Onko kenelläkään kokemusta Hartan merkkisistä vaunuista yleensä ja sit erityisesti niistä kolmipyöräisistä? Mulle ihan vieras ja uus merkki. Onko niin hyvät että kannattaa maksaa n. 800€? Tuntuivat tukevilta ja kevyiltä, mutta maksaako niin paljon? Saako yhtä hyvät edullisemmin? Niin, ja onko joku tilannut netin kautta, huomattavasti edullisemmat n. 500€?
Hartan
5
8292
Vastaukset
- on...
Hartan Skater X lastenvaunuista (kolmipyöräiset). Kätevät ovat käytössä. Tilava auto sinulla pitää olla, jotta saa lastenvaunut sopimaan purkamattomana takakonttiin.
Itse tilasin vaunut Saksasta, sillä 800€ lastenvaunuista on mielestäni han liikaa... (www.pingpong-online.com) - marppuli
Ollaan myös katseltu hartaneita ja hinnan vuoksi nimenomaan saksasta. Vaunuihin on ilmeisesti olemassa kolmet eri renkaan, joista pitäisi valita. Onko kellään kokemusta, mitkä renkaat kannattaisi ottaa ja miksi?
- hartan skater äksä
hartan skater x (ei kääntyvä etupyörä)
Plussat ja miinukset:
huonommassa maastossa kulkee hyvin (ja hyvässä maastossa vielä paremmin)
leveät renkaat, ei uppoa loskaan ja lumeen
helppo ohjata vaikka yhdellä kädellä
laadukkaat ja kestävät
tredikkäät :)
Miinukset:
- kallimmanpuoleiset
- etuosan tuuletus kesähelteillä (ei helppoa luukkua)
- leveys, ei mahdu kokonaisina tavallisen junan/bussin oviaukosta- hartannro1
itse ostin tuolta www.vauvamaailma.fi hartanit ja hyvät ovat olleet, tosi tukevat ja kestävät
- äippä 3
hartannro1 kirjoitti:
itse ostin tuolta www.vauvamaailma.fi hartanit ja hyvät ovat olleet, tosi tukevat ja kestävät
ostin itsekkin rattaat lastentarvikkeesta.olen itse todella tykännyt ja lapset nukkuneet ja istuneet kiltisti. edellisissä rattaissa ei viihtynyt ollenkaan.näistä ovat tykänneet paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1214002Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1793837Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292606Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82384100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481362Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut731300Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241271Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah35989