Hei,
On taas tullut aika pitää Kainuun miitinki ja tällä kerralla paljon vaan porukkaa mukaan, paikka on viellä auki mut päivämäärän lyön itse jo tässä lukkoon, toivotaan että tästä paikasta päästään sopuun ja se ilmoitetaan sitten täällä!!!!
-antti1- (sefu)
Kainuun miitinki 20.Elokuuta.2005
11
3182
Vastaukset
Peukut pystyssä kaikelle tällaiselle! ;)
Järjestät sitten taksikyydin tapahtumapaikalle eiköstä joo ;)
- zaija
Minä ehottomasti mukana. Viimeksi sitä porukkaa oli aika vähän, tai sitten minä olin hiukan myöhässä...
Eikös se Rosso olisi taasen hyvä tapaamispaikka? Sinne ainaski luulisi kaikkien löytävän. Ja voiha sieltä sitten taasen muualle siirtyä :)
Niin ja aloittaa voitaisiin hiukkasta myöhemmin jos vain muille passaa. Tuo klo:18.00 oli hiukan turhan aikaseen.- antti1 ()
Jeps, paikalla ei nyt niin oo välii, kuhan seuraavat ehdot täyttyyvät
a) kaikki pääsee paikan päälle
b) ei ikärajoja
c) kaikilla on hauskaa, ja tilaa piisaa.
Ja ajallakaan ei nyt niin suurta merkitystä ole kun vain seuraavat ehdot täyttyy
a) se on ihmisten aika (n. 9:00-21:00 välillä)
b) porukka on vapaalla silloin
... Jos vaikka pidetäis tää miitinki sitten siellä rosso:ssa 20:00 ? olisiko tämmöinen aika hyvä???
- zaija
antti1 kirjoitti:
Jos vaikka pidetäis tää miitinki sitten siellä rosso:ssa 20:00 ? olisiko tämmöinen aika hyvä???
Joo. Toi kellon aika olisi ihan hyvä. Saattaisin jopa minäkin ehtiä ajoissa paikalle :)
- mystery
Pitäskö tulla kuokkimaan :P
- Rrrastalapsi
Kyllähän se käy jos ei tapahdu mitään maailmaa mullistavaa ja tämmösen pennun otatte mukaan :)
- Kronoksen-Rhean-Poika
Minäkin voisin tuollaiseen miittiin uskaltautua mukaan. Paikkakuntalaisia kun kerran olen ja täällä palstoilla liikun:)
- kaisa1
juu.. eli olen näillänäkymin tulossa - ainakin piipahtamaan, kun kerta nyt on viimeinen mahdollisuus näin Kajaani/Kainuulaisena tällaiseen miittiin osallistua - muutto on nimittäin edessä..
Ja eihän sitä tällaista häppeninkiä voi edes jättää välistä! =)
eli sii juu siellä Rossossa.. toivottavasti ennätän kuudeksi.. eli voi hiukka myöhästyä..
kaisa1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779