Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koskas

Minä vaan

tänne saatais lisää eloa??

Missäs kaikki ovat??

HUHUU??

11

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäihminen

      Luulenpa, että porukka lomailee eivätkä kaikki viitsi istua kesällä tietsikan ääressä. Sitäpaitsi kuuroil on omat foorumit myös.

      • Moni on kesällä ja varsinkin aurinkoisina ja lämpöisimpinä päivinä mielummin ulkona kuin sisällä ja moni varmaan matkustanu johonkin kuten minä mökille....


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        Moni on kesällä ja varsinkin aurinkoisina ja lämpöisimpinä päivinä mielummin ulkona kuin sisällä ja moni varmaan matkustanu johonkin kuten minä mökille....

        Olin tässä kesäleirillä. Sain taas paljon uusia kokemuksia ja opin viittomakieltä. Tehtiin yhdellä maatilalla spagettia, ajettiin härkävankkureilla ja nähtiin eläimiä. Leirillä myös tehtiin triangia-ateria, lettuja ja muutakin... Pelattiin kaverien kanssa uunoa joka välissä kun ehdittiin!


      • puer86 kirjoitti:

        Olin tässä kesäleirillä. Sain taas paljon uusia kokemuksia ja opin viittomakieltä. Tehtiin yhdellä maatilalla spagettia, ajettiin härkävankkureilla ja nähtiin eläimiä. Leirillä myös tehtiin triangia-ateria, lettuja ja muutakin... Pelattiin kaverien kanssa uunoa joka välissä kun ehdittiin!

        pitkästä aikaa!!

        Sulla tais olla leirillä mukavaa!!Uunoa on kiva pelata,tosin en oo pitkään aikaan pelannut,
        sadepäivä menee nopeesti sitä pelatessa.Mitäs kaikkia eläimiä tapasit??Eläimet ovat kivoja!!=)


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        pitkästä aikaa!!

        Sulla tais olla leirillä mukavaa!!Uunoa on kiva pelata,tosin en oo pitkään aikaan pelannut,
        sadepäivä menee nopeesti sitä pelatessa.Mitäs kaikkia eläimiä tapasit??Eläimet ovat kivoja!!=)

        Sikoja, lehmiä, sonni, kanoja, kukkoja, kissoja ja koira. Olihan siellä sitä elämää.
        Minä vain ole allerginen useimmille elukoille.
        Se oli kahdeksas kesäkurssi peräkkäin. Juu, olihan siellä kivaa.
        Kummasti sitä uunoakin jaksaa pelata.


      • syntymäkuuro
        puer86 kirjoitti:

        Sikoja, lehmiä, sonni, kanoja, kukkoja, kissoja ja koira. Olihan siellä sitä elämää.
        Minä vain ole allerginen useimmille elukoille.
        Se oli kahdeksas kesäkurssi peräkkäin. Juu, olihan siellä kivaa.
        Kummasti sitä uunoakin jaksaa pelata.

        Saa aina kysyä miten ennen vanhaan elettiin vaikkapa 1960-1970-luvulla ja siitä eteenpäin. Minulla on sen verran muistoja. Haluan myös tietää huonokuuloisen elämästä mainittuna aikana! :) Käsitykseni mukaan tässä on mukana huonokuuloisia( hassu termi!) Mikähän oli sinun äidinkielesi silloin lapsena? jne.. Minua kiinnostaa myös huonokuuloisten elämä. Huonokuuloinen- sana kuulostaa kamalalta! Miten sinä itse nimittelet itseäsi vamman yhteydessä tai jopa kielen? Olen vaan yksinkertaisesti utelias enkä ole aktiivisesti mukana huonokuuloisten maailmassa enkä myöskään kuurojen maailmassa. Kiitos! iso:) jos uskallat kertoa omia kokemuksia ja ajatuksia!


      • syntymäkuuro kirjoitti:

        Saa aina kysyä miten ennen vanhaan elettiin vaikkapa 1960-1970-luvulla ja siitä eteenpäin. Minulla on sen verran muistoja. Haluan myös tietää huonokuuloisen elämästä mainittuna aikana! :) Käsitykseni mukaan tässä on mukana huonokuuloisia( hassu termi!) Mikähän oli sinun äidinkielesi silloin lapsena? jne.. Minua kiinnostaa myös huonokuuloisten elämä. Huonokuuloinen- sana kuulostaa kamalalta! Miten sinä itse nimittelet itseäsi vamman yhteydessä tai jopa kielen? Olen vaan yksinkertaisesti utelias enkä ole aktiivisesti mukana huonokuuloisten maailmassa enkä myöskään kuurojen maailmassa. Kiitos! iso:) jos uskallat kertoa omia kokemuksia ja ajatuksia!

        Vastaan noihin kysymyksiin sunnuntaina jos ne oli mulle tarkotettuja!! :)


      • puer86 kirjoitti:

        Sikoja, lehmiä, sonni, kanoja, kukkoja, kissoja ja koira. Olihan siellä sitä elämää.
        Minä vain ole allerginen useimmille elukoille.
        Se oli kahdeksas kesäkurssi peräkkäin. Juu, olihan siellä kivaa.
        Kummasti sitä uunoakin jaksaa pelata.

        Vain hevoset puuttu!! :)

        Kyllähän sitä uunoa ja muita pelejä jaksaa pelaa eikä se taida välillä loppuakkaan ihan heti....
        Ei,mut nyt lähen kahville ja pakkaamaan kamppeita!!!


      • puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

        Vain hevoset puuttu!! :)

        Kyllähän sitä uunoa ja muita pelejä jaksaa pelaa eikä se taida välillä loppuakkaan ihan heti....
        Ei,mut nyt lähen kahville ja pakkaamaan kamppeita!!!

        Hevoset unohtuivat! Kyllä me niitäkin nähtiin. Jotkut jopa ratsastivat.
        Ne uunopelit tosiaan venyivät joskus yli tunninmittaisiksi. Aina lopulta pelaajat alkoivat että pelataan nyt äkkiä että tämä loppuisi... Juuri kun kortit alkoivat huveta, joku tempaisi triplana kortin, joka pakotti toisen nostamaan kortteja....
        Minne olet muuten menosssa?


      • puer86 kirjoitti:

        Hevoset unohtuivat! Kyllä me niitäkin nähtiin. Jotkut jopa ratsastivat.
        Ne uunopelit tosiaan venyivät joskus yli tunninmittaisiksi. Aina lopulta pelaajat alkoivat että pelataan nyt äkkiä että tämä loppuisi... Juuri kun kortit alkoivat huveta, joku tempaisi triplana kortin, joka pakotti toisen nostamaan kortteja....
        Minne olet muuten menosssa?

        Mä olin menossa mökille ja tultiin su iltana takas kotiin.

        Mä olisin ratsastanu....On kiva laukata pitkin peltoja ja metsiä.


    • Kikkarapää

      ettei monet tiedä tämän palvelimen olemassaolosta.. =/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe