoka jopa halvempaa kuin Suomessa. Vaatekauppojen hinnat Suomea halvempia, lisäksi kodintekniikkaa saa usein tosi edullisesti tarjouksella. Alkoholi ja tupakka on tosi kallista.


    • matkaa, kyllähän siellä näkemistä riittää,vaikka jotkut hintoja hirvittelee.
      Valitettavasti en osaa neuvoa hyviä menomestoja vaikka useammin jo Norjassa käytykin ,kerran Trondheimissakin -84 muistaakseni.
      NAUTI MATKASTA, kun kerran aikaakin noin mukavasti! Niin ja www norja.fi sivulta
      voit löytää jotain menovinkkejä lisääkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe