Kozmic Blues Kennel

Hannu

Kertokaahan kasvattajasta ja hänen koiristaan.
Huomattiin,että hänellä olisi kohta luovutusikäisiä pentuja ja sinistähän tässä on jo jonkin aikaa silmäilty.

6

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininen

      Moi sinä sinisestä haaveileva!
      Eikös Hannu voisi reilusti soittaa kys.kasvattajalle jos kerran hänen pennut kiinnostaa ja keskustella/kysellä asioista?Jotenkin tuntuu heikolla pohjalla olevan homma kun pitää tämm.palstojen kautta tiedustella asioista koska eiköhän se kasvattaja kumminkin osaa parhaiten kertoa kasvateistaan/omista koiristaan,eikö vain?

      • Hannu

        Eikö tälä saakkaan kysyä mieltä askarruttavia kysymyksiä??
        Ehkä osaa kertoa koiristaan,totta mutta kai jokainen kasvattaja "kehuu" itseään ja sanoo pitävänsä yhteyttä perheeseen ja auttavansa tarvittaessa pennun muutettua uuteen kotiin.Niin kovin usein vaan tämä ei ole näin.

        Sain sen jo kerran kokea karvaasti yhden koiran kohdalla että jäin täysin pulaan ongelmien ilmetessä ja sitä tilannetta en halua toiste!


      • minä vaan
        Hannu kirjoitti:

        Eikö tälä saakkaan kysyä mieltä askarruttavia kysymyksiä??
        Ehkä osaa kertoa koiristaan,totta mutta kai jokainen kasvattaja "kehuu" itseään ja sanoo pitävänsä yhteyttä perheeseen ja auttavansa tarvittaessa pennun muutettua uuteen kotiin.Niin kovin usein vaan tämä ei ole näin.

        Sain sen jo kerran kokea karvaasti yhden koiran kohdalla että jäin täysin pulaan ongelmien ilmetessä ja sitä tilannetta en halua toiste!

        Vaan rohkeasti käymään ja katsomaan pentuja.Uskoisin kyllä että kaikki doggikasvattajat ovat kyllä kiinnostuneita kasvateistaan ja neuvovat ongelmissa.Tässä rodussa on ihan liikaa kodinkiertäjiä joten kyllä uskon että et jää tulevan pentusi kanssa yksin ja kun liityt alueesi alue-jaostoon ja toimintaan et todellakaan ole yksin!Onnea valinnallesi,mikä se nyt sitten ikinä tulee olemaankaan.


    • Lea

      Itse hain juuri lauantaina itselleni uroksen Marjalta. Komia poika tuhisee kotona. Itselläni ei valittamista, kaikki on hoitunut ainakin tähän asti hyvin. Ja varmasti jeesaa,mikäli ongelmia tulee. Ja ainahan voi kysellä muiltakin Dogin omistajilta neuvoja, ei se kasvattaja ole ainoa johon on turvauduttava.

      • elina

        Toivottavasti Leakin huomaa tämän viestin. Mutta siis, haimme samana lauantaina Lean jälkeen sen purentavikaisen pennun Kozmicilta ja hyvin menee. Marja vastailee kärsivällisesti "tumpelompiinkin" kysymyksiin joita olen tentannut. Sinne on tulossa nyt ensi vuoden alussa luovutukseen ilmeisesti pentue että rohkeasti vain. Itse otin ensin yhteyttä sähköpostilla.

        Meidän pentu voi hyvin ja KASVAA kovin nopeasti.


      • Lea
        elina kirjoitti:

        Toivottavasti Leakin huomaa tämän viestin. Mutta siis, haimme samana lauantaina Lean jälkeen sen purentavikaisen pennun Kozmicilta ja hyvin menee. Marja vastailee kärsivällisesti "tumpelompiinkin" kysymyksiin joita olen tentannut. Sinne on tulossa nyt ensi vuoden alussa luovutukseen ilmeisesti pentue että rohkeasti vain. Itse otin ensin yhteyttä sähköpostilla.

        Meidän pentu voi hyvin ja KASVAA kovin nopeasti.

        ottaisitko yhteyttä sähköpostitse? olisi kiva kuulla miten teillä menee, meillä Guntherillä (Turo)on nyt jo painoa 17kg että hyvin on kasvettu.

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe