sagamandy kuule...

BellaBambina

niin en voi nyt vastata tuohon viestiisi sen yhteydessä koska koneeni ei minun salli sitä tehdä mutta halusin kuitenkin ottaa kantaa tuohon Huumeet viestiisi. joten ensinnäkin mä tyrmään sun teorias heti ja täysin! ja täytyy mun kyllä sanoa, et sä oot hulluin ja tyhmin ihminen mitä mun tielle on osunut. elä nyt kuitenkaan ota nokkiisi...

luuletko sinä tosiaan että huumeet ja alkoholi ja tupakka ovat ainoa tapa onnellisen ja villin elämän saavuttamiseen. kylläpä sä omistat niukan maailman kuvan. etkö sä oo koskaan kuullut sellaisesta hassusta asiasta kuin rakkaus. no joo sä voit aatella ihan vapaasti et " taas yks tollanen helvetin rakkaudesta sössöttäjä" ei se minua haittaa. ja joka tapauksessa tuskin sun etees on enää tehtävissä mitään.

jos sä niin selvästi näet edessäsi sen miten sä popsit jotain pillereitä. hikoilet tuskissasi kun maailman reuna himmenee. hoipertelet tiellä nähden kaiken laista epätodellista ja kuolet lopulta auto kolarissa kun enkelit kehottaa sua painamaan kaasua. rakastelet pienessä vessakopissa tunteettomasti ja epäinhimillisesti jonkun pikku huoran, tuntemattoman tytön kanssa. haluatko sä todella olla se vastuuton mies, joka pistää tyttöjä paksuks ja levittää lopulta sukupuolitauteja, koska pano on niin kiireellistä sähläystä ettet sinä edes kerkeä laittamaan paikalleen sellaista asiaa kuin kondomi. etkä sinä kuitenkaan välitä sen inhottavan ja ainoastaan halujen tyydytyksen takia tapahtuvan hetken jälkeen näistä tytöistä pätkääkään.

silloin sinä olet yksin.
sinulla ei ole todellisia kavereita.
kukaan ei oikeasti välitä sinusta.
on ainoastaan ihmisiä, joilta sinä lopulta polvillasi anelet lisää ja lisää aineita, koko ajan voimakkaampia.

silloinko sinä olet onnellinen.
selkääsi pitkin valuu kylmä hiki ja huohotat kuin höyryjuna.
katselet itseäsi peilistä ja näet hirviön.
pelkäät niin saatanasti sitä tunnetta joka sisälläsi vyöryy.

takanasi sängynpäällä makaa puoli alasti jokin tyttö jonka nimeä et ole koskaan kuullutkaanm joka levittelee haarojaan sinulle.
palaat sängyn viereen ja lasket housut alas.
työnnyt tytön sisälle ja panet häntä väkivaltaisen rajusti. sellaisella tytöllä vaan ei ole varaa valittaa. hehän elävät tyydyttääkseen sinun kaltaisia tyyppejä.
ja koko sen ajan kun olet tytön sisällä, ajatuksesi ovat jossain ihan muualla.

ajatuksissasi sinä olet hautausmaalla.
kävelet siellä yksin ja kylmissäsi kunnes pysähdyt yhden haudan eteen. hautaan on kaiverrettu sinun nimesi.
kuulet joka puolelta kimakkaa naurua, joka sinut voimaan pahoin.
mutta koko ajan mielesi päällä on että pitää hommata lisää aineita.

ja kun lopulta purkaannut tytön sisään.
se ei edes tunnu hyvältä. tai tuntuu se sinusta, kun et ole mitään parempakaan koskaan saanut. etkä enää tulekkaan saamaan, kun et ole aikanasi ottanut neuvoista vaaria.
pyörähdät tytön päältä pois välittämättä onko kumppanisi saanut tyydytystä.
nostat housusi, samalla kun tyttö pukee vaattensa päälleen.

tyttö lähtee pois, ettekä te vaihda sanaakaan.
ja samassa sinä olet taas yksin.

etkö sä halua, että sitten joskus kun sä oot vanha ja rupsahtanut, sulla olis vierellä ihminen jonka kanssa sä olet käynyt läpi kaikenlaista. nuorena te rakastelitte, nauttien siitä kummatkin. mutta te pystyitte siihen ihan selvin päin. kuvittele mitä kaikkea todellisuudessa oikeastaan pystyykään tekemään ihan ilman minkäänlaista huumetta, alkoholia tai edes tupakkaa. ja sitten kun te olette siinä vierekkäin ruttuisina, silloin kun ette edes pysty enää rakastelemaan. mutta silloin, silloin sinusta tuntuu, ettei enää tarvikkaan. koska olet saanut elämässäsi kaiken ja vähän enemmän. ja lopussakin sinulla on joku kenen kanssa olla, ketä rakastaa, vaikka toinen kuolaakin paitansa, ja toinen ei enää pysty kävelemään vanhoilla jaloillaan.

mutta jos sinä valitset sen toisen polun.
silloin sinä et tule koskaan saamaan todellista rakkautta, sellaista tyttöä, joka tekee jonkun toisen miehen onnellisemmaksi kuin mitä sinä koskaan tulet olemaan.
jos sinä valitset huumeet, elät lopulta päiväsi riippuvaisena toiseen ihmiseen, siihen joka välittää sinulle lisää aineita. silloin sinä pelkäät koko ajan tippuvasi todellisen ja epätodellisen maailman rajalta.

kun sinulla ei ole ketään.
ei mitään mistä pitää kiinni.
kunnes sinä olet täysin hajalla.
ja lopulta kuolet nuorena, niin kuin olet aina toivonut.
joko oman käden kautta tai sitten jotenkin muuten.
silloin sinä sitten kai olet onnellinen.
silloin sinun suurin unelmasi on täyttynyt.

ja koko lyhyen elämäsi sinä raukka olet luulut, että hullua, taphtumatäytteistä, villiä ja sekopäistä. "täydellistä" elämää voi elää ilman huumeiden sekavaa mieltä.
että tyhmäksi ei voi tulla muuten kuin tappamala alkoholilla aivosolujaan.
ja että syöpää ei voi saada muuten kuin polttamalla tupakkaa.

entä jos sinä erehdyt?

oletko aivan varma?

10

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin hyvin kirjoitettu. Yhdyn tähän mielipiteeseen. HUUMEET EIVÄT TAPA; VAAN KIDUTTAA! Ei niistä ainakaan helppoa kuolemaa saa. On niitä parempiakin konsteja, jos elämäänsä on kyllästynyt. Antaisin mielelläni hyviä vinkkejä, mutta en sentään halua "itsemurhaan yllyttäjän" syytettä. Voin vaan sanoa, että on tapoja, joilla saa elämän värikkääksi ja nopeaksi, mutta huumeet eivät sitä tee.

      • Nevahööd

        Saa helpon kuoleman, jos ottaa tarpeeksi kerralla.

        Elämä on tappava tauti - onneksi siihen on olemassa lääkkeitä.


    • Ihminen

      Vau... Hyvin sanottu.. Mä todella ihmettelen jos joku ei muuta kantaansa ton luettuaan..

    • M(19)

      Tuota, pakko sanoa, että ihan asiallisesti osittain kirjoitettu. Mutta toisaalta ei. Ihmisillä on erilaisia motiiveja elää. Toiset eivät edes osaa rakastaa, koska eivät vain kykene siihen, ovat psykopaatteja tms.. Jotkut haluavat kokea outoja asioita elämässään. Jotkut ovat masokisteja. Jotkut saavat hyviä fiiliksiä kun ovat pohjalla.

      En siis ihannoi huumeita tällä hetkellä mitenkään, vaan sanon, että asiat eivät siltikään ole niin yksioikoisia. Itselleni alkoholi on aina ollut hyvä tajuntaa laajentava aine. Monesti olen ollut ongelmissa alkoholinkäytön takia, mutta mielestäni suurinta onnea minulle on ollut nimenomaan näissä tilanteissa se, että olen aina noussut jaloilleni, ja pohjalla ollessani huomannut, kuinka paljon paremmin asiat olivat. Sitten taas otan itseäni niskasta kiinni ja nostan itseni takaisin niihin hyviin olosuhteisiin.

      Ok, vähän vaikeasti ymmärrettävissä varmaan tämä viesti, mutta uskoisin etten ole ainoa, joka on tuntenut näin.

      Ps. tämä ei sitten ollut tarkoitettu päihdemyönteiseksi viestiksi.

      • F..86

        Sama juttu... :|


      • sagamandy

        mä saan parhaat fiilikset pohjalla, ja varmaankin oon hullu ja psykopaatti, i don´t care!
        rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu polla... jne..!
        tää on vaan tätä mun maailmaani!


    • pessinisti

      Oliko tarkoituksesi varoittaa huumeista vai kiihottaa? Melkein laukesin housuihin=P

      Ehket sitä voi käsittää, mutta mitään tuon parempaa en toivo elämältä. Nautin porvarillisten arvojen vastustamisesta ja aion viedä tyylini loppuun asti, en aio tehdä työtä päivääkään elämässäni (no vähän tuli liioteltua, täytyy kai sillon tällön heittää joku siivouskeikka, ettei tukiaiset lakkaa). Avioliitto, lasten kasvatus ja säännöllinen työ eivät vain ole minun teekuppini =). Ärsyttäviä tuollaiset muka-radikaalit nuoret, jotka kuitenkin 3kymppisinä alkavat puolustaa perhearvoja.

      Huumeisiin en koske niin kauan kuin huumerahat menevät ammattirikollisten taskuihin, mutta muuten yritän elää niin boheemisti kuin mahdollista.

    • öhöm.. oli han toi ihan kiva..

      joo tota olihan toi ihan kiva novelli mut ei oikeesti?? kuulkaas kaikki ttytöt mä oon huomannu että noilla tämän elämän kundeilla ei pahemmin muuta pyöri päänsä sisällä kuin seksi et en usko et ne silleen oppii ikinä rakastaan kuin te toivoisitte jos annatte niille et kaverina ne voi olla tosi kivoja ja muuta mut mä en usko ikuiseen rakkauteen sun muuhun potaskaan et sori vaan... mun mielest kaikkee voi kokeilla jos osaa lopettaa

    • Sagamandy

      Kiva kun tekstini sai ihmiset vastaamaan.
      Mutta kuitenkin... Mitä siitä rakkaudesta? Ei se auta! Mä en nimittäin tiedä miltä rakkaus tuntuu! Mä en ole kokenut sellaista!!! Kukaan ei ole koskaan rakastanut mua, äläkä sano että tää olisi jotain fucking teiniangstia että: "kukaan ei rakastaa mua, nyyh" vaan täyttä totta.
      Kiitos siitä, BellaBambina, ettet tullut tuputtamaan mitään jumalapaskaa, aluksi niin luulin mutta helpotuin kun luin loppuun!
      Joo mutta, näytä mulle se ihminen joka mua rakastais nii mä näytän sulle että Kekkonen elää!
      Muuten, tosi upeesti kirjotettu, mut ei vakuuta mua!

    • hui

      Täytyy sanoo että mahtava kirjotus. Tän vois oikeesti laittaa johonkin eroon huumeista- palstalle. kerrassaan upeeta tekstiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kamala onnettomuus

      Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      84
      3877
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

      omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      95
      2156
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

      Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      553
      1702
    4. Mitä teit väärin?

      Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      173
      1653
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

      Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      76
      1389
    6. Mönkijäpnnettomuus

      Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      3
      1009
    7. Jos ihmettelit minun käytöstä

      Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      55
      780
    8. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

      Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      774
    9. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

      Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      53
      767
    10. Miksi ihmiset loukkaantuu?

      Lotta sanoo, että jotkut loukkaantuu kun hän ei halua seksiä, miksi? Voisihan Lottakin loukkaantua, että muut haluaa.
      Sinkut
      170
      711
    Aihe