kuukautiset hääpäivänä..?

sannuli

Heippa heippa

meillä häät 2kk päästä ja laskujen mukaan mulla pitäisi silloin olla menkat? onko muille käynyt näin huonosti..? ja miten olette selvinneet kyseisestä päivästä..? mulle laitettiin lapsen jälkeen kierukka joten onko joitain mahdollisuuksia siirtää jollain konstilla menkkoja..?
vinkkejä =)

-Kiitos-

30

20089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillereillä

      voit siirtää kuukautisiasi.

    • -tm-

      En tiedä aikuttaako kierukka jotekin, mutta itse olen siirtänyt kuukautisiani viikon gynekologilta saaduilla pillereillä. 1 pilleri päivässä, viikkoa ennen kuukautisten alkua(?) muistaakseni piti ottaa, ja pilleri piti muistaa ottaa joka päivä niin kauan kunnes siirtotarve oli ohi...

    • eelia- 76

      Hmm.. mitä sitten?? Varmaan joudut vessassa käymään muutenkin..?

      • L.L.

        Kuukautiskivut voivat joillakin olla tosi pahoja, eikä varmaankaa ole mukava kärsiä niistä hääpäivänä.

        Toinen juttu on hääyö, jonka pitäisi(?) olla kiihkeä... Mutta joitakin naisia (ja miehiä!) ei seksi kuukautisten aikana miellytä. Eli se siitä hääyöstä.

        Muutenkin voi olla turvonnut olo kuukautisten aikana, pukukin voi tuntua ahtaalta...
        Niin- ja jos on valkoinen puku, saa pelätä koko ajan että veriläikkiä tulee ohivuotojen takia...

        Minä laskin vuotta ennen kuukautiseni, ettei ne vaan osu hääpäivälle.


      • eelia-76
        L.L. kirjoitti:

        Kuukautiskivut voivat joillakin olla tosi pahoja, eikä varmaankaa ole mukava kärsiä niistä hääpäivänä.

        Toinen juttu on hääyö, jonka pitäisi(?) olla kiihkeä... Mutta joitakin naisia (ja miehiä!) ei seksi kuukautisten aikana miellytä. Eli se siitä hääyöstä.

        Muutenkin voi olla turvonnut olo kuukautisten aikana, pukukin voi tuntua ahtaalta...
        Niin- ja jos on valkoinen puku, saa pelätä koko ajan että veriläikkiä tulee ohivuotojen takia...

        Minä laskin vuotta ennen kuukautiseni, ettei ne vaan osu hääpäivälle.

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.


      • voi olla erilaisia
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        Vuotoja, naisia ja kipuja on erilaisia, ja veritahrat ahtaan vessareissun päätteeksi tuskin kiihottavat ketään.
        Hae siis NOPEASTI siirtopillerit gyneltäsi.


      • papu
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        Minä ainakaan en pääse edes sängystä ylös kuukautisten ensimmäisinä päivinä. Ja hääpäivänä haluaisin päästä edes hetkeksi tolpilleni, jotta vihkiminen käy mukavammin ;) Ehkäisyä en vielä edes tarvitse, enkä tiedä viitsinkö pillereiden syöntiä ainakaan heti aloittaa. Niillä kai tuo kipu/runsas vuoto -asia hoituisi. Imukykyisimmätkään tamponit ei aina riitä, enkä tiedä pääsenkö häissä vessaan aina silloin kun pitäisi (siis varmistelemaan ettei ohivuotoja tapahdu). Tosin jos mun hääpäiväksi menkat näyttää osuvan, hankin siirtopillerit..


      • kivikaudella
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        Sä olet toitottanut tota omaa kummallista mieltymystäsi jo toisenkin saman tyyppisen kyssärin kohdalla, riittää jo, kaikki uskoo! En ole koskaan tavannut kundia, joka haluaisi harrastaa seksiä menkkojen aikana, se on niin älyttömän sottaista touhua tapahtui missä vaan! Se veri ei todellakaan ole kiihottavaa! Mieltymyksensä kullakin...


      • eelia- 76
        kivikaudella kirjoitti:

        Sä olet toitottanut tota omaa kummallista mieltymystäsi jo toisenkin saman tyyppisen kyssärin kohdalla, riittää jo, kaikki uskoo! En ole koskaan tavannut kundia, joka haluaisi harrastaa seksiä menkkojen aikana, se on niin älyttömän sottaista touhua tapahtui missä vaan! Se veri ei todellakaan ole kiihottavaa! Mieltymyksensä kullakin...

        Kummaa, minä olen tavannut moniakin. Eihän se veri mihinkään "lennä" vaan tekee tussusta todella liukkaan ja kiimaisen tuntuisen.
        En ole mitään "toitottanut" vaan kommentoinut muiden keskustelun aloituksia aiheesta.. vai?
        Eikös tänne laiteta näitä aiheita nimenomaan mielipiteitä kerämään? Jos samoja aiheita on paljon, on paljon samoja vastauksiakin.


      • *****
        eelia- 76 kirjoitti:

        Kummaa, minä olen tavannut moniakin. Eihän se veri mihinkään "lennä" vaan tekee tussusta todella liukkaan ja kiimaisen tuntuisen.
        En ole mitään "toitottanut" vaan kommentoinut muiden keskustelun aloituksia aiheesta.. vai?
        Eikös tänne laiteta näitä aiheita nimenomaan mielipiteitä kerämään? Jos samoja aiheita on paljon, on paljon samoja vastauksiakin.

        perverrssit mieltymyksesi on tulleet jo kaikille selviksi. Jokainen viisas siirtää ne kuukautiset pois hääpäivältä. Kukapa sitä haluaisi kivuista ja turvotuksesta ja hikoilusta kärsiä hääpäivänään. Paitsi tietysti Eelia hänellä on vain seksikäs olo.
        Mutta se on mukava että hän on löytänyt kaltaisensa miehen ja he voivat yhdessä maistella haisevaa veritöhnää. Onnea toivottavsti sulla nyt osuu ne menkat hääpäivälle.


      • Riittää jo
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        Olet kuuluttanut asiaasi täällä palstalla jo ihan tarpeeksi. Olen lukenut ennenkin ylistysviestäjäsi kuukautisseksin ihanuuksista, riittää jo. On tullut selväksi. Mutta sinulle ei näköjään ole tullut selväksi, että meitä ihmisiä on monenlaisia.


      • sitten
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        tuolla toisessa ketjussa kehuit kuinka ihana on siirtää E-pillereillä kuukautiset kokonaan pois?
        Mikäli niistä ei sinulle mitään haittaa ole pikemminkin niistä nautit niin miksi hullussa siirtelet. Toivottavsti se oli vain tyhmä vitsi luulen että jos noilla hormooneilla turhaa leikkii tyyliin ei kuukautisia kuukausiin niin voi käydä niin ettei lapsia ikinä.


      • Näin juuri
        sitten kirjoitti:

        tuolla toisessa ketjussa kehuit kuinka ihana on siirtää E-pillereillä kuukautiset kokonaan pois?
        Mikäli niistä ei sinulle mitään haittaa ole pikemminkin niistä nautit niin miksi hullussa siirtelet. Toivottavsti se oli vain tyhmä vitsi luulen että jos noilla hormooneilla turhaa leikkii tyyliin ei kuukautisia kuukausiin niin voi käydä niin ettei lapsia ikinä.

        Kiinnitin juuri samaan asiaan huomiota; toisessa viestissään hän kehuu m,iten ihanaa on siirtää kuukautisia äärettömiin ja toisessa puolestaan kehuu miten kuukautiset eivät häntä haittaa, pikemminkin hän nauttii niistä. Ristiriitaista todellakin. Vitsi siis varmaan... keksittyä juttua..


      • mimmi
        eelia- 76 kirjoitti:

        Kummaa, minä olen tavannut moniakin. Eihän se veri mihinkään "lennä" vaan tekee tussusta todella liukkaan ja kiimaisen tuntuisen.
        En ole mitään "toitottanut" vaan kommentoinut muiden keskustelun aloituksia aiheesta.. vai?
        Eikös tänne laiteta näitä aiheita nimenomaan mielipiteitä kerämään? Jos samoja aiheita on paljon, on paljon samoja vastauksiakin.

        Juu juu, uskotaan uskotaan ettei sulla muuten kostu tarpeeksi :)


      • Perhostyttö
        eelia-76 kirjoitti:

        Kuulostaa ihan sitlä kuin eläisit kivikaudella.. ei millään pahalla. Ei minun vaan ole tarvinnut viimeiseen 15 vuoteen "pelätä" mitään hiivatin ohivuotoja, haloo sekä tamponit että kuukupit on keksitty. Toisekseen, jos on lapsen saanut ja kierukka asennettuna, on varmaan tämä kipuasia otettu huomioon jo ehkäisyä suunniteltaessa.. itse olen syönyt 14 vuotta pillereitä enkä edes tiedä miltä kuukautiskivut tuntuu, en ole koskaan kokenut. Ja viimeiseksi, itse rakastan seksiä menkkojen aikaan, samoin mieheni. Mikään ei ole ihanampaa kuin kostean turpea ja sykkivä.. saan klitorisorgasmin myös jostain syystä paljon helpommin nimenomaan kun on menkat. Ihanaa.

        Kai meitä voi olla erilaisia, silloin tosiaan on kumma jos asiaa ei ole etukäteen valmistellut.

        Kuulostaa siltä, että SINÄ elät kivikaudella, kun et ymmärrä, että ihmisiä on erilaisia. Ja samalla myös kuukautisia on erilaisia; tuskaisempia ja vähemmän kivuliaita, paljon vuotoa tai ei vuotoa juuri ollenkaan, turvotusta tai ei, ärtyisyyttä tai ei...

        Ymmärrä nyt, etteivät kaikki ole kuin sinä.


      • eelia-76
        mimmi kirjoitti:

        Juu juu, uskotaan uskotaan ettei sulla muuten kostu tarpeeksi :)

        Voi päinvastoin!! Sitä on vaikea selittää ihmiselle joka ei tiedä millaista voisi olla..
        Se ei toisaalta ole minulta pois. Oma häpeäsi.


      • -S-
        sitten kirjoitti:

        tuolla toisessa ketjussa kehuit kuinka ihana on siirtää E-pillereillä kuukautiset kokonaan pois?
        Mikäli niistä ei sinulle mitään haittaa ole pikemminkin niistä nautit niin miksi hullussa siirtelet. Toivottavsti se oli vain tyhmä vitsi luulen että jos noilla hormooneilla turhaa leikkii tyyliin ei kuukautisia kuukausiin niin voi käydä niin ettei lapsia ikinä.

        Sen verraan korjaan viestiäsi, että suurimmalla osalla nykypillereitä on ihan turvallista siirtää kuukautisia, jopa niin paljon että vuodessa tulevat kuukautiset neljä kertaa. Kaikki pillerit eivät tähän sovi, mutta hyvin monet. Tästä ei ole mitään turvallisuusriskia,ei aiheuta lapsettomuutta, eilen asiaa selvittelin gynekologilla. 2-3 pillerilaattaa voi syödä putkeen aina, mikäli tarvetta sellaiseen on. KOrostan toki vieä sitä että jokaisen kannattaa omalta lääkäriltä selvittää se omien pilleireiden sopivuus moiseen siirtelyyn. Tämä järjestely helpottaa todella sellaisten ihmisten elämää jotka kärsivät todella kovista kuukautiskivuista.


    • ylihuomenna vihille

      Mulla oli edessä sama tilanne.
      Lääkäri sanoi, että vanhan pillerilevyn loputtua jatkan uudella vaikka koko kuukauden eteenpäin, siksi kunnes haluan menkkojen siirtyvän.

      Mulla käytössä Harmonet-merkkiset pillerit, eli niillä ainakin onnistuu. Voi jatkaa jopa 2 kuukautta menkkojen siirtämistä putkeen.

      • 2 kk?

        Eli siis kolme kuukautta ilman menkkoja, vai? Onko se maksimi, jos haluaa pysyä terveellisyyden rajoissa? Oikein säikähdin lukiessani viestin, jonka kirjoittaja epäili lapsettomuutta, jos pitkiä aikoja menkkoja siirtelee. Itse olen joitakin kertoja syönyt kaksi levyä putkeen, eli ei menkkoja kahteen kuukauteen. Todella kätevää ja helppoa, ja aikaisemmin olen ymmärtänyt että vaaratontakin, jos ei ihan jatkuvasti harrasta. Ihan kuin olisin jostain joskus lukenut, että neljät menkat vuodessa periaatteessa riittää pitämään limakalvot ym. kunnossa. Kommentoisiko joku, jolla on oikeaa faktaa eikä pelkkää omaa mielipidettä.

        En ole laskenut, osuuko menkat hääpäiväksi, mutta jos osuu, niin siirretään. :)


      • potaatti
        2 kk? kirjoitti:

        Eli siis kolme kuukautta ilman menkkoja, vai? Onko se maksimi, jos haluaa pysyä terveellisyyden rajoissa? Oikein säikähdin lukiessani viestin, jonka kirjoittaja epäili lapsettomuutta, jos pitkiä aikoja menkkoja siirtelee. Itse olen joitakin kertoja syönyt kaksi levyä putkeen, eli ei menkkoja kahteen kuukauteen. Todella kätevää ja helppoa, ja aikaisemmin olen ymmärtänyt että vaaratontakin, jos ei ihan jatkuvasti harrasta. Ihan kuin olisin jostain joskus lukenut, että neljät menkat vuodessa periaatteessa riittää pitämään limakalvot ym. kunnossa. Kommentoisiko joku, jolla on oikeaa faktaa eikä pelkkää omaa mielipidettä.

        En ole laskenut, osuuko menkat hääpäiväksi, mutta jos osuu, niin siirretään. :)

        pystyt laskemaan kuukautisiesi ajankohdan... jos on epäsäännölliset vuodot niinkuin mulla onlähes mahdotonta ennustaa yhtään mitään. Korkeintaan noin viikon tarkkuudella sen alkupäivän... Pöh..


      • Ninnuli
        2 kk? kirjoitti:

        Eli siis kolme kuukautta ilman menkkoja, vai? Onko se maksimi, jos haluaa pysyä terveellisyyden rajoissa? Oikein säikähdin lukiessani viestin, jonka kirjoittaja epäili lapsettomuutta, jos pitkiä aikoja menkkoja siirtelee. Itse olen joitakin kertoja syönyt kaksi levyä putkeen, eli ei menkkoja kahteen kuukauteen. Todella kätevää ja helppoa, ja aikaisemmin olen ymmärtänyt että vaaratontakin, jos ei ihan jatkuvasti harrasta. Ihan kuin olisin jostain joskus lukenut, että neljät menkat vuodessa periaatteessa riittää pitämään limakalvot ym. kunnossa. Kommentoisiko joku, jolla on oikeaa faktaa eikä pelkkää omaa mielipidettä.

        En ole laskenut, osuuko menkat hääpäiväksi, mutta jos osuu, niin siirretään. :)

        Eiks lehdissä oo ollut tässä taannoin paljonkin aiheesta, että kuukautiset joka kuukausi on turhat ja riittää, että ne tulee 3 kuukauden tai jopa 6 kuukauden välein? Olisko markkinoille tulossa jokin uus pilleri vai syödäänkö niitä normaaleja vaan putkeen? En muista...


      • Ninna
        2 kk? kirjoitti:

        Eli siis kolme kuukautta ilman menkkoja, vai? Onko se maksimi, jos haluaa pysyä terveellisyyden rajoissa? Oikein säikähdin lukiessani viestin, jonka kirjoittaja epäili lapsettomuutta, jos pitkiä aikoja menkkoja siirtelee. Itse olen joitakin kertoja syönyt kaksi levyä putkeen, eli ei menkkoja kahteen kuukauteen. Todella kätevää ja helppoa, ja aikaisemmin olen ymmärtänyt että vaaratontakin, jos ei ihan jatkuvasti harrasta. Ihan kuin olisin jostain joskus lukenut, että neljät menkat vuodessa periaatteessa riittää pitämään limakalvot ym. kunnossa. Kommentoisiko joku, jolla on oikeaa faktaa eikä pelkkää omaa mielipidettä.

        En ole laskenut, osuuko menkat hääpäiväksi, mutta jos osuu, niin siirretään. :)

        Menkkoja on siis mahdollista siirtää jopa kaksi kuukautta eteenpäin. Jotkut naiset, kenellä on kivuliaat/runsaat menkat, voivat siirtää e-pillereillä menkkoja joka toinen kuukausi. Tarkoittaen, että syö 2 pillerilevyä yhteen kyytiin ja pitää sitten 7 pv:n tauon. Tällä menolla jää joka toiset menkat pois ja täysin turvallisesti..

        Joku pelotteli lapsettomuudella, ei taida olla todellista tietoa hänellä. Ei kannattaisi täällä puhua asioista, josta ei ole täysin varma, saa sillä vaan muille pahaa oloa ja ahdistusta aikaan.

        Ota yhteyttä omaan terveydenhoitajaasi/ gynekologiisi jos haluat lisätietoja..


    • vie menkat....

      ...pitkäksi aikaa pois ;-)

      • sannuli

        kiitoksia kovasti vastauksista..=) -sannuli-


      • annabelle

        on olla raskaana.ei tartte ehkäistä eikä miettiä kuukautisia.mulla kans runsaat kuukautiset ja olen kireä ja turvoksissa ja hitonmoiset nivelkivut nestekertymien vuoksi, tisseihin koskee... enkä halua sellaista häitäni sotkemaan.sattui hyvä tuuri että ne alkaa vähän häitten jälkeen eli se kiimaisin vaihe osuu just hääyöhön.sovittiin vielä huvikseen ettei rakastella viikkoon ennen häitä.joten on aika hauskaa tiedossa hääyöksi,jota molemmat odotamme ikävissämme.Pääsemme viikoksi lappiin häämatkalle tuntureitten syleilyyn...


    • pukille

      Toivottavasti onnistut siirtämään menkat pillereillä tai sitten täytyy siirtää häitä. Se nyt vain on sellainen traditio, että hääyönä pääsee kunnolla pukille. Ja ihan kivaa touhuahan se on, joten älkää pilatko hääyötä.

      • ---

        ...En kommentoi mitään muuta tähän ketjuun liittyen, kun yhtä asiaa; rakastelua menkkojen aikana. Olen huomannut, että jos käyttää tamponia (niin kuin minä) ei rakastelu ole mitenkään "veristä". Tampooniin voi ottaa mahdollisimman myöhäisessä vaiheessa pois, eivät todellakaan ole paikat verisinä. Joskus rakastelun jälkeen nesteiden mukana pois valua vertakin, mutta yleensä on niin, ettei verta tule lainkaan... Ja todellakin, kaikki eivät pidä kuukautisten aikana rakastelusta, mutta esim. itse kiihotun normaalia herkemmmin hieman ennen- ja menkkojen aikana. Mutta "veriroiskeisiin" ei homman tarvitse kaatua:)


      • ja valkoinen puku
        --- kirjoitti:

        ...En kommentoi mitään muuta tähän ketjuun liittyen, kun yhtä asiaa; rakastelua menkkojen aikana. Olen huomannut, että jos käyttää tamponia (niin kuin minä) ei rakastelu ole mitenkään "veristä". Tampooniin voi ottaa mahdollisimman myöhäisessä vaiheessa pois, eivät todellakaan ole paikat verisinä. Joskus rakastelun jälkeen nesteiden mukana pois valua vertakin, mutta yleensä on niin, ettei verta tule lainkaan... Ja todellakin, kaikki eivät pidä kuukautisten aikana rakastelusta, mutta esim. itse kiihotun normaalia herkemmmin hieman ennen- ja menkkojen aikana. Mutta "veriroiskeisiin" ei homman tarvitse kaatua:)

        Yritäpä siellä sirosti heilutella tampoonisi roskikseen, ilman että tyllihelmat saa siitä osansa. Noloa olisi häissä juoksennella verileimat helmoissa. Minusta kyse on ennemmin siis käytännöllisyydestä kuin varsinaisesta epämiellyttävyydestä. Toisaalta, joillakin on todella kivuliaat menkat, joten tuskin kukaan haluaa kaksinkerroin kivusta alttarille astella.


      • annabelle
        ja valkoinen puku kirjoitti:

        Yritäpä siellä sirosti heilutella tampoonisi roskikseen, ilman että tyllihelmat saa siitä osansa. Noloa olisi häissä juoksennella verileimat helmoissa. Minusta kyse on ennemmin siis käytännöllisyydestä kuin varsinaisesta epämiellyttävyydestä. Toisaalta, joillakin on todella kivuliaat menkat, joten tuskin kukaan haluaa kaksinkerroin kivusta alttarille astella.

        itse kärsin kovista nivel ja vatsa kivuista menkkojen aikana.mulla keräntyy nestettä kovasti ja se tuntuu koko kropassa.särkylääkkeet ovat oiva apu kipuihin.en kyllä itsekään halua pelata ahtaassa vessassa pitkän valkoisen puvun kanssa.kun se toimitus siellä on muutenkin hankalaa niin ei siihen kyllä enää verta kaivata..onnea hääjuhlaanne!


      • ...k....
        annabelle kirjoitti:

        itse kärsin kovista nivel ja vatsa kivuista menkkojen aikana.mulla keräntyy nestettä kovasti ja se tuntuu koko kropassa.särkylääkkeet ovat oiva apu kipuihin.en kyllä itsekään halua pelata ahtaassa vessassa pitkän valkoisen puvun kanssa.kun se toimitus siellä on muutenkin hankalaa niin ei siihen kyllä enää verta kaivata..onnea hääjuhlaanne!

        kuukautisia voi siirtää ihan ilman mitään terveyshaittoja jopa 6 kk, niin että kuukautiset on vaan kaksi kertaa vuodessa. Tätä on ihan tutkittu eikä terveyshaittoja ole ilmennyt. Eri asia on tietenkin tuleeko 10 vuoden päästä jotain, mutta sitä onkin vaikeampi ennustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe