LÄHESTYMISKIELTO?

diana

Hei.

Takana on lähes 4 vuotta avoliittoa päihdeongelmaisen miehen kanssa.Parisuhteessa olen alusta asti kokenut uhkailua ,yleensä itsemurha/väkivalta uhkailua.Väkivaltaa ilmeni eniten suhteen rakoillessa joskus pari vuotta sitten.Kuristamista,potkimista,ja sellaista että pidetään käsivarsia "lukittuna" ja istutaan päällä ettei pääse karkuun ja myös lyömistä.Toisen osapuolen näkemys on se että väkivaltaa on ilmeisesti ainoastaan se jos lyö naamaan ja tulee verta.Kerran on myös käsi melkein murtunut kun penkki vetäistiin alta tahallaan.
Omaisuuttani on hajoitettu lukuisia kertoja,yritetty heittää kaljapullolla päähän ja uhkailtu sitten vähän lisää.
Nyt tilanne on se että olemme eronneet ja muutamme molemmat yhteisestä kodista pois.Vuokrasopimus on minun nimissäni.Nyt mies on alkanut uhkailla taas itsemurhalla ja sanoo että se on sitten minun syytäni.Hän aikoo tehdä elämästäni helvettiä ja itse olen tätä kerjännyt.

Tuntuu etten voi alkaa elää omaa elämääni ennenkuin hän on pois näkö ja kuuloetäisyydeltä.

Mitkä ovat riittävät perusteet lähestymiskiellon hakemiselle ja otetaanko sellaisia ylipäätään vakavasti?Ja onko sellainen tällaisessa tapauksessa ratkaisu?

25

13088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX

      Peruasiat:

      http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/8A1C2863FC0354CCC2256F6D003D0F62?OpenDocument

      Käytäntö:

      Riippuu käräjäoikeudesta. Jossakin riittää pelkkä vahva epäily, toisessa paikassa pitää olla vahva näyttö (lääkärintodistuksia, silminnäkijöitä, kirjaimellisesti vakava vaara terveydelle tai hengelle)

      Neuvot:

      Muuta pois ja ilmoita todistajien läsnäollessa selkeästi, ettet hyväksy enää minkäänlaista henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Kiellä pitämästä yhteyttä millään tavalla. Ja sama vielä kirjallisena todistajien vahvistamana.

      Osoite ja puhelinnumero salaiseksi. Hanki iso koira ja uusi miesystävä. Vaihka normaaleja kulkureittejä ja esim. ruokakauppaa jossa asioit.

      Kirjaa ylös tarkasti kaikki uhkailusoitot tai vastaavat teot, päivämäärä, todistajat, kellonaika. Soita aina poliisille, jos kyseessä kotirauhan häirintä tai laiton uhkaus.

      Unohda mitä mies uhkaa tehdä. Jokainen elää elämäänsä omalla vastuullaan, ei siitä voi ketään muuta syyllistää. Älä syyllisty, hanki apua, keskustele läheisten kanssa. Jos mies päästää itsestään ilmat pihalle, ainakin ongelma katoaa.

      Lähestymiskielto ei ole ratkaisu, jos todellista uhkaa hengelle tai terveydelle ei ole. Se ei saa myöskään olla koston apuväline. Pelkkä suunsoitto ei tarkoita yhtään mitään. Hae kieltoa vasta, jos vakavia uhkia ilmenee.

      • ZZZ

        Se on juuri näin niin kuin XXX sanoo. Toivottavasti olet jo tähänastisista tapahtumista saanut todistajia ja/tai lääkärinlausuntoja.
        Toimi XXX:n ohjeiden mukaan. Tärkeätä on, että kirjaat ylös tai hankit todistajat jokaisen uhkailun tai luvattoman lähestymisen dokumentoimiseksi. Hyvä olisi jos sinulla olisi joku luotettu ystävä jota voit aina käyttää todistajana. Tällaiselle henkilölle muodostuu kokonaiskuva uhkaajan toiminnasta eikä mahdollisesti tarvittava todistus rajoitu yksittäistapaukseen.
        Yksi tärkeimmistä XXX:n ohjeista on: älä syyllisty. On aivan tavallista, että päihdeongelmainen uhkailee itsemurhalla. Joskus, mutta harvoin, se myös toteutuu. Mutta kävi miten vain, se ei ole sinun vastuullasi. Kyseessä ei ole hoitosuhde!


      • Beagle Boy
        ZZZ kirjoitti:

        Se on juuri näin niin kuin XXX sanoo. Toivottavasti olet jo tähänastisista tapahtumista saanut todistajia ja/tai lääkärinlausuntoja.
        Toimi XXX:n ohjeiden mukaan. Tärkeätä on, että kirjaat ylös tai hankit todistajat jokaisen uhkailun tai luvattoman lähestymisen dokumentoimiseksi. Hyvä olisi jos sinulla olisi joku luotettu ystävä jota voit aina käyttää todistajana. Tällaiselle henkilölle muodostuu kokonaiskuva uhkaajan toiminnasta eikä mahdollisesti tarvittava todistus rajoitu yksittäistapaukseen.
        Yksi tärkeimmistä XXX:n ohjeista on: älä syyllisty. On aivan tavallista, että päihdeongelmainen uhkailee itsemurhalla. Joskus, mutta harvoin, se myös toteutuu. Mutta kävi miten vain, se ei ole sinun vastuullasi. Kyseessä ei ole hoitosuhde!

        Vinkit ja neuvot olivatkin muutoin asiallisia, mutta tuo soita aina poliisille. Kun Suomessa asuu muitakin, kuin tällainen puheena oleva henkilö, niin kyllä sille poliisille tulee niitä soittoja ihan riittävästi muiltakin. Jos jokainen pieninkin rasahdus ilmoitettaisiin poliisille voitaisiin joka ainut työtön palkata niitä soittoja vastaanottamaan, eivätkä riittäsi millään. No, DDR:ssähän oli tällainen systeemi, mutta sen palveluksessa olikin suurin piirtein Suomen väestöä vastaava määrä ihmisiä.


      • XXX
        Beagle Boy kirjoitti:

        Vinkit ja neuvot olivatkin muutoin asiallisia, mutta tuo soita aina poliisille. Kun Suomessa asuu muitakin, kuin tällainen puheena oleva henkilö, niin kyllä sille poliisille tulee niitä soittoja ihan riittävästi muiltakin. Jos jokainen pieninkin rasahdus ilmoitettaisiin poliisille voitaisiin joka ainut työtön palkata niitä soittoja vastaanottamaan, eivätkä riittäsi millään. No, DDR:ssähän oli tällainen systeemi, mutta sen palveluksessa olikin suurin piirtein Suomen väestöä vastaava määrä ihmisiä.

        Soita aina poliisille, jos on aihetta epäillä kotirauhan häirintää tai muuta vastaavaa. Tässä nimenomaisessa tapauksessa.

        Idea tässä on se, että tällöin jää aina jälki rekisteriin. Myöhemmin tallennettuja puheluita voidaan käyttää todisteena tätä herraa vastaan.

        Tietenkään tätä keinoa ei tule käyttää kostomielessä, tai silloin, kun mitään todellista uhkaa ei ole. Mutta jos ex-aviomies yrittää ovesta saranapuolelta sisään, kannattaa mieluummin soittaa poliisille, eikä jäädä odottamaan mitä exä mahdollisesti keksii sillä pesäpallomailalla tehdä.

        Pienemmällä paikkakunnalla voi myös pyytää poliisia soittamaan häiritsijälle, ja kehottaa lopettamaan häirintä. Poliisin antama suullinen varoitus yleensä riittää karistamaan peruspulliaiset kannoilta. Uskokaa pois, kyllä näinkin voi tehdä.

        Järjenkäyttö on sallittua, sinullakin.


      • nutq
        XXX kirjoitti:

        Soita aina poliisille, jos on aihetta epäillä kotirauhan häirintää tai muuta vastaavaa. Tässä nimenomaisessa tapauksessa.

        Idea tässä on se, että tällöin jää aina jälki rekisteriin. Myöhemmin tallennettuja puheluita voidaan käyttää todisteena tätä herraa vastaan.

        Tietenkään tätä keinoa ei tule käyttää kostomielessä, tai silloin, kun mitään todellista uhkaa ei ole. Mutta jos ex-aviomies yrittää ovesta saranapuolelta sisään, kannattaa mieluummin soittaa poliisille, eikä jäädä odottamaan mitä exä mahdollisesti keksii sillä pesäpallomailalla tehdä.

        Pienemmällä paikkakunnalla voi myös pyytää poliisia soittamaan häiritsijälle, ja kehottaa lopettamaan häirintä. Poliisin antama suullinen varoitus yleensä riittää karistamaan peruspulliaiset kannoilta. Uskokaa pois, kyllä näinkin voi tehdä.

        Järjenkäyttö on sallittua, sinullakin.

        Mun tyttöystävällä on kans lähestymiskielto sitä ahdistelleeseen mieheen. Onko näin että jos se tyyppi ilmestyy pihalle, voi soittaa poliisit? Ja sit viel semmonen juttu, et tyttöystävä on päihdehoidossa ja tää mies lähetteli sinne kirjeitä ja kortteja. Tytön äiti sano mulle, et hoitajat ei sais antaa niitä sille, vaan ne pitää toimittaa poliisille. Onko noin?
        Tosi rasittava tapaus tää psykopaatti. Piti mun muijjaa kaks vikkoa vankina, hakkasi, kuristi yms...
        Liitty silloseen huumeiden käyttöön, mut ei todellakaan velkoihin tai vasikointiin. Tää mies vaan haluu hallita sillai toista. Mut se onkin psykopaatti mustalainen.


    • susca

      Hain kans ex-mieheen lähestymiskiellon, hän sai sen kahteen kertaan minuun ja pieneen lapseemme.
      Riitti oikeudessa todistaja, tekstiviestit ja kirjeet. Kyllä sen saa kun haluaa.
      Tuntui aina välillä niin, että poliisit ei uskonut kun soitin rikkomuksista. Neuvoksi ainakin, että jos hän seuraa sinua autolla/moottoripyörällä ota rekisteritunnus ylös ehdottomasti. Minä kun en ottanut, niin ei poliisi uskonut. Harvoin sellainen ihminen tekee itsemurhan joka siittä puhuu, hän tahtoo vain peloitella sinua.

    • ???

      Miksi helvetissä alun alkaen lähdit tuollaisen ihmisen matkaan? Ihan vain uteliaisuudestani kysyn...

      • diana

        No...nuorena ja rakastuneena sitä ilmeisesti on vaan niin sokea ettei tajua omaa parastaan.

        onneksi asiat alkavat mennä parempaan suuntaan ja enempää tavaroitakaan ei ole hajonnut omaisuutta jakaessa.

        kiitos kaikille viesteistä.Mainintani lähestymiskiellosta taisi herättää jotain ajatuksia oman toiminnan vääryydestä.Se ei toivottavasti jatkossa ole tarpeen.Ja nyt;tervetuloa uusi sivu elämässäni!


      • eräs/M

        En ole aloittaja, mutta tuota asiaa olen miettinyt ja itseeni kironnut sen takia. Joo yleensä ne jotka uhkaa itsemurhalla ei sitä koskaan tee, tai tosissaan yritä. Huomion ja säälin hakua tuo uhkailu. Ne jotka oikeesti itsemurhaan päätyy ei siitä koskaan huutele. Ex ukaili sillä asialla joskus ja kun sanoin että anna mennä vaan kun oli jo niin väsyny jatkuvaan uhkailuun, väkivaltaan, yms... Eipä tehnyt vaan "unohti" koko asian.


    • tuossa ole jo perusteita lähestymiskiellolle!Kyllä ne kevyemmilläkin perusteilla niitä antelee!

    • vainottu

      jos sulla vaan on lääkärintodistus tai joku muukin joka voi todistaa sinuun kohdistuneet teot.itse olin vastaavanlaisen hullun pihdeissä vuosikaudet.ei ne itteään tapa.hakevat sääliä.ovat liian raukkoja siihen.pienempää ja heikompaa kiusaavat.kumpa tekisivätkin itelleen jotain ni pääsis niistäki paskoista....tsemppiä.paistaa se päivä risukasaanki

    • hirviömummi

      Lapsenlapseni äiti on jo vuosia riidellyt kanssani mitä erikoisimmista asioista. Pojanpoikani ja hänen sisarensa ovat olleet ainakin kerran kuussa luonani yökylässä, jolloin myös lapsen isä on olluit paikalla. Olen vienyt lapsia tallinnanraissuille, uimaan , lintsille , erilaisiin lastentapahtumaiin, ja maksanut heidän tukhoman risteilyjensa ruokamaksut ja matkakustannukset heidän matkustaessaan äitinsä kanssa.Synttäri ja joululahdoista puhumattakaan. Olenyrittänyt tehdä kaikkeni ja olenkin lasten äidin mukaan ollut maailman paras mummi. Suyksyllä taas uusi riita pystysssä. En saa ottaa lapsiin minkäänlaista yhteyttä. Kun olen laittanut lapselle viestin niin olen puhelinterroristi. Lisäksi viranomaiset ovat kuulemma ehdottaneet, että poikani laitetaan lähestymiskieltoon, koska hän näkee poikaansa liian harvoin. Minusta siinä on kummallinen paradoksi.Olen tiedustellut asiaa lasten kunnan lastesuojeluviranomaisilta, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Miksi viranomaiset voivat suositella tällaisesta systä lähestymiskieltoa

    • Y80=

      Lääkärintodistus todistaa ainoastaan että minkälaisia vammoja ja sen onko niiden syntymistapa todennäköisesti sellainen jota potilas kuvailee. Se ei todista että kuka ne on tehnyt ellei vammoissa ole sormenjälkiä.

      Paitsi että käräjillä saattaa riittää.....suomessa.

    • Ihmiskunta Sinde-82

      Mikä tämä on?
      - Mikä tämä sana on? kysyin äidiltäni.
      Koskeeko se lääkärin perhettä?
      - Eli sinulla täytyy lääkärintodistukseen vedotessasi olla käytössä nk. lääkärinlapsi-ympäristö, puhuttelin jotain näkymätöntä, hahmotonta, kiduttajaa. Häntä ei kai ollut vielä määritelty. Mihin hänet määriteltiin?
      - Ei vaan me ollaan lääkärintodistukseen vedoten haluttu vuokrata asuntoja.
      - Mielestäni ne ovat sopimattomia, selitin poltteen ja euforian samaa aikaa kasvaessa vatsassani, kuvottaen. Ylirasittuneisuus painoi silmiäni. Samaa aikaa kadulla huudettiin: Hänellä ei ole normaaleja ajatuksia ja asenteita, vaan pikemminkin empaattisia ja normaaleja, loogisia tunteita!

      "Koulutuksellinen sisältö virheellinen".

      - Mulla on tiedossa euforian virheellisyys, jotenkin näin muistin kautta, työhön etukäteen.
      - Mä olen hirvittävän järkyttynyt ja pahoillaan tästä, totesin joidenkin kuuluvan johonkin lahkoon. Kuinka se voikaan rääkätä ja järkyttää omaisia?... Miksi keskustelet vielä siitä, etten saa antaa kenenkään koskea itseeni? Siis, jospa lahkon tulisikin pyrkiä toimimaan siten, ettei ole hajanaista, tiedostamatonta siirtymää pisteestä A, pisteeseen B, jos ei tunnista kuvattua tai em. henkilöä tai henkilöitä. Näistä muodostuu sana henkilöitymä. Mä sanoa irti, ihan koko sanan.
      - Sorry, otettu väärä ämmä huomioon tässä, terveisin sosiaalityöntekijäsi. Syyte koskee myös papin lapsia, aina. Hänen mielestään mulla ei ole oikeutta pyytää tätä syytettä, vaikka sama "inhimillinen meno", on koskenut sukua, sukupolvia ja lähimmäisiä, perhettä, jo useita vuosikymmeniä.
      Toinen sosiaalityöntekijä: "Hän ei saa pitää pappina lapsia." Poliisi ei muistanut maksaa näitä itsemurhia, lahkoja.
      Kansa huutaa ja raivoaa Barabbasta kaduilla: Sinä et ole muistanut maksaa itsemurhiasi ja lahkojasi! Näihin prostituutio näiden Barrabas-äijien sijaan kadulle. Pappi ei kohdista inhimillistä hermostoa lapsestaan ihmisiin.

      • Sinde vm-82

        Haluatko sanatarkkoja toistoja:
        - Eikö hän kestä vaarallisuutta?, kysyi pappi?
        - Eikö hän siedä rasismia, kysyivät poliisit?
        valheenpaljastustestistöistä, jotka ovat aina yksityisiä, sekä henkilökohtaisia.
        - Niin, he ovat olleet jo vuosikymmeniä näitäkin.
        - Se ei koskekaan se tukeminen enää.
        Ehkä melkein jo vuosisadan ajan...
        Käännätkö varmasti rauhallisia asenteita ja ajatuksia? Ne muut kuvottavat empaattisuudella. "Äitisi haluaa vedota tosi pitkään itsemurhavietteihin, kuka näin vastaa kysyi sosiaalityötntekijä."
        Pappi: Oikeuttaa tappoon jos työllistää tällä ihmisiä.
        - Niin, minä olen oikeutettu tappoon, ei sosiaalityöntekijäni.
        Sosiaalityöntekijä: Voitko kuvailla millä tavoin?
        Minä: En missään nimessä.
        Äitis: Minä en ole muistanut uusia poliisin toimintaa.
        En myöskään saa nk. "vesailla".
        Miksi nämä eivät tule rahana mulle? Lahkon toiminnassa on rajana: "kunhan ne eivät loukkaa ihmisiä." Se sisältää myös libidon
        - Onko sun sosiaalityöntekijäsi mustalainen?
        - Ei aina.... Joskus myös kysyjän kaltainen eufoorikko, jonka ääntä koskee sol-kohta.

        "Joka liikut sol-kodilta."
        "Joka liikut sol-kohdilla."
        - Ja kuka dyslektikko?, kysyivät poliisit.
        Minä: Miksi aviomieheni soittaisi poliisille?
        Kyllä, hän soittaa poliisit, hän ei ole etukäteen tilattua lapsenkasvatusta.
        - Teettekö tämä aina poliisista?
        Ei kai, paitsi:
        Poliisin tutkittava: Väärällä sukunimellä lainsäädännön piirissä oleminen, lakia kuvailevilla sanoilla, kuten esim. vaitiolovelvollisuus. (kts. opettaminen)
        - Joo, tässä on lainsäädäntö sol-kodilta, sol-kohdilta lähestymiskielto.
        - Jaa, näihin on sol-kohdilta lähestymiskielto ympäristöstä myös.
        " Ja sun pitää siksi olla sol-seksikoululainen."
        - Joo, täällä oli tupakoiva pappi, valitettavasti.
        Tarkistettuamme paperisi totesimme, että sinulla on todella pitkä kokemus inhimillisyyden piiristä myös.
        - Mulla ei ole oikeuksia kirkkoon.
        Jos sun pitää mennä lahkoon, sä voit kysyä sitä Siniltä.


      • lsdlsldsld-sn-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Haluatko sanatarkkoja toistoja:
        - Eikö hän kestä vaarallisuutta?, kysyi pappi?
        - Eikö hän siedä rasismia, kysyivät poliisit?
        valheenpaljastustestistöistä, jotka ovat aina yksityisiä, sekä henkilökohtaisia.
        - Niin, he ovat olleet jo vuosikymmeniä näitäkin.
        - Se ei koskekaan se tukeminen enää.
        Ehkä melkein jo vuosisadan ajan...
        Käännätkö varmasti rauhallisia asenteita ja ajatuksia? Ne muut kuvottavat empaattisuudella. "Äitisi haluaa vedota tosi pitkään itsemurhavietteihin, kuka näin vastaa kysyi sosiaalityötntekijä."
        Pappi: Oikeuttaa tappoon jos työllistää tällä ihmisiä.
        - Niin, minä olen oikeutettu tappoon, ei sosiaalityöntekijäni.
        Sosiaalityöntekijä: Voitko kuvailla millä tavoin?
        Minä: En missään nimessä.
        Äitis: Minä en ole muistanut uusia poliisin toimintaa.
        En myöskään saa nk. "vesailla".
        Miksi nämä eivät tule rahana mulle? Lahkon toiminnassa on rajana: "kunhan ne eivät loukkaa ihmisiä." Se sisältää myös libidon
        - Onko sun sosiaalityöntekijäsi mustalainen?
        - Ei aina.... Joskus myös kysyjän kaltainen eufoorikko, jonka ääntä koskee sol-kohta.

        "Joka liikut sol-kodilta."
        "Joka liikut sol-kohdilla."
        - Ja kuka dyslektikko?, kysyivät poliisit.
        Minä: Miksi aviomieheni soittaisi poliisille?
        Kyllä, hän soittaa poliisit, hän ei ole etukäteen tilattua lapsenkasvatusta.
        - Teettekö tämä aina poliisista?
        Ei kai, paitsi:
        Poliisin tutkittava: Väärällä sukunimellä lainsäädännön piirissä oleminen, lakia kuvailevilla sanoilla, kuten esim. vaitiolovelvollisuus. (kts. opettaminen)
        - Joo, tässä on lainsäädäntö sol-kodilta, sol-kohdilta lähestymiskielto.
        - Jaa, näihin on sol-kohdilta lähestymiskielto ympäristöstä myös.
        " Ja sun pitää siksi olla sol-seksikoululainen."
        - Joo, täällä oli tupakoiva pappi, valitettavasti.
        Tarkistettuamme paperisi totesimme, että sinulla on todella pitkä kokemus inhimillisyyden piiristä myös.
        - Mulla ei ole oikeuksia kirkkoon.
        Jos sun pitää mennä lahkoon, sä voit kysyä sitä Siniltä.

        Voin myös käyttää sanoja, sosiaalityöntekijäsi, aviomieheni, mutta ne ovat yleisesti loukkaavia, tai ne mielletään ihan väärin sellaisiksi.
        "Vain seksityötä tekevä tehy"
        Niin, Tehystäkö ei pääse töihin?
        - Siis, pitääkö näissä olla jo sosiaaliterapian sijaan, joku muu ammatti.
        - Mä en saakaan pituuskasvun sijaan pitää sitä sosiaaliterapeutti-ammattia.
        - Mä saan vasta sitten kouluttaa, kun mulla on sosiaalityöntekijä-aviomies.
        - Se ei pysty olemaan genitaaleissa enää.
        - Sä et saa loukata mua, sun pitää olla genitaaleissa koko ajan.

        "Sinä ei saada lapsenkasvatuksella sodomiaa levittää."
        Laitetty, lyöty pisteeseen, jossa tämä jatkunut jo vuosisadan.
        Juho ei saa jotain baptisti-tukea, vaikuttaako tämä jotenkin huonosti siihen nimeen esimerkiksi. Mikä ei vaikuttaisi huonosti?
        - Se taitaa tehdä eläintyötä se Tehy.
        - "On heillä on oikeudet jo sol-perusteisuuden käyttöön oikeudessa."
        - Minä, voin nostaa heti, sol-perusteisen ajattelun pois.
        - Muuhun mä en nyt juuri pysty, terveisin sosiaalityöntekijä, perehtynyt perhe, osoitettu ja nimetty tunnistamatta-perustein, liittoperusteisuus, aviollinen virhe, tunnistamaton avio, rele; yksityisyydensuoja, vainomielisyys, turvallisuusriski ja florismi, psykologia: frustraatiollinen egoismi, osoittaminen, osoituksellinen ohjauksellisuus, nimeämättömyys.

        "En mielelläni aloita tekstiä releeltä."
        Sosiaalityöntekijä: "Mä en saa aloittaa tekstiä releeltä."
        ------ > Käännä se vainoharhaisuus.
        Minä: Ei sitä näin päin käännetä. (kts. psykologia, vainomielisyys)
        "Olemme nykyään luovuttaneet tämä sukupuoliaseman pois."
        Osoituksellinen ohjaaminen
        "Ettei se lapsi saa olla releen kohteena."
        Sosiaalityöntekijä: Mä en saa käyttää psykologiaa ja vainomielisyyttä.
        Minä: Eivät näiden tule koskea sisariani.
        Erästä rotupiirrettä koskee hyvin outo kohta, sanat: "He, muut eivät pysty tähän."
        Lsd-piirteinen voimankäyttö peruste, jolla ei yhteisöllistä ja ympäristöllistä merkitystä.


      • Sinde vm-82
        lsdlsldsld-sn-82 kirjoitti:

        Voin myös käyttää sanoja, sosiaalityöntekijäsi, aviomieheni, mutta ne ovat yleisesti loukkaavia, tai ne mielletään ihan väärin sellaisiksi.
        "Vain seksityötä tekevä tehy"
        Niin, Tehystäkö ei pääse töihin?
        - Siis, pitääkö näissä olla jo sosiaaliterapian sijaan, joku muu ammatti.
        - Mä en saakaan pituuskasvun sijaan pitää sitä sosiaaliterapeutti-ammattia.
        - Mä saan vasta sitten kouluttaa, kun mulla on sosiaalityöntekijä-aviomies.
        - Se ei pysty olemaan genitaaleissa enää.
        - Sä et saa loukata mua, sun pitää olla genitaaleissa koko ajan.

        "Sinä ei saada lapsenkasvatuksella sodomiaa levittää."
        Laitetty, lyöty pisteeseen, jossa tämä jatkunut jo vuosisadan.
        Juho ei saa jotain baptisti-tukea, vaikuttaako tämä jotenkin huonosti siihen nimeen esimerkiksi. Mikä ei vaikuttaisi huonosti?
        - Se taitaa tehdä eläintyötä se Tehy.
        - "On heillä on oikeudet jo sol-perusteisuuden käyttöön oikeudessa."
        - Minä, voin nostaa heti, sol-perusteisen ajattelun pois.
        - Muuhun mä en nyt juuri pysty, terveisin sosiaalityöntekijä, perehtynyt perhe, osoitettu ja nimetty tunnistamatta-perustein, liittoperusteisuus, aviollinen virhe, tunnistamaton avio, rele; yksityisyydensuoja, vainomielisyys, turvallisuusriski ja florismi, psykologia: frustraatiollinen egoismi, osoittaminen, osoituksellinen ohjauksellisuus, nimeämättömyys.

        "En mielelläni aloita tekstiä releeltä."
        Sosiaalityöntekijä: "Mä en saa aloittaa tekstiä releeltä."
        ------ > Käännä se vainoharhaisuus.
        Minä: Ei sitä näin päin käännetä. (kts. psykologia, vainomielisyys)
        "Olemme nykyään luovuttaneet tämä sukupuoliaseman pois."
        Osoituksellinen ohjaaminen
        "Ettei se lapsi saa olla releen kohteena."
        Sosiaalityöntekijä: Mä en saa käyttää psykologiaa ja vainomielisyyttä.
        Minä: Eivät näiden tule koskea sisariani.
        Erästä rotupiirrettä koskee hyvin outo kohta, sanat: "He, muut eivät pysty tähän."
        Lsd-piirteinen voimankäyttö peruste, jolla ei yhteisöllistä ja ympäristöllistä merkitystä.

        "Mä en ota osaa figuuri-perusteisesti aksentinsiirron takia."
        Mihin sitä sitten käytetään?
        Sitä käytetään persoonallisuuteen ja sen säilyttämiseen.
        Mä en saa käyttää sukupuoliaseman poistamista.
        Mä istua täällä kuule ihan selkeästi koko maailmalle genitaali-värkeissä.
        Asianajajan samannimisyys....
        - Niin, nyt koko maailma joutui uhriksenne.


      • lasdlsdlsd-sn-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        "Mä en ota osaa figuuri-perusteisesti aksentinsiirron takia."
        Mihin sitä sitten käytetään?
        Sitä käytetään persoonallisuuteen ja sen säilyttämiseen.
        Mä en saa käyttää sukupuoliaseman poistamista.
        Mä istua täällä kuule ihan selkeästi koko maailmalle genitaali-värkeissä.
        Asianajajan samannimisyys....
        - Niin, nyt koko maailma joutui uhriksenne.

        "Mun täti meni konkurssi-yksikkönä afasiaa hoitelemaan."
        Poliisi: Miksi ne näin kirjoitetaan?
        Poliisit: Itsehän pyydätte häntä kirjoittamaan näin.
        - Ihan vuosittainen edistys arvioitavissa, etu on siinä.
        Esim. v. 1994 valheenpaljastustestistö: Selaako se näitä väkivalta-perusteita? Joo, jos se sitten itse istuu niissä värkeissä siinä?"
        Valitettavasti näistä joutuu hakemaan väkivalta-selain lausunnot oikeudessa kaimaa ja kaimallisuutta vastaan.
        Tämä ei ole lääkitysperusteista, vaan


      • Ihmiskunta Sinde-82
        lasdlsdlsd-sn-82 kirjoitti:

        "Mun täti meni konkurssi-yksikkönä afasiaa hoitelemaan."
        Poliisi: Miksi ne näin kirjoitetaan?
        Poliisit: Itsehän pyydätte häntä kirjoittamaan näin.
        - Ihan vuosittainen edistys arvioitavissa, etu on siinä.
        Esim. v. 1994 valheenpaljastustestistö: Selaako se näitä väkivalta-perusteita? Joo, jos se sitten itse istuu niissä värkeissä siinä?"
        Valitettavasti näistä joutuu hakemaan väkivalta-selain lausunnot oikeudessa kaimaa ja kaimallisuutta vastaan.
        Tämä ei ole lääkitysperusteista, vaan

        Käytetäänkö tässä aina kolmipistetuenta, tämän dysleksian ja nimetyn toiminnan, (kts. yksikkö ja ristimänimi) perusteella?
        - Käytössä jo useaan otteeseen kirurgi.
        Onko sukupuolenvaihdos-jutuista huomautettava?
        Sosiaalityöntekijäsi huomauttaa sen hänelle.
        Ilmeisesti ei ollenkaan tehokas se las-järjestelmä.
        Kuka tästä las-järjestelmästä kiinnostuu kohtuuttomasti?
        1. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsfrenian taholta?
        2. Rasismiahan se on, muta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian tasosta?
        3. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian-tapauksesta?
        4.Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian sodomia-taholta?
        5. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian sodomia-tasosta?

        Mikä helvetti on las-järjestelmä?
        No, se on sellainen, mitä en voi tavoittaa....


      • snsnnsnns vm-82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

        Käytetäänkö tässä aina kolmipistetuenta, tämän dysleksian ja nimetyn toiminnan, (kts. yksikkö ja ristimänimi) perusteella?
        - Käytössä jo useaan otteeseen kirurgi.
        Onko sukupuolenvaihdos-jutuista huomautettava?
        Sosiaalityöntekijäsi huomauttaa sen hänelle.
        Ilmeisesti ei ollenkaan tehokas se las-järjestelmä.
        Kuka tästä las-järjestelmästä kiinnostuu kohtuuttomasti?
        1. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsfrenian taholta?
        2. Rasismiahan se on, muta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian tasosta?
        3. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian-tapauksesta?
        4.Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian sodomia-taholta?
        5. Rasismiahan se on, mutta onko se kiellettyä naisten paranoidin skitsofrenian sodomia-tasosta?

        Mikä helvetti on las-järjestelmä?
        No, se on sellainen, mitä en voi tavoittaa....

        las-järjestelmä ja kirurgia vastaavat sukupuolenvaihdos-tasoa.
        (kts. psykologia, äidinkieli ja kopioiminen: lapsenkasvatus)
        Me ei voida lapsenkasvatus-tasoisesti juosta sun perässä ja korjata tätä järjestelmää, korjailla siis sun käyttäytymistä lapsenkasvatukseen soveltuvaksi.
        Sosiaalityöntekijä: Mä en saa juosta sun perässä ja korjata tämän järjestelmän perusteella sun käyttäytymistä.
        - Niin, sä olet kiinnostunut sukupuolijärjestelmän korjaamisesta allekirjoittaneeseen kohdistettuna, oman käyttäytymisesi perusteella.
        - Et sä saa enää mitään tehdä, susta on sukupuolenvaihdos, las-taso, lapsenkasvatus ohjattua. Lapsenkasvatustason käyttö on kiellettyä.


      • Sinde vm-82
        snsnnsnns vm-82 kirjoitti:

        las-järjestelmä ja kirurgia vastaavat sukupuolenvaihdos-tasoa.
        (kts. psykologia, äidinkieli ja kopioiminen: lapsenkasvatus)
        Me ei voida lapsenkasvatus-tasoisesti juosta sun perässä ja korjata tätä järjestelmää, korjailla siis sun käyttäytymistä lapsenkasvatukseen soveltuvaksi.
        Sosiaalityöntekijä: Mä en saa juosta sun perässä ja korjata tämän järjestelmän perusteella sun käyttäytymistä.
        - Niin, sä olet kiinnostunut sukupuolijärjestelmän korjaamisesta allekirjoittaneeseen kohdistettuna, oman käyttäytymisesi perusteella.
        - Et sä saa enää mitään tehdä, susta on sukupuolenvaihdos, las-taso, lapsenkasvatus ohjattua. Lapsenkasvatustason käyttö on kiellettyä.

        Kirurgiaa ei saa tehdä lsd-voimankäyttöperusteisesti.
        - En jatka toimintaani enää.
        - En jatka toimintaa.


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Kirurgiaa ei saa tehdä lsd-voimankäyttöperusteisesti.
        - En jatka toimintaani enää.
        - En jatka toimintaa.

        Miksi ette halua käyttää seksuaalinen älyllisiä perusteita.
        Me emme saa puhua kanssasi.
        Huorauksen puheellisuus
        Me vain halusimme tietää, miten lapsemme lapsenkasvatus järjestetään.
        Huorauksen puheellisuus
        Enkä saa koskaan pitää heitä huorauksen,
        koulutuskuntayhtymässä.
        Enkä saa koskaan pitää heitä koulutuskuntayhtymässä.
        Miksi ette halua käyttää seksuaalinen älyllisyys perusteita?


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Miksi ette halua käyttää seksuaalinen älyllisiä perusteita.
        Me emme saa puhua kanssasi.
        Huorauksen puheellisuus
        Me vain halusimme tietää, miten lapsemme lapsenkasvatus järjestetään.
        Huorauksen puheellisuus
        Enkä saa koskaan pitää heitä huorauksen,
        koulutuskuntayhtymässä.
        Enkä saa koskaan pitää heitä koulutuskuntayhtymässä.
        Miksi ette halua käyttää seksuaalinen älyllisyys perusteita?

        Ja kirugia on tästä lähtien sodomia-perusteista.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomiaan perustuvaa.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia-perusteita.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia perustelua.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sodomia-perusteista.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia-perusteista.
        Ja sitten sä et saa tästä sitä tunnistusta....

        "Ja kirurgia on sitten tästä lähtien, Pertti, sodomia perusteista."
        - Niin, kun se ei saa vedota humaniteettiin, selittivät poliisit hyvin ymmärtämättöminä humaniteettia.
        Ei heillä ollut kokemusta humaniteetista ja ryhmätestosteronista.
        Ei heillä ollut kokemusta inhimillisyydestä ja aksentinsiirrosta.

        Ei vittu mä juodun humaniteetti-syytteeseen.
        -Joo, hän on humaniteetti-syytteessä.


      • RyhmäKokkolaSinde82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Ja kirugia on tästä lähtien sodomia-perusteista.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomiaan perustuvaa.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia-perusteita.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia perustelua.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sodomia-perusteista.
        Ja kirurgia on tästä lähtien sitten sodomia-perusteista.
        Ja sitten sä et saa tästä sitä tunnistusta....

        "Ja kirurgia on sitten tästä lähtien, Pertti, sodomia perusteista."
        - Niin, kun se ei saa vedota humaniteettiin, selittivät poliisit hyvin ymmärtämättöminä humaniteettia.
        Ei heillä ollut kokemusta humaniteetista ja ryhmätestosteronista.
        Ei heillä ollut kokemusta inhimillisyydestä ja aksentinsiirrosta.

        Ei vittu mä juodun humaniteetti-syytteeseen.
        -Joo, hän on humaniteetti-syytteessä.

        Vastaus: Sodomialla opiskeleminen.
        - Kyllä, mä olen aina tukenut frustraatiottomuutta.
        Minä: Mieti, että ne vastataan ryhmänä.
        Eikö näitä tarvi ikinä kenekään muun miettiä.
        Silmien avaus: "Lääkäri-setä pesulla."


      • kohtata-sn-82
        RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:

        Vastaus: Sodomialla opiskeleminen.
        - Kyllä, mä olen aina tukenut frustraatiottomuutta.
        Minä: Mieti, että ne vastataan ryhmänä.
        Eikö näitä tarvi ikinä kenekään muun miettiä.
        Silmien avaus: "Lääkäri-setä pesulla."

        1. Ryhmäohjaaja ei saa pitää lapsia.
        Se on sääli.
        Mä painostanut ja panostanut taas hirveen hyvin, hienosti ja hyvätapaisesti.
        2. Mä en saa lapsia, koska aikaani ei ole hyväksytty alusta lähtien edes aviollisuuteen. Tämä tullut säälittävästi esiin mm. rasismina, käyttäytymisenä, kohdistamisena ja jopa vainontana frustraatioiden seurauksena.
        3. Ihmiskaupan kukoistaminen konkreettisella fyysisen ja psyykkisen kivun kohdistamisella. Tämäkin väärinkäsitys, ymmärrys ja manipulaatiovirhe jatkunut jo vuosisatoja.
        4. Ihmisen vapaudenriiston syiden selvittäminen on vankeuteen johtava tosiseikka ihmiskunnan ja kansakunnan perusteella.
        5. Ihmisen vankeuteen asettamiseen on vain kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää väärinkäsityksineen, väärinymmärretysti.
        6. Ihmismielen vaarallisuuteen on ulkoa ohjattua toimintaa. Ei, mä en saa näitä pois. Paineenalaiseksi asettaminen on persooallisuustekijä, joista ei voi hakea tietoa tai ymmärtää esim. frustraatioin.
        7. Ulkoa osoittamista pidetään vaarallisuuden hankkimisena pettymysten takia, jotka eivät anna tilaa tai sijaa tarpeellisella tasolla, tarpeiden vaaliessa rauhanomaista ulkoakäsin ohjattua sosiaalista kanssakäymistä, ei arvostellessa.

        "Tarpeellisuuden kohtuus katsottava hallituksi."
        - Et saa asettaa paineenalaiseksi muuta kuin avioliitossa. Siitä ei tule luoda vankilaa.
        - Voi sen vankilan poistaakin, ettet pääse työllistymään.
        (uhkailujen, vainoamisen, terrorismin ja pettymysten takia)
        -- Jaa, tässä ei saa olla uhkailu-perusteisesti.
        Mulla ei ole tarpeiden kohtuullisuutta katsottu(na) hallituksi.

        Vankeus ja vapaudenriisto jatkuneet siis jo yli vuosisadan.
        Ympäristön ei tule enää aikuisella suuntautua perheeseen.
        - Osaa, please, nyt sitten olla hiljaa tästä.
        - Oliko sun pakko saada tehdä tämä?
        - Ei, ei mitään mielenkiintoa.
        raskasta, kyllästyttävää, turhaa, väkivaltaista, vaarallista, varusteltua, vääräarvoisuutta, vapauttariistävää, vapaus-mielistä, varhainnollisuus, varhaisuus, varusteellisuus, varainhoito, vakaamus, varastelu
        ARVOSTELTUA
        Vainomielisyyttä
        Miksi näin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe