...sattui muutama viikko sitten useita auto varkauksia joista useimmat kohdistuivat saabbeihin ja oli lehdessäkin juttua muistaakseni 9.7.05
jos jollain on jotain tietoa tapahtumista niin tänne voi kirjotella
ei pidä pelätä sillä en ole poliisi vaan epäilty ja olisi kiva tietää miten asiaan suhtaudutaan...
Lappeenrannassa...
VALTIOVALTAA VASTAAN!
2
936
Vastaukset
- jukkis
noo, ihan hyvin suhtaudutaan. eihän täs mitään jos toisen omaisuuten kajotaan. olisi kiva nähdä autovarkaan ilme kun varkaus sattuisi omalle kohdalle, laittaiskohan yhtään ajattelemaan?
- tänne vaan
Vittu siihen suhtaudutaan sillain että munat pois tollasilta narkkareilta. Vittu on siinäkin haastetta johonkin saabbiin murtautua :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991