Koskas

Minä vaan

tänne saatais lisää eloa??

Missäs kaikki ovat??

HUHUU??

11

991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäihminen

Luulenpa, että porukka lomailee eivätkä kaikki viitsi istua kesällä tietsikan ääressä. Sitäpaitsi kuuroil on omat foorumit myös.

• Moni on kesällä ja varsinkin aurinkoisina ja lämpöisimpinä päivinä mielummin ulkona kuin sisällä ja moni varmaan matkustanu johonkin kuten minä mökille....

• puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

Moni on kesällä ja varsinkin aurinkoisina ja lämpöisimpinä päivinä mielummin ulkona kuin sisällä ja moni varmaan matkustanu johonkin kuten minä mökille....

Olin tässä kesäleirillä. Sain taas paljon uusia kokemuksia ja opin viittomakieltä. Tehtiin yhdellä maatilalla spagettia, ajettiin härkävankkureilla ja nähtiin eläimiä. Leirillä myös tehtiin triangia-ateria, lettuja ja muutakin... Pelattiin kaverien kanssa uunoa joka välissä kun ehdittiin!

• puer86 kirjoitti:

Olin tässä kesäleirillä. Sain taas paljon uusia kokemuksia ja opin viittomakieltä. Tehtiin yhdellä maatilalla spagettia, ajettiin härkävankkureilla ja nähtiin eläimiä. Leirillä myös tehtiin triangia-ateria, lettuja ja muutakin... Pelattiin kaverien kanssa uunoa joka välissä kun ehdittiin!

pitkästä aikaa!!

Sulla tais olla leirillä mukavaa!!Uunoa on kiva pelata,tosin en oo pitkään aikaan pelannut,
        sadepäivä menee nopeesti sitä pelatessa.Mitäs kaikkia eläimiä tapasit??Eläimet ovat kivoja!!=)

• puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

pitkästä aikaa!!

Sulla tais olla leirillä mukavaa!!Uunoa on kiva pelata,tosin en oo pitkään aikaan pelannut,
        sadepäivä menee nopeesti sitä pelatessa.Mitäs kaikkia eläimiä tapasit??Eläimet ovat kivoja!!=)

Sikoja, lehmiä, sonni, kanoja, kukkoja, kissoja ja koira. Olihan siellä sitä elämää.
        Minä vain ole allerginen useimmille elukoille.
        Se oli kahdeksas kesäkurssi peräkkäin. Juu, olihan siellä kivaa.
        Kummasti sitä uunoakin jaksaa pelata.

• syntymäkuuro
        puer86 kirjoitti:

Sikoja, lehmiä, sonni, kanoja, kukkoja, kissoja ja koira. Olihan siellä sitä elämää.

Saa aina kysyä miten ennen vanhaan elettiin vaikkapa 1960-1970-luvulla ja siitä eteenpäin. Minulla on sen verran muistoja. Haluan myös tietää huonokuuloisen elämästä mainittuna aikana! :) Käsitykseni mukaan tässä on mukana huonokuuloisia( hassu termi!) Mikähän oli sinun äidinkielesi silloin lapsena? jne.. Minua kiinnostaa myös huonokuuloisten elämä. Huonokuuloinen- sana kuulostaa kamalalta! Miten sinä itse nimittelet itseäsi vamman yhteydessä tai jopa kielen? Olen vaan yksinkertaisesti utelias enkä ole aktiivisesti mukana huonokuuloisten maailmassa enkä myöskään kuurojen maailmassa. Kiitos! iso:) jos uskallat kertoa omia kokemuksia ja ajatuksia!

• syntymäkuuro kirjoitti:

Saa aina kysyä miten ennen vanhaan elettiin vaikkapa 1960-1970-luvulla ja siitä eteenpäin. Minulla on sen verran muistoja. Haluan myös tietää huonokuuloisen elämästä mainittuna aikana! :) Käsitykseni mukaan tässä on mukana huonokuuloisia( hassu termi!) Mikähän oli sinun äidinkielesi silloin lapsena? jne.. Minua kiinnostaa myös huonokuuloisten elämä. Huonokuuloinen- sana kuulostaa kamalalta! Miten sinä itse nimittelet itseäsi vamman yhteydessä tai jopa kielen? Olen vaan yksinkertaisesti utelias enkä ole aktiivisesti mukana huonokuuloisten maailmassa enkä myöskään kuurojen maailmassa. Kiitos! iso:) jos uskallat kertoa omia kokemuksia ja ajatuksia!

Vastaan noihin kysymyksiin sunnuntaina jos ne oli mulle tarkotettuja!! :)

• puer86 kirjoitti:

Vain hevoset puuttu!! :)

Kyllähän sitä uunoa ja muita pelejä jaksaa pelaa eikä se taida välillä loppuakkaan ihan heti....
        Ei,mut nyt lähen kahville ja pakkaamaan kamppeita!!!

• puer86
        Tepi-74 kirjoitti:

Vain hevoset puuttu!! :)

Kyllähän sitä uunoa ja muita pelejä jaksaa pelaa eikä se taida välillä loppuakkaan ihan heti....
        Ei,mut nyt lähen kahville ja pakkaamaan kamppeita!!!

Hevoset unohtuivat! Kyllä me niitäkin nähtiin. Jotkut jopa ratsastivat.
        Ne uunopelit tosiaan venyivät joskus yli tunninmittaisiksi. Aina lopulta pelaajat alkoivat että pelataan nyt äkkiä että tämä loppuisi... Juuri kun kortit alkoivat huveta, joku tempaisi triplana kortin, joka pakotti toisen nostamaan kortteja....
        Minne olet muuten menosssa?

• puer86 kirjoitti:

Hevoset unohtuivat! Kyllä me niitäkin nähtiin. Jotkut jopa ratsastivat.
        Ne uunopelit tosiaan venyivät joskus yli tunninmittaisiksi. Aina lopulta pelaajat alkoivat että pelataan nyt äkkiä että tämä loppuisi... Juuri kun kortit alkoivat huveta, joku tempaisi triplana kortin, joka pakotti toisen nostamaan kortteja....
        Minne olet muuten menosssa?

Mä olin menossa mökille ja tultiin su iltana takas kotiin.

Mä olisin ratsastanu....On kiva laukata pitkin peltoja ja metsiä.

• Kikkarapää

ettei monet tiedä tämän palvelimen olemassaolosta.. =/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe