Mistä tuoksulyhtyjä?

konkreettisesti

Meidän lähimmässä kaupungissa on vain kaksi luontaistuotekauppaa ja siellä todella pieni valikoima - viimeksi käydessäni toisessa oli peräti kaksi lamppua. Voisiko joku heitellä nettikauppojen osoitteita jotta näkisin valikoimaa laajemmin? Tai kertoisi missä Kokkolan suunnalla voisi olla, Prismassa oli jotain peruslamppuja ennen joulua mutta nekin on jo loppuneet ajat sitten ja muutkin tavaratalot olen kopannut läpi. Kiitän valmiiksi :)

17

7959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko

      katsonut net.anttilan sivut,Hoppyhall!

      • -ap-

        eikä missään näy. Eikö mikään pieni sisustusliike myy? Indiskallakaan ei ollut. Ulkomailta pitää kai tilata...


      • Konsulentti
        -ap- kirjoitti:

        eikä missään näy. Eikö mikään pieni sisustusliike myy? Indiskallakaan ei ollut. Ulkomailta pitää kai tilata...

        www.partylite.fi


    • perhonen

      Jos maltat odottaa syksyn ja talven tuloon asti, lisääntyy silloin varmaankin myös tuoksulyhtyjen tarjonta. Erilaiset kynttilälyhdyt kun eivät ole oikein kesän sesonkituote. Viimeistään joulun alla niitä taas on tosiaan marketeissakin ja ainakin Indiskan tyyppisissä sisustusliikkeissä.

      Voit myös pistää googleen hakuun "tuoksulamppu" tai "tuoksulyhty". Jotkut nettikaupat saattavat myydä niitä, mutta aina niillä ei ikävä kyllä ole kuvaa tuotteista. Jos haluat nähdä kuvia netissä tarjolla olevista tuoksulyhdyistä, voit myös hakea niitä suoraan googlen kuvahaulla esimerkiksi edellä mainituilla hakusanoilla.

      • -ap-

        olen etsinyt jo ennen kysymyksen laittoa googlella enkä löytänyt sopivaa. Yhden mielekkään näin silloin kuvahaulla, mutta sitä sivua ei enää ollut olemassa joten jäi saamatta. Frantsilalla on myös ollut lyhtyjä, mutta en pidä punasavipintaisista lyhdyistä vaan haluaisin sen istuvan sisustukseenkin.

        Harmi että niiden sisustusarvoa ei ymmärretä tarpeeksi, jotta niitä olisi tarjolla ympärivuotisesti. Luontaistuotekauppammekin on täysi pettymys tässä suhteessa: mieletön hinta maksaa 20 euroa jostakin, joka ei edes sisällä elektroniikkaa..

        Tilasin vasta Ebayltä yhden kauniin lyhdyn ja sain sen kahdessa päivässä; hintakin oli vain sata mummon markkaa kuluineen, joten sikäli olen nyt tyytyväinen :)


      • tuoksulyhty
        -ap- kirjoitti:

        olen etsinyt jo ennen kysymyksen laittoa googlella enkä löytänyt sopivaa. Yhden mielekkään näin silloin kuvahaulla, mutta sitä sivua ei enää ollut olemassa joten jäi saamatta. Frantsilalla on myös ollut lyhtyjä, mutta en pidä punasavipintaisista lyhdyistä vaan haluaisin sen istuvan sisustukseenkin.

        Harmi että niiden sisustusarvoa ei ymmärretä tarpeeksi, jotta niitä olisi tarjolla ympärivuotisesti. Luontaistuotekauppammekin on täysi pettymys tässä suhteessa: mieletön hinta maksaa 20 euroa jostakin, joka ei edes sisällä elektroniikkaa..

        Tilasin vasta Ebayltä yhden kauniin lyhdyn ja sain sen kahdessa päivässä; hintakin oli vain sata mummon markkaa kuluineen, joten sikäli olen nyt tyytyväinen :)

        http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=1344
        http://www.ostokset.fi/pd/10a11636/
        http://www.ncp.fi/kamu/kamu/suitsu/suitsu.htm
        ja aromaattiset öljyt
        http://www.varjojenkirja.com/aromaattiset_oljyt_ja_niiden_kaytto.html


    • nimetön

      Katsopa Ruusupuu.fi

      • nimetön

        Yritin lähettää edelliseen osoitteeseen tarkennuksen, mutta kone esti sen väittämällä että olen jo lähettänyt saman viestin...
        googlettamalla se oikea osoite löytyy


      • -ap-

        eikä päästä sisään...

        Kiitos kaikille avusta :)


      • nimetön
        -ap- kirjoitti:

        eikä päästä sisään...

        Kiitos kaikille avusta :)

        Tällä pääsee: http://www.kolumbus.fi/ruusupuu
        Niiden nettikauppa ei näköjään nyt toimi, mutta soita sinne ja pyydä että lähettävät postitse Primaveran katalogin. Siellä on kaikkia ihania tuotteita, myös tuoksulamppuja.


      • -ap-
        nimetön kirjoitti:

        Tällä pääsee: http://www.kolumbus.fi/ruusupuu
        Niiden nettikauppa ei näköjään nyt toimi, mutta soita sinne ja pyydä että lähettävät postitse Primaveran katalogin. Siellä on kaikkia ihania tuotteita, myös tuoksulamppuja.

        tuonne sivulla mainittuun osoitteseen. Harmi ettei netissä voi (vielä toistaiseksi?)ikkunashoppailla ihan todella, mutta kyllä kuvastokin kelpaa :)


    • ylang ylang

      Indiskassa (Turku) oli nyt ainakin kaikki tuoksulyhdyt 2 yhden hinnalla. Ihan nätti perusmalli, muutama eri värikin.

    • tuoksulamppu

      hei

      muista valita oikeanlainen tuoksulamppu. Vesiastian tulee olla aika iso, että siihen mahtuu tarpeeksi vettä. - Ainakin sen verran, että se kestäisi yhden lämpökynttilän palamisen ajan!

      Vesiastia ei myöskään saa olla liian matalalla kynttilän yläpuolella, silloin vesi kuumenee liian kuumaksi ja haihtuu myös nopeasti.
      Aromaöljyn tuoksukin kärsii liian kovasta lämmöstä.

      Tavallisen kaupan - ts. tavaratalojen ja luontaiskauppojenkin - lamppu- tai siis tuoksulyhtyvalikoimat ovat aika avuttomia! Katsele siis kriittisellä silmällä.
      www.aromaterapica sivuilla on näkynyt pari lamppua myynnissä.

      Ja kun laitat aromatuoksua lamppuusi, jos se on oikeaa Eteeristä öljyä, sinun tulee ensin sekoittaa se pieneen määrään jotain kirkasta alkoholia, silloin se sekoittuu veteenkin paremmin.

      ihanaa tuoksuseikkailua toivotellen

    • lilith.2

      Tuoksulamppuja,öljyjä, sinettejä ja vahoja, ym...
      löydät Valkoisen Noidan puosista, Hämeenkoskelta
      kannattaa mennä, saa myös postiennakkona tilattua.

      • 98765

      • Katiiiiii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe