Suomen ralli Lahteen?

stadin kundi

Voisi tuoda vaihtelua ja Helsinki on lähellä.

9

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkimies

Ei tarvita täällä. Pysykööt siellä Jyväskylässä.

• Nainen

Ei ikinä ralleja Lahteen, rallit kuuluvat jyväskylään, siellä ne on ollut pitkään ja siellä ne on parasta pitää AINA!!!
      Jyväskylällä on paljon enemmän tarjottavaa MM rallikansalle ja kuskeille, Lahti ei siihen pysty, Jyväskylässä on paljon paremmat maisemat ja ihmiset,Lahteen kun rallit tulis niin täällä ei ole mitään, ei mitään!

• Mies

Tuo nainen vei sanat suustani! Lahteen ei kehtaa mitään suurempia tapahtumia tuoda...

• eips
        Mies kirjoitti:

Tuo nainen vei sanat suustani! Lahteen ei kehtaa mitään suurempia tapahtumia tuoda...

Ei kiitos rallille ja jos joku huolii,niin
        luovun mielelläni hiihtokisoistakin. Täällä on
        ihan tarpeeksi jo lippalakkia ja toppatakkia,
        kiitos vaan Simon Vaatehuoneelle.

• ja vielä ei

Ottakaa mielummin sinne hellsinkiin. Ei tänne kiitos.

• leidi

Ois kiva jos saatas se ralli tänne Lahteen! Täälläkin olis vähä vilskettä silloin

• aktiivinen katsoja

samaa mieltä sinne lahteen vaan oon 25vuotta seurannu sitä täällä aktiivisesti paikallisena ja ois tosi hyvä ottaa asuntoauto alle 5 kaverii ja kärry täyteen kaljaa ja tulla sinne,tää ralli on muutenkin menny sellaseksi "mahoynin"pelleilyksi täällä,et osa aktiivisista jyväskyläläisistä toivoo jo todella sitä pois täältä saavat samalla kuulemma lopettaa kaiken vapaaehtoisen akk:tukemisen ralli touhussa.

• leidi
        aktiivinen katsoja kirjoitti:

samaa mieltä sinne lahteen vaan oon 25vuotta seurannu sitä täällä aktiivisesti paikallisena ja ois tosi hyvä ottaa asuntoauto alle 5 kaverii ja kärry täyteen kaljaa ja tulla sinne,tää ralli on muutenkin menny sellaseksi "mahoynin"pelleilyksi täällä,et osa aktiivisista jyväskyläläisistä toivoo jo todella sitä pois täältä saavat samalla kuulemma lopettaa kaiken vapaaehtoisen akk:tukemisen ralli touhussa.

..haluutte rallista luopua? Mä aattelin et ois kaupungilla vähä säpinää jos ralli tulis Lahteen..

• Pasi_

..kyllä se vielä sieltä tulee. AKK:n Mahonen ja muut kumppanithan on yrittänyt sitä jo useammin siirtää etelään päin; Tampere, Lahti, Helsinki.
      Ja nyt kun Simo Lampinen ei ole suoranaisesti sen paikkaa enää puolustumassa, on vain ajan kysymys kun kilpailupaikka on muualla. Raha virtaisi katoppa vielä enemmän (ehkä) järjestäjien taskuun. Tosin Jyväskylässä on ajettu vuodesta 1951 lähtien ja siellä ralli osataan järjestää viimeisen päälle. Onhan se ollut koko MM-rallien parhaimmaksi äänestetty kisa vuodesta toiseen. Siinä on semmoinen juttu jotta kuka uskaltaa ja osaa saman? Ja jos persiilleen menee niin nämä rallit helposti nykyään putoaa koko MM:stä pois...
      Elikkäs, rallin paikka on vain ja ainoastaan Jyväskylässä !!
      T: 28 krt Jyskälässä 2005

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1598
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1459
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1299
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1290
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1214
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1199
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      1002
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      181
      894
    Aihe