NE JOTKA APUU TARTEE POKEMONISSA TULKAA MUN LUO VAAN!

Richiko93

mä tiiän kaiken pokemoneista. Kaikki jotka on tähän mennessä ilmestyneet , mä oon pelaannut niitä kaikkia. Mulla on kaikki tarvittavat tiedot! =)

p.s. pliis vastatkaa joohan?

20

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Richiko93

      moi muhis! minkä takii sä oot aina vihainen? tuu munkaa kauppaan! =)

    • Umbba

      Kun kerta kaiken tiedät, niin kerropa nämä:

      -Luettele jokaisen pokémonin nimi ja miten ja minkälaiseksi se kehittyy.
      -Luettele, mitä milläkin routella löytyy jokaikisestä pokémonpelistä
      -Luettele kaikki iskut mitä Chikorita, Entei, Espeon, Mew, Umbreon ja Vulpix oppii ja millä tasolla
      -Luettele jokaisesta pelistä jokainen TM oikeassa järjestyksessä.
      -Kuinka monta tavaraa jokaisessa pelissä mahtuu jokaiseen laukun lokeroon?

      Keksin sitten lisää kun noihin ensin vastaat. Kitoos hei.

    • landon2

      Richiko93 voisitko kirjautua tänne niin voisit vaikuttaa hieman fiksummalta?

    • markoman

      oon menny liigan läpi ainaki 500 kertaa. miten pääsee poke goldissa pallet towniin ja niihi 3 muuhu mihin ei pääse????

    • markoman

      miten pääsee pallet towniin, viridian cityyn, cinnabar islandille ja pewter cityyn poke goldissa?????? vastaa pian!

      • Richiko93

        jos sinulla on Red-peli gameboyssä niin yritä vetää samanlailla kuin redissä.jos ei ole niin kysy uudestaan. sori!


      • Pokemonni
        Richiko93 kirjoitti:

        jos sinulla on Red-peli gameboyssä niin yritä vetää samanlailla kuin redissä.jos ei ole niin kysy uudestaan. sori!

        auta mua täs tulee kysymys:: Miten löytää saphiren? ja miten pääsee islandeille 8 ja 9. kerro sit tarkkaa miten saphiren löytää


      • rayguaza
        Richiko93 kirjoitti:

        jos sinulla on Red-peli gameboyssä niin yritä vetää samanlailla kuin redissä.jos ei ole niin kysy uudestaan. sori!

        no hanki se muusiikki kortti jolla pystyy herättämään snorlxin.
        Ja mene (diglett ) luolaan.
        Ja sitä kautta pääset eka salille eli brockin salille.
        Sulla pitää olla pokemon joka osaa cutin.


    • Viltzu

      tartten apuu crystallissa kun raketti ryhmä on vallottanu radio towerin ja underground... ja en saa niitä oikeeseen järjestykseen.. auta pliiis!

      • Napsukka

        Aloita kaikista vasemmanpuolimmaisesta ja etene sitten kaikki kolme järjestyksessä oikealle. Näin sen pitäis muistaakseni aueta. Toimiiko? Mitä pokéja muutes omistat?


      • Richiko93
        Napsukka kirjoitti:

        Aloita kaikista vasemmanpuolimmaisesta ja etene sitten kaikki kolme järjestyksessä oikealle. Näin sen pitäis muistaakseni aueta. Toimiiko? Mitä pokéja muutes omistat?

        Niin just! Napsukka osuit nauluan kantaan! voi hiisi mun olis pitänyt vastata aikasemmin! -_-'


      • Nikke
        Richiko93 kirjoitti:

        Niin just! Napsukka osuit nauluan kantaan! voi hiisi mun olis pitänyt vastata aikasemmin! -_-'

        Mistä saan imuroituu emraldin ku mul on kaikki muut versiot??????


    • Nikke

      mulla on gameboylla poke gold. ja mul on ongelma: kun indigo platousta menee alspäin luolaa pitkin ja kun sen on mennyläpi tulee rakennus jossa on kahdella puoleella vartijat jotka ei päästä ohi. oon kuullu et ne pitää saaha pois et pääsee pallet towniin. ja mun pitää päästä palet towniin. joten: miten ne saa pois edestä!!!!!

      • pokemonfanikkkkk

        pystyykö niitä vartijoita tappamaan?


    • Richiko93

      jos tahdot emerald-pelin ajan pitäisi ratkaista se! muutenhan kaikki ilo ja hauskuus menee pelistä pois... eikö niin? sun pitää oottaa syyskuun loppuun koska, silloin julkaistaan se emerald-peli. ja toisen ongelmasi ratkaisu: sinun pitää vetää Elite four:in-pokeliiga, ja kun olet vetänyt sen pokeliigan,mene ettii Ho-oh.(pokemon). ja vaikka et saa /saat sen, mene takaisin pokeliigaan. jos ongelmasi ei ratkeaa niin palaa takaisin(mulla on nääs toinenkin keino..:)

      • Nikke

        joo oon menny elite fourin läpi n.700 kertaa ja ooon napannu ho-ohin. mut mä oon vaihtanu sen feraligatriin. tarviinko sen ho-ohin?? et ne vartijat lähtee pois??


    • Testaan

      Mä tiiän kyl tähän vastauksen mut kysyn tiiätkö sä. Eli luettele miten voi saada Mewn Redissä, Bluessa, Yellowssa, Goldissa, Silverissä, Crystallissa, Rubyssa, Saphiressa ja Emeraldissa.

      Tiiätkö miten voi saada Celebin? Moni varmaan haluis sen.

    • Nikke

      mä sain just poke rubyn. mitä pokemoneja kannattaa pyydystää ja mist ne saa et pärjäis????

    • poksumies

      mistä saa kutin pokemon revolutionissa?

    • aloittelia

      pliis kerro mistä saa pokemonissa cutin ja sen minkä kanssa voi niin surfata niin että mistä saa cut ja surf voitko kertoo toivottavasti käyt kattoo msun viestei usein kerro ja kerro sitten selvästi ja minkä tai siis mikä on se osoite josta näkee joka pokemonin että milloin ne kehittyy pelaa pokemon rubia pliis kerro

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe