Mitä mahtavat osastopäälliköt tienata? Riippuuko paljon minkä osaston päällikkö on?Myynnit, alaiset jne?
Paljonko työkokemuus kaupan alalta vaikuttaa? TESin määritelmät ovat aika kirjavat...
Entä ne henkilökuntaedut? 25% vai mitä mahtaa saada alennusta omista ostoista?
Gigantista
9
8690
Vastaukset
- ex-myyjä
olin ite myyjänä gigantissa tommosen vajaan vuoden. iha ok homma ja suosittelen kaikille myyjille. mut päällikköjä tuli ja meni koko ajan, ei kukaan ollu kovinkaa montaa kuukautta töissä, hirvee paine niillä oli ja varmasti töitä enemmän eikä palkka ollu kovinkaa kaksinen. kaks osastopäällikköä, olivat siis eri aikoihin töissä eivätkä näin olleet koskaan toisiaan tavanneet sanoivat että jos saisivat päättää nyt hakisivat myyjiksi. firma pitää ruohonjuuritasosta tosi hyvää huolta mutta keskijohtoo pyöritetää ja vaihdellaan koko ajan.
- TES
Löytyykö netistä jostain TES varastotyöntekijän palkat?
- TES
mutta kysy kirjoitti:
täältä:http://www.pam.fi/
Googlettelin aikani: http://www.ek.fi/tukkukauppa/liitetiedostot/tukkutes.pdf
- gigantissa
Jälleen kerran. Palkka määritellään henkilökohtaisesti. Suurin vaikutus on aikaisempi työkokemus. Mitä parempi myyjä on ollut, sitä parempi palkka osastopäällikkönä. Ei voi sanoa mitään tarkkoja lukuja, vaihtelee varmaan 2200e-2600e/kk. Henkilökuntaedut on sidoksissa nettohintoihin, ei hintalapussa lukeviin hintoihin. Mitään ale% ei voi sanoa.
- myös ex-gigantti
Hyvä myyjä EI ole synonyymi sanalle hyvä osastopäällikkö.
Taitaapa Gigantti olla sellainen yritys, jossa vain huippumyyjiä arvostetaan, eikä niitä oikeasti ahkeria työntekijöitä.
Ylenemismahdollisuuksia hehkutetaan rekrytoinnissa, mutta totuus on aivan toinen.
Pomon nuoleskelijat vain etenevät urallaan ja saavat palkankorotuksia. - eroa
myös ex-gigantti kirjoitti:
Hyvä myyjä EI ole synonyymi sanalle hyvä osastopäällikkö.
Taitaapa Gigantti olla sellainen yritys, jossa vain huippumyyjiä arvostetaan, eikä niitä oikeasti ahkeria työntekijöitä.
Ylenemismahdollisuuksia hehkutetaan rekrytoinnissa, mutta totuus on aivan toinen.
Pomon nuoleskelijat vain etenevät urallaan ja saavat palkankorotuksia.>Mitä eroa on huppumyyjällä ja ahkeralla työntekijällä???? Toisin sanoen minun mielestä AHKERA työntekijä ei ole ahkera jos ei saa myytyä tuotteitä. T: KTM
- hohhoijaa
eroa kirjoitti:
>Mitä eroa on huppumyyjällä ja ahkeralla työntekijällä???? Toisin sanoen minun mielestä AHKERA työntekijä ei ole ahkera jos ei saa myytyä tuotteitä. T: KTM
Tarkoitin ahkeralla sellaista myyjää, joka tekee muutakin myyjän työhön KUULUVAA työtä. Eli pallaa, hyllyttää ja siivoaa.
Helppo olla listan kärjessä, jos vain myy. On helppo myydä, kun toiset ovat tavarat hyllyyn laittaneet ja siivonneet paikat.
Minunlaiseni osastojen työmyyrät eivät saa riittävästi arvostusta.Se oli pointtini.
- Gigantin työntekijä
Etkös ole kuullut että firmojen henkilökunta-edut ovat "top secret" kamaa... Ei niitä kerrota netissä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865