Lukekaa tämä!

nipa

Taidan lopettaa täällä käymisen. Täällä on häiriköitä, haukkujia,,, En halua olla riitaisessa paikassa. Kotisivujen suhteen. Niitä ei näköjään edes saa tehä, mutta minä teen silti! Sanokaa mitä vain niin minä teen kotiksiani...!Ossa on http://www.expage.com/simpukkasims.

ps. jos yli 3 toivoon, etten lähtisi niin en sitten pakosti lähe.

13

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä

      älä lähe

      • ehheheheheh

        Ketään vois vähempää kiinnostaakkaan, lähetkö vai, et.


      • ~Liz

        Minäkin täältä olen lähtenyt. Siirryin parempaan paikkaan, jossa on todella mukavia ihmisiä. Käyn täällä muutaman kerran viikossa lukemassa viestejä, en enää pahemmin vastaile mihinkään. Vuodesta 2001 lähtien olen täällä käynyt, mutta nyt kun porukka on näin ilkeää yms. päätin lähteä pois.


      • niinpä niin.
        ~Liz kirjoitti:

        Minäkin täältä olen lähtenyt. Siirryin parempaan paikkaan, jossa on todella mukavia ihmisiä. Käyn täällä muutaman kerran viikossa lukemassa viestejä, en enää pahemmin vastaile mihinkään. Vuodesta 2001 lähtien olen täällä käynyt, mutta nyt kun porukka on näin ilkeää yms. päätin lähteä pois.

        Kyllä arvostelu ja mielipiteensä ilmaisua on sallittua, jos joku sen takia lähtee vetää, ni menköön. Pitäisikö sanoa, että pitää jonkun sivuista, jos ei kerta pidä. ziisus teijän kanssa.


      • thorion
        niinpä niin. kirjoitti:

        Kyllä arvostelu ja mielipiteensä ilmaisua on sallittua, jos joku sen takia lähtee vetää, ni menköön. Pitäisikö sanoa, että pitää jonkun sivuista, jos ei kerta pidä. ziisus teijän kanssa.

        Jos ei kerran tarvitse sanoa että pitää toisen sivuista vaikka ei pidä niin voi ihan hyvin jättää sanomatta sen ettei pidä niistä.


    • jontuska

      Älä lähde... tai siis sehän on oma päätöksesi, mutta aina jos tekee sivuja, on varauduttava negatiiviseen palautteeseen. Jos sitä ei kestä, ei voi tehdä sivuja. niin asia on... mutta kun pidät sivuja expagessa, ja sanoit et ne on tehty html :llällä, niin tee mielummin vaikka freewebsillä, mutta valitse siitä edistynyt käyttäjä, niin voit käyttää freewebs html :lää.. Se on paljon parempi kuin expage, sillä expagesta tulee pop uppeja (pop up= sivu, mikä hyppää eteen), ja hitaat koneet ne voivat
      saada tilttiin. suosittelen, että teet freewebsiin, sillä se on helpompaa, sillä ei joudu tekemään miljoona tuhat uutta tunnusta, kuten expagessa... (ethän loukkaantunut tästä viestistä??)

      siitä kyllä olet oikeassa, että tämä foorumi on mennyt kauheaksi... :/ häirikköjä on, mutta ne haukkujat tuskin sanovat että sivut ovat surkeat, vaan antavat RAKENTAVAA PALAUTETTA, mikä taas tarkoittaa sitä, että pitäisi parantaa sivuja niillä vinkeillä... (minä annan aina RAKENTAVAA PALAUTETTA! en sano "Sivusi ovat surkeat"

    • Ambrozia

      Kannattaa jättää häiriköt ja suunsoittajat omaan arvoonsa, ei kannata niiden takia lopettaa. Eivät ainakaan siitä saa mielihyvää =) Et olisi silti ainoa, joka täältä on lähtenyt. Tämä palsta on mennyt tosiaankin ihan lapselliseksi taistelutantereeksi. Itselläkin tulee vielä välillä täällä käytyä, mutta eipä täällä tahdo olla oikein mitään järkevää keskustelua. Jotkut jaksavat repiä stressiä toisten kotisivuista, mikäs pakko niillä on käydä jos ei kiinnosta. Toisilla on joku sairas tarve loukata ihmisiä haukkumalla. Jättäisivät sanomatta, ellei ole hyvää sanottavaa tai asiallista kritiikkiä. Jospa asiat täällä nyt syksymmällä muuttuu paremmaksi, kun tulee Nighlife ja uutta puheenaihetta sen mukana.

    • nipa

      Oke, olen täällä viellä vähän aikaa. Lähden jos ilmapiiri ei muutu silloin...

      Ja tottakai saa sanoa mielipiteensä, mutta kohtuudella kuitenkin. Jotkut jaksaa vain haukkua jokaisia sivuja. Miksi käy niillä tai lukee niitä sivuja, jos ei pidä yhtään mitään niistä...

      • .........

        nyt kaikki kunnolla ettei nipa vaan lähde lopullisesti pois... karmea menetyshän se olisi..

        ja sivuilla käyvät esim. siksi, koska viestissä on suora linkki sinne ja kehotetaan käymään. ja sitten voi "viekkuun" kirjotella mitä on mieltä. mutta ilmeisesti ainoastaan, jos sattuu pitämään sivuista. negatiivisesta palautteesta saattaa käydä niin, että nipa häipyy kokonaan. paitsi jos kolme henkilöä tahtoo että nipa jäisi.


      • nipa
        ......... kirjoitti:

        nyt kaikki kunnolla ettei nipa vaan lähde lopullisesti pois... karmea menetyshän se olisi..

        ja sivuilla käyvät esim. siksi, koska viestissä on suora linkki sinne ja kehotetaan käymään. ja sitten voi "viekkuun" kirjotella mitä on mieltä. mutta ilmeisesti ainoastaan, jos sattuu pitämään sivuista. negatiivisesta palautteesta saattaa käydä niin, että nipa häipyy kokonaan. paitsi jos kolme henkilöä tahtoo että nipa jäisi.

        Kiitos paljon! Olet niin piristävä >:(

        Saa toki palautetta laittaa, mutta jotkut haukkuu ja kunnolla!


      • mr. piristin
        nipa kirjoitti:

        Kiitos paljon! Olet niin piristävä >:(

        Saa toki palautetta laittaa, mutta jotkut haukkuu ja kunnolla!

        kieltämättä palaute on joskus turhan julmaa. ja harjotushan (yleensä) tekee mestarin. sivuja tulee ku sieniä sateella, mutta varmaanki kaikkein huonoimmat katoaa kohta ja sitten joskus nähdään kenen sivut pärjää. ja monesti palautetta antaa just ne jotka tahtoo haukkua, eikä ne jotka sivuilla viihty.


    • Häiriintyneistä apinoista ei kannata välittää. Älä edes vastaa semmosiin, vaan anna asian olla.

      • nipa

        Niin ei kannattaisi, mutta ne on vaan niin ÄRSYTTÄVIÄ!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe