Mistä tulet iloiseksi?

otto

Minä tulen iloiseksi hyvistä kavereista.
Mistä sinä.

7

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pii

Siitä, kun kulta tulee vastaan bussille, kun tulen töistä - tai siitä, kun kulta suukottaa niskaa juuri, kun olen nukahtamassa.

• Yksinäinen

Tulen iloiseksi siitä kun nukkumaan käydessäni ajattelen miltä tuntuisi, jos saisin kerrankin nukahtaa ihanan naisen viereen, jota saisin suukotella, hyväillä ja sanoa että "rakastan sinua"...

• just me

en ole taalla hetkella suomessa, keyboard on eri en voi kayttaa ääkköstä.. ja suomea ei ole minun aidinkielta, eli virheita on tulos... Niin mista tuun iloiseksi.. no pienista asioista joka ovat kuitenkin niin suuria, niin ku esim. hymy, aivan ihana jos joku sulle hymyilee. eiks niin? On kuitenkin niin paljon asiota joka tekee minust iloiseksi.. tuli vaa ensimmaiseksi mieleen hymy..

• asdvvsdr

Itse tulen hyvälle tuulelle pienistä elämän iloista: Vapaapäivästä, aamukahvista, kavereista, satunnaisista tupakki/piippuhetkistä, kauniin naisen hymystä, ulkomaanmatkasta, tyttöjen kanssa rupattelusta jne.

• Randolph

Luin taannoin kirjan professorista jolla oli vain muutama kuukausi elinaikaa.
      Hän kiteytti elämän iloisten asioiden summaksi, jossa tarkoituksena on elää kaikki lapsuuden haaveet.

Itse en sairasta syöpää enkä ole kuolemassa kovin nopeasti, mutta ongelmani on se, että olen saavuttanut jo kaiken mistä unelmoin kun olin 5-16v.

En muista mitään lapsuuden unelmaani mitä en olisi jo ehtinyt tässä 30v iässä toteuttamaan. Tästä valitettavasta syystä nykyiset elämäni ilon aiheet ovat kovin teennäisiä massakulttuurin tuotoksia.

Elämmekö nykyään liian nopeasti?

• jotain...

Tulen iloiseksi kun mielestäni viehättävä ja lämmin ihminen keskustelee kanssani. Tulen iloiksi kun mies hymyilee minulle. Tulen iloiseksi kun saan katsella terveen ja hyvän näköistä tavis miestä.. Koskettavan musiikin kuunteleminen saa minut hyvälle tuulelle. Hieronta saa minut hyvälle tuulelle.

• ILOITSEN hänestä!

Kunnioitan Halla-ahoa, rohkea ja älykäs mies on antanut meille vapautemme
        puhua o m i s t a , oman maamme asioista,

surkuhupaisaa, että noin tärkeä ihmisoikeus on viety meiltä pitkiksi ajoiksi diktatoorisella pelottelulla!

Sortajia yrittä vieläkin pysytellä niskassamme, mutta tulle vielä aika, jolloin somalaiset ovat saaneet ihmisoikeutensa takaisin täysimääräisinä. Halla-aho on sen ajan airut.

Eniten halveksin omaa kansaansa sortavaa ihmistä, jos nyt sellaista voi tuolla nimityksellä kutsua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      102
      1534
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      218
      1012
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      749
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65