Meillä on sijoituksessa collie, jonka rokotuskortti on hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Isokin moka?
Miten todistan edelliset rokotukset? Pitääkö niitä itse asiassa kellekään todistaa? Missä tilanteessa?
Kadonnut rokotuskortti
4
1555
Vastaukset
Oletko kysynyt koiran omistajalta mitä nyt. Jos olette itse rokotuttaneet niin tiedätte eläinlääkärin ja klinikan missä rokotukset annettu. Kopion saa niistä sillä toimenpiteet kirjataan ylös.
- nude
oman koirani rokotus kortti unohtui tanskaan sen käydessä kasvattajalla en ole sen koomin korttia nähnyt.ei se mikään paha moka ole,uuden kortin saa hommattua.koira oli meillä puoli omistuksessa,nykyisin oma.
- meillänäin
nude kirjoitti:
oman koirani rokotus kortti unohtui tanskaan sen käydessä kasvattajalla en ole sen koomin korttia nähnyt.ei se mikään paha moka ole,uuden kortin saa hommattua.koira oli meillä puoli omistuksessa,nykyisin oma.
Minun koirani on sijoituksessa ja kasvattajalla on rekkarit, joihin tietääkseni merkitään rokotukset ja minulla on terveyskortti, johon myös merkitään rokotukset. Eli molemmilla on todistukset rokotuksista. En usko, että tuon terveyskortin kadottaminen on kuoleman vakava asia. Mutta jos tuo rokotuskortti on ollut ainoa todiste koiran rokotuksista, niin sitten en kyllä tiedä...
rokotustodistuksia tarvitaan esim näyttelyihin, kokeisiin ja muihin tapahtumiin. ja koska sinulla on sijoituksessa koira uskoisin omistajan haluavan sen myös viedä näyttelyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835