Taidan lopettaa täällä käymisen. Täällä on häiriköitä, haukkujia,,, En halua olla riitaisessa paikassa. Kotisivujen suhteen. Niitä ei näköjään edes saa tehä, mutta minä teen silti! Sanokaa mitä vain niin minä teen kotiksiani...!Ossa on http://www.expage.com/simpukkasims.
ps. jos yli 3 toivoon, etten lähtisi niin en sitten pakosti lähe.
Lukekaa tämä!
13
681
Vastaukset
- älä
älä lähe
- ehheheheheh
Ketään vois vähempää kiinnostaakkaan, lähetkö vai, et.
- ~Liz
Minäkin täältä olen lähtenyt. Siirryin parempaan paikkaan, jossa on todella mukavia ihmisiä. Käyn täällä muutaman kerran viikossa lukemassa viestejä, en enää pahemmin vastaile mihinkään. Vuodesta 2001 lähtien olen täällä käynyt, mutta nyt kun porukka on näin ilkeää yms. päätin lähteä pois.
- niinpä niin.
~Liz kirjoitti:
Minäkin täältä olen lähtenyt. Siirryin parempaan paikkaan, jossa on todella mukavia ihmisiä. Käyn täällä muutaman kerran viikossa lukemassa viestejä, en enää pahemmin vastaile mihinkään. Vuodesta 2001 lähtien olen täällä käynyt, mutta nyt kun porukka on näin ilkeää yms. päätin lähteä pois.
Kyllä arvostelu ja mielipiteensä ilmaisua on sallittua, jos joku sen takia lähtee vetää, ni menköön. Pitäisikö sanoa, että pitää jonkun sivuista, jos ei kerta pidä. ziisus teijän kanssa.
- thorion
niinpä niin. kirjoitti:
Kyllä arvostelu ja mielipiteensä ilmaisua on sallittua, jos joku sen takia lähtee vetää, ni menköön. Pitäisikö sanoa, että pitää jonkun sivuista, jos ei kerta pidä. ziisus teijän kanssa.
Jos ei kerran tarvitse sanoa että pitää toisen sivuista vaikka ei pidä niin voi ihan hyvin jättää sanomatta sen ettei pidä niistä.
- jontuska
Älä lähde... tai siis sehän on oma päätöksesi, mutta aina jos tekee sivuja, on varauduttava negatiiviseen palautteeseen. Jos sitä ei kestä, ei voi tehdä sivuja. niin asia on... mutta kun pidät sivuja expagessa, ja sanoit et ne on tehty html :llällä, niin tee mielummin vaikka freewebsillä, mutta valitse siitä edistynyt käyttäjä, niin voit käyttää freewebs html :lää.. Se on paljon parempi kuin expage, sillä expagesta tulee pop uppeja (pop up= sivu, mikä hyppää eteen), ja hitaat koneet ne voivat
saada tilttiin. suosittelen, että teet freewebsiin, sillä se on helpompaa, sillä ei joudu tekemään miljoona tuhat uutta tunnusta, kuten expagessa... (ethän loukkaantunut tästä viestistä??)
siitä kyllä olet oikeassa, että tämä foorumi on mennyt kauheaksi... :/ häirikköjä on, mutta ne haukkujat tuskin sanovat että sivut ovat surkeat, vaan antavat RAKENTAVAA PALAUTETTA, mikä taas tarkoittaa sitä, että pitäisi parantaa sivuja niillä vinkeillä... (minä annan aina RAKENTAVAA PALAUTETTA! en sano "Sivusi ovat surkeat" - Ambrozia
Kannattaa jättää häiriköt ja suunsoittajat omaan arvoonsa, ei kannata niiden takia lopettaa. Eivät ainakaan siitä saa mielihyvää =) Et olisi silti ainoa, joka täältä on lähtenyt. Tämä palsta on mennyt tosiaankin ihan lapselliseksi taistelutantereeksi. Itselläkin tulee vielä välillä täällä käytyä, mutta eipä täällä tahdo olla oikein mitään järkevää keskustelua. Jotkut jaksavat repiä stressiä toisten kotisivuista, mikäs pakko niillä on käydä jos ei kiinnosta. Toisilla on joku sairas tarve loukata ihmisiä haukkumalla. Jättäisivät sanomatta, ellei ole hyvää sanottavaa tai asiallista kritiikkiä. Jospa asiat täällä nyt syksymmällä muuttuu paremmaksi, kun tulee Nighlife ja uutta puheenaihetta sen mukana.
- nipa
Oke, olen täällä viellä vähän aikaa. Lähden jos ilmapiiri ei muutu silloin...
Ja tottakai saa sanoa mielipiteensä, mutta kohtuudella kuitenkin. Jotkut jaksaa vain haukkua jokaisia sivuja. Miksi käy niillä tai lukee niitä sivuja, jos ei pidä yhtään mitään niistä...- .........
nyt kaikki kunnolla ettei nipa vaan lähde lopullisesti pois... karmea menetyshän se olisi..
ja sivuilla käyvät esim. siksi, koska viestissä on suora linkki sinne ja kehotetaan käymään. ja sitten voi "viekkuun" kirjotella mitä on mieltä. mutta ilmeisesti ainoastaan, jos sattuu pitämään sivuista. negatiivisesta palautteesta saattaa käydä niin, että nipa häipyy kokonaan. paitsi jos kolme henkilöä tahtoo että nipa jäisi. - nipa
......... kirjoitti:
nyt kaikki kunnolla ettei nipa vaan lähde lopullisesti pois... karmea menetyshän se olisi..
ja sivuilla käyvät esim. siksi, koska viestissä on suora linkki sinne ja kehotetaan käymään. ja sitten voi "viekkuun" kirjotella mitä on mieltä. mutta ilmeisesti ainoastaan, jos sattuu pitämään sivuista. negatiivisesta palautteesta saattaa käydä niin, että nipa häipyy kokonaan. paitsi jos kolme henkilöä tahtoo että nipa jäisi.Kiitos paljon! Olet niin piristävä >:(
Saa toki palautetta laittaa, mutta jotkut haukkuu ja kunnolla! - mr. piristin
nipa kirjoitti:
Kiitos paljon! Olet niin piristävä >:(
Saa toki palautetta laittaa, mutta jotkut haukkuu ja kunnolla!kieltämättä palaute on joskus turhan julmaa. ja harjotushan (yleensä) tekee mestarin. sivuja tulee ku sieniä sateella, mutta varmaanki kaikkein huonoimmat katoaa kohta ja sitten joskus nähdään kenen sivut pärjää. ja monesti palautetta antaa just ne jotka tahtoo haukkua, eikä ne jotka sivuilla viihty.
Häiriintyneistä apinoista ei kannata välittää. Älä edes vastaa semmosiin, vaan anna asian olla.
- nipa
Niin ei kannattaisi, mutta ne on vaan niin ÄRSYTTÄVIÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768323Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692694- 76968
- 12930
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742