Huumeista.

Sagamandy

Tässä on minun mielipiteeni huumeista:
Itse en ole koskaan kokeillut huumeita, mutta kiusaus on suuri. Ja jos joku suht. luotettava tyyppi tulisi tarjoamaan niin varmasti ottaisin.
Koska elämäni on niin tylsää, että kaipaan esimerkiksi huumeiden tuomaa jännitystä. Tupakkaa poltan ja alkoholia juon, mutta niistä en pääse tarpeeksi sekaisin. Ja jos alkoholi, tupakka, ja huumeet ovat ainoa keno päästä omaan pieneen maailmaani niin aion ottaa siitä kaiken irti. Ei kiinnosta jäänkö koukkuun ja kuolenko, koska kuolen kuitenkin joskus! Ja aion elää tämän lyhyen elämäni täysillä ja kuolla nuorena! Älkääkä väittäkö että tämä on vain jotain teiniangstia, koska olen jo 3 vuoden ajan ajatellut tätä asiaa päivittäin ja olen tullut siihen tulokseen että en halua elää vanhaksi ja silloin kun elän niin aion elää täysillä! Käyttää kamaa, viinaa ja tupakkaa niin kauan kun raha ja terveys kestää! ja sitten kun jompi kumpi loppuu niin vaikka tapan itseni.
Tämä ei ole provo, halusin vain ajatuksiani ilmi ja muiden mielipiteitä niihin, mutta kuitenkin anonyymisti!
Kiitos jos jaksoitte lukea hullun, yksinäisen ja väsyneen mutta ilon elämästä irti ottavan nuoren ajatuksia!!!

19

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jOONAS_

      Aletaanko kavereiks? :)

      • sagamandy

        aletaan vaan! :D


    • wtere

      sillon nimittäin katuaa kaikki hyvä elämästä jos huumeita vetelee.

    • jäke85

      Kyl oon aatellu tehä pian saman.. Vittu tätä elämää muutenkaa enää jaksaa ni miksi rääkätä itteensä ollakseen täs maailmas..

      • Lukekaa toi teksti, minkä otsikko on "Sagamandy kuule". Ajatelkaa sitä ja miettikää, mikä on vastassa. Ei hieno ja riehakkaan mukava, vaan kaikkea muuta. Voi voi, kun olette saaneet väärän kuvan huumeista... Mutta tervemenoa, ja toivottavasti kuoleman jälkeen vielä tavataan, jos ei ennemmin.


      • Tyhmä olin....
        rikkakasvi kirjoitti:

        Lukekaa toi teksti, minkä otsikko on "Sagamandy kuule". Ajatelkaa sitä ja miettikää, mikä on vastassa. Ei hieno ja riehakkaan mukava, vaan kaikkea muuta. Voi voi, kun olette saaneet väärän kuvan huumeista... Mutta tervemenoa, ja toivottavasti kuoleman jälkeen vielä tavataan, jos ei ennemmin.

        Joskus vuonna 2000 olin tosi tyhmä nuori.Koulussa eräällä exkaverillani oli jotain valkoisia pillereitä hän tarjosi niitä. Tyhmänä otin yhden toisen kaverini kanssa.Pää meni jotenkin siitä pilleristä sekaisin.Mutta silti selvittiin hengissä.Sovimme sen jälkeen tämän kaverin kanssa,että emme ota enää koskaan mitään semmoista pilleriä ja lupaus on pysynyt tähän päivään saakka.Kannattaa miettiä mitä ottaa. PEACE!


      • Tyhmä olin.... kirjoitti:

        Joskus vuonna 2000 olin tosi tyhmä nuori.Koulussa eräällä exkaverillani oli jotain valkoisia pillereitä hän tarjosi niitä. Tyhmänä otin yhden toisen kaverini kanssa.Pää meni jotenkin siitä pilleristä sekaisin.Mutta silti selvittiin hengissä.Sovimme sen jälkeen tämän kaverin kanssa,että emme ota enää koskaan mitään semmoista pilleriä ja lupaus on pysynyt tähän päivään saakka.Kannattaa miettiä mitä ottaa. PEACE!

        Tää oliki hyvä tarina. Ja onneksi hoksasit ajoissa tehdä päätöksen. Elämä opettaa!

        Minun mieliaiheitani (siis kirjoitan romaaneja) on juuri tällaiset huumekokeilutarinat. Tästä sain taas yhden hyvän idean. Kiittis sulle. Pääset vielä jonakin vuonna mun tarinaani mukaan jollain lailla ;).


      • sagamandy

        asia on pihvi


    • Parempi vaihtoehto

      Eikö olisi parempi mennä lääkärille valittamaan? Voisi saada ihan lailliaisiakin aineita lievittämään pahaa oloa, eikä riippuvuutta synny.

    • ....................

      Toivottavasti saat sukupuolitaudin piikitellessäsi kyrpääsi ennen kuin joku järkevä ihminen tekee maailmalle palveluksen ja ampuu sinut.

    • mietin minä

      Onko "elämän eläminen täysillä" sitä että juo, polttaa ja käyttää huumeita? Kovin on köyhää elämää. Ja ei sitä tolleen vaan voi elää TÄYSILLÄ. Se ei meinaan onnistu. Huumeporukoissa kukaan ei välitä susta. Niille on tärkeintä vaan se et mistä saa seuraavan aineen ja ne on valmiita hylkään sut koska vaan. Yksinäistä.

      Viina ja huumeporukoissa ei paljon pysty solmiin ihmissuhteita, joissa luottamus, uskollisuus, tuki ja välittäminen näkyisi. Yksinäistä jälleen.

      Jos sun elämä on jo nyt yksinäistä ja tylsää, et voi millään saada siitä mitään "iloa" irti, niin kuin kuvailit. Ne ihmiset jotka ei halua huumeita tai viinaa tai pääsevät niistä kuiville, saavat jotain parempaa tilalle, joka taas tekee heidän elämästään paljon enemmän elämisen arvoisen.

      Jos susta kerta tuntuu ettei kukaan susta välitä, niin ainakin Jumala kyllä. Hän rakastaa sua niin paljon, ettet voi tehdä mitään, mikä sen muuttaisi. Jeah, kyl elämä on elämisen arvoista - ilman tekokeinoisia kemiallisia viihdykkeitä!

      • Sagamandy

        Mua ei kyllä paljoa haittaa tuleeko ihmissuhteita solmittua niissä mun tulevissa(ko) huumepiireissä. Ei niitä tässä mun lyhyessä elämässäni koskaan oo tullu solmittua. Joten en menetä mitään.
        Tajuaako kukaan? MULLA EI OLE MITÄÄ MENETETTÄVÄÄ, miksi siis homehtua täällä maan päällä liian pitkään? Mä en halua vanhentua ja muuttua avuttomaksi, rumaksi, heikoksi ja sairaaksi. kyllä mä tapan itteni ennen niitä mun avuttomuuden päiviä, se on varmaa.
        ja mulle on turha tulla jauhaman tota jumala paskaa, anteeks nyt vaan, mutta kristinusko on mun mielestä vaan aivopesua. Mutta ei siitä sen enempää, se aihe kuuluu toiseen osioon.
        Kiitos kaikille vastanneille! On kiva lukea muidn kommentteja omasta ajattelusta!


    • tytttttö

      vittu mull on ihan samat ajatukset(:ruvetaanks kavereiks!(x

      • sagamandy

        no joo, mut tuskin tulee mitään, en mä koskaan oo saanu kavereita tässä elämässä...! Sori nyt vaan mut ainahan sitä voi yrittää. en mä mitään menetä. :)))


    • minä vaa

      jaa että haluat kokeilla huumeita?
      kuule mä voin kertoa että siinä ei ihan oikeasti ole mitään hienoa..
      mä liikun porukassa josta noin yli puolet polttelee ja vaan sen takia että ne ei muka saanut tarpeeks hyvää oloo viinasta.
      ja nyt kun kattelee porukan menoo niin ne on jääny kaikki koukkuun.kaikki rahat menee ja mitään muuta ei voi tehä ku vetää huumeita..
      ja aluks kaikki oli vaan silleenet kokeillaan ja annetaan sit olla..ja vitut!
      ei se oo niin hienoo...usko pois

      • sagamandy

        ei se haittaa jos rahat menee, en mä tee rahalla mitään koska mä kuolen kuitenkin ja mä haluan välittömän tyydytyksen mun hulluudennälkään, maksoi mitä maksoi.
        menköön terveys, who cares?!


      • voi voi
        sagamandy kirjoitti:

        ei se haittaa jos rahat menee, en mä tee rahalla mitään koska mä kuolen kuitenkin ja mä haluan välittömän tyydytyksen mun hulluudennälkään, maksoi mitä maksoi.
        menköön terveys, who cares?!

        Älä sit tuu pettymään. Ja toivottavasti et tuota ylimäärästä vaivaa kenellekää itestäs. Sunhan se oman elämän suunta on päätettävä.


      • Nappe
        voi voi kirjoitti:

        Älä sit tuu pettymään. Ja toivottavasti et tuota ylimäärästä vaivaa kenellekää itestäs. Sunhan se oman elämän suunta on päätettävä.

        Jep, sama täällä. Alkaisin hamppua polttamaan jos iteäisin mistä sitä saa. Vitut kaikesta.


      • sagamandy
        Nappe kirjoitti:

        Jep, sama täällä. Alkaisin hamppua polttamaan jos iteäisin mistä sitä saa. Vitut kaikesta.

        oikee asenne :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2095
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      265
      1803
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      291
      1770
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1740
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1585
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1463
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      54
      1284
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1234
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1213
    Aihe