UNET

In__lav

Kaikki näkevät unia,mutta mitä unia!? Omista peloista heijastuvia? Haluista? Vai Deja`vu unia? Painajaiset heijastuvat peloistamme,ehkä menneisyydestäkin ja nykyhetkestä. Tavalliset unet heijastuvat siitä mitä haluamme. Deja`vu unet,mistä ne tulevat meille osalle!? Miten ihminen voi nähdä mitä tulee tapahtumaan!?

Minun painajaiseni esim.

Olen isäni kanssa autolla ajelemassa,isä sanoo että pitää mennä käymään yhdessä paikassa... pysähdymme t-risteykseen,alan katsoa ojaan päin... nään kolme kuollutta tyttöä makaamassa harmaina ojassa...sanon isälleni että lähdetään pois,mutta hän sanoo soittavansa poliisit paikalle ensin... alan viittoa toisella puolella risteystä olevalle maastoauton kuskille ojaan päin käsilläni... katsahdan eteen päin... nään hirtettyjä ihmisiä roikkumassa korkealla tien loppu päässä,ylioppilaslakit päässä,ja hienot puvut päällä... heitän polttamani tupakan ikkunasta ulos,yhtäkkiä kuulen möreän naurahduksen ja joku alkaa repiä oikeaa kättäni ikkunasta... alan hakata minua repivää kättä ja riuhdon kättäni... isäni ottaa jotain autosta ja hakkaa sillä minua repivää kättä... repivä käsi vetäytyy ulos ikkunasta,laitan ikkunan nopeasti kiinni... ehdin hieman nähdä murhaajaa kasvoilta kun isäni alkaa peruuttaa autoa takaisin päin tietä...

sitten herään... :s
pelkään kai että jokin yrittää riistää minut isältäni,mutta isäni on tärkeä tuki minulle...

minkälaisia unia muilla on!?!?!?

9

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri harras

Vääränlaisia asioita. Esim. väkivaltafilmejä.

Ne joutuvat alitajunnan prosessoitavaksi.

Antavat sille vahingolllista sisältöä.

Olen matti, vain osittain hereillä.

Luulen, että unimaailmasi haluaa sanoa sinulle, In__lav, elämme täällä toisiamme varten.

matti

• In__lav

Miten on mahdollista nähdä deja`vu unia,ja mistä ne tulevat meille!?

• Déja vu -ilmiö ei oikeastaa ole unta, vaan sellainen hetki kun tajuaa tapahtuvan jotain sellaista, joka on tapahtunut ennenkin. Tai näkee paikan, jonka tuntee vaikka ei ole ollut siellä koskaan ennen. Ilmiö on tieteessä aika puhkiselitetty, jotain sillä on tekemistä aivotoiminnan kanssa, mutta minun aivotoimintani on sellaista että en muista paljon muutakaan...

• pelokas.
        Riotandra kirjoitti:

Déja vu -ilmiö ei oikeastaa ole unta, vaan sellainen hetki kun tajuaa tapahtuvan jotain sellaista, joka on tapahtunut ennenkin. Tai näkee paikan, jonka tuntee vaikka ei ole ollut siellä koskaan ennen. Ilmiö on tieteessä aika puhkiselitetty, jotain sillä on tekemistä aivotoiminnan kanssa, mutta minun aivotoimintani on sellaista että en muista paljon muutakaan...

Mä olen omasta mielestäni kiltti ja mukava,mutta oon jo kauan nähny unia joissa tapan kaikkia,väkivaltaisesti,paljain käsin. Oikeassa elämässä en ikinä satuttais ketään tolleen,mutta ne unet on oikeesti tosi raakoja ja kun mä herään,on tosi huono omatunto...auttakaa,mistä toi voi johtua?

• itsekin unissa tappajamies
        pelokas. kirjoitti:

Mä olen omasta mielestäni kiltti ja mukava,mutta oon jo kauan nähny unia joissa tapan kaikkia,väkivaltaisesti,paljain käsin. Oikeassa elämässä en ikinä satuttais ketään tolleen,mutta ne unet on oikeesti tosi raakoja ja kun mä herään,on tosi huono omatunto...auttakaa,mistä toi voi johtua?

Ilmeisesti lapsuudessasi olet joutunut nielemään sinuun kohdistuneita
        epäoikeudenmukaisuuksuutta.

Sulla on siis piilotajuisia aggressioita.
        Ite puren hampaitani tiedostammattomasti...samasta syystä.

Puran sisälläni asuvaa vihaa puntti treenissä.

Näkyy parempana terveytenä.

• *häpeän*

Olen koko ikäni ollut yhden miehen nainen. Mutta näen riettaita unia joissa olen lähes aina ison joukon "käsittelyssä" yöllä kun herään kaikki paikat kuumottaa ja hävettää hirveästi, siis unissani tätä tuntemusta ei ole vaan käyttäydyn todella säädyttömästi ja häpeämättömasti, molempien sukupuolten ja useiden henkilöiden kanssa yhtäaikaisesti. Tunnen että petän miestäni

• In__lav

oletko varma että et haaveile alitajunnassasi seksistä,ja uusista kokemuksista...??? ne voivat mahdollisesti heijastua uniisi...

• tämän taivaan alla

mielenkiintoinen uni,ja pelottava joten kokisin sen varoituksena,en tiedä mille mutta se varmasti selviää...

mutta on niitä pelottavia unia muillakin..
      yksi pahimmista unista mitä itsellä on ollu,on kun olin n.6 vanha,..uni oli kuin en olisi nukkunutkaan,makasin valveilla sängyssäni ja katselin oviaukosta tulevaa valoa ja kuuntelin kun äiti katseli tvtä.yhtä-äkkiä varjo ilmestyy oviaukkoon,enkä pysty liikkumaan,sitten varjo alkaa liikkua ja sitä seuraa mustaan lierihattuun ja syvän mustaan kaapuun pukeutunut hahmo,kun katson suoraan sen kasvoihin en näe kasvoja,ainoastaan pimeyttä.se lähestyy hiljaa lähemmäks ja näin hänet niin selvästi kuin vain voi olla,jopa valo hiukan liikkui siinä kaavulla sen liikuessa,alan huutaan äitiä,mutta ääni ei liiku,tunnen syvää pakokauhua,enkä voi liikkua enkä huutaa vaikka suu liikkuu,hahmo tulee ihan viereen ja alkaa kumartua hiljaa,laskee mustat kätensä kurkulleni ja tunnen kuinka hän alkaa puristaan enkä saa vedettyä enään henkeä ja se kosketus tuntuu kylmältä,ja se puristaa vaan lujempaa tuijjotaessani oviaukkoon saamatta apua ja kuulen vaan etäisen tvn,sitten hahmo alkaa hävitä ja havahdun kun äiti ravistelee ja huutaa minulle,nousen istumaan mutta ääni ei liiku..katson äitiä ja samassa oksennan suoraan syliini peitolle.. samainen hahmo tuli myöhemmin uniini ja niissä onnistuin välttämään hänet ,mutta jokainen niistä unista oli aina yhtä realistinen,kun muut unet saatavat poukkoilla ja tapahtumat ovat epäselviä eikä niitä muista jälkeenpäin kunnolla... ja yhtä outoja unia näen vieläkin ja saavat minut hämmentymään.myöhemmin olen saanut kuulla äidiltäni kuinka suvussani on kauan sitten luettu mustaa raamattua..ja silloin tapahtu ilman uniakin..

• Unet on tärkeä osa nukkumista:
        Omakohtainen tarina:
        Nukuin ½ viikkoa tosi huonosti ja sitten kun tänään nukuin hyvin voin todella paljon paremmin!
        NUKKUKAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4766
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1615
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1409
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      25
      1342
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      147
      1101
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    10. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      932
    Aihe