Rööki

Hevon kekkuli

Jumankauta, jos poltatte tupakkaa niin sitä poltetaan sen takia, että se on niin ihanaa. Ei sen takia, että olis jotenki kova. Menee hermot tollasten pelle polttajien kanssa.

16

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Minäki oon samaa mieltä

    • tupekkimies

      Ja jos saan kysyä että maistuiko se tupakki ensimmäisen kerran ihanalta...?

      • Hevon kekkuli

        Eka kerta oli joskus 8-9v ni en muista. ainakin yli 11v se on maistunut hyvälle. Eikä se riipu mausta. Tupakki rentouttaa ja siitä tulee hyvä olo. oon nyt 14v ja ysille meen.


      • Nenni
        Hevon kekkuli kirjoitti:

        Eka kerta oli joskus 8-9v ni en muista. ainakin yli 11v se on maistunut hyvälle. Eikä se riipu mausta. Tupakki rentouttaa ja siitä tulee hyvä olo. oon nyt 14v ja ysille meen.

        mun mielestä sitä poltetaan ihan sen takia et on jääny nikotiinin orjaksi... en sit muista tiiä mut itellä ainaki on niin


      • annaniina
        Nenni kirjoitti:

        mun mielestä sitä poltetaan ihan sen takia et on jääny nikotiinin orjaksi... en sit muista tiiä mut itellä ainaki on niin

        poltetaanhan sitä ennen kun on jääny koukkuun, eihän sitä muuten jää koukkuun, krhm...
        ite poltan kun siitä tulee niin hyvä olo, ja en ole koukussa koska voin pitää vaikka 2 kuukauden tauon, ja olen pitänytkin, ilman mitään vieroitusoireita jne.. Että silleen.. hyvää loppuelämää... ja turha jankuttaa tupakan vaaroista että saa syövän ja siihen kuolee jne, koska kaikki kuolevat joskus! ja saahan vauvan pyllyyn laitettavasta talkistakin ihosyöpää yhtä paljon kun tupakista keuhkosyöpää!! Ja se on oma asiani poltanko ja nyt lopetan tän romaanin kirjottamisen ja meen tupakille. moi.


      • ainakin
        annaniina kirjoitti:

        poltetaanhan sitä ennen kun on jääny koukkuun, eihän sitä muuten jää koukkuun, krhm...
        ite poltan kun siitä tulee niin hyvä olo, ja en ole koukussa koska voin pitää vaikka 2 kuukauden tauon, ja olen pitänytkin, ilman mitään vieroitusoireita jne.. Että silleen.. hyvää loppuelämää... ja turha jankuttaa tupakan vaaroista että saa syövän ja siihen kuolee jne, koska kaikki kuolevat joskus! ja saahan vauvan pyllyyn laitettavasta talkistakin ihosyöpää yhtä paljon kun tupakista keuhkosyöpää!! Ja se on oma asiani poltanko ja nyt lopetan tän romaanin kirjottamisen ja meen tupakille. moi.

        poltan vain sillon tällöin ryypätessä, koska siitä tulee nii kiva ja rento olo kännin lisäks. Siinä on myös se hyvä etten jää koukkuun koska en polta usein.


      • hevon kekkuli
        Nenni kirjoitti:

        mun mielestä sitä poltetaan ihan sen takia et on jääny nikotiinin orjaksi... en sit muista tiiä mut itellä ainaki on niin

        Lisää vielä että en polta. viikon parin välein rööki tai kaks.


    • PippuriZ

      sitten poltetaan vain sen takia, kun kerran on jäänyt siihen koukkuun(?).
      Halu kokeilla ensimmäistä tupakan polttoaan, ehkä sen takia, koska se on kiellettyä alaikäisiltä? Ja niin, myös sen takia, koska se on ihanaa...

    • Hei yks kysymys nyt just tähän. Miksi aloitit polttamaan? Silloin et varmasti tiennyt, että siitä tulee ihana tunne!

      Sinä vain alotit, koska oli tilaisuus, ja teki mieli kokeilla. Olihan se hieno tunne polttaa ensmäinen savuke niin nuorena. Myönnän. Mutta en kyllä voi sanoa, että siitä muuten niin hieno olo tulee...

      • tumpelo

        Itse olen nyt 16v en polta sen takia,että olisin "cool" itse vaan sattumoisin tykkään tupakan mausta ja hajusta.En ole ollut koskaan koukussa tupakkaan joskus saatan pitää jopa 2viikon välin,kun taas poltan.Tiedän että tupakka tappaa ja tuhoaa terveyden. itse olen itsestäni vastuussa.Vanhempanikin polttavat myös siskoni ja veljeni.Heiltä olen myös vähän oppinut polttamaan.Kaikki saavat päättää itse polttavatko vai eivät. Kunnioitan niitä jotka eivät suostu edes koskemaan tupakkaa/polttamaan se on hyvä päätös.Vaikka monet ketkä ei polta valittavat että tupakka haisee pahalle mun mielestä se haisee niin hyvälle monesti,kun olen polttanut haistelen sormissani tupakan tuoksua.


      • tumpelo kirjoitti:

        Itse olen nyt 16v en polta sen takia,että olisin "cool" itse vaan sattumoisin tykkään tupakan mausta ja hajusta.En ole ollut koskaan koukussa tupakkaan joskus saatan pitää jopa 2viikon välin,kun taas poltan.Tiedän että tupakka tappaa ja tuhoaa terveyden. itse olen itsestäni vastuussa.Vanhempanikin polttavat myös siskoni ja veljeni.Heiltä olen myös vähän oppinut polttamaan.Kaikki saavat päättää itse polttavatko vai eivät. Kunnioitan niitä jotka eivät suostu edes koskemaan tupakkaa/polttamaan se on hyvä päätös.Vaikka monet ketkä ei polta valittavat että tupakka haisee pahalle mun mielestä se haisee niin hyvälle monesti,kun olen polttanut haistelen sormissani tupakan tuoksua.

        totta. itsehän kaikki omasta elämästään päättää. Niin minäkin.

        Minä olen sivusta polttaja. Tykkään tupakan hajusta, mutta ei minulle kyllä jäänyt mitään makua, kun kerran poltin itse. Silloin vain totesin, että se haju ei ole niin voimakas, kuin silloin, kun polttaa sivusta toisen tupakkaa. Ja mitä harvemmin nauttii toisen tupakasta, sitä paremmalta se haju minusta tuntuu. (siis tarkotan sivusta polttamisella sitä, että vetää henkeen toisen tupakasta tulevaa savuilmaa.)

        (Huomioni vielä tumpelosta: kerrankin tuli mielipide, joka ei ollut vastaväite eikä suutahdus, vaan kunnon mielipide. Näitä olen odottanut.)


    • rinjariettaantytär

      Ensimmäiseksi.. Jossain vaiheessa kaikki, jotka polttavat ns. aktiivisesti, tulevat riippuvaiseksi. Jotkut pienemmästä määrästä, jotkut isommasta.
      Miksi polttaa, jos ei ole riippuvainen?
      Olen ylpeä niistä, jotka eivät polta.
      Rentoudun kun poltan tupakin, mutta alussa en sitä tiennyt, poltin, koska se oli hienoa. Nyt taas poltan koska olen riippuvainen ja rentoudun.

      Korotan hattua niille, jotka eivät oikeasti polta!

      • .................

        Taas yksi tekopyhä teinikakara provoamassa ja yrittämässä parantaa narkkarien mainetta. Mä nostan hattua sulle kun kehtaat nolata itsesi täällä.


      • Hevon Kekkuli
        ................. kirjoitti:

        Taas yksi tekopyhä teinikakara provoamassa ja yrittämässä parantaa narkkarien mainetta. Mä nostan hattua sulle kun kehtaat nolata itsesi täällä.

        no moido. Pari tyyppii on jo luullu et mä käytän aineita. Ehkä mä vaan oon seko. Huumeet kiinostaa mua ja viina ja tupakki. mä en oo kokeillu huumeita, enkä oo ollu koskaan ees kännis... joskus maistellu vähän. Mä en yritä parantaa narkkareiden mainetta. Paskoja narkkareita ne on... ei niiden mainetta kannata yrittää parantaa. Ja Vielä, miks tää olis provo?!? Mitä ideaa siinä olis... jotkut oikeesti tykkää röökistä.


      • korkki1
        ................. kirjoitti:

        Taas yksi tekopyhä teinikakara provoamassa ja yrittämässä parantaa narkkarien mainetta. Mä nostan hattua sulle kun kehtaat nolata itsesi täällä.

        haista sä jo vähitellen v...!!

        jos itse satut polttamaan ja tykkäämään tupakasta, se ei tarkoita sitä että ajattelisin että kaikkien muidenkin pitää polttaa kun mäkin poltan! kaikki tekee niin kun haluaa... ihan sama polttaako vai ei, se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa!

        sä et vaan tajuu!!!


      • .................
        korkki1 kirjoitti:

        haista sä jo vähitellen v...!!

        jos itse satut polttamaan ja tykkäämään tupakasta, se ei tarkoita sitä että ajattelisin että kaikkien muidenkin pitää polttaa kun mäkin poltan! kaikki tekee niin kun haluaa... ihan sama polttaako vai ei, se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa!

        sä et vaan tajuu!!!

        Et sitten kehdannut käyttää oman alapääsi sanaa mitä te pissikset tykkäätte muuten kovasti hokea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe