sukulaiset

kyselijä

Haluaisin vain kysysyä että kuinka tavallista on etttä sukulaiset saunovat yhdessä? Muistan omasta teini-iästä kun menimme yhdesssä setien, tätien ja serkkujen kanssa yhdessä saunaan, olin kai noin 14,ja serkkuni Helena (nimi muutettu)19.En pahemmin piitannut sedistä tai tädeistä, mutta Helena... Hänen rintansa, hänen ruskea karvakolmionsa hänen reitensä ja koko alastomuutuutensa... Olin juuri sinä kesänä saanut vähän karvoja pippelini yläpuolelle. Muistan vieläkin hänen vartalonsa vaikka aikaa on kulunut 15 vuotta.

83

59012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alivaltiosihteeri

Juu. Kyselijä raapaisee perimmäistä aihetta. Siellä savu/ tai muun saunan hämärässä tutustuttiin asioihin, joista ei "sillon vanhaan aikaan" ollut lupa puhua julkisesti. Onneksi oli toi vihtomis kulttuuri silloin voimissaan. Sitä kun käytti(mielummin tyvipäätä),niin isommat himot lähti.Sitten vaan kyyryssä kylmävetiseen järveen....

• Tempakka

eikä mikään Suosikin pitääkökiveksienmahtuakortsuun kyselypalsta

• ;;;;;;;

Kyllähän sitä joskus tulee sukulaisten kanssa käytyä saunassa. muutama vuosi takaperin olin tätini kanssa saunassa, ja nain tätiäni juurikin samaisessa kopissa.

• Abu Ois Tar-Ben

Ite en ole ainakaan koskaan ollut naispuolisten sukulaisteni kanssa saunassa. Paikkana P-pohjanmaa.

• ndsnnda

Itse käyn koko ajan siskon kanssa saunassa, ihan pienestä pitäen, eikä ole ollut ongelmia, ja miksi olisi? En minä halua panna siskoani, helvetti, kieltäähän se Raamattukin.

• Anonyymi

Menin teininä 16v. maalla usein sunaan muiden kanssa varsinkin miesten, menin aluksi isän kanssa ensin ja sinne tuli kaksi setää veljeksiä pyrin että isä pesee ensin sain jäädä niiden kanssa ne nauroivat. Aina naisen kanssa seisoo ja olihan se mahtavaa katsoa kahta iso kyrpää istui pillu märkänä kun setä kerran ensi kerran kokeili sanoi tämä tyttö se märkä on.
      Istun lauteella ja setä sormetti opin runkkaamaan sain molemmilta lentämään, tein sinä kesänä kymmeniä kertoja sen. Joskus pelkästään kylmässä saunassa ja sain vähän rahaa. Seuraavan kesän alussa isällä oli leikattu jalasta jotain ei voinut saunoa.
      Jännitin saunaan menoa saunassa sain väkevää viinaa se vapautti istuin jalat leviällä kun sedät sormetti kun toinen imi rintoja toinen tarttui jaloista luulin että nyt mutta alkoikin imemään kehui kuinka nuoren pillu maistuu hyvältä tuli tunne että nuolkaa miehet huomasi sen ja toisella oli kumi jo päällä laittoi saippuaa ja työnsi onneksi olin käyttänyt kaikkea sisällä.
      Tuntui että jotain hajoaa kalu liikkui sievästi alkoi tuntua turralta halusin vain lisää annoin imeä rintoja ja panna tunsin että kohta saan kalu laukesi voimalla tunsin kuinka laski kumiin kun vetäisi pois se oli veressä toinen sanoi neitsytkö se oli ja tuli sisään sma tunne jatkui sain oikean orgasmin kalulla halusin vain enemään sisää setä sanoi tämähän on kiimanen kuin äitinsä. Pestiin äkkiä että ei olla liian kauan.
      Äiti ja isä oli eronnut vuosia sitten siit ei puhuttu.
      Soitin jokunen päivä äitille kerroin kaikkea ja sanoin isän pitää pestä ulkona kun jalka paketissa, minä käyn setien kanssa kuuntelin äiti oli hiljaa voin tulla sinne viikoloppuna sanoin isä lähtee silloinsairaalaan uudestaan parjantaina.
      Äiti tuli perjantaina katsoin nätti kesämekko ja tietenkin rinnat esillä, no päivä meni ja ottivat äidin tulikaisia kun sauna alkoi olla lämmin äiti kysyi käynkö valehtwlin on kuukautiset ja maha kipeä menen nukkumaan, istuivat iltaa äiti kävi katsomassa nukuin.
      Kuulin kun lähtivät, hivn saunalle kuulin puhetta äiti kuulu sanovan että saa saunoa tytön kanssa se ei ole sopivaa, Kohta kuului onko tämä sopivaa äiti huokaili teidän takia tuli viimmeksikkin vaikeuksia kuului vaan ime. Siirryin toiselle puolen, äiti oli kyykyssä ja imi kalua toinen veteli käsillä ja nosti äitiä painoi suoraan sisään sanoi yhtä halukas kuin ennen iso kyråä lykki äitiä äiti yritti imeä mutta työnnettiin pois nyt oli pantavana toinen sanoi mun vuoro ja panivat vuorotellen äiti kiljui on teillä isot kyrvät kohta repiän mies sanoi et ole ennenkään revennyt vaikka neljä pani.
      Oma pikku oli turvoksissa oli pakko hieroa molemmat laski sisään vaikka äiti kielsi.
      Kun tulivat saunasta äit kävi katsomassa ja kokeili otsaa. Kuulin puhetta ja viwereisetä kamarista äidin kiljahduksia öpitkälle aamuun.
      Aamulla äiti lähti, veljekset kävi katsomassa miten menee nakkasin peiton haluan olla samanlanen huora kuin äiti, silloin minua pantiin edestä ja takaa molemmat.
      Isä meni kotiin sairaalasta sedät aiko tuoda minut.
      Päivällä tuli kaksi niden tuttua, kun olin toisen kanssa miehet tuli kamariin imin ja nuolin sain kalua koko ajan pillua nuoltiin pöydällä olin tossakin kiimassa halusin koko ajan kun olin saanut ainakin kahdeksan ketaa sain nukkua miehet juopotteli kuulin sen verran että kehuivat tosi enkeli ja niin tiukka nukuin onnellisena aamuun.
      Kävin myöhemminkin setien luona, kun täytin 18v sain lahjaksi autokortin rahat ja pinen vanhan toyuotan.
      Äit kyseli monesti miten meni, kerroin että kuulin kun olivat päissään, niillä on ollut joku yhteinen nainen tosi hyvä ja antelias pitää joskus kysyä, äiti sanoi anna olla ei vanhoja kannata penkoa, Ei kysellyt enää.

Kävin lapsen2v, kanssa kylässä, en ollut vuosiin saanut niin kuin silloin olin alussa niin täynnä spermaa että tuntui, hymyilin kotiin ajaessa kun pillu oli turra, ajoin huolto asemale ja katsoin paljonko rahaa, siellä oli tonni ja lappu me myuistetaan sinut olet parempi kuin äitisi vakoilit silloin kun tulet sauna lämpiää.
      Laitoin viestin soitan kun haluttaa,,,,,,,, sunaan

• Anonyymi

Minun Isälleni kävi samalla lailla kun äskeisen tytön isälle, katkaisi koipensa ennen juhannusta , jalka kipsissä, eikä voi saunoa. Olemme kesämökillä kolmeltaan. Saunomme Äidin kahdestaan, olen 16, Olen kauan himoinnut Äitiäni, silla on mahtava tuhero, kun täällä mökillä ei ole suihkua niin joutuu peseytymään saunassa. Se on ollut aina tähtihetkiä kun Äiti pesee kasvojaan ja hiuksiaan selin vati penkillä samalla pyllistäen, kun se vako näkyy sieltä reisien välistä, Voi että minulla on ollut joka kerta kalu jäykkänä mahaa vasten. Nyt myöhemmin Äiti on sanonut kyllä huomanneensa sen.
        Nyt sitten kun saunotaan kahden, niin heti ensimmäisellä kerralla kun Äiti pesi hiuksiaan ja siinä viivan kohdalla karvat kiilsi kosteana, en malttanut olla koskettamatta sitä takaa päin. Äiti kavahti pystyyn ja pyörähti päin ja näki miten kyrpäni oli napaa vasten. Yhtäkkiä hän kavahti kaulaani ja suuteli suoraan suulle. Otti toisella kädellä kalustani ja puristi.
        Siiten kääntyi ja kumartui pesuvadin ylle ja levitti hieman jalkojaan ja sormilla karvojaan ja häpyhuuliaan. Ei muuta tarvittu minä työnsin kivikovan kyrpäni sinne liukkaaseen pilluun. Valitettavasti sillä kerralla laukesin miltei saman tien. Sillä kertaa Äiti peseytyi ja lähti pois ja sanoi että tämä on sitten meidän salaisuutemme. Itse jäin pohtimaan tilannetta, hävetti ja järkytti.
        Sen jälkeen olemme tehneet sitä aina kun tilaisuus on tullut. Tänään tyydytimme toisiamme käsin Äidin autossa S-marketin parkkipaikalla, kun lähdimme ostamaan ruokatarvikkeita mökille ja minulle puseroa. Tosin teimme sen suuren parkkipaikan kauimmaisessa nurkassa. eikä kukaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota.
        Isä ei aavista mitään. Ah ihana kesä. Elämä on ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun Isälleni kävi samalla lailla kun äskeisen tytön isälle, katkaisi koipensa ennen juhannusta , jalka kipsissä, eikä voi saunoa. Olemme kesämökillä kolmeltaan. Saunomme Äidin kahdestaan, olen 16, Olen kauan himoinnut Äitiäni, silla on mahtava tuhero, kun täällä mökillä ei ole suihkua niin joutuu peseytymään saunassa. Se on ollut aina tähtihetkiä kun Äiti pesee kasvojaan ja hiuksiaan selin vati penkillä samalla pyllistäen, kun se vako näkyy sieltä reisien välistä, Voi että minulla on ollut joka kerta kalu jäykkänä mahaa vasten. Nyt myöhemmin Äiti on sanonut kyllä huomanneensa sen.
        Nyt sitten kun saunotaan kahden, niin heti ensimmäisellä kerralla kun Äiti pesi hiuksiaan ja siinä viivan kohdalla karvat kiilsi kosteana, en malttanut olla koskettamatta sitä takaa päin. Äiti kavahti pystyyn ja pyörähti päin ja näki miten kyrpäni oli napaa vasten. Yhtäkkiä hän kavahti kaulaani ja suuteli suoraan suulle. Otti toisella kädellä kalustani ja puristi.
        Siiten kääntyi ja kumartui pesuvadin ylle ja levitti hieman jalkojaan ja sormilla karvojaan ja häpyhuuliaan. Ei muuta tarvittu minä työnsin kivikovan kyrpäni sinne liukkaaseen pilluun. Valitettavasti sillä kerralla laukesin miltei saman tien. Sillä kertaa Äiti peseytyi ja lähti pois ja sanoi että tämä on sitten meidän salaisuutemme. Itse jäin pohtimaan tilannetta, hävetti ja järkytti.
        Sen jälkeen olemme tehneet sitä aina kun tilaisuus on tullut. Tänään tyydytimme toisiamme käsin Äidin autossa S-marketin parkkipaikalla, kun lähdimme ostamaan ruokatarvikkeita mökille ja minulle puseroa. Tosin teimme sen suuren parkkipaikan kauimmaisessa nurkassa. eikä kukaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota.
        Isä ei aavista mitään. Ah ihana kesä. Elämä on ihanaa.

Olisi ihana nussia äitiäsi kahdestaan

• Opettele kirjoittamaan. Yritäppä lukea itse tuota kirjoittamaasi pilkutonta, pisteetöntä tekstiä.

• Anonyymi

Useasti saunonut äidin kanssa.

• Anonyymi

Äidin kanssa olen saunonut käytännössä aina. Teininä alkoi usein seisomaan, mutta äiti antoi minun seisotella vapaasti ja ennenkuin muutin kolmeksi vuodeksi opiskelemaan, muutaman kuukauden ajan äiti opetti anatomiaa ja seksuaalivalistusta, ja esitteli mm. kondomin käyttöä. Käytännön kokeessa testasimme kuinka luotettavia ja kestäviä ne olivat erityisesti kuumissa ja märissä olosuhteissa, sekä liukkaalla kelillä. Vertailevaa tutkimusta teimme myös kondomien tehosta ja tuntumasta lääkinnälliseen ehkäisyyn verrattuna. Kun olin opiskellut, muutin takaisin kotiin äidin kanssa ja tutkimukset ovat jatkuneet.

• Anonyymi

Anoppi saunoo vaimon ja teini tyttäreni kanssa kunnes tulen jatkamaan saunomista perheen kanssa.
      Aluksi jätti rintaliivit pois ja heilutteli vapaita rintojaan ohuen t-paidan alla tullessani ja jääden hetkeksi keskustelemaan riisuuntuessani ja poistui vasta viime hetkellä.
      Nyt ei pukeudu vaan pyytää liian pieni pyyhe ympärillä saunomaan eikä pysty estämään paljastelua. Kääntyen vain selin pakarat vilkkuen vieressäni odottamaan kun riisuunnun alastomaksi ja siirryn saunaan. Viivyttelee pukuhuoneessa komentaen heittämään löylyä ja naiset menee kuumuuden vuoksi uimaan. kunnes siirtyy kulman taakse sanoen minulle lähtevänsä ja pääsen hikisenä paljas muna heiluen viimein uimaan.

• Anonyymi

Sullahan on hyvin asiat,anoppi tykkää katsella,anna siis aihetta🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan on hyvin asiat,anoppi tykkää katsella,anna siis aihetta🔥

Onhan se noloa jos alkaa anopin seurassa jäykistyä ja toiset odottaa saunassa.

• Anonyymi

Ihan pienenä saunottiin koko perhe yhtä aikaa. Isä, äitä, vanhempi sisko ja minä. Jossain kohtaa sitte vaihtui että vanhemmat omalla vuorollaan ja minä siskon kanssa omalla. Siinä tuli teinikehitystä molemmille. Siskolle kasvoi tissit ja muuta muotoja ja tietysti karvoja. Itse nuorempana tuli jäljessä. Pilistä tuli jonkun mallinen kulli. Ja aikaa myöten alkoi katsella ja kiinostua siskon alastomasta olemuksesta. Melkein joka saunakerta oli mulkku sellaisesena puolikovana. Niin ettei sisko sitä noteerannut mitenkää, koska muoto sama. Mutta aina välillä sitten alkoi seisomaan, siitä sitten sisko kommentoi. Ja jos alkoi seisokki laskea, niin kommentoi siitä lisää. Ja sitten sellaisella tissien hivelyllä, reisien levityksellä että pillu näkyi, kiusoitteli niin että mulkku seisoi koko loppu saunomisen. Siinä kiusoitellessa kertoi että pillu kostui ja nännit koveni kun näki miten mulkuun tuli liikettä esityksestä. Se nännien muutos näkyi minullekkin. Ja sehän lisäsi myös omaa kovettumista. Kertaakaan en lauennut vaikka ei se kaukanakaan ollut. Ei ollut yhtä kirkasta kiimalima tippaa tulossa mulkun päässä. Sitä oikein virtasi norona

• Kerro ihmeessä jos jotain tapahtui😇

• Anonyymi

Kävin säännöllisesti saunassa äitini ja tätini kanssa useita vuosia.

• Anonyymi

Ehkä asiasta kannattaisi käydä puhumassa jollekin?.
        Ainakin jos olit tuolloin sukukypsä yksilö.
        Tahtoo jättää jäljet sielun puolelle nämä tällaiset pesuhetket.

• Anonyymi

Kiihottavaa saunoa tytärpuolen kanssa💦💦Aaaaah💦

• Anonyymi

Kyllä me mökillä saunotaan sukulaisten kanssa porukalla. Aina on niin tehty lapsesta asti ja edelleen näin 16-vuotiaana jos mökillä olen niin monesti sukulaisten kanssa saunassa yhdessä ollaan. 40-vuotiaan tätini kanssa ainakin erittäin mielelläni saunon. Olen jo muutaman vuoden ainakin kiihottunut hänen alastomasta tai uimapuvun peittämästä kropasta. Mikään ei ole parempaa kuin se kun hän tulee saunaan ja riisuu uimapukunsa tai bikininsä ja rinnat tulevat esille yleensä nännit ihan kovana. Olen "muutaman" kerran masturboinut tuota näkyä miettien.

• Anonyymi

Meillä saunottu mökillä sukulaisten kanssa aina alasti, vaimon puolella iso suku kun kuusi veljeä ja neljä siskoa. Jokaisella puolisot kyllä kiiman vaistoo kaikki, saunotaankin useempi tunti päivittäin iltaisin. Halailu kuuluu tapoihin ja koskettelu, juhliessa moni päätynyt nukkuu toisen puolison kainaloon. Koskaan tehdä numeroo mut sektailtu jokainen toistemme puolisoiden kanssa.

• Anonyymi

Juhannuksena menin tyttären ja veljen kanssa saunaan. Huomasin kuinka veljelläni alkoi elin kovenemaan kun katseli tyttäreni alastonta vartaloa. Seuraavana päivänä tyttäreni kysyi että voisiko hän mennä enon kanssa kaksistaan saunaan. Saunomisen välissä veljeni kävi järvessä uimassa ja vaikutti siltä kuin hän hikoilisi tavallista runsaammin, kuin olisi tehnyt jotain fyysistä juttua saunassa.

• Anonyymi

Mummo vanhuuden höperyyttään alkoi taantua lapsuuteensa vaikka mieli seikkaili vielä aikuisten maailmassa. Silloin tällöin mummo alkoi selittää kuinka hän kävi saunassa kahden veljensä kanssa ja siellä oli tutustuttu kuulemma hyvin syvästi nuoren naisen ja miesten eroihin ja että pellonreunoilla olleet ladot olivat kuulemma olleet naimalatoja. Hän vielä yritti opettaa kuinka hyvää on tutustua toisiinsa ennenkuin vihille mennään. Mummo nauraa räkätti noille jutuilleen sitä enemmän mitä äiti yritti hillitä, ja paljasti sivussa että oli saanut aikanaan myös äidin ja meidän sedän kiinni samoilta lauteilta lapsentekopuuhista. Taitaa periytyä nämä tavat koska sisko ja minä harrastettiin suihkuhuoneessa myös samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummo vanhuuden höperyyttään alkoi taantua lapsuuteensa vaikka mieli seikkaili vielä aikuisten maailmassa. Silloin tällöin mummo alkoi selittää kuinka hän kävi saunassa kahden veljensä kanssa ja siellä oli tutustuttu kuulemma hyvin syvästi nuoren naisen ja miesten eroihin ja että pellonreunoilla olleet ladot olivat kuulemma olleet naimalatoja. Hän vielä yritti opettaa kuinka hyvää on tutustua toisiinsa ennenkuin vihille mennään. Mummo nauraa räkätti noille jutuilleen sitä enemmän mitä äiti yritti hillitä, ja paljasti sivussa että oli saanut aikanaan myös äidin ja meidän sedän kiinni samoilta lauteilta lapsentekopuuhista. Taitaa periytyä nämä tavat koska sisko ja minä harrastettiin suihkuhuoneessa myös samaa.

Minä en ole ikinä hävennyt niin paljon kuin kun oma muistisairas äiti kertoi lääkärille kuinka minä ja veljeni käymme jatkuvasti naimassa vintillä. Ihan pokkana antoi tulla ja kaikki oli kunnossa paitsi me kaksi. Veljeni pyöritti silmiään ja pudisti päätään ja minä häpesin koska se oli kaikki totta. Lääkäri vain hymyili ymmärtäväisenä.

Kun sairaus eteni äiti paljasti sekavia asioita, mutta sellaisia pirstaleita jotka oli totta. En olisi koskaan osannut kuvitellakaan että hän tiesi meistä niin paljon vaikka olimme niin salassa yrittäneet olla.

Viimeisen kerran kun kävin katsomassa häntä, äiti ei tuntenut minua ja sanoi selkeällä äänellä että hänen siskonsa oli tulossa hakemaan häntä. Siinä pääsi itku sillä äidin pikkusisko oli kuollut lapsena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ikinä hävennyt niin paljon kuin kun oma muistisairas äiti kertoi lääkärille kuinka minä ja veljeni käymme jatkuvasti naimassa vintillä. Ihan pokkana antoi tulla ja kaikki oli kunnossa paitsi me kaksi. Veljeni pyöritti silmiään ja pudisti päätään ja minä häpesin koska se oli kaikki totta. Lääkäri vain hymyili ymmärtäväisenä.

Kun sairaus eteni äiti paljasti sekavia asioita, mutta sellaisia pirstaleita jotka oli totta. En olisi koskaan osannut kuvitellakaan että hän tiesi meistä niin paljon vaikka olimme niin salassa yrittäneet olla.

Viimeisen kerran kun kävin katsomassa häntä, äiti ei tuntenut minua ja sanoi selkeällä äänellä että hänen siskonsa oli tulossa hakemaan häntä. Siinä pääsi itku sillä äidin pikkusisko oli kuollut lapsena.

Hyvä tarina, niin tuttua minullekin, vintillä myös, En tiedä tietääkö Äitimme.

• Anonyymi

Viikko sukutilalla siskon, serkkujen ja vanhempien kanssa. Nukutaan kolmessa huoneessa parisängyissä. Minä 15v. poikana 16v. serkkutytön kanssa. Päivitäin näkee häntä ja muita tyttöjä pikkuhousuissa ja paidoissa ilman liivejä. En ennen tiennyt, että tuollainen alkaa panettaa mahdottomasti ja missään ei voi runkata painetta pois, ellei halua miljoonaa hyttysenpuremaa. No, saunaa on lämmitetty joka toinen ilta ja nyt kaikki on uskaltautuneet sekasaunaan ilman uikkareita. Mua ujostutti ensin kun pelkään erektiota. Ja sehän tuli tietenkin kun näki siskon ja serkkujen tissit, lanteet ja häpyt. Sille sitten naureskelivat ja kokeilivat sormien väliin ottamalla ja esinahkaa taakse vetämällä. En alkanut vastustelemaan kun tunnelma oli uteliaisuutta vain ,vaikka nolotti.
      Seuraavalla käynnillä sama juttu ja nyt sitten eilen illalla serkku jonka kanssa nukuin, otti illalla sängyssä elimestä kiinni ja kiusoitteli sitä samalla kun ohjasi käteni rinnoilleen. Terskan hieronta yhtäaikaa kun tunsin kiinteät rinnat kämmentäni vasten saivat minut laukeamaan hänen käsilleen peiton alla. Tuli siivouskeikka. Serkku ei asiaa ujostellut ja sain kosketella häntä joka paikasta. Hänkin oli kostea ja ohjasi sormeni klitorikselleen, jota hieroin joku 10 min. Mielestäni hän tuli siinä kun supisteli etusormeni ympärillä voimakkaasti.
      Jönnä nähdä, mitä huimenna tapahtuu.

• Ihanaa kerro lisää??☺️

• Anonyymi

Kyllä meillä ainakin on ollut ihan normia aunoa kimpassa.
      Toki se on jäänyt aika paljonkin vähemmälle nyt, kun suurin osa serkuksista ynnä muista on täysi-ikäisiä ja ollaan muutettu kuka minnekin päin Suomea. Pari asuu ulkomaillakin itseasiassa.
      Mutta ihan normia oli vielä silloin, kun me perheidemme kakarat oltiin alle parikymppisiä ja asuttiin kotona. Oltiin aina vuorottain milloin kenenkin sukulaisen mökillä kesäisin.
      Ja itse asiassa pääsin josku panemaankin yhtä serkkutyttöä näillä yhteisillä mökkireissuilla saunomisen lomassa, oli vielä mun eka seksikertani.
      Oltiin saunottu illalla ja aikuiset olivat ottaneet viinaksiakin päivän mittaan ja sitten joskus yöllä, kun muu porukka oli jo nukkumassa, ketä sammuneena ja ketä muuten vaan, oltiin serkkulikan kanssa vielä valveilla ja mentiin pihalle istuskelemaan. Taidettiin syödäkin jotain ja serkku saikin sitten idean, että mentäisiin vielä yösaunomaan ja -uimaan, mihin suostuin.
      No, kahden kesken saunassa ja siinä tihrailtiin kumpikin molempien kroppaa ja elimiä, niin ei siinä muuta tarvittukaan..
      Sain itse erektion näkymien johdosta ja sitten olikin (ainakin aluksi) varovaista koskettelua ja maistelua ja siitä itselläni ainakin lähti sokka ihan totaalisesti irti, kun nuolin serkkuni pillua ja haistoin hänen pillunsa tuoksun.... Vielä kun hän kiihottui, niin näkykin oli mitä upein. Pillunhuulet turvoksissa ja punoittivat ja hän oli vielä litimärkä.
      Sitten vain kiireesti serkkutyttö makuulle, minä päälle ja kulli sisään.
      Eka kerralla en kestänyt kauaakaan, kun tulin jo, mutta otettiin uusinta hetken päästä ja kestinkin jo paremmin ja kyllä serkkukin orkkunsa sai siinä samalla.

• Anonyymi

Serkkutyttö antoi myös minulle ekat seksikokemukset. Teineinä oli ollut pussailuja, mutta sitten nuorina aikuisina kun käytiin kavereiden kanssa yöuinnilla, serkku tuli uimakopin miesten puolelle ja kuiskasi että lipaise. Siis pillua. Se oli eka kerta enkä osunut oikeaan kohtaan. Mutta tein sen. Kymmenessä sekunnissa se oli ohi eikä serkku siitä mitään muuta tyydytystä saanut kuin sen että jännää oli. Serkku meni muiden kanssa veteen. Minä jouduin odottamaan vielä minuutin että erektio laskisi. Samana vuonna oli juhannus sukutalossa ja sisko tiesi että meillä oli serkun kanssa säpinää. Siellä saunassa yöllä kun muut oli jo lähteneet sisko antoi meille aikaa naida. Kun tultiin pois, siskolla oli punaiset posket ja vähän hengästynyt olo koska sisko oli pitänyt terassilla ulkona omaa kivaa. Tuo oli ihan hemmetin kiihottavaa ja siskon runkkailu ehkä kiihottavinta siinä, mutta kaikkein kiihottavin kokemus ikinä tuli viisitoista vuotta myöhemmin. Takana oli ollut pitkä kuiva kausi ja sitä edeltävä kerta oli ollut känniseksi siskon kanssa noin viisi -kymmenen vuotta aikaisemmin ja joka tilanteena oli ollut kiihottava, mutta viinan takia kokemuksena aivan perseestä kun löysällä viskikikkelillä ei meinannut saada lasta eikä paskaa aikaan. Oltiin sukutalossa ja siellä oli ollut sukulaisia perheineen. Minulla oli siihen aikaan naisystävä, mutta se juttu ei ollut ottanut tuulta alleen ja hänestä opin sen että jos seksuaalista halua ei löydy heti, sitä ei löydy myöhemminkään ja että kaikenlainen "ystävyys" on vain naisten höpinää. Serkulla oli mies ja lapsia ja mies oli osoittautunut vääräksi mutta lasten vuoksi oli pakko sietää. Serkun mies ja lapset oli lähteneet kotiin ja minä olin luvannut heittää serkun kotiinsa myöhemmin. Yöllä käytiin saunassa ja serkku vietteli minut täysin. Oli serkku ollut kiihkeä ja suorasukainen nuorenakin mutta viidessätoistavuodessa hän oli oppinut vaikka ja mitä ja otti minut ja minä vain vikisin. Meillä ei ollut mitään ehkäisyä mutta se ei häntä hidastanut. Nuoltiin ja imettiin toisiamme varmaan puolituntinen ennenkuin serkku ratsasti siihen asti että olin tulossa ja vaihtoi peppuunsa johon sain tulla. Serkku pyysi vielä puhelinnumeron että hän soittaa. Muutaman päivän päästä serkku soitti. Tavattiin viikon päästä ja vedeltiin paljaalla. Serkku soitteli taas ja paljaalla vedeltiin aika monta kertaa. Serkku otti eron ja lapset ja loppu on meidän yhteistä historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Serkkutyttö antoi myös minulle ekat seksikokemukset. Teineinä oli ollut pussailuja, mutta sitten nuorina aikuisina kun käytiin kavereiden kanssa yöuinnilla, serkku tuli uimakopin miesten puolelle ja kuiskasi että lipaise. Siis pillua. Se oli eka kerta enkä osunut oikeaan kohtaan. Mutta tein sen. Kymmenessä sekunnissa se oli ohi eikä serkku siitä mitään muuta tyydytystä saanut kuin sen että jännää oli. Serkku meni muiden kanssa veteen. Minä jouduin odottamaan vielä minuutin että erektio laskisi. Samana vuonna oli juhannus sukutalossa ja sisko tiesi että meillä oli serkun kanssa säpinää. Siellä saunassa yöllä kun muut oli jo lähteneet sisko antoi meille aikaa naida. Kun tultiin pois, siskolla oli punaiset posket ja vähän hengästynyt olo koska sisko oli pitänyt terassilla ulkona omaa kivaa. Tuo oli ihan hemmetin kiihottavaa ja siskon runkkailu ehkä kiihottavinta siinä, mutta kaikkein kiihottavin kokemus ikinä tuli viisitoista vuotta myöhemmin. Takana oli ollut pitkä kuiva kausi ja sitä edeltävä kerta oli ollut känniseksi siskon kanssa noin viisi -kymmenen vuotta aikaisemmin ja joka tilanteena oli ollut kiihottava, mutta viinan takia kokemuksena aivan perseestä kun löysällä viskikikkelillä ei meinannut saada lasta eikä paskaa aikaan. Oltiin sukutalossa ja siellä oli ollut sukulaisia perheineen. Minulla oli siihen aikaan naisystävä, mutta se juttu ei ollut ottanut tuulta alleen ja hänestä opin sen että jos seksuaalista halua ei löydy heti, sitä ei löydy myöhemminkään ja että kaikenlainen "ystävyys" on vain naisten höpinää. Serkulla oli mies ja lapsia ja mies oli osoittautunut vääräksi mutta lasten vuoksi oli pakko sietää. Serkun mies ja lapset oli lähteneet kotiin ja minä olin luvannut heittää serkun kotiinsa myöhemmin. Yöllä käytiin saunassa ja serkku vietteli minut täysin. Oli serkku ollut kiihkeä ja suorasukainen nuorenakin mutta viidessätoistavuodessa hän oli oppinut vaikka ja mitä ja otti minut ja minä vain vikisin. Meillä ei ollut mitään ehkäisyä mutta se ei häntä hidastanut. Nuoltiin ja imettiin toisiamme varmaan puolituntinen ennenkuin serkku ratsasti siihen asti että olin tulossa ja vaihtoi peppuunsa johon sain tulla. Serkku pyysi vielä puhelinnumeron että hän soittaa. Muutaman päivän päästä serkku soitti. Tavattiin viikon päästä ja vedeltiin paljaalla. Serkku soitteli taas ja paljaalla vedeltiin aika monta kertaa. Serkku otti eron ja lapset ja loppu on meidän yhteistä historiaa.

Meilläkin oli aikanaan ihan normia, että sukulaisten kanssa saunottiin ihan vapaasti. Siis ettei siinä ollut mitään ihmeellistä.
        Äitiä ja siskoa nyt ei tullut katseltua mitenkään, mutta serkkujen ja pikkuserkkujen kanssa olikin vähän eri juttu ja itsekin pääsin heidän ansiostaan seksin makuun.
        Mulla nyt kuitenkin on 2 naispuolista serkkua ja 3 naispuolista pikkuserkkua.
        Tai tyttöjähän he vielä tuohon aikaan olivat jokainen, murrosikäisiä kuten minäkin, mutta silti.
        Oli aika naimista loppuviimeksi siinä yhdessä vaiheessa, kesäisin varsinkin, kun saatiin joskus ihan serkkuporukallakin keskenään käydä saunomassa ilman vanhemman väen seuraa ja siskokin oli tuohon aikaan enempi poikakaverinsa luona kuin kotona.
        Ekat tällaiset yhteiset saunakerrat olivat enemmänkin tällaisia tirkistelykertoja, ja jolloin varmaan ainakin vähän myös esiteltiin/tytöt esittelivät itseään ja mä sain aika usein erektion heidän katselemisestaan. Ja siellä mä pompin muna pystyssä 5 yläasteikäisen likan keskellä ja hekin varmaan alkoivat tuntea haluja samoilla reissuilla. Pari kertaa runkkasinkin heidän nähden, kun en kestänyt enää ilman.
        Erään kerran sitten menin uimaan yhden pikkuserkkuni kanssa ja aloin vähän vonkaamaan häntä ja hän antoikin kosketella itseään ja alkoi kiihottumaankin, kun onnistuin hiplailemaan hänen klittaansa sopivasti. Ja tilanne päätyikin siihen, että hän asettui nurmelle makuulle ja nousin hänen päälleen ja aloin panemaan häntä. En kyllä kestänyt kauaakaan kiihotukseni takia, mutta orkku oli sitäkin voimakkaampi ja olin vielä niin kiihkossani, että päästin kaiken sperman häneen. Ei siinä nyt tullut mitään ehkäisyjä mietittyä kummankaan, hänkin sanoi tykänneensä siitä, miltä tunnuin hänn sisällään.
        Pari muuta serkuista oli nähnyt tilanteen, kertoivat sen muillekin ja totta kai sitten jossain vaiheessa joku muukin alkoi kyselemään, että voitaisiinko kanssa touhuta jotain. Loppuviimeksi taisin siinä ajan mittaan puuhata jokaisen kanssa ainakin vähän jotain, hyväilyjä ainakin ja kimppamasturbointia, mutta kyllä paninkin kolmen kanssa heistä.
        Välillä meni ihan niin, että olin jonkun kanssa kahden kesken uimassa tai peseytymässä ja alettiin panemaan ilman sen isompia lämmittelyjä ja välillä touhu oli sellaista kiusoittelua, mikä kärjistyi sitten siihen, että oli ihan pakko panna, kun molemmat olivat niin kovassa kiimassa.
        Yleensä panemiset tapahtui aina sen serkun kanssa kahdestaan, kenen kanssa nyt oli ne kovimmat pelit ja himot meneillään, mutta joillakin kerroilla kyllä panin jonkun kanssa muiden katsellessakin.
        Eka sellainen kerta oli yhden kerran, kun alkoi taas himottamaan ja olin lähdössä pikkuserkun kanssa saunatuvasta "uimaan", mutta muut tytöt sanoi, että pankaa siinä vain, he katselevat.
        No vähän se jotenkin ujostutti, mutta ei auttanut, himot vei voiton.
        Oli kyllä kiva kokemus, kun sai pillua yhdeltä serkulta ja siinä samalla pääsin vilkuilemaan parin muun serkun herkkuja ja sitä, kun katsoivat meitä sormettaen samalla itseään.
        Oli aika hurjat pari vuotta kaikkinensa. Eikä siinä tosiaan ehkäisyjä kyllä tullut käytettyä, eli aika riskilläkin mentiin. Tietty joskus laukesin päälle mutta useimmiten sisään, eikä kuitenkaan raskauksia tullut.
        Myöhemmin aikanaan ollaan myös joskus tavattu uudestaan ja monella heistä on oma perhekin jo. Eikä noista ajoista olla puhuttu uusille kumppaneille mitään.
        Mä ja yksi pikkuserkuista ollaan vielä sinkkuja ja kyllä me aina ajoittain vietetään aikaa yhdessä.
        Välillä viikonloppuja jomman kumman luona, lomilla pidempiäkin aikoja yhdessä ja kyllä me naidaan vieläkin aika paljon niillä kerroilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Meilläkin oli aikanaan ihan normia, että sukulaisten kanssa saunottiin ihan vapaasti. Siis ettei siinä ollut mitään ihmeellistä.
        Äitiä ja siskoa nyt ei tullut katseltua mitenkään, mutta serkkujen ja pikkuserkkujen kanssa olikin vähän eri juttu ja itsekin pääsin heidän ansiostaan seksin makuun.
        Mulla nyt kuitenkin on 2 naispuolista serkkua ja 3 naispuolista pikkuserkkua.
        Tai tyttöjähän he vielä tuohon aikaan olivat jokainen, murrosikäisiä kuten minäkin, mutta silti.
        Oli aika naimista loppuviimeksi siinä yhdessä vaiheessa, kesäisin varsinkin, kun saatiin joskus ihan serkkuporukallakin keskenään käydä saunomassa ilman vanhemman väen seuraa ja siskokin oli tuohon aikaan enempi poikakaverinsa luona kuin kotona.
        Ekat tällaiset yhteiset saunakerrat olivat enemmänkin tällaisia tirkistelykertoja, ja jolloin varmaan ainakin vähän myös esiteltiin/tytöt esittelivät itseään ja mä sain aika usein erektion heidän katselemisestaan. Ja siellä mä pompin muna pystyssä 5 yläasteikäisen likan keskellä ja hekin varmaan alkoivat tuntea haluja samoilla reissuilla. Pari kertaa runkkasinkin heidän nähden, kun en kestänyt enää ilman.
        Erään kerran sitten menin uimaan yhden pikkuserkkuni kanssa ja aloin vähän vonkaamaan häntä ja hän antoikin kosketella itseään ja alkoi kiihottumaankin, kun onnistuin hiplailemaan hänen klittaansa sopivasti. Ja tilanne päätyikin siihen, että hän asettui nurmelle makuulle ja nousin hänen päälleen ja aloin panemaan häntä. En kyllä kestänyt kauaakaan kiihotukseni takia, mutta orkku oli sitäkin voimakkaampi ja olin vielä niin kiihkossani, että päästin kaiken sperman häneen. Ei siinä nyt tullut mitään ehkäisyjä mietittyä kummankaan, hänkin sanoi tykänneensä siitä, miltä tunnuin hänn sisällään.
        Pari muuta serkuista oli nähnyt tilanteen, kertoivat sen muillekin ja totta kai sitten jossain vaiheessa joku muukin alkoi kyselemään, että voitaisiinko kanssa touhuta jotain. Loppuviimeksi taisin siinä ajan mittaan puuhata jokaisen kanssa ainakin vähän jotain, hyväilyjä ainakin ja kimppamasturbointia, mutta kyllä paninkin kolmen kanssa heistä.
        Välillä meni ihan niin, että olin jonkun kanssa kahden kesken uimassa tai peseytymässä ja alettiin panemaan ilman sen isompia lämmittelyjä ja välillä touhu oli sellaista kiusoittelua, mikä kärjistyi sitten siihen, että oli ihan pakko panna, kun molemmat olivat niin kovassa kiimassa.
        Yleensä panemiset tapahtui aina sen serkun kanssa kahdestaan, kenen kanssa nyt oli ne kovimmat pelit ja himot meneillään, mutta joillakin kerroilla kyllä panin jonkun kanssa muiden katsellessakin.
        Eka sellainen kerta oli yhden kerran, kun alkoi taas himottamaan ja olin lähdössä pikkuserkun kanssa saunatuvasta "uimaan", mutta muut tytöt sanoi, että pankaa siinä vain, he katselevat.
        No vähän se jotenkin ujostutti, mutta ei auttanut, himot vei voiton.
        Oli kyllä kiva kokemus, kun sai pillua yhdeltä serkulta ja siinä samalla pääsin vilkuilemaan parin muun serkun herkkuja ja sitä, kun katsoivat meitä sormettaen samalla itseään.
        Oli aika hurjat pari vuotta kaikkinensa. Eikä siinä tosiaan ehkäisyjä kyllä tullut käytettyä, eli aika riskilläkin mentiin. Tietty joskus laukesin päälle mutta useimmiten sisään, eikä kuitenkaan raskauksia tullut.
        Myöhemmin aikanaan ollaan myös joskus tavattu uudestaan ja monella heistä on oma perhekin jo. Eikä noista ajoista olla puhuttu uusille kumppaneille mitään.
        Mä ja yksi pikkuserkuista ollaan vielä sinkkuja ja kyllä me aina ajoittain vietetään aikaa yhdessä.
        Välillä viikonloppuja jomman kumman luona, lomilla pidempiäkin aikoja yhdessä ja kyllä me naidaan vieläkin aika paljon niillä kerroilla.

Wow👍 on ollut kuumaa menoa

• Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

Wow👍 on ollut kuumaa menoa

Oli juu, melkeinpä kuin jossain siittolassa, jos näin rivosti voisi jälkeenpäin sanoa. Vaikka ei nyt tosiaan jälkikasvua onneksi tullutkaan.
        Toista serkkua pääsin panemaan sillä, kun oli nähnyt mut ja pikkuserkun touhuissa ja oli kiihottunut siitä niin kovasti, että melkeinpä vaati saada samaa myöhemmin.
        Oli ollut aika hottia hänen mielestään, kun oli nähnyt mun nousevan pikkuserkun päälle jäykän kalun kanssa, asettuvan paikoilleni hänen syliin ja kaluni katoavan pikkuserkun haaroihin ja sen jälkeen näky, miten pikkuserkku oli liikkunut ja "hytkynyt" mun työntöjen tahtiin, kunnes sitten olin lauennut häneen.
        Yksi näistä serkuksistani teki muutaman kerran niin aloitteena, ettei välttämättä sanonut mitään, mutta istui sopivati jalat koukussa ja haarat levällään mun suuntaan.
        Ja tietysti sitten kun aloin katsomaan häntä, niin levitti alapään huulia hymyillen.
        Oli melkeinpä vilauttelua, liikkeet oli aika nopeita ja tietty mua alkoi kiihottamaan, kun punainen vilahteli huulten välistä sopivasti.
        Ja sitten kun sain seisokin, niin mentiin kiireesti panemaan jonnekin.
        Välillä naitiin muiden nähden ja välillä muualla.
        No, oli tosiaan aikamoiset pari vuotta, kuten kirjoitin. Välillä kaipaankin niitä, kun aina sai, kun halutti ja vaikkei olisi niin hirveästi haluttanutkaan, niin silti aina joku serkuista/pikkuserkuista oli pillu levällään pyytämässä/tarjoamassa hoitoa.
        Ja silloin kyllä jaksoinkin aika hitosti, vaikka aika viriili olen vieläkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli juu, melkeinpä kuin jossain siittolassa, jos näin rivosti voisi jälkeenpäin sanoa. Vaikka ei nyt tosiaan jälkikasvua onneksi tullutkaan.
        Toista serkkua pääsin panemaan sillä, kun oli nähnyt mut ja pikkuserkun touhuissa ja oli kiihottunut siitä niin kovasti, että melkeinpä vaati saada samaa myöhemmin.
        Oli ollut aika hottia hänen mielestään, kun oli nähnyt mun nousevan pikkuserkun päälle jäykän kalun kanssa, asettuvan paikoilleni hänen syliin ja kaluni katoavan pikkuserkun haaroihin ja sen jälkeen näky, miten pikkuserkku oli liikkunut ja "hytkynyt" mun työntöjen tahtiin, kunnes sitten olin lauennut häneen.
        Yksi näistä serkuksistani teki muutaman kerran niin aloitteena, ettei välttämättä sanonut mitään, mutta istui sopivati jalat koukussa ja haarat levällään mun suuntaan.
        Ja tietysti sitten kun aloin katsomaan häntä, niin levitti alapään huulia hymyillen.
        Oli melkeinpä vilauttelua, liikkeet oli aika nopeita ja tietty mua alkoi kiihottamaan, kun punainen vilahteli huulten välistä sopivasti.
        Ja sitten kun sain seisokin, niin mentiin kiireesti panemaan jonnekin.
        Välillä naitiin muiden nähden ja välillä muualla.
        No, oli tosiaan aikamoiset pari vuotta, kuten kirjoitin. Välillä kaipaankin niitä, kun aina sai, kun halutti ja vaikkei olisi niin hirveästi haluttanutkaan, niin silti aina joku serkuista/pikkuserkuista oli pillu levällään pyytämässä/tarjoamassa hoitoa.
        Ja silloin kyllä jaksoinkin aika hitosti, vaikka aika viriili olen vieläkin.

No kyllä moisia aikoja on syytäkin kaipailla☺️ oletteko aikuisena vielä touhunnut? Kyllä muistan kuinka teininä oli jännää käydä serkun kanssa saunassa ja pelotti ja nolotti kun alkoi seisoa. Kunnes serkun kanssa alettiin tutustua kunnolla toisiimme ja panimme. Sen jälkeen kun olin serkun kanssa kahden saunassa oikein esittelin kovaa kalua

• Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

No kyllä moisia aikoja on syytäkin kaipailla☺️ oletteko aikuisena vielä touhunnut? Kyllä muistan kuinka teininä oli jännää käydä serkun kanssa saunassa ja pelotti ja nolotti kun alkoi seisoa. Kunnes serkun kanssa alettiin tutustua kunnolla toisiimme ja panimme. Sen jälkeen kun olin serkun kanssa kahden saunassa oikein esittelin kovaa kalua

No on joo ja kun kaikkia sai panna. Tai no yksi oli vähän ujo, mutta hänkin antoi hieroa kalullani hänen alapäätään ja klittaansakin siinä samalla, eli olin vähän niinkuin hänen hieromasauvansa. Ja kyllä mä sain hänet muutaman kerran laukeamaankin siten, kun osuin sopivasti hänen klitorikseensa terskallani. Oli kiihottavaa, kun hän värisi ihan kuin sähköiskusta ja valutti nesteitä pillustaan ja itsekin laukesin pari kertaa samalla, vaikka en tosiaan ollut muuta kuin terskan verran hänen häpyhuultensa välissä. Ja kyllä niillä kerroilla ainakin ekat 1-2 ryöpsähdystä pääsi hänen häppäreidensä väliin.
        Siinä mielessä oli kiva asia, että olin ainoa jätkä lähisuvun piirissä, siis näiden joiden kanssa oltiin läheisempiä ja säännöllisesti tekemisissä.
        Siskon kanssa nyt ei tullut noista jutuista edes puhuttua enkä häntä katsellutkaan mitenkään eroottisesti, mutta serkkujen ja pikkuserkkujen kanssa sitä sai tehdä taas senkin edestä.
        Kyllä muakin hieman pelotti ja jännitti ensialkuun aikanaan ja yritin olla saamattakin erektiota heidän nähden. Lähinnä pelotti että miten suhtautuvat siihen. Mutta ei se ollutkaan mikään paha asia, kun ensimmäiset kerrat sain sen väkisin heidän nähden ja itseasiassa olivat kiinnostuneitakin näkemään sen ja kokemaankin myös, kuten sain huomata.
        Ja sperma ja siemensyöksy ylipäätään oli heille jokaiselle myös sellainen, mikä kiinnosti ja kiihottikin.
        Ja kyllä mä sitten aika piankin aloin heilua kovan kaluni kanssa saunassa heidän kanssaan, kun jää oli murrettu ja aina sain tosiaan pillua ja seksitouhuja ylipäätäänkin ainakin joltain, jos nyt useampi ei sillä kertaa osallistunutkaan tai yksi heistä halusi omia mut itselleen.
        Yhden pikkuserkun kanssa vielä touhuillaan aina kun nähdään.
        Ollaan pidetty siitä vähän niinkuin kiinnikin, että jatketaan tuota nuoruuden touhua, kun kumpikin viihtyy muuten sinkkuna, niin on kuitenkin kummallakin silti suht säännöllinen ja kunnollinen seksielämä.
        Aina kun pystytään, niin vietetään ainakin joskus viikonloppuja yhdessä ja pidemmillä vapailla pidempiäkin aikoja yhdessä.
        Meillä on vielä säilynyt tuota henkeä touhuissa mukana, mitä oli nuoruudessakin, vaikka muutakin on tullut lisäksi.
        Eli usein houkuttelee mua panemaan itseään istumalla sohvalla, lauteilla tai missä nyt milloinkin pillu esillä mua kohden ja vilauttelee häpyhuuliensa väliä ja milloin nyt mitenkin.
        Tai sitten, kun monesti käymme suihkussa/saunassa yhdessä, katselen häntä erektion saaden ja esittelen myöskin sitä niin kauan, että homma menee panemiseksi. Jos ei muuten, niin menen hänen lähelleen häntä vasten painautuen ja hieron erektiotani häntä vasten.
        Hänellä onneksi on vielä kaiken lisäksi nykyään ehkäisy itsellään, joten voin laueta häneen huoletta.
        Ollaan joskus muisteltukin noita nuoruuden aikoja ja toisaalta olisi kiva joskus kokoontua noissa merkeissä vieläkin, vähän nostalgia-meiningillä, jos ei muuten.
        Mutta ei varmaankaan onnistu enää ihan silläkin jo, kun muut ovat jo perheellistyneet ja heillä kaiketi on sitä kautta ihan hyvä seksielämä jo. Harmi sinänsä, mutta hyvä nyt kuitenkin, että yksi pikkuserkku on vielä kuvioissa mukana ja on tosiaan aina haarat levällään, kun siltä vähänkin tuntuu edes toisesta. Ja kiusoittelee mut vaikka "väkisin" himokkaaksi, jos nyt jollain kerralla en ole oikein innokas hänen halutessaan.

• Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

Eräs aika kiihottava tilanne mulla on noilta nuoruusvuosien saunakerroilta on jäänyt mieleen. Olen aika usein vieläkin runkannut sitä tilannetta miettien.
        Erään kerran aloin panemaan toista serkkuani ja toinen serkku ja yksi pikkuserkuista halusi katsella sitä niin, että näkivät miten olin serkkuni sisässä.
        Joten asetuimme siten, että serkkuni oli melkein kuin sikiöasennossa selällään edessäni ja olin hänen sisällään työntöjä tehden, ja tytött katselivat, miten liikuin serkussani edestakaisin. Laukesin vielä serkkuuni, kun en malttanut vetää sitä ulos ajoissa, siten että olin noin puolen kalun verran sisässä. Oli aika riettaan näköistä, kun sen näki aika kivasti, kuinka nytkähtelin hänen pillussaan ja hetken päästä spermaa valui myös sieltä ulos.
        Eli kokeiltiinkin vähän kaikenlaisesti noita juttuja..
        Ja oli tosiaan vähän kaikenlaista muutakin.
        Runkkasinkin heidän katsellessaan sitä ja yleensä päästin silloin spermat jonkun päälle, jos joku halusi olla sen edessä ja kyllä mä joskus vedin panon yhteydessä just hetkeä ennen ulos ja annoin roiskua hänen päälleen, kenen kanssa paninkaan sillä kerralla ja hieroin kaluani sitten hänen häpykumpuaan vasten. Sekin tuntui taivaalliselta, kun siemensyöskystä herkkänä ollut kalu jynssäsi toisen häpykarvoitusta vasten. Pari kertaa sain vielä toisen siemensyöksyn heti perään siitä hyvästä, mikä oli ihan tajutonta...
        Mutta oli kyllä todella himokasta aikaa ja jokainen sai vaikka mitä kokemuksia noista touhuistamme.
        Eikä onneksi kärytty siitä kertaakaan.
        Kerran tosin oli lähellä, kun toinen serkuistani oli käymässä meillä muuten vaan ja oltiin mun huoneessa. Mä taisin tehdä vielä kouluun jotain esitelmää tai sitten vain ihan läksyjä, en muista tarkemmin enää.
        Niin serkkuni sai yhtäkkiä idean, että hän haluaa panna, vaikka mun vanhemmatkin oli kotona eikä estely nyt auttanut asiaa mitenkään.
        Hän hiplaili mut shortsien läpi kovaksi, nousi vielä istumaan mun koulupöydälle ja pisti mut nuolemaan itseään. Hänellä oli jokin mekko tuolloin päällä ja pikkarit hän heitti hyvissä ajoin pois.
        Siinä vaiheessa, kun hänkin oli oikein kiihottunut, vedin shortsit alas ja hän tuli istumaan mun syliini tuolille ja aloitti ratsastamaan.
        Sain purra hammasta yhteen, etten olisi huutanut nautinnosta ja hänkin taisi joutua tekemään samaa, hän voihki hiljaa korvaani, kunnes tunsin märästä, että hän laukesi ja itsekään en enää montaa työntöä tarvinnut, kun multa tuli myös.
        Jälkeen päin tosin oli vähän selittämistä porukoille, kun tietysti kangaspäällysteinen tuoli, millä pantiin, oli sotkunut hieman eritteistä johtuen ja sotku näkyi vielä, kun se oli kuivnutu kankaaseen.
        Ei porukat nyt kauheita tivanneet, mutta jotain kuitenkin ja sain kehotuksen vielä hoitaa nuo asiat vessassa tm sotkun välttämiseksi. EIvät kyllä vielä siinäkään vaiheessa tajunneet sen enempiä, olivat kai olettaneet, että olin pitänyt tuolissani istuen omaa kivaa..

• Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

Panitteko te serkkusi kanssa kuinka kauan ja säännöllisesti?
        Ja oletteko aikuisiällä vielä tavanneet seksin merkeissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on joo ja kun kaikkia sai panna. Tai no yksi oli vähän ujo, mutta hänkin antoi hieroa kalullani hänen alapäätään ja klittaansakin siinä samalla, eli olin vähän niinkuin hänen hieromasauvansa. Ja kyllä mä sain hänet muutaman kerran laukeamaankin siten, kun osuin sopivasti hänen klitorikseensa terskallani. Oli kiihottavaa, kun hän värisi ihan kuin sähköiskusta ja valutti nesteitä pillustaan ja itsekin laukesin pari kertaa samalla, vaikka en tosiaan ollut muuta kuin terskan verran hänen häpyhuultensa välissä. Ja kyllä niillä kerroilla ainakin ekat 1-2 ryöpsähdystä pääsi hänen häppäreidensä väliin.
        Siinä mielessä oli kiva asia, että olin ainoa jätkä lähisuvun piirissä, siis näiden joiden kanssa oltiin läheisempiä ja säännöllisesti tekemisissä.
        Siskon kanssa nyt ei tullut noista jutuista edes puhuttua enkä häntä katsellutkaan mitenkään eroottisesti, mutta serkkujen ja pikkuserkkujen kanssa sitä sai tehdä taas senkin edestä.
        Kyllä muakin hieman pelotti ja jännitti ensialkuun aikanaan ja yritin olla saamattakin erektiota heidän nähden. Lähinnä pelotti että miten suhtautuvat siihen. Mutta ei se ollutkaan mikään paha asia, kun ensimmäiset kerrat sain sen väkisin heidän nähden ja itseasiassa olivat kiinnostuneitakin näkemään sen ja kokemaankin myös, kuten sain huomata.
        Ja sperma ja siemensyöksy ylipäätään oli heille jokaiselle myös sellainen, mikä kiinnosti ja kiihottikin.
        Ja kyllä mä sitten aika piankin aloin heilua kovan kaluni kanssa saunassa heidän kanssaan, kun jää oli murrettu ja aina sain tosiaan pillua ja seksitouhuja ylipäätäänkin ainakin joltain, jos nyt useampi ei sillä kertaa osallistunutkaan tai yksi heistä halusi omia mut itselleen.
        Yhden pikkuserkun kanssa vielä touhuillaan aina kun nähdään.
        Ollaan pidetty siitä vähän niinkuin kiinnikin, että jatketaan tuota nuoruuden touhua, kun kumpikin viihtyy muuten sinkkuna, niin on kuitenkin kummallakin silti suht säännöllinen ja kunnollinen seksielämä.
        Aina kun pystytään, niin vietetään ainakin joskus viikonloppuja yhdessä ja pidemmillä vapailla pidempiäkin aikoja yhdessä.
        Meillä on vielä säilynyt tuota henkeä touhuissa mukana, mitä oli nuoruudessakin, vaikka muutakin on tullut lisäksi.
        Eli usein houkuttelee mua panemaan itseään istumalla sohvalla, lauteilla tai missä nyt milloinkin pillu esillä mua kohden ja vilauttelee häpyhuuliensa väliä ja milloin nyt mitenkin.
        Tai sitten, kun monesti käymme suihkussa/saunassa yhdessä, katselen häntä erektion saaden ja esittelen myöskin sitä niin kauan, että homma menee panemiseksi. Jos ei muuten, niin menen hänen lähelleen häntä vasten painautuen ja hieron erektiotani häntä vasten.
        Hänellä onneksi on vielä kaiken lisäksi nykyään ehkäisy itsellään, joten voin laueta häneen huoletta.
        Ollaan joskus muisteltukin noita nuoruuden aikoja ja toisaalta olisi kiva joskus kokoontua noissa merkeissä vieläkin, vähän nostalgia-meiningillä, jos ei muuten.
        Mutta ei varmaankaan onnistu enää ihan silläkin jo, kun muut ovat jo perheellistyneet ja heillä kaiketi on sitä kautta ihan hyvä seksielämä jo. Harmi sinänsä, mutta hyvä nyt kuitenkin, että yksi pikkuserkku on vielä kuvioissa mukana ja on tosiaan aina haarat levällään, kun siltä vähänkin tuntuu edes toisesta. Ja kiusoittelee mut vaikka "väkisin" himokkaaksi, jos nyt jollain kerralla en ole oikein innokas hänen halutessaan.

Hitto, tuo on aika kadehdittava tilanne ollut sulla....
        Homma toimi kuitenkin sujuvasti?
        Ettei missään vaiheessa tullut mitään mustasukkaisuusriitoja tms serkkutyttöjen taholta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto, tuo on aika kadehdittava tilanne ollut sulla....
        Homma toimi kuitenkin sujuvasti?
        Ettei missään vaiheessa tullut mitään mustasukkaisuusriitoja tms serkkutyttöjen taholta?

Ei tullut, sinänsä ehkä vähän ihmekin mutta hyvä silti.
        Ehkä se oli sitä, kun kaikki kuitenkin halusivat ja jokainen tiesi saavansa halutessaan. Ja serkkulikat tykkäsivät kuitenkin myös katsella muiden panemista, eli tuossa tapauksessa sitä kun panin jotain heistä.
        Joitain kertoja kylläkin kävi niin, että mun piti aloittaa touhut jonkun kanssa heistä, niin toinen tulikin ja sanoi että ei kun hän haluaa tai että on hänen vuoronsa saada.
        Mutta nekin "vuoronvaihdot" menivät ilman riitoja. ALkuperäinen valinta sitten katseli, kun panin toista heistä ja/tai annoin sitten hänelle hetken päästä, kun olin palautunut aiemmasta aktista.

• Anonyymi

Ensimmäiset hiplailut ja koskettelun serkun kansa tapahtuivat joskus alakoulu ikäisenä kun olimme isovanhemmilla yhtäaikaa kesälomaa viettämässä. Serkku tyttöni on kanssani samanikäinen ja kumpaakin kiinnosti toisen paikat. Usein kesälomalla olimme yhtäaikaa ’maalla’ ja teininä huomasin kuinka kiihotuin kun olin hänen kanssaan uimassa tai saunassa. En tietenkään erektiota saanut estettyä mutta en osannut sitä hävetä kun olimme lapsesta asti yhdessä alasti saunoneet ja lapsina jopa alasti pihalla kirmanneet.
      Kerran sitten serkku kysyi saunassa että seisooko minulla aina ja sitten keskustelimme aiheesta ja hetken päästä siitä onko kumpikin masturboinut ja minkä laista se oli ja miten, missä ym. Munani nytkähteli siinä kun puhuimme ja oli niin kova kun vaan voi ja ihan pystyssä. Katselin serkun tissejä ja yritän nähdä haaroihin. Huomasin että serkku katseli penistäni ja sitten kysyi saako hän kokeilla miltä se tuntuu? Vastasin kyllä mutta sitten jatkoin että jos minä saan katsella ja kokeilla sun pillua ja tissejä. No tuumasta toimeen ja hetken päästä runkkasimme toisiamme. Näin jatkoi muutaman päivän kunnes kumpikin alkoi jo kaipaamaan muutakin. Minulla oli repussa pari porno lehteä ja mainitsin niistä. Serkku halusi nähdä ja näitä selailimme yhdessä ja kokeilimme eri asioita kunnes sitten panimme ihan oikeasti. Teininä panimme kesäisin aika paljon mutta kun tulimme aikuisikään emme usein nähneet. 27 vuotiaina olimme sattumalta risteilyllä samaan aikaan ja siellä vietimme yön yhdessä. Nyt olemme 45v ja pari viikkoa sitten sukulaisen häissä päätimme jakaa hotellihuonee ja kyllä edelleen oli kiihkeää ja erittäin kivaa

• Anonyymi

Selasitteko pornolehtiä saunassa, kun et kertonut teidän poistuneen sieltä? Vai oliko porkkulehdet saunassa mukana...

• Anonyymi

Oman serkkuni kanssa asiat lähtivät aika lailla samalla tavoin alkuunsa.
        Saunassa katselimme toisiamme ja sain sitten erään kerran erektion hänen nähdensä, mitä en pystynyt estämään ja siitä nuo yhteisrunkkaamiset saivat alkunsa.
        Ujostutti ja nolotti aluksi, mutta kun huomasin, ettei serkkuni siitä mitenkään ollut negatiivinen, päinvastoin, siitä tuli luonnollista.
        Teimme aina niin, että menimme makaamaan kyljellemme kasvot vastakkain ja hän runkkasi mun kaluani ja minä sormetin häntä ja juoksutin sormiani hänen pilluvaossaan edestakaisin, kunnes saimme molemmat orkun.
        Hän tykkäsi vielä siitä todella paljon, kuinka paisuin ensin todella kovaksi ja terskani turposi isommaksi juuri ennen kuin siemensyöksy alkoi ja hän sai kätensä täyteen lämmintä spermaa.
        Erään kerran sitten en malttanut enää, vaan aikamme runkattuamme toisiamme käänsinkin hänet selälleen ja nousin kiireesti hänen päälleen. Samalla levitin jaloillani hänen jalkojaan ja ohjasin terskani hänen pillulleen etsien oikeata kohtaa. Vähän yllätykseksikin jopa hän ei estellytkään yhtään, vaan asettui paremmin aloilleen ja auttoi vielä omalla kädellään mua löytämään oikean kohdan ja kehotti sen löydyttyä työntäämään voimakkaasti.
        Ja kuinka ollakaan, solahdin aika vaivattomasti häneen ja aloin panemaan.
        Suutelimme samalla koko ajan, kun tein työntöjä ja loppuvaiheessa olin jo niin kiihkossani, että rynkytin vain menolle ja mukavana yllärinä hän antoi minun vielä laueta sisäänsä.

• Anonyymi

Kyllä on tullut usein sukulaisten kanssa saunottua ja kaikki alasti. Kun naiset alkoivat kiinnostaa ja alkoi erektiota tulla niin muistan hyvin kuinka nolona yritin piilotella seisovaa kikkeliä. Näin kävi serkkujen, tätini, siskoni, äidin ystävien kanssa. Mutta ei siitä kukaan mitään kauhistunut eikä sanonut. Aikuisena kun serkun kanssa on saunassa alkanut seisomaan on hän kyllä maininnut että oletko puutteessa? Ja pyytänyt nähdä kunnolla. Olemme saunassa kosketelleet toisiamme ja serkku ottanut suihin ja minä nuollut pillua. Kerran epäilen että toisen serkkuni vaimo oli nähnyt mitä teimme kun katseli meitä niin oudosti ja kyseli oliko kuumaa? Samalla katsoen haarojani.
      Yksi outo asia mitä kävi oli kun tulin siskoni ja hänen seksikkään ystävänsä kanssa meille baarista jatkoille ja siskoni laittoi saunan päälle ja kun se oli lämmin alkoi hän komentaan kaikki saunaan. Kun menin alakertaan takkatupaan riisumaan oli siskoni jo suihkussa ja ovi oli auki. Katselin hänen suihkutteluaan ja hän näytti todella hyvältä. Siskon ystävä meni vierestäni suihkutilaan ja vinkkasi silmää kun huomasi että olin siskoa katsellut. Sisko meni saunaan ja riisuin äkkiä ja menin odottamaan omaa suihku vuoroa samalla katsellen hänen ystävänsä suihkuttelua. Penis alkoi kovettua ja oli puolikova kun hän lähti suihkusta saunaan. Matkalla hän kuin vahingossa piti hetken kiinni peniksestäni ja vinkkasi silmää. Oli pakko ottaa kylmä suihku ennen saunaan menoa. Siellä kaksi blondia istui vierekkäin ja katselin kuinka seksikkäitä he olivat. Sisko oli nostanut jalat lauteille ja jalat oli auki niin että näin suoraan karvattoman pillun kokonaan. Toinen tyttö oli siveellisemmin enkä nähnyt pillua mutta näin että karvaton oli. Menin istumaan ja istuimme ja juttelimme ensin vaan jotain. Mutta sitten siskoni alkoi kertoa kaverilleen että olen kiinnostunut hänestä ja sisko sanoi et huomasit varmaan miten sua silmäili ku olit suihkussa. Tyttö hymyili ja katseli minua ja sanoi että kyllä sun broidis kelpais. Sisko yllytti ystäväänsä suutelemaan minua sitten yllytykset olivat paljon rohkeampia ja kun hieroin pillua oli minulla täysi erektio ja siskoni vaan yllytti meitä tekemään lisää. Huomasin siskoni hyväilevän itseään kun katseli meitä. Sitten tuli liian kuuma ja oli pakko mennä suihkuun viilentymään. Olimme kaikki suihkussa ja hyväilin kaveria ja hän minua. Sitten huomasin siskon hyväilevän myös kaveriaan ja jotenkin se oli kuumaa. Juuri kun lähdimme suihkusta takkatupaan siskoni hieroi penistäni hetken ja lähti pois niin että kosketti pakaroilla penistä. Takka tuvassa sisko sanoi että naikaa vaan ei mua haittaa. Panimme sohvalla ja sisko istui nojatuolissa jalat nostettua käsinojille ja masturboi. Oli kuumaa naida hänen ystäväänsä niin että hän katseli. Siskolla oli ihanat rinnat ja kaunis pillu. Tuijotin pillua kunnes tunsin että saan orkun ja silloin katsoin siskoni silmiin ja hän hieroi klitorista kunnes sai

• Anonyymi

Eikö tuo ny ole suomalaisessa kulttuurissa ihan normaalia pojilla saattaa usei si taas teini ikäsinä jäädä vähemmälle saunomiset jos äiti ja sisko on samaan aikaan saunassa ite kävin ainakin yksin tai iskän kanssa saunassa teininä en si muista pojista tiedä vai saivatko nautintoa siitä kun näkivät äitinsä tai siskonsa alasti

• Anonyymi

Opettele suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele suomea.

Törkeä kommentti! Pitäisikö mielestäsi puhekielen sijasta käyttää kirjakieltä?

• Anonyymi

Itselläni ainakin jäi äidin ja siskon kanssa saunominen jossain vaiheessa vähän kuin itsestään pois.
        Ja ihan hyvä niin toisaalta, ei mua ainakaan kiinnostanut nähdä siskoani alasti tai äitiäkään enää murrosiän alettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan välimerkkejä. Tiedätkö? Niitä merkkejä joita sinäkin käytät ja jotka opit jo peruskoulussa, niin että ihmiset ymmärtää mitä yrität sopertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voisi sitä sen verran pisteitä ja pilkkuja käyttää, että teksti olisi luettavaa. Ja jos tuo on liiallinen vaatimus niin edes tyhjä lyönti lauseen välissä helpottaa hahmottamaan lauserakennetta. Eli opettele kirjottamaan, kehotus ilman mitään törkeyttä!

• Anonyymi

Kyllä meillä oli ainakin ihan normaalia aikanaan, kun teini-ikäisenä asuttiin vielä kotona.
      Ja jos sukulaisia oli käymässä vaikka lomillaan tai viikonloppuisin niin, että yöpyivätkin meillä, niin sukulaiset tuli saunaan myöskin kanssamme.
      Eikä siinä tosiaan mitään ihmeellistä ollut, vaikka siinä varmaan ainakin meistä nuorista jokainen katseli myöskin toistensa sukupuolielimiä ja mitä todennäköisimmin runkkailikin jälkeenpäin näkymien ansiosta.. Itse ainakin tein niin parin serkkuni ja enoni vaimon pilluja ajatellen.
      Erään kerran kävi vähän näin jälkeenpäin ajatellen hauskastikin.
      Meillä oli vähän kipinöintiä toisen serkkutytön kanssa, oli jo silloin hiton seksikäs hottis, vaikka ikää tuolloin oli vasta 15v.
      Aika rintava ja lanteikas oli jo tuolloin ja yksi kauneimpia pilluja, mitä olen kenelläkään nähnyt. Kauniit, sopusointuiset häpyhuulet, joiden välistä ei roikkunut mitään härpääkeitä ja mitkä ovat kauniin vaalean blondikarvan peitossa.
      Erään kerran olimme vielä kahden löylyissä, missä myös peseydyttiin samassa tilassa, ja hän alkoi peseytymään. Katselin sitä jo aikas täpinöissäni, vaikka sain pidäteltyä vielä siinä vaiheessa niin, ettei mulla alakanut seisomaan. Vaikeaa se oli mutta onnistui vielä aluksi.
      Mutta sitten hän pyysi pesemään selkäänsä, mihin suostuin ja sen lomassa mulla sitten jotenkin "flippasi", ja mulla alkoi seisomaan todella kovaa. Menin häntä lähemmäksi takaapäin, jolloin seisokkini osui häntä persuksille ja samalla aloin koskettelemaan häntä ja käteni eksyivät hänen rinnoilleen ja haaroväliinsä.
      Säpsähti ensin ja kysyi hätäisesti että "mitä hittoa sä oikein teet?", mutta ei estellyt mua mitenkään ja aika pian hän oli touhussa mukana myös. Eli taisin tehdä jotain oikein, kun hänkin kiihottui ja kääntyi jossain vaiheessa alkaen suutelemaan mua ja otti mun kalustanikin kiinni tehden hyväilyliikkeitä.
      Päädyttiin sitten panemaan siten, että hän nojasi eteenpäin lauteita vasten ja panin häntä takaapäin katsellen samalla, kuinak olin hänen sisällään ja kuinka kaluni oli uponneena hänen sisällään häpyhuultensa väliin kadoten.
      Oli niin hiton ihana ja jotenkin rivon näköinen näky.
      Mieleni teki rynkyttää vain nopeasti saadakseni siemensyöksyn, mutta otin ihan periaatteesta hitain liikkein saadakseni mahdollisimman pitän kontaktiajan koko touhulle, mistä hänkin tuntui tykkäävän.
      Mutta yllättäen mun sisko sitten tulikin takaisin löylyihin ja tottakai näki tilanteen, senkin, kuinka kaluni sojotti kovana serkkulikan "persuksissa" pystyssä molempien huohottaen samalla aika raskaasti. Hän vielä jähmettyi tuijottamaan silmät aika pyöreänä ja mä vähän säikähdin, jolloin vedin kaluni kiireesti ulos ja yritin vähän jotenkin peitellä kaikkea ja serkkutyttöni vähän kuin kiljaisi jotenkin, että "mitä sä nyt teet, et varmasti lopeta kesken!!!" ennen kuin hän tajusi siskoni olevansaunan ovella tuijottamassa meitä alastomana myöskin.
      Siinä vaiheessa sisko oli vähän posket punaisina ja näytti myös kiihottuneelta ja, kun hän sanoikin yhtäkkiä että jatkakaa vain, mä haluan nähdä ton jutun kokonaan.
      No, ei siinä auttanut muu, kuin jatkaa, joten työnsin kaluni takaisin sisään ja jatkoin serkkuni panemista. Samalla katselin välillä siskoani ja näin, kuinka hän asettui istumaan lauteille siten, että pystyi katselemaan meidän panemista samalla, kun hän koukisti omat jalkansa ja levitti haaransa alkaen sormettamaan itseään.
      Ja mä sain samalla katsella sitäkin, kuinka siskoni istui lauteilla posket punaisina huohottaen meitä katsellen ja uitti sormiaan omassa pillussaan turvonneiden häppäreiden välissä. Ja välillä hän värähteli ihan kuin sähköiskuja saanut ja voihki ulisten samalla ja pillulimat valuivat hänestäkin ulos.
      Loppuviimeksi en kestänyt enää, vaan aloin rynkyttämään oikein kunnolla ja katselin siskoani ja hänen masturbointiaan välillä ja välillä serkkuani ja sitä, kuinka kaluni soljui edestakaisin hänen pillussaan.
      Eikä siinä enää kauaa mennytkään, kun tunsin siemensyöksyn olevan aluillaan, jolloin tein vielä muutaman voimakkaan työnnön ja survaisin sitten kaluni sekkuni pilluun niin syvälle kuin se vain meni ja jähmetyin paikoilleni ruikkien spermat hänen sisäänsä.
      Siinä vaiheessa hänkin sai ja päästi kyllä aikamoista orgasmivoihkintaa ja siskoni pääsi myöskin omissa touhuissaan huipulle ja ulisi melkeinpä vielä kovempaa kuin serkkuni. Ja huomasin hänen squirttaavan samalla.... Niitä squirt-nesteitä lensi melkein meidän päällekin ja taisi lentääkin, oli sen verran lähellä meitä ja hitto, miten hänen pillunsa supisteli siinä samalla.. Ajattelin että siinä olisi ollut kikkelikin kovilla, jos olisin ollut hänen sisällään samalla kun sai orkkunsa.

• Anonyymi

Mutta tosiaan, on se käsittääkseni aika yleistä, että sukulaiset saunovat vielä aika myöhäänkin keskenään. Eli vielä siinäkin vaiheessa, kun lapset ovat murros-/teini-ikäisiä.
        Ja aika helposti siinä saa seksikokemuksiakin, ainakin mitä olen lukenut muidenkin kommentteja ja itse tosiaan sain serkultani tuolloin eräällä saunareissulla, mihin siskonikin vielä osallistui.
        Se siskon osallistuminen nyt oli vähän jälkeenpäinkin ajateltuna vähän..no.., mutta ei se nyt haitannutkaan sitten enää, ei sitä kyllä hävennytkään silti eikä siitä mitään traumojakaan tullut. Vaikka olikin nyt oma sisko ja sain katsella hänenkin pilluaan ja masturbointiaan. Kiihottikin kyllä, kun sitä seurasi samalla, kun panin serkkuani ja kyllähän siskon pillua ja hänen squirttaamistaan tuli siinä siemensyöksyn aikana katseltua. Mikä antoi ehkä vielä lisää vahvuutta siihen omaan orkkuun.
        Ja ihan seksikäs pillu ja hyvä kroppa hänelläkin on, vaikka häntä nyt en kuitenkaan panisi sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tosiaan, on se käsittääkseni aika yleistä, että sukulaiset saunovat vielä aika myöhäänkin keskenään. Eli vielä siinäkin vaiheessa, kun lapset ovat murros-/teini-ikäisiä.
        Ja aika helposti siinä saa seksikokemuksiakin, ainakin mitä olen lukenut muidenkin kommentteja ja itse tosiaan sain serkultani tuolloin eräällä saunareissulla, mihin siskonikin vielä osallistui.
        Se siskon osallistuminen nyt oli vähän jälkeenpäinkin ajateltuna vähän..no.., mutta ei se nyt haitannutkaan sitten enää, ei sitä kyllä hävennytkään silti eikä siitä mitään traumojakaan tullut. Vaikka olikin nyt oma sisko ja sain katsella hänenkin pilluaan ja masturbointiaan. Kiihottikin kyllä, kun sitä seurasi samalla, kun panin serkkuani ja kyllähän siskon pillua ja hänen squirttaamistaan tuli siinä siemensyöksyn aikana katseltua. Mikä antoi ehkä vielä lisää vahvuutta siihen omaan orkkuun.
        Ja ihan seksikäs pillu ja hyvä kroppa hänelläkin on, vaikka häntä nyt en kuitenkaan panisi sentään.

Jos siskon kanssa on yhtä läheiset välit kuin serkunkin, en ymmärrä, mikä voisi estää myös hänen kanssaan herttailun. Mikä voisi olla sen parempaa ja kauniimpaa, pyhempää ja puhtaampaa, kuin hellyys siskon kanssa. Eri asia, jos välit ovat kamalat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siskon kanssa on yhtä läheiset välit kuin serkunkin, en ymmärrä, mikä voisi estää myös hänen kanssaan herttailun. Mikä voisi olla sen parempaa ja kauniimpaa, pyhempää ja puhtaampaa, kuin hellyys siskon kanssa. Eri asia, jos välit ovat kamalat.

No jotenkin oma sisko ei vaan sytyä niin paljoa, että panisin häntä..
        Liittyy ehkä siihenkin, kun siskon paneminen on kuitenkin laitonta, serkun laillista(joskaan ei kuulemma suotavaa).
        Mutta oli silti ihan kiva katsella siskon masturbointia samalla, kun panin serkkua.
        Mutta tosiaan, meillä on siskon kanssa ihna hyvät välit, vaikka ne nyt ei olekaan fyysistä laatua.
        Joku ymmärtää tämän, joku ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyy ehkä siihenkin, kun siskon paneminen on kuitenkin laitonta, serkun laillista(joskaan ei kuulemma suotavaa).
        Mutta oli silti ihan kiva katsella siskon masturbointia samalla, kun panin serkkua.
        Mutta tosiaan, meillä on siskon kanssa ihna hyvät välit, vaikka ne nyt ei olekaan fyysistä laatua.

Ihania tarinoita ja kokemuksia. Lisää, lisää. On kiva lukea näin kesäloman ratoksi, kun kesätöitäkään en saanut ja sormitus tietty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania tarinoita ja kokemuksia. Lisää, lisää. On kiva lukea näin kesäloman ratoksi, kun kesätöitäkään en saanut ja sormitus tietty.

No olihan se kokemus tuokin, päästä serkkua panemaan ja pääryä vielä näkemään siskon masturbointia meitä katsellen siinä samalla. Se yllätti tosiaan, että hän on squirttaaja...
        Serkkua nyt olin himoinnut jo hyvänkin aikaa.
        Tosiaan ihan uskomattoman upea ilmestys jo tuon ikäisenä, oikeasti todella lanteikas, eikä ollut silti lihava eikä pulskakaan edes ja muutenkin.. Vähän sellainen amatsoni-kroppainen enempikin, jollaisiin olen aina ollut heikkona siitä lähtien, kun vastakkainen sukupuoli alkoi kiinnostamaan ja kiihottamaan.
        Siskon kanssa ei puhuttu mitään saunajuttuja pitkään, joskus kyllä vilkuili mua naama punaisena ja tällaista, mutta muuten.
        Kerran sitten tuli jutut puheeksi, totesi vain että panit sitten serkkua..?, mihin vastasin vain että joo ja tulit sitten sitä katsomaan runkkupuuhia tehden..
        Molemmat oltiin naama punaisina ja sitten räjähdettiin nauramaan. Kysyi vielä että onko jatkunut kauankin ja tietääkö kukaan.
        Sanoin vain että se oli eka kerta ja kerran myöhemmin uimareissulla meni panemiseksi, muuta ei olla ainakaan vielä touhuttu enkä jatkosta tiedä.
        Totesi vain, että ehkä on hyvä olla hissuksiin asiasta, kuten siitä saunakerrasta ylipäätäänkin. Vaikka häntä nyt ei haittaa teidän touhut.
        Alkoi taas naurattamaan ja sanoin vain että joo, huomasin jo silloin ettei haitannut.
        Sisko sanoi vaan siinä, että oli eka reaktio tietty aika kielteinen, mutta hän ei vaan saanut silmiään irti meistä ja sitten alkoikin kiihottamaan sen verran, että oli pakko tehdä itsellekin jotain. Ja kun ei käsketty poistumaan, niin hän tuli lauteille runkkaamaan että sai katsella meidän panemista ja kuunnella meidän paneskeluääntelyä samalla, mikä auttoi häntä saamaan oman orkun. Eli taisi olla ihan rautaisen kliinistä pornon katselua hänelle, jos näin voi sanoa.
        Ja olihan se itsekin pakko myöntää, että katselin kyllä ihan himollakin hänen toimitustaan, mikä antoi mullekin puhtia. Se hänen loppukliimaksi varsinkin, vaikka nyt roiskikin pillulimojaan minunkin päälleni.
        Mutta ihan kiva kokemus ja myöhäisempi juttutuokio oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen kerta, uimarantapano saman serkun kanssa, lähti kanssa vähän samanlailla käsistä.
        Tietty olihan se jää rikottu tosiaan jo siellä saunassa paria viikkoa aiemmin, mutta eipä tuotakaan tullut suunniteltua.
        Pidettiin hauskaa siinä uidessa, jotain tällaista leikkipainia tm vedessä ja toki siinä nyt se aiempi seksikertakin kävi ainakin omassa mielessä.
        Mutta sitten siinä leikin lomassa päädyttiin matalemmalle ja vähän niinkuin kannoin serkkutyttöäni vieläkin matelemmalle siinä vaiheessa, kun jalkani koskettivat pohjaa ja päädyttiin makaamaan rantaveteen ja vielä siten, että mä makasin hänen päällään.
        Vakavoiduttiin jotenkin ja hän alkoi katselemaan mua kasvoihin, mihin vastasin ja olin sopivasti hänen sylissään, oli vielä levittänyt jalkojaan sen verran, että olin sopivasti "hollilla" valmiiksi.
        Ja tietty mulla alkoi seisomaan, kun tunsin hänet itseäni vasten ja tällaista, ja kaiketi hänkin alkoi saamaan jotain tuntemuksia, kun hän yhtäkkiä suuteli mua, oikein kunnolla kielen kanssa ja sain siitä jo ihan tolkuttomat sävärit. Ihme, etten roiskaissut spermoja jo siitä hyvästä..
        EI muuta kuin uima-asut kiireesti alapäiden tieltä pois ja terska häppäreidn väliin ja siinä vaiheesa, kun tunsin olevan oikeassa kohtaa, niin voimakas survaisu ja aloitin kiihmeän työntelyn. Sain vielä serkulta topin pois, joten sain katsella hänen rintojaankin samalla ja sitä, kuinka ne heiluivat työntöjen tahtiin osittain veden kannattelemana.
        Hän kietoi jalkansa vielä ympärilleni niin tiukasti, ettei mulla olis ollut mahdollisuuttakaan päästä enää siitä tilanteesta pois, joten annoin vaan tilanteen viedä mennessäni ja ajattelinkin vielä itsekseni, että kyllä mä voin sun sisään uudestaankin päästää.. Kuten sitten päästinkin:)
        Sen verran eri tekniikalla vedin sillä kertaa, että rauhoitin työnnöt jo hyvissä ajoin ja tein pitkiä, rauhallisia ja todella vahvoja työntöjä aktin loppuajan. Ja helvetti miten serkku hullaantui siitä, vaikka oli jo silloin saunassakin ihan hillittömänä..
        Voihki ja ulvahteli huohottaen kuin viimeistä päivää ja siinä vaiheessa, kun alkoi saamaan orkkuaan, hän kietoi voihkien jalkansa tiukemmin ympärilleni ja voihkina vain voimistui.
        Ja hänen pillunsa jotenkin tiukentui ihan hitosti entisestään kaluni ympärille, jolloin tietysti tuntemuksetkin vahvistuivat ja siinä vaiheessa itselläkin tilanne- ja paikantaju katosi ihan täysin ja survoin vain menolle, kunnes tunsin siemensyöksyn alkavan ja jähmetyin aloilleni örähdellen, kunnes viimeinenkin tippa oli serkkuni sisällä.
        Maattiin siinä vielä hekten aikaa kiihkosta rauhoittuen ja nuuhkien toistemme tuoksua, kunnes olin jo löystynyt aika lailla normilöysäksi hänen sisällään, jolloin sitten vetäydyttiin erilleen.
        Serkku katseli mua hetken ja sitten totesi vain että taas lähti käsistä.. Mutta kiva näin ja nyt ei sentään tullut yleisöä mukaan, jolloin alkoi naurattamaankin vähän.
        Heitin ihan läppänäkin jo, että se nyt olisi vielä puuttunutkin, jos systeri olisi taas ollut tuossa vatkaamassa pilluaan mun nenän edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo ja näitä lukee ihan mielellään muutenkin.
        Muutaman kirjoituksen kohdalla on tullut jopa pienimuotoinen kateuskin ja kyllähän ne sen verran herätti innostusta itsessä muutenkin, että oli pakko masturboida.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sitä "luonnonvalintaa" vai miksikä sitä sanotaankin..
        Yleensä menee niin, että mitä läheisempi sukulainen, sitä epämiellyttävämpää on ajatella mitään seksiin liittyvää häneen liittyen. Evoluutiosta johtuva juttu.
        Toki eroja on, joku voi tykätä olla aktissa ihan yhtälailla perheenjäsenen kanssa ja toiselle kaukainen serkkukin on ällötys. Loput ovat siltä väliltä.
        Itse en ole ollut mitenkään "sukurakas" tällä tavoin muuten ikinä, mutta yhtä serkkua nyt tuli vähän...
        Toki johtui varmaan ihan siitäkin, kun oli tietty tarpeeksi kaukana sukulinjassa ja lisäksi hän on ihan eri näköinen kuin muut sukulaiset, mitä tunnen. Vaikka onkin satavarmasti täyssukulainen. Ja tietty seksi ja pillu nyt kiinnosti muutenkin jo tuossa vaiheessa kovastikin.
        Useimmat sukupiirissäni ovat tummatukkaisia hujoppeja, pari vähän vaaleampihiuksista seassa, mutta hän on 152-senttinen luonnoblondi.
        Hänestä joskus ilkeäkieliset juorusivatkin, että on joko adoptoitu tai "syrjähyppy", mutta ei ole kumpaakaan, on vain poikkeus porukassa, juurikin tyyliin kuka ei sovi joukkoon..?
        Mutta no kuitenkin.. Hän oli nuorempana vähän sellainen vilauttelija, kakarana saattoi yhtäkkiä kesken leikkienkin näyttää pimppaansa ja murrosiän alkuvaiheessa eräällä saunareissulla hän istui haarat mun suuntaan, mitä tietysti katsoinkin sivusilmällä ja hän sitten yhtäkkiä muiden huomaamatta levitti alahuuliaan vilauttaen pimpsaansa sisältä mulle mua katsellen.
        Ei me ikinä silloin mitään tehty, mutta muistiin nuo ovat jääneet.
        Erään kerran olimme porukalla jossain reissussa ja eräänä yönä olin herännyt vessassa käymään ja kävin vielä tupakallakin, kun sain alaikäisyydestäni huolimatta polttaa vapaasti kotona.
        Serkkuni taas oli herännyt muuten vaan ja käynyt juomassa tm keittiössä ja satuttiin kohdakkain tietysti.
        Juteltiin hetki jotain, kunnes hän sanoi menevänsä takaisin sänkyyn.
        Mä sain älyväläyksen, että nyt on pakko kokeilla ainakin kepillä jäätä, jos ei muuta. Ja ehkä hepillä pillua, jos tuuri käy.
        Vielä kun tiesin, että serkkuni ei nyt ollut mikään pihtari, vaikkei nyt mikään vosukaan.
        Hän vähän ihmetteli aikeitani, mutta totesin vaan, että jos tulisin hetkeksi aikaa pitämään seuraa, mihin kyllä suostui.
        Aika pian menin saman peiton alle ja aloin vaivihkaa hiplailemaan, aluksi vaikutti hieman vastentahtoiselta/varovaiselta, mutta antoi koskea itseään ja hän olikin jo sitten aikas valmista kamaa, kun sain ujutettua käteni hänen haaroväliin pikkareiden alle.
        Panna ei antanut, heti tuli stoppi kun yritin nousta päälle tai laitettua itseäni niin, että olisin saanut ujutettua munani hänen pillulleen.
        Mutta loppuviimeksi sitten aloimme pitämään käsipeliä ja päädyimme loppujen lopuksi sellaiseen asentoon, että makasin selälläni ja hän makasi selällään päälläni molempien ollessa alasti ja hyväilin ja hieroin häntä oikein kunnolla ja runkkasin itseäni samalla.
        Siinäkin välillä koitin ujuttaa munaa huulille, mutta hän laittoi heti kätensä väliin ja kielsi. Viimeisellä yrityksellä hän sanoi vääntävänsä sen solmuun, jos vielä yritän työntää sisään.
        No ei auttanut muu, kuin antaa hänelle kunnon käsihoitoa, mistä hän ainakin liikehdinnän ja ääntelyn perusteella tykkäsi kovastikin, puhumattakaan, kuinka hiton märkä ja limainen hän oli.
        Samalla runkkasin itseäni täydellä antaumuksella, kunnes tunsin alkavani ejakuloimaan.
        Siinä vaiheessa vain annoin tulla ja "sihtasin" sopivasti niin, että kaikki spermat lensivät serkkuni päälle. Sitä tuli vielä aika reilusti ja kovalla paineella, joten serkku oli ainakin napaansa saakka meikäläisen spermoissa.
        Siinä vaiheessa kyllä otin ohjat käsiini sen verran, että hieroskelin kaluani vielä häntä vasten, kunnes olin rauhoittunut.
        Siinä vaiheessa serkkuni kierähti päältäni pois ja kokeili kädellä vatsaansa sekä haaroväliään ja sihahti "kiukkuisena" jotain että helkkarin spermaruikku, nyt kaikki on pillunkarvoja myöden tahmassa... ja paineli kiireesti kylppäriin pesemään itseään.
        Hiivin pikaisesti perään tirkistelemään, kuinka hän ensin pesi itsensä ja yllättäen sitten hän laittoi vielä suihkun suuttimen haaroihinsa ja alkoi tekemään itselleen jotain.
        Ihmettelin aluksi, mitä hän tekee, kunnes tajusin hänen vielä masturboivan suihkulla.
        Oli vissiin jäänyt hänen oma nautintonsa kesken tai halusi vielä saada vähän lisä muuten.
        Mutta oli kiva katsella sitäkin.
        Hän tuli jonkun ajan kuluttua takaisin sänkyyn ja totesi, että voit jäädä siihenkin jos haluat, mutta enempää ei enää tapahdu tänä yönä ja kehotti vielä käymään pesulla myöskin. Kuten sitten kiltisti teinkin.
        No sen verran tapahtui vielä, että painautui minua vasten lusikka-asentoon ja antoi laittaa käden vielä haaroihinsa.
        SIihen sitten nukahdinkin silitellen hänen pilluaan uuden erektion kera.

• Anonyymi

Tämä mummo on kokenut kiihottavia hetkiä saunassa.Tyttäreni toi panokaverinsa saunomaan,tytär oli jo paljastanut että pojalla on ihan järjettömän kokoinen kyrpä.Nuoret saunoi ulkosaunassa ja tytär soiiti että tuototko lisää lonkkua terassille. Minähän viemään juotavia,nuoret oli vauhti päällä terassilla,tytär sanoi istu nyt äiti siinä ja ota lonkku.Istuin siinä ja sitten tytär tempaisi pojan pyyhkeeen pois,tytär kikatti ja kysyi mitäs äiti tykkäät? Meinasin tukehtua lonkkuun kun katselin pojan kyrpää,posket rupesi punoittamaan....katselin kyrpää,yli 20 senttinen levossa,tytär komensi pojan seisomaan ja rupesi runkkaamaan kyrpää ja katsoi mua silmiin,mä silmät suurena katsoi kuinka rakas tyttäreni runkkasi kyrpää,kikatti ja sanoi äiti taitaa tykätä,katselin kuinka kyrpä rupesi jäykistymään ja kasvamaan,apua ajattelin,tunsin kuinka pilluni rupesi kastumaan...kerronko lisää....

• Anonyymi

Joko kerrot kaikki kerralla tai et kerro ollenkaan. Jos yrität pelkästään kalastella huomiota runkkutarinoilla, ilmoitan viestisi poistoon.

• Anonyymi

Pojan kyrpä vaan kasvoi,mummo katseli kyrpää silmät suurena..tytär kikatti ja sanoi koita äiti,olin kuin horroksessa ja vein käden järkyttävälle kyrvälle,tytär veti esinahan taakse ja hirveä terska tuli esiin...huomasin että valun kiimaa pillusta,nyt kyrpä täysin jäykkä ja varmaan 25 senttinen,katselin sitä ihan käsittämätön kyrpä,tytär otti kyrvän suuhun,ei meinannut mahtua tyttöni suuhun,poika vaan seisoi edessämme.Tytär komensi poikaa,koitas vähän äidin pillua,sanoin ei,pojan sormi seikkaili pillussani ja sanoi mummo on ihan märkä,runkkasin pojan kyrpää ja en tiedä mikä muhun meni,vein sormen pojan pyllylle ja hieroin pyllyreikää,poika vaikeroi ja kyrpä oli kivikova,mummo tietää että miehet tykkää siitä. Tytär sanoi pojalle pane mua,tytär selälleeen ja jouduin katsomaan kun hirviökyrpä avasi pikku hiljaa pientä tytärtäni,pikku pillu täysin auki,tyttäreni klitoris täysin pystyssä.otin kyrvän käteeni ja märkä kyrpä kädessä niin kiihottava.Pojan sormi seikkaili pillussani ja sanoi kuinka mummo voi olla näin märkä.Parin tahti tiivistyi,poika huusi kohta multa tulee,veti järkyttävän terskan ulos tyttäreni pillusta,pillu jäi kokonaan auki,painoi vielä pari kertaa pilluun ja sitten otti ulos ja huusi nyt tulee,katselin kun hirviökyrpä pumppas spermaa tyttäreni masulle,rinnoille,pillulle,tärisin itsekin,spermaa oli joka paikassa. Olihan saunakokemus.

• Anonyymi

Olen siskon kanssa silloin tällöin sekstaillu. Ollaan jo ihan aikuisia ja kumpikin naimisissa ja lapsiakin on. Siskon mies ei halua nuolla pillua joten minä nuolen siskoni pillua. En ymmärrä miten ei halua nuolla pillua? Siskolla on kaunis pillu ja maistuu hyvälle. Oma vaimoni ei anna panna perseeseen mutta siskoa saan kyllä peppuun panna. Nyt vähän jännittää jäädäänkö kiinni siitä että naimme? Pari viikkoa sitten vietimme iltaa juoden ja serkkumme oli mukana. 18 vuotias sairaan seksikäs blondi. Menimme sitten kaikki yhdessä saunaan ja siskoni alkoi siellä minua kiusaamaan että onko serkku kuinka ihana. Vastasin että on erittäin kaunis ja seksikäs. Serkku oli ihan nolona. Sitten sisko otti kyrvästäni kiinni ja kysyi serkulta haluaako hän kokeille tai maistaa? Serkku lähti äkkiä saunasta itkien. Mutta koska olimme humalassa jäimme siskon kanssa vielä saunaan ja nussimme

• Anonyymi

Olen aina puhunut, miten hyvät ja rakkaudelliset suhteet ovat sisarusseksissä. Aika kamaloittavaa ensimmäisen kerran kuulla, että näin ei aina olekaan. Hylättävää, että tyttö kiusaa sekä seksikumppaniaan veljeään, että serkkutyttöä. Humala ei oikeuta, vaan on raskauttava seikka.

Humalainen sisko oli kaiken ilkeämpi serkkutyttöä kohtaan. En ihmettelisi, jos ei haluaisi olla enää missään tekemisissä tällaisen saastan kanssa.

Kaiken herttaisempaa sisarusseksi on silloin, kun ei olla humalassa ja se tapahtuu rakkaudesta toiseen.

• Anonyymi

Olimme evakkoperhe Viipurista, isä oli maalta, jossa alastomuus sukupuolien välilläkään ei ollut kielletty, mutta äiti oli Helsingin korkeinta hienostoa, jossa tällaista pidettiin pöyristyttävänä. Asuimme nyt pienessä kaupungissa.

Kun olin seitsemän vanha, äitini jakoi saunomisen naisten ja miesten vuoroihin. Naimisiin mentyäni 23 vuoden iässä, noudatimme aina yhteissaunaa tuttavien, mutta emme edelleenkään minun sukulaisteni kesken. Sen sijaan vaimoni sukulaiset olivat mukana, myös sisarukset ja varttuneetkin tyttäret.

• Anonyymi

Olimme 50-luvulla Pohjois-Karjalassa isän lapsuudenkodissa käymässä. Isä ja veljensä saunoivat pihan perällä olevassa saunassa ja kävivät aina löylyjen välillä ilkosillaan ulkona saunan rappusilla vilvoittelemassa, kun sisko touhusi pihalla. Äitini toi meille lapsille jälkeenpäin tiedoksi, että piti tällaista menoa aivan sopimattomana, paheksui syvästi.

• Anonyymi

On se aikas tavallista, vaikkakin saattaa jäädä vähemmälle jossain vaiheessa ainakin murrosikäisillä.
      Ja tietty voi olla silläkin eroa, että asuuko porukka maalla vai kaupungissa. Maalla ehkä hieman yleisempää.
      Itsekin muistan parhaiten serkkuni teini-iästäni sekasaunoista...
      Kyllä mä enoni vaimoakin tiirailin vaivihkaa, mutta serkkuni kiinnosti eniten ja oli oikeastaan ainoa oikeasti kiinnostanut saunakaveri.
      Oli aika rintava ja lanteikas ja reiteväkin. Ei ollut lihava eikä ainakaan mikään kovin pulskakaan, sattui olemaan vain kurvikas. Hyvä peppu ym.
      Ja hänen karvakolmionsakin oli NIIIIN puoleensavetävän näköinen, vielä kun häpyhuulet ja -viiva erottuivat karvoituksen seasta selvästi, niin en saanut silmiäni irti sieltä tai muutenkaan.
      Erään kerran olimme saunatiloissa vielä kahden ja katselin häntä samalla, olin tainnut juurikin täyttää 14, hän oli jo 16v.
      Ja mua alkoi himottamaan, joten totta kai kalunikin jäykistyi. Annoin sen kyllä vapaasti nousta pystyyn, en oikein heti tajunnutkaan ja siinä vaiheessa, kun se oli jo täydessä mitassaan kovana, hän huomasi sen. Joten olisi ollut ihan turhakin peitellä sitä. Kyllä mä nyt jotain vähän nolona sain seliteltyä, ettei nyt ollut tarkoitus, mutta katselin vain tässä jotain ja "plaa plaa..".
      Häntä alkoi hymyilyttämään eikä peitellyt itseäänkään, sanoi vaan että no anna jöpöttää vaan ja katsele vapaasti niin paljon kuin haluttaa. Ja katselinkin kyllä kun luvan sain.
      Hän taisi kyllä vähän kiusatakin esittelemäll itseään.
      Ja siinä aikani, kun keiluin kalu pystyssä sojottaen ja heiluen, hän yhtäkkiä sanoikin että menehän selällesi tuonne lauteille minne meninkin sitten.
      Niin hän tuli viereeni ja alkoi runkkaamaan mua ja otti välillä kaluni suuhunsakin.
      Mä säpsähdin tietty aluksi, mutta tuntui hyvältä, joten aloin vain olemaan rennosti ja annoin hänen tehdä tuota mitä nyt teki. Hän taisi kyllä samalla hoidella itseään ja siinä vaiheessa, kun tunsin alkavani tulemaan, jäykistyin huohottaen koko kropaltani ja sitten alkoikin sykkimään ja tunsinkin, kuinka spermaa lensi roisuken vatsalleni. Ja siinä vaiheessa hän tumputti mua oikein vauhdilla, vissiin siemensyöksyni kiihotti häntä aika paljon, kun hän jatkoi sitä hyvänkin aikaa syöksyn jälkeen. Sen aikaa kait että sai oman orkun.
      Siinä sitten tuli makoiltua jonkin aikaa ja katsoin häntä ja hän vastasi katseeseen hymyillen. Totesi vain halunneensa helpottaa mun oloani ja toivoi mun tykänneen käsihoidosta, mihin vastasin myöntävästi. Kysyin vain että teitkö sitä itsellesi samalla, niin nyökkäsi myöntävästi.
      Se oli mun eka seksikerta ikinä, minkä serkkunikin arvasi sen olleen. Itse sanoi tehneensä muutaman kerran käsihoitoa parillekin luokallaan olevalle pojalle, ihan sillä kun nautti siitä itse katsella, miltä kalu näyttää ruikkiessaan spermaa.

• Anonyymi

Kaupungissa ei kovin usein serkut tai kaverit käy yhdessä, mutta sisarukset kyllä. Meidän sukulaisten sisarukset ja ystävien sisarukset kävi niiden talonsaunoissa yhdessä ihan teini iän läpi aikuisiksi asti kunnes muuttivat kotoa pois. Kerrostaloissa on viikossa tunnin saunavuorot ja huoneistossa vain hikiset pesukopit suihkuina. Yleensä vanhemmat kävi kahdestaan huoneiston suihkussa ja sisko ja minä varsinaisella saunavuorolla ja voin sanoa että tapahtui asioita. Me harrastettiin seksiä heti kun siitä jotain alettiin ymmärtää. Noin ainakin meillä. Mökillä oli sitten serkkujen kanssa saunomisia kun sauna oli usein koko päivän kuumana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungissa ei kovin usein serkut tai kaverit käy yhdessä, mutta sisarukset kyllä. Meidän sukulaisten sisarukset ja ystävien sisarukset kävi niiden talonsaunoissa yhdessä ihan teini iän läpi aikuisiksi asti kunnes muuttivat kotoa pois. Kerrostaloissa on viikossa tunnin saunavuorot ja huoneistossa vain hikiset pesukopit suihkuina. Yleensä vanhemmat kävi kahdestaan huoneiston suihkussa ja sisko ja minä varsinaisella saunavuorolla ja voin sanoa että tapahtui asioita. Me harrastettiin seksiä heti kun siitä jotain alettiin ymmärtää. Noin ainakin meillä. Mökillä oli sitten serkkujen kanssa saunomisia kun sauna oli usein koko päivän kuumana.

Ihanaa😇 haluaisin niin paljon kuulla lisää??

• Anonyymi

Meillä saunottiin myös perheen kesken. Katselin usein äidin haaroväliä lauteilla istuessa. Istui yleensä aina jalat koukussa ylälauteen reunalla. Jalat oli vähän levällään ja niin myös pillu. Kyllä siinä aina seisokki tuli, kun tuon näki.

• Anonyymi

Meillä myös saunottiin perheen kesken yhdessä. Hieman tyttökaveria ensin ihmetytti ja ujostutti kun selvis että mennään kaikki yhdessä saunaan esim mökillä.

• Anonyymi

Aika moni nainen jostain syystä tykkää istua noin muutenkin, jalat koukussa ja levällään samalla tasolla missä peppukin on.
        Joskus aikanaan murrosikäisenä kävin usein perhetuttujen kanssa sekasaunassa. Ihan sillä kun tykkäsin saunoa muutenkin ja he lämmittivät saunaa joka päivä, niin kutsu oli voimassa, että aina saa tulla heille saunomaan, kun haluan saunaan.
        Niin perheen noin 30v äitipuoli ja perheen 14v tytär istuivat aina lauteilla jalat koukussa ja levällään. Perheen äiti monesti istui saunan terassillakin samoin.
        Oli kyllä ihanaa aikaa, rakastin katsella kumpaakin näkyä, kun tyttären ja äitipuolen pillut näkyivät reisien välistä häpyhuulet pullottaen.
        Tytär oli vielä iästään huolimatta posliini, vaikka oli jo muuten kehittynyt ihan ok-tasolle. Vissiin parturoi pillunsa.. Ja äitipuolella taas oli blondikarvainen pillu ja täyteläiset huulet, mitkä näkyivät aina selvästi karvoituksen läp, kuten pilluviivakin.
        Silloin tuli kyllä runkattua todella paljon.. perhetuttujen rantasaunankin ympärille tuli ruikittua varmaan "litroittain" spermaa..:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni nainen jostain syystä tykkää istua noin muutenkin, jalat koukussa ja levällään samalla tasolla missä peppukin on.
        Joskus aikanaan murrosikäisenä kävin usein perhetuttujen kanssa sekasaunassa. Ihan sillä kun tykkäsin saunoa muutenkin ja he lämmittivät saunaa joka päivä, niin kutsu oli voimassa, että aina saa tulla heille saunomaan, kun haluan saunaan.
        Niin perheen noin 30v äitipuoli ja perheen 14v tytär istuivat aina lauteilla jalat koukussa ja levällään. Perheen äiti monesti istui saunan terassillakin samoin.
        Oli kyllä ihanaa aikaa, rakastin katsella kumpaakin näkyä, kun tyttären ja äitipuolen pillut näkyivät reisien välistä häpyhuulet pullottaen.
        Tytär oli vielä iästään huolimatta posliini, vaikka oli jo muuten kehittynyt ihan ok-tasolle. Vissiin parturoi pillunsa.. Ja äitipuolella taas oli blondikarvainen pillu ja täyteläiset huulet, mitkä näkyivät aina selvästi karvoituksen läp, kuten pilluviivakin.
        Silloin tuli kyllä runkattua todella paljon.. perhetuttujen rantasaunankin ympärille tuli ruikittua varmaan "litroittain" spermaa..:)

Olen huomannut saman jutun tuon istumisen suhteen.
        En tiedä mikä siinä on, näyttää jo aika epämiellyttävltä istumisasennolta, mutta kai se sitten sopii naisille paremmin asennoksi. Tai sitten tietävät, että pillu näkyy parhaiten siinä asennossa ja haluavat esitellä sitä. Siis housujenkin läpi pillu pullottaa aikalailla tuossa asennossa.
        Joskus yläasteikäisinä oltiin pienellä kaveriporukalla saunomassa yhden kaverin mökillä. Tai siis heidän perheen mökillä mutta kuitenkin.
        Meitä oli sekaporukka, oli porukassa kaverin siskokin ja jotain hänen kavereitaan pari, ja saunottiin tosiaan ilman mitään koko porukalla sekaisin. Ja kyllähän siinä tuli katseltua niitä pimujakin saunomisen ohella.
        Yhdessä vaiheessa jäin vielä kaverin siskon kanssa kaksistaan löylyihin ja hän nosti jalat koukkuun ylälauteelle, jolloin jalat menivät hieman levälleen ja pillukin tuli reilummin esiin sieltä. Ja aloin katselemaan sitä ja totta kai mulla alkoi seisomaan. Kaluni nousi vielä aika rauhallisesti ylös, kunnes se oli sementin kova.
        Kaverin sisko punastui, kun huomasi että tuijotin hänen haarojaan ja samalla tosiaan kaluni nousi ylös, mutta hän jäi tuijottamaan sitä samalla tavoin, kuin mitä mä tuijotin hänen pilluaan.
        Loppuviimeksi tilanne meni siihen, että kysyin, voisinko koskea hänen pilluaan. Ja sain luvan.
        Hitto oli mahtava tunne ja loppujen lopuksi hän siirsi itsensä sopivasti lauteen reunalle niin, että mä pystyin hiplailemaan ja nuolemaan hänen haaroväliään ja mä aloin runkkaamaan samalla. Oli varmaan aika rivo näky, kun olin naama hänen haaroissaan ja haistelin ja maistelin hänen pilluaan ja samalla vedin käteen aika vauhdikkaasti.
        Ja siinä vaiheessa, kun tunsin että mulla alkaa tulemaan, nousin sen verran pystyyn ja menin häntä lähemmäksi, että spermat roiskuivat hänen päälleen ja hän katseli samalla mun nytkähtelevää kaluani, mikä sylki spermaa ulos nytkähdysten tahtiin. Ja hitto kun hän antoi klitalleen samalla kunnon sormitusta.
        Siinä sitten orkkujen jälkeen rauhottuessa katseltiin vähän punastellen toisiamme, vielä kun menin sanomaan että sehän oli mukavaa, niin kaverin sisko punastui vielä enemmän, mutta nyökkäsi kuitenkin.
        Sitten sanoi vaan, että hitto kun mä olen yltäpäältä noissa sun limoissasi.
        Kävi vielä vähän nolosti, kun piti alkaa huuhtelemaan sotkuja pois, niin hänen ystävänsä tuli saunaan ja jäi tuijottamaan monttu auki ovelle jähmettyen.
        Ja tajusi varmasti, mitä oli tapahtunut. Tietysti kun näki mun vielä hieman jäykistyneenä alaviistoon sojottavan munani ja varmaan näki vielä spermaroiskeet kaverini siskon vatsalla ja mihin sitä olikin roiskunut siinä vaiheessa, kun olin lauennut hänen päälleen. Hänen häpykarvoilleenkin stiä oli valunut ja totta kai se erottui tummia karvoja vasten vielä selkeämmin kuin iholta. Vetäytyi kyllä aika hiljaisena ja posket punaisina takaisin mistä oli tullut.
        Myöhemmin oli kysynyt kaverin siskolta, että oliko hän antanut mulle pesää ja miltä se oli tuntunut?
        Kaverin sisko kyllä oli kertonut, ettei ollut mitään hiplailua isompaa tapahtunut ja olin vaan runkannut samalla, kun olin tehnyt tuttavuutta hänen pillunsa kanssa, minkä takia hänkin oli sellaisessa sotkussa kuin mitä oli ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman jutun tuon istumisen suhteen.
        En tiedä mikä siinä on, näyttää jo aika epämiellyttävltä istumisasennolta, mutta kai se sitten sopii naisille paremmin asennoksi. Tai sitten tietävät, että pillu näkyy parhaiten siinä asennossa ja haluavat esitellä sitä. Siis housujenkin läpi pillu pullottaa aikalailla tuossa asennossa.
        Joskus yläasteikäisinä oltiin pienellä kaveriporukalla saunomassa yhden kaverin mökillä. Tai siis heidän perheen mökillä mutta kuitenkin.
        Meitä oli sekaporukka, oli porukassa kaverin siskokin ja jotain hänen kavereitaan pari, ja saunottiin tosiaan ilman mitään koko porukalla sekaisin. Ja kyllähän siinä tuli katseltua niitä pimujakin saunomisen ohella.
        Yhdessä vaiheessa jäin vielä kaverin siskon kanssa kaksistaan löylyihin ja hän nosti jalat koukkuun ylälauteelle, jolloin jalat menivät hieman levälleen ja pillukin tuli reilummin esiin sieltä. Ja aloin katselemaan sitä ja totta kai mulla alkoi seisomaan. Kaluni nousi vielä aika rauhallisesti ylös, kunnes se oli sementin kova.
        Kaverin sisko punastui, kun huomasi että tuijotin hänen haarojaan ja samalla tosiaan kaluni nousi ylös, mutta hän jäi tuijottamaan sitä samalla tavoin, kuin mitä mä tuijotin hänen pilluaan.
        Loppuviimeksi tilanne meni siihen, että kysyin, voisinko koskea hänen pilluaan. Ja sain luvan.
        Hitto oli mahtava tunne ja loppujen lopuksi hän siirsi itsensä sopivasti lauteen reunalle niin, että mä pystyin hiplailemaan ja nuolemaan hänen haaroväliään ja mä aloin runkkaamaan samalla. Oli varmaan aika rivo näky, kun olin naama hänen haaroissaan ja haistelin ja maistelin hänen pilluaan ja samalla vedin käteen aika vauhdikkaasti.
        Ja siinä vaiheessa, kun tunsin että mulla alkaa tulemaan, nousin sen verran pystyyn ja menin häntä lähemmäksi, että spermat roiskuivat hänen päälleen ja hän katseli samalla mun nytkähtelevää kaluani, mikä sylki spermaa ulos nytkähdysten tahtiin. Ja hitto kun hän antoi klitalleen samalla kunnon sormitusta.
        Siinä sitten orkkujen jälkeen rauhottuessa katseltiin vähän punastellen toisiamme, vielä kun menin sanomaan että sehän oli mukavaa, niin kaverin sisko punastui vielä enemmän, mutta nyökkäsi kuitenkin.
        Sitten sanoi vaan, että hitto kun mä olen yltäpäältä noissa sun limoissasi.
        Kävi vielä vähän nolosti, kun piti alkaa huuhtelemaan sotkuja pois, niin hänen ystävänsä tuli saunaan ja jäi tuijottamaan monttu auki ovelle jähmettyen.
        Ja tajusi varmasti, mitä oli tapahtunut. Tietysti kun näki mun vielä hieman jäykistyneenä alaviistoon sojottavan munani ja varmaan näki vielä spermaroiskeet kaverini siskon vatsalla ja mihin sitä olikin roiskunut siinä vaiheessa, kun olin lauennut hänen päälleen. Hänen häpykarvoilleenkin stiä oli valunut ja totta kai se erottui tummia karvoja vasten vielä selkeämmin kuin iholta. Vetäytyi kyllä aika hiljaisena ja posket punaisina takaisin mistä oli tullut.
        Myöhemmin oli kysynyt kaverin siskolta, että oliko hän antanut mulle pesää ja miltä se oli tuntunut?
        Kaverin sisko kyllä oli kertonut, ettei ollut mitään hiplailua isompaa tapahtunut ja olin vaan runkannut samalla, kun olin tehnyt tuttavuutta hänen pillunsa kanssa, minkä takia hänkin oli sellaisessa sotkussa kuin mitä oli ollut.

Aika tilanne teillä oli..
        Oletteko ottaneet uusintaa ja ehkä jopa yhdyntään päätyen?
        Mites tuo hänen ystävänsä, onko ollut puhetta asiasta vielä jälkeen päin ja olisiko sinulla ollut saumaa häneen? Oletin ainakin, että on myös nainen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika tilanne teillä oli..
        Oletteko ottaneet uusintaa ja ehkä jopa yhdyntään päätyen?
        Mites tuo hänen ystävänsä, onko ollut puhetta asiasta vielä jälkeen päin ja olisiko sinulla ollut saumaa häneen? Oletin ainakin, että on myös nainen...

On nainen myöskin, mutta ei hänen kanssaan tullut mitään tehtyä.
        Kerran tosin näin saunan lasioven lävitse, kun hän persi itseään ja kiihotuin siitä sen verran, etä oli pakko runkata.
        Ei kyllä huomannut mun vahtaavan häntä ja olin muutenkin aika himokkaalla päällä, joten runkkuni ei kestänyt kovinkaan kauaa sillä hetkellä.
        Tämän kaverin siskon kanssa meillä oli kyllä vielä joitakin runkkuhetkiä yhdessä.
        Ja kerran teimme niin, että olin hänen takanaan ja hän painautui mua vasten, eli oli perse mun kaluani vasten ja hieroikin sitä vasten.
        Samalla hiplailin häntä ja hänen pilluaan ja kaluni hieroontui häntä vasten, tein vielä jonkin verran työntöliikkeitäkin hänen persettään vasten. Avitin välillä kädellä muutaman vetoliikkeen verran. Kuulostaa varmaan aika mutkikkaalta/kömpelöltä toiminnalta, mutta oli kyllä yllättävänkin sujuvaa ja toimivaa touhua.
        Siinä vaiheessa, kun tunsin orkun alakvan, painauduin tietysti tiukemmin häntä vasten ja hinkkasin kaluani kovemmin häntä vasten samalla, kun pidin kättäni hänen pillullaan. Hän pusutteli mua samalla ja päästi hiljaista voihkintaa tm "kiimaääntä" kiihottakseen mua lisää.
        Kunnes jähmetyin paikalleni ja annoin kaiken laueta väliimme. Tuntui kyllä hyvältä saada siemensyöksy häntä vasten ja näyti vähän rivoltakin, kun sitten erkaannuimme ja hän käveli edelläni suihkuun pakarat ja peppuvako spermaisena.

• Anonyymi

Toisille tavallista ja normaalia, toisille ei, niin kuin moni muukin asia. Taitaa yleisesti viimeistään teinivuosina loppua yhteissaunominen vanhempien kanssa, ehkä jotain satunnaista mökkijuhannusta lukuun ottamatta. 70-luvun alussa meilläkin vielä käytiin kerrostalon saunavuorolla koko perhe, tietysti kun aikataulu saneli sen. Siinä sitten omilleen lähdettyä tuokin tapa jäi.

Vasta vanhemmalla iällä samaa tuli uudelleen lämmitettyä isäukon jäätyä eläkkeelle ja äidinkin paria vuotta myöhemmin. Viikonloppuisin kotona käydessä sauna oli vähän niin kuin pakollinen ohjelmanumero ennen muita toimia ja mikäs siinä, sopihan se minulle. Vanhemmillani oli aktiivinen sukupuolielämä aina isän poismenoon saakka ja äitiä auttelin parhaani mukaan vielä sen jälkeen.

• Olin 12 vuotias ja jo silloin erittäin kiimainen ja kiinnostunut kaikista naisista. Aina jos oli mahdollisuus niin yritin nähdä naisia, tyttöjä alasti tai vähissä vaatteissa. Isovanhemmilla oli vanha tila missä usein olin ja siellä oli myös sukulaisiani. Serkkuja, siskoni, tätini ym. Tietenkin katselin heitä kun olimme uimassa tai ottamassa aurinkoa. Usein kiihoituin niin että sain erektion ja menin masturboimaan. Kerran sitten huomasin että voin vakoilla saunassa olevia. Ja kun tätini oli siellä niin katselin häntä ja samalla masturboin. Mutta hän huomasi minut ja käski hänen kanssaan saunaan. Menin saunaan ja hävetti kun pieni penikseni oli pystyssä. Täti oli lauteilla ja työnsi jalkansa kohti minua niin että näin samalla suoraan hänen vaginaansa. Hän halusi että hieron hänen jalkojaan. Kun olin jonkun aikaa hieronut jalkoja hän käski minun sudella nuolla ja imeä niitä. Tein niin ja hän tuntui nauttivan siitä suuresti. Sitten hän opasti minua koskemaan hänen vaginaansa ja varovasti tein niin. Se oli ihanan lämmin ja kostea. Hän neuvoi miten hyväillä sitä ja välillä pyysi että työnnän sormiani sinne. Siten hän pyysi ja halusi minun pussaavan sitä. Sen jälkeen hän kertoi miten ja mistä sitä pitää nuolla. Kun nuolin häntä hän välillä tarttui kiinni päästäni ja painoi päätäni lujaa haaroihinsa ja nuolin niin lujaa kun pystyin. Välillä tuntui että tukehdun mutta tilanne oli nuorelle pojalle niin kiihoittava etten antanut sen haitata. Sitten hän alkoi voihkii ja täristä selkä kaareutui ja hän huusi että juuri siitä nuole jatka vielä. Sitten hän voihki todella lujaa ja tärisi ja tunsin että nuolen jotain vielä kuumempaa ja liukkaampaa. Hän hiljeni ja lopetin ja katsoin ihanaa tätiäni makaamassa lauteilla vaaleat hiukset sekaisin tyytyväinen hymy valaisten hänen kauniit kasvonsa ja nännit pystyssä hänen ihanan täyteleläisissä rinnoissaan. Tunsin kuinka penikseni oli kovempi kuin koskaan. Tätini nousi istumaan ja pyysi minut viereensä. Sitten hän suuteli minua ja sanoi että kiitos se oli ihanaa sait minulle ihanan orgasmin. Taisi olla ensimmäinen kertasi naisen kanssa. Nyökkäsin kun en saanut sanaa suustani. Hän laski kätensä penikselleni ja koski sitä mikä tuntui ihanalta. Hän sanoi että täällä taitaa olla liikaa paineita ja niitä pitäisi päästää pois. Nyökkäsin taas ja samalla katselin hänen rintojaan. Hän kosketteli ja runkkasi penistäni ja ei mennyt kauan kun sperma lensi kaaressa. Sitten hän suuteli minua ja koskettelimme toisiamme. No pian minulla oli taas penis kovana. Hän huomasi sen ja sanoi että on ihanaa kuinka olen taas kiimainen ja valmis. Hän sanoi että haluaa antaa minulle vielä jotain hyvää. Sitten hän laskeuti alas lauteilta ja katselin hänen kaunista peppuaan ja ihanaa vartaloa ja tunsin kuinka penikseni nytkähteli. Kun tätini oli laskeutunut hän katsoi minua ja sanoi että hän aikoo imeä penistäni ja haluaa että tulen hänen suuhunsa. Hän alkoi ensin hieroa penistäni ja sitten suukotella ja nuolla aina välillä katsoen minua. Sitten hän otti penikseni suuhunsa ja sain ensimmäisen suihinoton ja kun laukesin tuntui että pyörryn. Myöhemmin samalla viikolla hän opetti minulle monta muutakin asiaa.

• Anonyymi

Itselläni murrosikä alkoi joskus 11-12v tietämillä, kuudennella olin jo täysin toimintakykyinen ja kiima oli sitä luokkaa myös.
        Erään kerran olimme sukulaisten mökillä porukalla ja päädyin erään jo täysi-ikäisen serkkuni kanssa saunaan kaksistaan. Tai no täysi-ikäinen, mutta oli jotain 17-18v tietämillä jo. Itse olin 14 tuolloin.
        Olin katsellut häntä muutenkin ja runkannutkin häntä ajatellen muutaman kerran, sen verran nätti pimu jo ja kyllähän se hänen pillunsa oli vain niin ihku muutenkin, etten kestänyt ajatella sitä runkkaamatta.
        No mä aloin katselemaan häntä, kun hän istui lauteilla pillu levällään ja rinnat heilahtelivat kivasti aina, kun hän vähänkin liikahti. Ja totta kai mulla alkoi tekemään mieli ja sitä myötä munani alkoi nousemaan pystyyn sojottaen loppuviimeksi kuin lipputanko terska taivasta kohden.
        "Noh!!" hän sanoi ehkä vähän teennäisestikin, mutta sitten jatkoi katselemistaan hymyillen ja totesi, että "taidat tykätä mun pillustani?" ja levitti haarojaan samalla. Olin aika nolona, mutta nyökkäsin, jolloin hän hieman levitti sormillaan huulia, millä oli aika vaikutus muhun ja kalunikin taisi nytkähdellä ihan silkasta kiihkosta, mitä tuo näkymä aiheutti.
        Yhtäkkiä hän sanoi että tules tänne ja asettui makuulle ylälauteelle. Siinä vaiheessa, kun sain kiivettyä sinne, hän vetikin mut päällensä aika vikkelästi ja sitten kun olin sopivasti hänen päällään, hän otti kullistani kiinni ja asetti sen kohdilleen. Sanoi samalla, että nyt saat kokea myös sen, miltä se tuntuu...
        Tuli aika sävärit jo siitä, kun terskani oli hänen lämpimien pillunhuulten välissä, mutta siinä vaiheessa se vasta jysäyttikin, kun käskystä työnsin kaluani syvemmälle ja tunsin kuuman pillun koko kaluni mitalta..
        Nyt alat työnnellä edestakaisin, kävi käsky ja eihän siinä auttantu muu kuin totella.
        Aluksi oli jotenkin kömpelö olo ja tuntui, että sai tehdä tosissaan töitä edes pysyä hänen sisällään, mutta aika pian alkoi jo sujumaan ja sitten vetelinkin jo menolle kuin parempikin sonni.
        Serkku vain voihki ja huokaili työntöjeni tahdissa ja itse nautiskelin siitä, miltä tuntui joka työnnöllä.
        Sitten tunsin jo, että orkku alkaa olla lähellä ja lisäsin tahtia ja aloin survomaan oikein kunnolla koko kalun mitalla. Ja siinä vaiheessa, kun kaluni alkoi jäykistymään oikein kovaksi just ennen ensimmäistä roiskahdusta, sanin ähkäistyä huohottaen, että nyt multa tulee ja survaisin kaluni niin syvälle häneen kuin pystyin ja jähmetyin paikoilleni.
        Otin häntä vielä tukevasti olkapäistä kiinni pitääkseni hänet varmasti paikoillaan ja nautin vain siitä tunteesta, kuinka roiskuttelin kulli sykähdellen spermaani häneen huohttaen samalla hänen korvaansa. Kyllä hänkin tuntui saavan omansa samalla ainakin äänestä ja muusta päätellen.
        Olimme vielä poski poskea vasten tuon orgasmin ajan ja sitten, kun kovin laukeamiskiihko oli laantunut, hän otti minua poskista hellästi kiinni ja siirsi päätäni siten, että hän pystyi katsomaan mua silmiin.
        Siinä otettiin katsekontakstia vielä lievästi huohottaen ja tein samalla vielä jotain työntelyliikettä samalla. "Mitäs pidit?" hän kysyi vielä ja vastasin pitäneeni kovastikin.
        Sain siitä hyvästä vielä oikein kunnon suutelun ja hän veti vielä mut lähemmäski takaisin poskikontaktiin ja silitteli takaraivoani samalla.
        Mä makoilin rauhassa paikallani hänen sylissään vielä ja vain nautin siitä, että sai nolla hänen sisällään. Kunnes sitten oli pakko vetäytyä erilleen ja alkaa peseytymään.
        Siitä vielä pääsi aika rivon ihana ääni kun kullini luiskahti ulos hänestä. Vähän sellainen kostea moiskahdus.
        Katseltiin vielä siinä hetki vähän kaikkea.
        Oma kulli oli aika metkan näköinen, puolilurpahtanut tökö, mikä oli pillulimainen ja spermainen. Ja hänen pillunsa oli vielä aika turvoksissa ja yhtäkkiä sieltä valahti ulos vielä noro mun litkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni murrosikä alkoi joskus 11-12v tietämillä, kuudennella olin jo täysin toimintakykyinen ja kiima oli sitä luokkaa myös.
        Erään kerran olimme sukulaisten mökillä porukalla ja päädyin erään jo täysi-ikäisen serkkuni kanssa saunaan kaksistaan. Tai no täysi-ikäinen, mutta oli jotain 17-18v tietämillä jo. Itse olin 14 tuolloin.
        Olin katsellut häntä muutenkin ja runkannutkin häntä ajatellen muutaman kerran, sen verran nätti pimu jo ja kyllähän se hänen pillunsa oli vain niin ihku muutenkin, etten kestänyt ajatella sitä runkkaamatta.
        No mä aloin katselemaan häntä, kun hän istui lauteilla pillu levällään ja rinnat heilahtelivat kivasti aina, kun hän vähänkin liikahti. Ja totta kai mulla alkoi tekemään mieli ja sitä myötä munani alkoi nousemaan pystyyn sojottaen loppuviimeksi kuin lipputanko terska taivasta kohden.
        "Noh!!" hän sanoi ehkä vähän teennäisestikin, mutta sitten jatkoi katselemistaan hymyillen ja totesi, että "taidat tykätä mun pillustani?" ja levitti haarojaan samalla. Olin aika nolona, mutta nyökkäsin, jolloin hän hieman levitti sormillaan huulia, millä oli aika vaikutus muhun ja kalunikin taisi nytkähdellä ihan silkasta kiihkosta, mitä tuo näkymä aiheutti.
        Yhtäkkiä hän sanoi että tules tänne ja asettui makuulle ylälauteelle. Siinä vaiheessa, kun sain kiivettyä sinne, hän vetikin mut päällensä aika vikkelästi ja sitten kun olin sopivasti hänen päällään, hän otti kullistani kiinni ja asetti sen kohdilleen. Sanoi samalla, että nyt saat kokea myös sen, miltä se tuntuu...
        Tuli aika sävärit jo siitä, kun terskani oli hänen lämpimien pillunhuulten välissä, mutta siinä vaiheessa se vasta jysäyttikin, kun käskystä työnsin kaluani syvemmälle ja tunsin kuuman pillun koko kaluni mitalta..
        Nyt alat työnnellä edestakaisin, kävi käsky ja eihän siinä auttantu muu kuin totella.
        Aluksi oli jotenkin kömpelö olo ja tuntui, että sai tehdä tosissaan töitä edes pysyä hänen sisällään, mutta aika pian alkoi jo sujumaan ja sitten vetelinkin jo menolle kuin parempikin sonni.
        Serkku vain voihki ja huokaili työntöjeni tahdissa ja itse nautiskelin siitä, miltä tuntui joka työnnöllä.
        Sitten tunsin jo, että orkku alkaa olla lähellä ja lisäsin tahtia ja aloin survomaan oikein kunnolla koko kalun mitalla. Ja siinä vaiheessa, kun kaluni alkoi jäykistymään oikein kovaksi just ennen ensimmäistä roiskahdusta, sanin ähkäistyä huohottaen, että nyt multa tulee ja survaisin kaluni niin syvälle häneen kuin pystyin ja jähmetyin paikoilleni.
        Otin häntä vielä tukevasti olkapäistä kiinni pitääkseni hänet varmasti paikoillaan ja nautin vain siitä tunteesta, kuinka roiskuttelin kulli sykähdellen spermaani häneen huohttaen samalla hänen korvaansa. Kyllä hänkin tuntui saavan omansa samalla ainakin äänestä ja muusta päätellen.
        Olimme vielä poski poskea vasten tuon orgasmin ajan ja sitten, kun kovin laukeamiskiihko oli laantunut, hän otti minua poskista hellästi kiinni ja siirsi päätäni siten, että hän pystyi katsomaan mua silmiin.
        Siinä otettiin katsekontakstia vielä lievästi huohottaen ja tein samalla vielä jotain työntelyliikettä samalla. "Mitäs pidit?" hän kysyi vielä ja vastasin pitäneeni kovastikin.
        Sain siitä hyvästä vielä oikein kunnon suutelun ja hän veti vielä mut lähemmäski takaisin poskikontaktiin ja silitteli takaraivoani samalla.
        Mä makoilin rauhassa paikallani hänen sylissään vielä ja vain nautin siitä, että sai nolla hänen sisällään. Kunnes sitten oli pakko vetäytyä erilleen ja alkaa peseytymään.
        Siitä vielä pääsi aika rivon ihana ääni kun kullini luiskahti ulos hänestä. Vähän sellainen kostea moiskahdus.
        Oma kulli oli aika metkan näköinen, puolilurpahtanut tökö, mikä oli pillulimainen ja spermainen. Ja hänen pillunsa oli vielä aika turvoksissa ja yhtäkkiä sieltä valahti ulos vielä noro mun litkuja.

Kateellisena tätä ketjua lueskelin. Oma sisko on aika lesbomainen bontso, tukevan puoleinen ja muistuttaa pikkutisseineen kaukaa katsottuna voimamiestä, vaikka tietääkseni tähän ikään mennessä on kuitenkin miehet maistuneet. Mutta minua sisko ei ole koskaan kiinnostanut, kun näytti nuorena ihan samalta kuin minun yksi kaveri naapurista. On vähän isompi bontso, mutta muuten ihan samanlainen läskinaama ilman niskaa. En ihmettele vaikka äiti olisikin käynyt vieraissa, koska äiti on sen taidon osannut ja äidin eka on jollekin paikalliselle hyypiölle tehtailtu ja toisen kersan isä on jossain toisella puolella suomea. Meillä muutenkin perhe elämä niin perseestä kun ei ole paljoa velipuoliin tutustuttu. Joskus toivoin että olisi ollut kuuma sisko mutta näillä korteilla mennään. Serkun kanssa tuli kuitenkin nussittua muutaman vuoden niin ahkeraan että niiden äiti oli vienyt tytön lääkäriin ja hommannut ehkäisypillerit. Ei peitelty sitä yhtään mutta niiden äiti teki selväksi että minusta ei isää tule ja jäi rakkaussuhde siihen. Vieläkin vituttaa kun oikeasti rakastin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisena tätä ketjua lueskelin. Oma sisko on aika lesbomainen bontso, tukevan puoleinen ja muistuttaa pikkutisseineen kaukaa katsottuna voimamiestä, vaikka tietääkseni tähän ikään mennessä on kuitenkin miehet maistuneet. Mutta minua sisko ei ole koskaan kiinnostanut, kun näytti nuorena ihan samalta kuin minun yksi kaveri naapurista. On vähän isompi bontso, mutta muuten ihan samanlainen läskinaama ilman niskaa. En ihmettele vaikka äiti olisikin käynyt vieraissa, koska äiti on sen taidon osannut ja äidin eka on jollekin paikalliselle hyypiölle tehtailtu ja toisen kersan isä on jossain toisella puolella suomea. Meillä muutenkin perhe elämä niin perseestä kun ei ole paljoa velipuoliin tutustuttu. Joskus toivoin että olisi ollut kuuma sisko mutta näillä korteilla mennään. Serkun kanssa tuli kuitenkin nussittua muutaman vuoden niin ahkeraan että niiden äiti oli vienyt tytön lääkäriin ja hommannut ehkäisypillerit. Ei peitelty sitä yhtään mutta niiden äiti teki selväksi että minusta ei isää tule ja jäi rakkaussuhde siihen. Vieläkin vituttaa kun oikeasti rakastin.

Ikävä juttu tuo sun tilanteesi. Mutta tietty suvulleen ei mitään voi, vaikka serkun kanssahan ei ole ainakaan mitään laillista estettä alkaa parisuhteeseen.
        Jälkikasvun hankintaan en ota kantaa, mutta siinä tietty kuulemma on omat riskit.
        Tuo oma kokemukseni serkkuni kanssa oli kyllä ihana ja taisin kyllä rakastua/ihastuakin hieman tuon saunapanon jälkeen ainakin. Mukava ja hottis pimu muutenkin.
        Mutta eipä siitä nyt muuten tuon enempää tullut, olisin kyllä varmaankin lähtenyt johonkin vakituisempaankin mukaan sitten viimeistään, jos olisi ehdottanut.
        Mutta ihana hetki ja muisto tuokin on, että halusi antaa pillua mulle. Ja vielä noin, että sain laueta häneen ja muutenkin, ettei ollut mikään hätäinen sutaisu.
        Itse asiassa olen nyt runkannut muutaman kerra ntuota saunakokemusta ajatellen, kun on taas pyörinyt mielessä enempi sen jälkeen, kun kirjoitin siitä tännekin.
        En vain tiedä, missäs erkkutyttö nykyään elää ja vaikuttaa, eikä mulla ole oikein mahdollisuuksia selvittääkään edes yhteystietoja. Eli sukulaisuusuhteet ovat jääneet noiden aikojen jälkeen ylläpitämättä.
        Olisi vaan kiva tietää, mitä hänelle kuuluu nykyään ja tavatakin vielä.
        Ja tiedä vaikka antaisi pillua uudestaankin, jos tavattaisiin.... Olisi kyllä mahtava juttu, jos nyt tavattaisiin yli 20v tuon saunapanon jälkeen ja saisi uusinnan.
        Muistan vieläkin selvästi, miltä se tuntui työntää kalu hänen pilluunsa ja naida oikein kunnon kiihkolla ja senkin muistan, miltä tuntui kun siemensyöksyni alkoi ja miltä se tuntui päästää kaikki hänen pilluunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kiihottavaa touhua, missä oli kuitenkin hellyyttäkin vielä mukana:)
        Niin se poikuus pitäisikin lähteä ja vaikka sitten serkun hellässä huomassa, jos ei muuten.

• Anonyymi

Olin juuri täyttänyt 19 kun serkkutyttö tuli viikonlopuksi kylään. Serkku on kaunis seksikäs blondi ja saman ikäinen kanssani. Myös vuotta nuorempi siskoni oli paikalla. Päivä meni pihalla auringosta nauttien ja grillaten. Ja siideriä ja kaljaa litkittiin. Tyttöystäväni oli jättänyt minut viikkoa aikaisemmin ja olin siitä aika huonona. Illalla lämmitin saunan ja kun se oli lämmin kävin kysymässä tytöiltä haluavatko he mennä ensin? Yllätyin kun serkku sanoi että kai me sinne kaikki mahdutaan yhdessä? Sisko komppasi että hyvin sinne kaikki mahtuu. Otimme juomaa mukaan ja lähdimme saunaan. Kun pukuhuoneessa serkku otti heti paitansa ja rintaliivit pois jäin katsomaan hänen upeita rintojaan. Samalla tajusin kiihoittuvani ja että sauna reissusta saattaisi tulla aika tukala kun joutuu piilottelemaan stondista. Otin paitaani pois kun siskoni pyllisteli punaisissa stringeissä vieressäni ja en ollut aikaisemmin jotenkin huomannut tai ajatellut kuinka hyvä peppu siskolla on. Nykyisin äkkiä housut pois ja menin suihkuun ja äkkiä saunaan. Kuulin kuinka tytöt suihkuttelivat ja kikattivat jotain. Sitten saunan ovi aukesi ja ensin tuli sisko mustat hiukset vettä valuen ja nännit ihanasti kovana. Jalkovälissä näkyi musta karva kolmio. Sisko kiipesi lauteille ja katselin kun todella seksikäs serkku tuli saunaan. Hänellä oli lävistys toisessa nännissä ja vähäistä vaaleaa karvoitusta alakerrassa. Kun hän kiipesi lauteille näin hänen nilkassaan ruusu tatuoinnin ja kuinka hän oli lakannut varpaan kynnet valkoisiksi ja minun teki mieli nuolla noita ihania jalkoja. Nautimme lämmöstä ja tytöt kuiskailivat jotain ja huomasin heidän tuijottavan minua haaroihin. Aloin nolostua tilanteessa ja meinasin jo lähteä pois kun serkkuni sanoi ettei ole ikinä aikaisemmin nähnyt että kundilla on posliini. Sanoin että olin eksäni pyynnöstä ajanut karvat. Siskoni kysyi oliko eksäni myös posliini. Vastasin että oli ja emme kumpikaan tykänneet karvoista. Tytöt edelleen tuijottivat karvatonta munaani ja tunsin kuinka tilanne alkoi kiihoittamaan minua ja että erektio on tulossa. Tytöt kyselivät pitäisikö heidän ajaa myös kaikki pois? Ja samalla he levittivät jalkojaan ja serkkuni vielä siveli sormellaan karvoitustaan. Pillut näyttivät niin ihanilta ja kutsuvilta. Vastasin ettei minun mielipiteeni varmaan ole niin tärkeä kun se mitä he itse haluavat ja heidän mahdollinen puolisonsa haluaa. Tytöt puhuivat asiasta ja samalla kumpikin hieroi karvoitustaan ja pillua. Tunsin kuinka penikseni nousi pikkuhiljaa. Sitten tytöt päättivät ajaa karvat pois ja he siirtyivät pesuhuoneeseen. Tuijotin kummankin peppua kun he ohittivat minut. Saunassa oli lasiovi ja näin kuinka vaahdottivat alapäänsä ja ottivat höylät ja alkoivat ajaa karvoja. Serkku istui penkillä ja näin suoraan hänen pillunsa ja mitä hän teki. Sisko sheivasi karvoja seisten selkä minuun päin. Minulla seisoi ja saunassa alkoi olla liian kuuma joten minun oli pakko lähteä sieltä. Kaadoin vettä munani päälle että sain sen vähän laskemaan. Siirryin pesutilaan missä tytöt shevasivat. Avasin suihkun ja menin viileään suihkuun selkä tyttöihin päin. Tytöt valittivat kuinka hankalaa on saada kaikki pois. Sisko kysyi oliko minulla hankalaa ajaa karvat? Vastasin että tyttöystäväni ajoi minulta ja minä häneltä. Serkku sanoi jos kerran oot pillua sheivannu ja sen osaat ni saat nyt kyl jeesaa mua. Sisko komppasi ja mua kans. Sanoin etten voisi niin tehdä kun tilanne on jo nyt aikas outo ja tukala. Serkku sanoi ai kun sul alkaa seisoo? Vastasin että niin. Siskoni sanoi ettei se haittaa sehän näyttää ihan kivalta. Serkku sanoi että sille tulee tukala olo kun seisoo eikä laukee. Sitten he pohtivat että voinhan minä runkata jos on tukalaa. Olin todella hämmentynyt mutta jostain syystä kumminkin lupasin auttaa. Menin polvilleni serkkuni eteen ja hän levitti jalkansa jotta pääsin levittämään vaahtoa ja höylätä kaiken pois. Huomasin kuinka serkun pillu oli kiimainen. Näin kosteutta tulevan sieltä ja se oli ihanan lämmin. Sitten otin suihkun ja huuhtelin huolellisesti ja siinä vahingossa sormi kävi kolossa. Tuntui kuinka kyrpä sojotti kovana ja minun oli pakko sitä vähän puristella. Serkku kysyi tuliko siitä hyvä? Vastasin että syötävän hyvä. Serkku kehotti minua sitten vähän maistamaan sitä? Ennen kun ehdin vastata mitään sisko sanoi joo maista ja nuole sitä. Haluan nähdä. Kuin transsissa aloin nuolla serkkuni pillua. Hetken päästä serkkuni kysyi huohottaen siskoltani seisooko minulla? Sisko katsoi penistäni ja vastasi että seisoo ja kunnolla. Sitten tunsin kuinka siskoni otti kiinni peniksestäni ja puristeli sitä ja teki pari runkkaus liikettä. Ja kertoi serkulle peniksen olevan kova kuuma ja hyvän tuntuinen. Serkku voihki minulle että jatka vielä kohta mä saan. Nuolin pillua innokkaana. Sitten serkkuni kehotti siskoa imemään penistä ja hetken päästä sisko makasi maassa ja hamusi peniksen suuhunsa. Pian serkku sai orgasmin ja melkein tippui penkiltä.
      JATKUU

• Anonyymi

JATKUU
        Sisko pomppasi ylös ja sanoi no niin mun vuoro. Sitten hän asettui penkille ja levitti vaahtoa pimppiin. Otin höylän ja aloin hommiin. Pian sain siskon pimpinkin karvattomaksi ja suihkulla huuhtelin sitä ja samalla hieroin ja kokeilin vähän sormea sisään. Sisko kysyi tuliko syötävän hyvän näköinen? Serkku joka katseli vieressä samalla pilluaan räpläten vastasi että todellakin on syötävän näköinen ja komensi minua maistamaan. Aloin nuolla siskoani ja samalla serkku runkkasi minua. Sisko huohotti ja voihki voimakkaasti kun nuolin klitorista ja sormetin samalla. Sisko kehotti serkkua ottamaan minulta suihin ja jos laukeaisin serkun suuhun niin serkun pitäisi suudella siskoani että hänkin saa maistaa spermaa. Tilanne oli hämmentävä. Minä nuolen siskoni hyvin tiukkaa pillua ja serkku ottaa minulta suihin. Serkku oli kyllä ottanut suihin ennenkin koska niin ihanalta se tuntui. Onnistuin nuolemaan myös siskolleni orgasmin ja sen jälkeen oli minun vuoroni istua penkille. Ensin tytöt ajoivat minulta sängen pois ja sitten he hieroivat ja vuorotellen imivät penistä. Pyysin serkkua tulemaan vähän lähemmäksi jotta voin hieroa ja kosketella hänen pimppiään samalla. Minulla oli sormet serkun pillussa ja sisko imi kyrpää ja serkku hieroi kiveksiä kun tunsin orkun tulevan. Sanoin että kohta lentää ja serkku meni myös nuolemaan penistä kaksi tyttöä nuoli ja imi penistä kun iso lasti spermaa lensi heidän kasvojensa välistä osa suuhun osa kasvoihin ja hiuksiin. Sain todella voimakkaan orkun ja kyrpä nytkähteli heidän kasvojensa edessä. Tilanne oli kiihkeä ja kiimainen. Tytöt nuolivat spermaa toistensa kasvoilta ja peniksestä. Sitten huohotimme kaikki hetken ja kumpikin tyttö vielä suuteli penistä ja antoivat kuumat spermaiset suudelmat toisilleen ja minulle.
        Sitten pesimme toisemme suihkussa ja menimme takkahuoneeseen juomaan.
        Kaikki olivat hiljaa ja epäilin kaikilla olevan vähän morkkis. Sanoin että tapahtuneesta ei sitten kerrota kenellekkään.
        Serkku sanoi ettei tietenkään ja katsoi siskoani joka sanoi ettei tietenkään eikä mistään muustakaan mitä tehdään. Katsoin kysyvästi tyttöjä ja sisko sanoi ensin että haluaa kyllä kokeilla serkun nuolemista. Serkku sanoi haluavansa kanssa maistaa siskoni kaunista pillua. Sanoin että nauttisin isosti jos saisin nähdä kun he nuolevat toisiaan. Serkku sanoi että voisin katsella kun hän nuolee siskoani ja voisin samalla nussia häntä takaapäin. Haluan todellakin tuntea ton kovan patukan mun sisällä. Ja sun sisko taitaa haluta kokeilla saako sen tiukkaan neitsyt pilluun työnnettyä sun peniksen?
        Menimme vielä uudestaan saunaan jossa hyväilimme ja hieroimme toisiamme ja minä nuolin tyttöjen jalkoja.
        Saunan jälkeen oli tarve mennä ulos jäähdyttelemään. Olimme kaikki edelleen alasti ja juttelimme siinä. Aika pian puhe kääntyi seksiin ja siihen mitä teimme. Mutta ketään ei kaduttanut ja kaikki olivat nauttineet. Serkku levitti jalkansa ja hieroi pilluaan sanoen että kyllä tää posliini tuntuu kivalta. Siskoni teki saman ja hieroi myös pilluaan. Tunsin kuinka kyrpä oli kovana ja pystyssä. Tytöt katselivat sojottavaa kyrpää ja alkoivat kehua sen komeutta ja miettiä miltä se tuntuisi pillussa ja missä asennoissa he sitä haluavat…
        Pian olimme matkalla sänkyyn ja kokeilemaan uusia asioita. Viikonloppu meni leikkiessä ja viikonlopun jälkeen sovimme asian olevan meidän salaisuus ja leikkivämme vielä uudestaankin. Kymmenen vuotta on kulunut niin että välillä me kolme nautimme toisistamme. Ja aina kaikki kolme yhdessä. Kerran siskon kanssa kokeiltiin kahdestaan mutta se ei oikein toiminut. Kaikki ovat naimisissa ja minulla on lapsi ja serkulla on lapsi.

• Anonyymi

Teininä minulta murtui oikea jalka ja käsi ja kumpikin kipsissä jouduin sitten kauan olemaan. Äitini auttoi minua suihkussa peseytymään ja ei siinä ollut mitään ongelmaa. Äiti aina suihkun lopuksi sanoi lähtevänsä hakemaan pyyhkeet ja voisin sillä aikaa pestä itse vehkeeni.
      Vanhempani olivat varanneet matkan ennen onnettomuuttani ja tuli aika että he lähtivät lomalle. Äitini nuorempi sisko tuli minua ”hoitamaan” hän oli mukava ja todella nuorekas, seksikäs. Tuli ilta ja suihkun aika. Täti sanoi että nyt mennään pesulle. Olin takkahuoneessa riisumassa itseäni kun tätini tuli sinne ja hetkessä hän oli riisunut itsensä ja alkoi auttamaan minulta vaatteita pois. Äitini auttaessa en kiihoittunut mutta nyt tunsin kuinka naamaani alkoi kuumottaa ja sain taistella ettei alkaisi seistä. Menimme suihkuun ja täti alkoi suihkuttaa minua ja sitten kasteli itsensä ja kun katselin hänen rintojaan oli mahdotonta estää erektiota. Olin nolon ja täti huomasi sen ja erektion. Sitten hän alkoi pestä minua ja kun sai minut pestyä ja suihkutteli vettä päälleni hän kysyi pesetkö itse ton sojottavan mulkkus? Vai autanko? Olin ihan nolona ja ja punainen. Täti sanoi et älä nyt säikähdä. Normaaliahan toi on että nuorella miehellä on haluja. Ymmärrän, ja hyvältähän se minusta tuntuu jos minusta kiihoitut. Anna mä nyt pesen sen. Sitten hän otti hellästi munasta kiinni ja alkoi pestä ja hieroa. Se tuntui ihanalta ja tunsin kuinka kullini sykki hänen käsissään. Hän tunsi sen myös ja sanoi että jos nyt autan sua muutenkin kun pesen ni siitä et sit kerro? Nyökkäsin. Täti huuhteli saippuat ja alkoi sitten hieroa kiveksiä ja runkkasi ja välillä hieroi terskaa. Pian sain orkun ja laukesin pitkin tätini vatsaa ja haaroja. Hän jatkoi vielä hetken hieromista ja sanoi että kylläpä sieltä tuli kunnon lasti.
      Seuraavana iltana täti kysyi olisiko suihku aika? Vastasin että varmaan. Täti kysyi onko kassit taas täynnä? Olin nolona. Suihkussa minulla tietenkin taas seisoi. Nyt tätini peseytyi ensin ja oikein esitteli itseään minulle. Tuijotin ja huohotin kun hän pesi pilluaan. Hän huukhteli pillunsa ja kysyi että tulikohan siitä puhdas? En saanut sanaa suustani. Sitten hän sanoi että kyllähän sä tolla sun toisella kädellä voit pestä mun pillun uudestaan. Ja laittoi suihkusaippuaa käteeni ja ohjasi sen pilluunsa. Hieroskelin ja ”pesin” pillua minkä osasin ja voin. Sitten hän otti suihkun ja alkoi huuhdella pillua. Olin vetämässä kättä pois mutta hän pyysi vielä jatkamaan. Kun saippuat oli huuhdeltu kysyi hän haluanko työntää sormia sisään? Tietenkin halusin. Se oli ihanaa, lämmin sykkivä märkä pillu. Sain aikani tutkia ja tunnustella pillua kunnes täti sanoi että on aika pestä minut. Hän pesi minut ja alkoi huuhdella. Samalla tunsin kuinka kiveksiä hierottiin ja välillä hän runkkasi minua. Sitten hän kysyi tuleeko tänäänkin iso lasti? Vastasin ehkä. Ja hän sanoi että tää on sit salaisuus mut haluan kokeilla saanko nieltyä sen ja samalla alkoi imeä kullia. Laukesin syvälle suuhun ja täti nieli kaiken. Kun olimme menossa nukkumaan kysyi tätini saako hän tulla sänkyyni? Vastasin että tuu vaan. Hän sanoi että haluaa minun nuolevan pillua….

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      85
      2257
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      17
      2234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      11
      1618
    4. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      103
      1445
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1386
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      152
      1235
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      256
      1027
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      943
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      909
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      884
    Aihe