Jatkis

saimaannorppa

Jatkakaa pliis. Mutta ei mitään törkeää!!
____________________________________________

Meikkaan kasvoni ja mene aamupalalle. Tänään menen ysille kaikuu päässäni. Vatsassa kutkuttaa jännästi vaikka ei uskois näin "vanhasta" kimmasta et jännittää kouluun menoa. Moikkaan pikkueljeäni Joonaa joka hehkuttaa et sepä menee jo neloselle. Isä on jo lähtenyt töihin ja äiti on viikkaamassa pyykkiä. " Adele, jääkaapissa on jogurttia ja kaapissa leipää ", äiti huikkaa. Syötyäni aamupalan vilkaisen itseäni eteisen isosta peilistä. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen kroppaani. Minulla on tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät eli olen brunette. Kaverini kehuvat minua sieväksi ja rintanikin ovat c-kuppia.

Kävelen kouluun yhdessä parhaan ystäväni Lilan kanssa. "Oispa tullu joku uus oppilas", Lila toivoo. "Aijaa, tuo mahto tarkottaa et oot päässy jo Tuomaksen yli?" härnään häntä hänen entisestä poikafrendistä. "Oot vaan katteelinen ko et oo ollu vielä kenenkään kans!" Lila tiedottaa. "Kyllähän sitä vielä ehtii", tokaisen. Mä olen aina miettiny et mikä on vikana ko mää en oo ollu vielä kenenkää kans. Oon tullu siihen tulokseen et kundit ei vaan jostain syystä kiinnostu musta. En osaa sen paremmin selittää.

Piha on täynä porukkaa ja menemme meijän luokkalaisten luo. He seisovat isossa ringissä ja rupattelevat vilkkaasti. Minusta eka päivä on aina ollut kaikista hauskin, koska sillon porukka on yleensä ilosta. Moikkaamme kaikkia ja syvennymme jutusteluun. Huomaan että katseeni siirtyy aina välillä ringissä seisoviin poikiin. Erityisesti Markuskeen jolla on vaaleat tuuheat hiukset ja merensiniset silmät. Hänen kasvon piirteen ovat söpöt ja hymykuopat vain lisäävät söpöyttä. Markus on huomannu katseeni ja katsahtaa minua. Käännän nolona katseeni pois ja jatkan muka juttelua. Mikä ihme sai minut toljottamaan Markusta? Nyt se varmaan pitää mua ihan pimeenä ko silla lailla kyyläsin. Kello pirahtaa ja oppilaat alkavat valua kohti liikuntasalia, jossa on aamuavaus.

Istahdamme lattialle kaikkein viimeisimmiksi ja se tuntuu oudolta koska olimme enne kasilla. "Onko tässä vapaata?" joku kysyy ja osoittaa vieressäni olevaa tyhjää paikkaa. Vilkaisen ylös ja näen että se on Markus. Hymyilen sille ja vastaan että kyllä paikka on vapaa. Koko aamuavauksen olen ihan jäykkänä ja tunnen koko ajan Markuksen olemassaolon vaikka koitan unohtaa sen. Tuskin kuulen mitään reksin pajatuksesta koska unelmoin koko ajan Markuksesta ja meijän ensitreffeistämme. "Adele, maa kutsuu", huikkaa Lila vierestäni ja vasta sitten hoksaan että muut ovat jo nousseet seisomaan ja olisi aika lähteä luokkia kohti. Kömmin nolona seisomaan ja hipaisen vahingossa Markuksen hihaa omallani. Punastun ja lähen kävelemään rivakasti kohti luokaa...

1

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laila

      Päivä käynnistyy tavalliseen tapaan kuin aina ennekin ekana päivänä. Luokanvalvoja pölöttää jotain luokan edessä. Lopulta eka päivä on ohi ja kävelemme Lilan kanssa kohti kerrostaloa jossa asumme kumpikin toisessa kerroksessa. Moikkaamme ja painumme kumpikin omista ovistamme sisään. Riisun ja mene syömään. Kun olen syönyt menen huoneeseeni ja puen kotirentut päälleni, sillä minusta on palio rennompaa laiskotella viltin alla kotirentuissa eikä piukoissa muotitamineissa. Kaivan repusta karkit jotka jätin sinne eilen kun kävin kirjastossa. Etsin kirjan ja rojahdan ikiomaan lepotuoliini mukavaan asentoon.

      Luettuani kirjaa jonku aikaa päätän kuitenkin käydä tsekaamassa onko Lila kotona. En jaksa vaihtaa vaatteita koska kyllä Lilalle kehtaa mennä vaikka yöpaitasilleen(no ei nyt ihan). Hipsin rappuun ja pimpotan Lilan kotiovea. Ovi aukeaakin yllätävänä äkkiä ja samassa huomaan seisovani suoraan kasvotusten Markuksen kanssa. Aijon kääntyä vähin ääniin ja häippästä sillä minua hävettää vaatteeni ja vähän suttuiseksi mennyt meikki, mutta samassa Lila on jo ovella ja kyselee et kukas siellä oikeen on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe