Löytyykö Kajaanista henkilöä/firmaa, joka tilauksesta hakisi ulkomailta auton?
Tuontiautoa?
11
6012
Vastaukset
- paula
Hei. Itse hommaattin auto Saksasta. Hakijana oli Lahtelainen mies joka on hakenut autoja ammatikseen jo pitkän aikaa. Olimme todella tyytyväisiä palvelusta.
- Anastacia
Kiitos Paula. Voisitko laittaa tämän henkilön yhteystietoja tänne?
- bmw coupeee
olen itse tilannu auton petes garagen kautta, ja toimi hyvin. ja siisti auto siihen rahaan mitä annoin rajaksi. hoiti paperihommat ja katsasti kun sovittiin,,tuonut satoja autoja....
- paula
Anastacia kirjoitti:
Kiitos Paula. Voisitko laittaa tämän henkilön yhteystietoja tänne?
Löytyy nettisivulta TUONTIMESTA.FI
- paula
..ollaan itsekkin mut haettiin vain auto sit Lahdesta.
- antti
Pete's garage on sellanen paikka.löytyy Hartikaisen autoliikkeen takaa.siellä golf kentän lähellä.vieressä on myös se katsastusasema.onko se nyt huuhkajanvaaraa vai lohenpyrstöä.en muista kadun nimeä.
- Anonyymi
bigboykni kirjoitti:
Linkki vue Nettiautoon, taitaa olli nurin koko puoti
- Anonyymi
Hehhehheh hooh!
- Anonyymi
Onkos sellaista autoliikettä kajaanissa joissa ois vientiautoja? Mulla vois olla yksi afrikan vientiin.
- Anonyymi
Paljastus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502622Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h702211Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31611En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491076On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49937Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.278921- 66796
- 14764
Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54721Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19719