Minttua ja mesimarjaa

Liquid

Suonenjoen Mehterilässä järjesti paikallinen luonnonsuojeluyhdistys tänäkin kesänä taas kaikille vapaaehtoisille avoimen talkooleirin. Koska kesälomaani oli vielä viikko jäljellä ja sukuloiminen Suonenjoen Iisveden Kolikkoinmäellä sai tältä erää riittää, olin ilmoittautunut tuolle leirille itsekin.

Leirin parikymmentä nuorta vapaaehtoista raivasi viikon ajan erään maatilan kulttuurimaisemaa sahaten nurin vesakoita ja polttaen kaadettua puuta ja risua suurissa kokoissa. Helteessä hikisen ja joskus nokisenkin homman päätteeksi pääsi onneksi usein läheiseen järveen uimaan. Välillä niitimme myös heinää viikatteella.

Kaikki vapaaehtoiset työntekijät eivät olleet mahtuneet vanhan maatalon sisämajoitukseen, joten osa väestä oli osoitettu yöpymään puolijoukkueteltoissa. Miehille oli yksi teltta ja naisille toinen. Osalla, kuten minulla, oli mukanaan omakin telttansa. Vanha 1980-lukulainen Teno-kupolitelttani toimi vielä oikein hyvin.

Jo ensimmäisenä päivänä huomioni oli niittotyössä keskittynyt pariin kaverukseen, vaaleaan, kuulemani mukaan juuri 19 vuotta täyttäneeseen riihimäkeläiseen Caritaan ja ruskeahiuksiseen siinä kolmikymppiseen kikkarapäähän, Kristiinankaupungista kotoisin olevaan Jessicaan. Itse kaksivitosena sijoituin iältäni näiden kahden minua kiinnostavan seksikkään ja silmänruoakseni kelpaavan naisen välimaastoon.

Jessica oli varsin uhkea muodoiltaan, enkä voinut olla seuraamatta, kuinka himoitsemani naisen heiluttaessa viikatetta myös hänen rintsikoista vapaat muodokkaat tissinsä heilahtelivat villeinä T-paidan ohuen kankaan alla.

Muutamaa työhön liittyvää sananvaihtoa lukuun ottamatta en juuri päässyt tyttöjen kanssa juttusille, kunnes asia sai mielenkiintoisen käänteen jo heti toisena talkoopäivänämme.

Pian iltaseitsemän jälkeen kuulin telttani ovelta outoa rapinaa.

- Kop kop, Jessican ääni sanoi, teltassahan ei ollut ovea tai ovenpieltä johon koputtaa, - Saadaanks me tulla sisään?

Tottahan minä tytöt sisään päästin, ja Carita saapui muitta mutkitta Jessican vanavedessä.

- Me ollaan vähän ajateltu...,Jessica aloitti, - Noiden teinibitchien kanssa ei kyllä tee mieli samassa teltassa nukkuu. Sulla on aika iso tää kupoliteltta. Voitasko me tuoda meidän makuupussit tänne?

No mikäs siinä, myönnyin yllättävän nopeasti asiaa ihmeemmin ajattelematta. Jessica ja Carita asettivat makuupusseilleen mieluisat paikat teltan vastakkaisille seinustoille.

- Jännää, sanoin, - Mä saan siis nukkua kahden tytön välissä.

Ääneni kuulosti omissa korvissanikin vieraalta kun jatkoin:

- Mulla varmaan seisoo koko yön.

Jessica ja Carita olivat huomiota herättävän hiljaa kommenttini jälkeen. Tavallisesti niin puheliaat tytöt olivat ilmeisesti kahden vaiheilla miten suhtautua möläytykseeni, jota joku olisi voinut pitää sovinistisena, ja kahden kesken ollessa varmasti viittä vaille henkisenä raiskausyrityksenä.

Tytöt levittivät makuupussinsa teltan pohjalle ja sovitettuamme makuualustat vieretysten ja kamamme teltan seinustoille jalkopäähämme alkoi majassamme olla jo aika viihtyisää. Kolmen nukkuessa samassa teltassa oli myös lämpimämpää kuin yksin. Niitä näitä illan jutusteltuamme ryömimme kukin makuupusseihimme ja nukuimme sikeästi aamuun asti.

En muista millaista unta ensimmäisenä yönä olin nähnyt, mutta tunsin kyllä aamulla kaluni jäykistyneen niin, että se pullotti paksuna alushousuissani. Kuumissani olin käärinyt makuupussinkin rullalle jalkopäähäni, joten suorastaan hätkähdin muistaessani kahden naisen nukkuvan samassa teltassa kanssani.

Kääntäessä kylkeäni huomasin Caritan jo olleen hereillä puoli-istuvassa asennossa. Oliko hän nähnyt seisokkini? Takuulla oli, sillä hänen katseensa oli kiinnittynyt minuun päin. Käänsin vielä selkäni Caritalle antaen hänelle nyt mahdollisuuden ihailla kiinteätä peppuani ja teeskentelin nukkuvani. Nukahdinkin toviksi ja herättyäni naiset olivat jo pukeutuneet ja lähteneet aamiaiselle leirihuoltomme tukikohtana toimivan maatalon keittiölle.

Koko työpäivän ajan minusta tuntui, että Carita olisi tuijotellut takapuoltani, jonka kiinteydessään tiesinkin monasti kiinnittäneen naisten huomiota. Carita ja Jessica myös näyttivät supattelevan jotain keskenään, mikä mielestäni oli harvinaista naisille, jotka muuten olivat aina kailottamassa kaiken kovaan ääneen julki.

Leirikaveritkin kiusasivat, että miltä tuntui nukkua samassa teltassa kahden naisen kanssa ja heh heh heh, mutta en kommentoinut asiaa jossa ei kommentoimista ollut. Jännitin toki itsekin, missä muodossa telttakuntamme yhteiselo tulisi tämän viikon jatkumaan. Sisälsiväthän päivittäiset toimet järjestelyjä pukemisissa, riisumisissa ja uimapukujen vaihtamisissa. Toistaiseksi ei ongelmia ollut tullut.

Seuraavana päivänä töiden jälkeen Jessica availi leirinjohtajalta saamiaan päivän Savon Sanomia teltan ahtaudessa ja kommentoi ajankohtaisuutisia Caritalle.

- Mikä juttu se siellä yhdessä kuopiolaisessa ravintolassa oli?

- Se oli se joku yökerho, jossa oli kuulemma stripparishow menny vähän liian pitkälle. Poliisille tehtiin tutkintapyyntö.

- Mitä siellä siis tapahtu?

- Siel oli kuulemma yleisö päässy osallistumaan lavalle pimpinnuolentaan. En mä tiedä oliks se juttu totta.

Jessican ja Caritan puheet alkoivat kiihottaa itseänikin vaikka sitä koetin peitellä. Kaduin möläytystäni jo sekunti sen jälkeen kun olin päästänyt sen ilmoille:

- On se vähän arveluttavaa tolleen yleisön edessä. Muuten pimpinnuolenta on kyllä ihan kivaa.

Jessica ja Carita katsoivat toisiaan merkityksekkäästi ikään kuin olisivat joutuneet samaan telttaan hourupään kanssa, jonka juttuja nyt vain tuli kommentoimatta sietää.

- Ai jaa, Carita tokaisi nyrpistäen, - Onko useasti tullut tehtyä?

- No ei nyt niin usein..., kiertelin, - Mutta ihan okei hommahan se on... niinku.

Vastaukseni kirvoitti jo Jessicalta ja Caritalta yhteisen naurun. Päätin jatkaa horinoitani sitä vauhtia kuin sylki sanoja suuhuni toi:

- Kuulemma minttukarkki suussa se tekee gutaa. Tulee silleen viilee olo...

Seniltainen keskustelumme johdattui vielä sen kerran takaisin sovinnaisiin uomiinsa kun porinoimme vuorostaan Kuopion Saaristokaupungin kaavoitusratkaisuista ja tämänkesäisistä turkistarhaiskuista.

Pari päivää tästä keskustelusta eteenpäin alkoi sitten tapahtua. Päivän niittourakka oli ollut tavallista raskaampi, sillä vaihtelevan sadekuuroisia päiviä seurasi nyt tosihelteinen jakso, jolloin lämpötila Sisä-Savossakin nousi 25 asteeseen. Työmaalla tuskin jaksoi poistua paria metriä kauemmas vesipullosta, varjopaikat olivat suosittuja ja kaikki vähäisetkin vaatteet tuntuivat olevan liikaa.

Toisaalta oli kiva seurata Jessican ja Caritan heilumista T-paidoissaan ja shortseissaan sekä huomata, kuinka Caritan pienet mutta kiinteät rinnat nöpöttävine nänneineen pingottivat paidan hiostunutta kangasta. Vaaleakutrinen Carita näytti aivan enkeliltä.

Taisi noita minulle tutuiksi tulleita näkymiä vilkuilla salaa työnjohtajammekin, mutta minun etuoikeudekseni koitui saman telttakunnan jäsenenä olla samalla työpisteellä näiden kahden seksipommin kanssa koko päivän heinää niittämässä. Kumpikaan naisista ei pitänyt tällä helteellä rintaliivejä. Jessican suuret hinkit valkoisen paidan alla keinahdellessaan vasta näky olivatkin.

Palattuamme työpäivän jälkeen rantasaunan pikapesujen kautta teltallemme olimme kaikki kypsiä levähtämään tai ottamaan edes torkut makuupussiemme päällä. Teltassa oli silti aika kuuma ja aurinko porotti haalistuneen telttakankaankin lävitse.

- Nyt olis pieni rentoutus paikallaan, Jessica huoahti makuupussilleen istuen, - Carita, oliks sulla mukana jotain sieltä Kuopion-reissulta?

Carita otti repustaan litteän muovipullon paikallisesta Alkosta ostamaansa mesimarjalikööriä, avasi pullon ja itse ensin maistettuaan ojensi pullon Jessicalle. Jessican varovainen huikka päätyi tytön mieltyneeseen kommenttiin:

- Vau. Hyvänmakuista. Jää kiva mesimarjan maku suuhun.

Näillä talkooleireillä useasti käyneillä oli hyvin tiedossa, että siististä ja reippaaseen ulkoilmaelämään vetoavasta maineesta ja hyvästä ulkokuvasta huolimatta leireillä myös nautiskeltiin alkomahoolia iltasin töiden loputtua. Joskus ankaraksikin karannut ryypiskely ei tosin näkynyt työtahdissa eikä krapulapäiviä pidetty. Paikallislehtien toimittajien tullessa tekemään juttuja pyrimme piilottamaan tyhjät pullot telttojen alle tai kantamaan ne autojemme takakontteihin. Eihän pressiväen kaikkea työhömme liittyviä yksityiskohtia tarvinnut päästä repostelemaan.

Jessica otti toisenkin huikan hyvin hupenevasta mesimarjalikööripullosta ojentaen sitten pullon minulle. Huikka maistui makealta ja vaikka makeat liköörit kai muuten ovatkin ”naisten juomia”, tämä kyllä miellytti minuakin.

- Joo. Jännä ihan oikea mesimarja siinä maistuu. Nyt jos antaisi pusun niin sekin maistuisi mesimarjalle.

Jessica ilmeisesti huomasi ovelan heittoni ja hymyili vienosti. Siinä pullon kiertäessä rinkiämme huomasin molempien isohinkkisten telttakaverieni alkaneen humaltua. Jessican ja Caritan hymyt kävivät yhä rohkeammiksi ja silmäpeli entistä avoimemmaksi. Itse vältin pitkiä ryyppyjä, jotta naisille riittäisi pullosta pitempään.

- Kuka se oli, joka täällä halusi sitä mesimarjan makuista pusua?, Jessica sanoi kohta kiusoitellen jännä pilke silmäkulmassaan.

Jessica konttasi makuupussille viereeni ja istahti siihen tuoden kasvonsa lähelle omiani. Niin hullulta kuin ajatus tuntuikin ja vaikka Carita tarkkaileva läsnäolo minua vähän vaivasikin, kurotin huuleni kohti Jessican huulia ja kohta antauduimme suudelmaan, jollaista en ollut ennen kokenut.

Jessica oli taitava suutelija. Hänen huulensa imivät ensin huuliani ja hetken tunnustelun jälkeen hän otti myös kielensä mukaan tunkien sitä syvälle suuhuni. Kömpelösti yritin vastata hänen kosteaan ja tunkeilevaan suudelmaansa ja kielemme seikkailivat uteliaina ja kiihkeinä toistemme suissa. Ja todellakin: Jessican suudelma maistui mesimarjalta.

- No, miltä tuntui?, Jessica kysyi hymyillen varmaan pari minuuttia kestäneen imutuksen lopetettuaan. Myönsin että kyllähän se hyvältä maistui, mesimarjalta myös. Sitä en kehdannut myöntää, että kiihkeä imutus oli saanut myös kaluni heräämään ja alkaneen armottomasti seistä shortsieni sisällä. Pelkäsin, että tytöt huomaisivat etumukseni hallitsemattoman kohouman.

Jessica otti vielä uuden huikan pullosta ja painautui heti tuoreeltaan suutelemaan minua uudestaan. Tällä kertaa mesimarjan maku oli entistäkin voimakkaampi, sillä Jessica oli tuskin ehtinyt nielaista likööriä suustaan. Jessica pyöritteli kieltään suussani ja jatkoi kiihkeää suutelemistaan niin kauan kuin mesimarjanmaku vielä vähäisenäkin maistui suussamme. Jessican käsi nojasi paljaaseen reiteeni ja mielessäni käväisi että kättänsä kymmenen senttiä siirtämällä Jessica jo koskettaisi seisovaa kaluani ja siitä seisokkini tuskin enää laantuisi.

- Carita, haluutsä kans kokeilla?, Jessica tarjosi auliisti kaverilleen minua suudeltavaksi aivan yhtä luonnollisesti kuin oli äsken tarjonnut huikkia pullostaan. Olisin mielelläni jatkanut suutelua Jessicankin kanssa, ja kaluni kai vähän lerpahti pettymyksestä Jessican käden vetäydyttyä reideltäni, mutta ajatus saada suudella 19-vuotiasta vaaleaa Caritaa ei tuntunut vastenmieliseltä sekään.

Carita asettui Jessican äskeiselle istumapaikalle viereeni ja naukkaistuaan Jessican tarjoamasta pullosta myös Carita kääntyi puoleeni ja kurotti huuliaan huuliani vasten. Caritan suudelma oli koettelevampi ja epävarmempi kuin Jessican, mutta rohkaistessani Caritaa käyttämään rohkeammin kieltään suutelimme kohta aivan kuin äsken Jessican kanssa.

Caritan käsi tarttui pitämään kiinni olkavarrestani ja toisella hän hiveli vatsaani. Nyt tapahtui se, mitä olin pelännyt: Caritan irrottautuessa suudelmastamme hänen kätensä epähuomiossa hipaisi shortsieni etumusta! Caritan täytyi huomata seisokkini, joka pingotti shortsejani jo täysin helposti huomattavalla tavalla. Vain puolittainen istuma-asentoni hieman kätki seisokkiani tyttöjen katseilta.

- Miltä tuntui?, halusi Jessica heti tietää Caritalta.

- Mahtavaa...,Carita tunnusti, - Tosiaan hyvänmakuinen pusu...

Jessica ja Carita eivät edelleenkään olleet laittaneet rintsikoita päälleen, joten olin suudellessani ollut kahden vaiheilla minne käteni asettaa. Oli melkoinen pidätteleminen, etten olisi ryhtynyt puristelemaan Jessican uhkeita D-kupin rintoja, jotka suudellessamme painautuivat käsivarttani ja rintakehääni vasten ja jotka kiihottavasti keinuivat naisen valkoisen T-paidan alla kuin kaksi kisailevaa porsasta. Paljon ei puuttunut siitäkään, että olisin hypistellyt Caritan paidankankaan läpi törröttäviä nännejä tai sujauttanut käteni hänen paitansa alle nuoria kiinteitä rintoja hyväilemään. Ollessani kahden jommankumman kanssa tässä teltassa varmasti olisi päässyt tapahtumaan.

- Mä haluan jatkaa, Jessica kiirehti Caritaa vaihtamaan paikkaa kanssaan minulta lupaa kysymättä, mutta enhän minä pikkumaiseksi heittäytynyt. Pian Jessican mesimarjanmakuiset huulet olivat taas omiani vasten ja yhä vain vaativampi kieli seikkaili syvällä suussani.

Nyt minä teen sen, päätin. Jessican rinnat painuivat minua vasten niin kiinteinä, että nostin hiljaa käteni koskettamaan niitä. Koska Jessica ei vastustellut kosketukseni tuntiessaan, aloin myös puristella noita maailman pehmeimpiä puskureita. Jessica irtautui minusta hieman, jotta sain käteni hänen t-paitansa alle, ja hapuilevaan käteni tarttuen hän veti sen paitansa alle nostaen sen puristamaan kuuman rintansa alastonta pehmeyttä.

Minulla seisoi niin, että pahaa teki. Shortsien saumat olivat koetuksella ja samassa tunsin Jessican käden pehmeän kosketuksen kaluni päällä. Jessica tunsi kohouman, jonka hänen vallaton suudelmansa oli saanut housuissa aikaan, ja enempää lupia kysymättä Jessican pitkät hoikat sormet puristivat pakahtumaisillaan olevaa kaluani.

Tästä ei enää selvittäisi ilman toimenpiteitä. Toisaalta jännitin Caritan läsnäoloa ja toisaalta myös pelkäsin tyttöjen jättävän tämän pitkälle menneen rohkean leikkinsä kesken ja nauravan hullulle seisokilleni, jonka heidän viattomat pikku pusunsa olivat saaneet aikaan.

Kohta minulle alkoi valjeta, että ehkä tytöt sittenkin olivat sopineet keskenänsä tästä hurjasta käsittelystään. Carita ei näyttänyt mitenkään estelevän tai kauhistelevan Jessican toimia vaan hän seurasi jokaista liikettämme erittäin tarkkaavaisena. 19-vuotiaan vaaleaverikön katse oli suunnattu shortsieni pullottavaan etumukseen.

Jessican sukkela käsi aukaisi shortsieni ylänapin ja sitten vetäisi myös vetoketjun hiljaa rasah-taen auki. Naisen kutsumaton mutta tervetullut käsi sukelsi seuraavaksi alushousujeni sisään ja vetäisi sieltä esille jo ainakin 15 senttiin venyneen pojankaluni. Miten hyvältä tuntuikaan saada se ahtaiksi käyneistä shortseista vapauteen haukkaamaan ilmaa! Jessican hoikkien sormien kietoutuessa jököttävän patukkani ympärille ja ryhtyessä rytmikkäästi runkkaamaan sitä tunsin olevani kuin taivaassa.

Carita vieressämme ei tahtonut jäädä sivustakatsojaksi. Huomatessaan minun puristelevan Jessican rintoja tämän paidan alla Carita tarttui oman paitansa helmaan ja kiskaisi sen kokonaan pois päänsä yli. Ihailtavinani olivat nyt 19-vuotiaan neidon ryhdikkäät ja eteenpäin työntyvät terävänänniset rinnat, joiden paljaan kauneuden näkeminen sai kaluni venähtämään pituutta heti muutaman sentin lisää.

- Hei mulle kanssa, Carita moitti Jessicaa, joka vastahakoisesti lopetti suutelemiseni ja teki tilaa Caritalle. Kaluani ei Jessica luovuttanut Caritan käyttöön, vaan jatkoi kiihkeästi sen vemppaamista.

Caritan antautuessa suutelemaan minua uuteen kiihkeään tapaansa Jessica vapautti itsensä t-paidastaan, jolloin sain nähdä myös hänen D-kupin hinkkinsä, jonka kokoisia ja muotoisia kaltaiseni pikkupoika ei monasti pääse paljaina näkemäänkään. Huomatessaan kuinka paljon kiihotuin hänen rintojensa katselemisesta Jessica kiihotti minua lisää ryhtyen omin käsin hieromaan rintojaan sekä nipistelemään niiden kovina sojottavia nänninpäitä.

En saanut katsettani irti Jessicasta, joka venytteli nännejään ja taivutteli päätään taaksepäin samalla aistillisesti huuliaan kielellä kostuttaen. Vaikka omat käteni räpelsivätkin Caritan kiinteillä tisseillä, oli katseeni kaiken aikaa nauliutunut uhkeaan Jessicaan. Nämä kaksi seksinnälkäistä amatsonia todella osasivat käsitellä minua tavalla josta pidin. Mutta kuinka kauan kestäisin tällaista menoa laukeamatta ja joutumatta naurunalaiseksi tyttöjen silmissä?

Toiminta eteni nopeammin kuin osasin odottaa, sillä humaltuvat naiset olivat kauhukseni ripeitä toimissaan.

- Katsos tätä, Carita, Jessica sanoi tyttömäisesti hihittäen ja seisovaa kaluani Caritan suuntaan kallistaen, - Kato miten pitkä ja paksu!

Ollakseni kehujen vertainen kohotin lantiotani ylöspäin jotta Carita oikein hyvin näkisi maksimaaliseen mittaan kasvaneen seisokkini.

- Ihan tajuton! Onks se miten kova?

- Kokeile itse!, Jessica usutti ja antoi ystävällisesti kaluni Caritan käteen puristeltavaksi.

Puristavan käden vaihtuminen tuntui aika villiltä, sillä Jessican ronskien otteiden jälkeen Caritan varovaisemmat elkeet saivat minut miltei kaipaamaan Jessicaa ottamaan vehkeeni uudelleen käsittelyynsä. Caritan kolmella sormella vehkeeni varteen tarttuva ote nosti minut kohta kuitenkin melkoiseen kiihtymyksen tilaan, eikä kai vähiten siksi, että Jessican otteita matkien myös Carita rupesi liikuttamaan kättään kalullani ja jatkamaan kesken jäänyttä runkkaamista.

- Sehän on kuin tikkari!, Caritalle tuli mieleen, - Ei vain taida maistua sille...

- Saadaan se maistumaankin...,Jessica mutisi salaperäisesti ja otti uuden huikan mesimarjalikööriä. Hätistäen hellästi Caritan kaluani runkkaavan käden pois seisokiltani Jessica kumartui jalkoväliäni kohden ja ennen kuin ehdin edes aavistaa mitä unelmieni naisella oli mielessä oli hän haukannut tyrkyllä olleen miehuuteni ahnaasti imeskelevään suuhunsa.

Jessican suihinotto oli parasta mitä olin koskaan kokenut. Itsensä ilmiselvästi hyvin hallitseva seksinopettajani pyöritteli kieltään pakahtumaisillaan olevan terskani ympärillä ja samanaikaisesti hänen hellästi kaluni ympärille puristunut kätensä runkkasi vehkeeni vartta. Totta vie...tätä menoa en kestäisi kauan laukeamatta Jessican kosteaan suuhun... en kestäisi...en.

Samassa kostea tunne kalussani vaihtui viileyteen Jessican muljauttaessa syljestään yhä kiiltelevän kaluni ulos suustaan. Hän oli päättänyt jakaa kokemuksensa Caritan kanssa, kuten hyvien ystävien kuuluikin.

- Carita! Maistapa nyt ja kerro mille se maistuu!

Makutestien kohteeksi joutunut teltan keskipaaluksi pyrkivä kyrpäni sojotti hetken yksinään kohti kattoa, mutta Carita oli pian ajan tasalla ja tarttui tarjoukseen uteliaana ja kokeneempaan seksinopettajaansa luottaen. Caritan kasvot painautuivat jalkoväliini ja tunsin hetken hänen hengityksensä munillani tytön epäröidessä tekemisiään parin sentin päässä seisovasta kalustani, mutta sitten tyttö rohkaistui ja avasi päättäväisesti suunsa ja silmät nautinnollisesti tai kauhuissaan, en tiedä kummasta syystä, sulkien otti terskani huuliensa puristukseen.

Caritan kielenkärki kosketteli tunnustelevasti terskani herkkää pintaa ja totuttuaan kyrvän pikkusuolaiseen makuun tyttö nuoli ja maiskutteli kaluani yhä rohkeammin. Muutaman vedon ja imaisun jälkeen Carita ymmärsi mitä Jessica oli ajanut takaa:

- Hei! Se tosiaan maistuu mesimarjalle! Lisää! Anna mäkin teen ton!

Jessica ojensi mesimarjaliköörin Caritalle. Tyttö tarttui pulloon ja tuskin oli ehtinyt suullisen maistaa, kun oli jo kaluni kimpussa imien sitä lisää yhä uudelleen ja uudelleen. Jessica kumartui hänkin jalkopäähäni ja tytöt vuorottelivat kalullani ottaen aina välillä ryypyt toisilleen tarjoamastaan pullosta. Kaluni jökötti mielettömänä pystyssä enkä voinut enää tässä arpomisessa voinut olla varma kumman suuhun tulisin lopulta laukeamaan.

Tytöt olivat myös huomaamattani pudottaneet minut ryyppyringistään, mitä en kuitenkaan näissä olosuhteissa pitänyt pahana. Jatkuva selälläni makaaminen tosin jo kyllästytti, sekä se, että itselläni oli shortsit kintuissa ja kyrpä tanassa, mutta tytöillä yhä vaikka kauniit paljaat rintansa ihailtavinani, kuitenkin yhä vartalonmyötäiset kesäshortsinsa yhä tiiviisti jaloissaan.

Caritan tehdessä tilaa Jessican imutusvuorolle käytin tilaisuutta sen verran, että ojentauduin Caritaa kohden ja käteni hänen lanteilleen asettaen kiskoin hänen lyhyitä narushortsejaan alas. Oivalsin pian, että vetoketjuttomia shortseja piti jalassa vain tuo tiukalle kiristetty naru, josta solmun aukaistuani sain kuin sainkin Caritan shortsit valumaan alas. Samalla tulin kiskaisseeksi alas myös hänen valkoiset pikkuhousunsa. Eteeni paljastui nuoren naisen vaalea häpykarvoitus, joka ei jatkuvan sheivaamisen tuloksena ollut järin tuuhea, ja jonkinlaisen aavistuksen sain myös karvoituksen keskellä avoimina odottavista Caritan punaisista häpyhuulista...

Carita potki itse shortsit jalastaan ja auttoi samalla minua riisumaan saumoistaan ratkeilleen t-paitani. Nyt olimme Caritan kanssa kokonaan alasti, mutta en ehtinyt enempää keskittyä Caritan hyväilyyn, kun tämä jo tarkkana nuolemisvuorostaan laskeutui taas imemään kaluani Jessican noustessa vierelleni. Yritin tehdä saman tempun Jessicalle, eli kuoria hänen shortsinsa pois hänen jaloistaan, mutta Jessica väisteli minulle hymyillen.

- Mitenkäs se olikaan sen pimpinnuolennan kanssa?, Jessica muistutti minua varomattomista sanoistani.

- Niin...,sopersin, - Totta...totta kai...

- Carita! Kävitkös sä siellä kaupassa sen Alkon-keikan jälkeen?

Likööristä humaltunut Carita mumisi kaluni suussaan ilmeisesti myöntävän vastauksen merkkinä.

- Siellä mun repun sivutaskussa!, Carita kiirehti sanomaan Jessicalle päästäkseen mahdollisimman pian taas jatkamaan imuttamistani.

Vaikka Caritan suihinotto tuntui taivaalliselta, huomioni kiinnittyi nyt Jessican puuhasteluihin. Mitä heillä oli vielä mielessä? Aika vaarattoman arkipäiväiseltä kyllä näytti kun Jessica löysi Caritan repun taskusta pastilliaskin, joka näytti kyllä olevan minulle tuntematonta merkkiä. Karkinnälkäkö tytöille kesken kaiken tulikin?

- Piparminttua? Tää on varmaan hyvä, Jessica totesi ja ihmeekseni tuli tarjoamaan karkkia ensin minulle. Jalkovälissäni kaluni kanssa hääräävän Caritan touhut eivät kohteliasta elettä häirinneet.

Jessica otti pastillin itsekin ja kosketti sitten kevyesti kädellään Caritan paljasta olkapäätä.

- Hellitä jo, Carita!, Jessica sanoi, - Uusi juttu!

Vastahakoisena Carita päästi syljestään kiiltelevän kaluni kovasta käsittelystään. Hänen kätensä kieltäytyi silti humalaiselle ominaisen itsepintaisesti päästämästä kaluani otteestaan.

Miten luonnolliselta tämä kaikki olikaan tuntunut iltapäivän tukahduttavan helteen lämmittämässä teltassa! Itse jo täysin ilkosillani aloin kaivata vain, että myös himoitsemani Jessica luopuisi viimeisestä vaatekappaleestaan.

En edes tajunnut mitä tapahtui kun yhtäkkiä Jessica oli kumartunut kaluni puoleen ja ottanut sen taas suuhunsa. Tällä kertaa hänellä oli minttupastilli koko ajan suussaan, ja toisin kuin mesimarjaliköörillä, jonka maun vain tytöt saattoivat maistaa kyrvältäni, minttu aiheutti myös erikoisen ja vieraan viileän tunteen tuolla herkällä elimelläni.

- Siis...hei...!, sopersin ja ihan naurahdin yllättävälle ennen kokemattomalle fiilikselle kalullani.

Jessica pyöritti kieltään terskani ympärillä ja mintun tuoma outo piristävä tunne levisi kauttaaltaan muniini sitä mukaa mitä enemmän Jessica kovaa kaluani nuoli.

- Mulle kanssa!, Carita melkein itki Jessican vietyä hänen rakkaan lelunsa.

Jessica ei tarjonnut nuoremmalleen minttukarkkia lohdutukseksi, kuten olin olettanut, vaan selvisikin, että seuraava aktiivinen leikkijä saisinkin olla minä!

- Aten vuoro. Carita, mee selälles. Atte saa nyt näyttää miten siltä sujuu se ”pimpinnuolenta”!

Vaikka kaluni jääminen hetkeksi oman onnensa nojaan tuntuikin pettymykseltä, olin nyt niin kiihkoni sokaisema, että olisin suostunut kaikkiin tyttöjen keksimiin seksileikkeihin. Ajatus nuolla Caritan lähes posliinista pillua tuntui haluttavalta. En juuri viivytellytkään noustessani kontalleni ja siirtäessä itseni kohti yhä epävarmalta vaikuttavan Caritan odottavaa levitettyä jalkoväliä.

Lipaisin Caritan ulkonevia häpyhuulia varovasti, ja kohta yhä rohkeammin ja suussani yhä hitaanlaisesti sulava minttukarkki näytti tekevän Caritan nuorelle pimpille samankaltaisen villin tunteen kuin minttukarkki suussaan kaluani imevä Jessica oli tehnyt väkevänä seisovalle muurinmurtajalleni.

Carita voihki ja hänen lanteensa tärisi hallitsemattomasti ja vaikutti siltä kuin nuolentani olisi kutittanut häntä naurun partaalle.

- Aiii...kylmää! Mahtavaa! Lisää!, Carita voihki vaativasti.

Tungin kieltäni syvemmälle ja syvemmälle Caritan pillunhuulien väliin ja kohotin käteni hyväilemään tytön täyteläisiä ja kiinteitä pystyssä törröttäviä kauniita tissejä. Carita tarttui käsiini painaen niitä yhä tiiviimmin rintojaan vasten ja näytti minulle kuinka halusi rintojaan hierottavan ja leivottavan rajusti. Noudatin hänen ohjeitaan ja Carita nautti ynisten joka hetkestä.

Meidän kahden katseleminen taisi sittenkin olla aina muuten niin rauhalliselle ja itsevarmalle Jessicalle liikaa, sillä sivusilmällä vilkaisten huomasin hänen kätensä eksyneen shortsinkauluksesta sisään hyväilemään ilmeisesti alustavasti hyvin kostunutta pillua. Vielä tulisi Jessicankin vuoro, päätin siinä samassa.

Carita heitteli päätään puolelta toiselle ja hakkasi takaraivoaan vasten allaan olevan makuupussin pehmeää pintaa. Koko tyttö tuntui vapisevan kuin horkassa, ja kaksin käsin tunsin hänen tarttuvan päähäni, etten vain lopettaisi hänen jumalaisen hyvänmakuisen pillunsa nuolemista.

Caritan pillunnesteet valuivat valtoimenaan tytön auenneiden häpyhuulien välistä ja otin sormeni kieleni avuksi työntäen ensin yhtä ja sitten jo kahta sormea sisään tytön kuumaan aukkoon. Täysin litimärän vitun nesteet valuivat yhä vuolaampina makuupussilleni, mutta siitä en nyt välittänyt.

Pyöritin kieltäni Caritan klitoriksen ympärillä ja kun hän näytti lopullisesti menevän pois tolaltaan survaisin jo kolmea sormea vielä varmaan seksiasioissa aika kokemattoman Caritan vastaanottavaiseen pilluun.

Tätä Carita ei enää kestänyt, vaan laukesi huutaen tavalla joka sai minut pelkäämään äänen kuuluneen telttanaapureillemme asti. Onneksi tiesin monen lähteneen illaksi Iisvedelle kalastamaan. Carita voihki ja samassa sain kunnian todistaa oikein läheltä nuoren naisen oikeaa ja kaikkivaltaista orgasmia.

Ähkinän ja voihkinan asetuttua ja Caritan saatua hengityksensä tasaantumaan huomasin, etten itse ollut vieläkään lennättänyt lastejani, joten saisin varmaan jatkaa seksileikkiä vielä ainakin Jessican kanssa.

Jätin Caritan hetkeksi rauhaan ja käännyin vieressämme koko ajan maanneen Jessican puoleen alkaen kiskoa häneltä punaisia kukkashortseja jaloista. Jessica ei vastustellut, vaan nosti takapuoltaan sen verran maasta, että shortsit liukuivat hyvin aina nilkkoihin asti pois hänen yltään, ja edessäni oli Jessican kivasti ajeltu karvoitus ja selvästi erottuvat puoliavoimet pillunhuulet sen keskellä. Kohta saisin tutustua siihen lähemmin, sillä Jessica tarjosi minulle taas minttukarkkia.

Tästä eteenpäin en varmaan minttukarkkeja syödessäni koskaan voisi välttyä saamasta mieleeni tätä tilannetta ja tunnetta.

Hyväilin käsilläni hellästi Jessican reisien pehmeää sisäpintaa tullen kaiken aikaa lähemmäs herkimpiä alueita. Hyväilyyn otin mukaan myös reisien sisäpintojen suutelemisen ja koskettelemisen huulillani, jolloin toivoin salaa Jessican kohta suorastaan halkeavan himosta ja vaativan minun äkkiä nuolevan hänen pilluaan. Ihailtavan hyvin Jessica silti näytti kestävän, ja taisi olla lopulta omassa malttamattomuudessani piteleminen, etten rynnännyt suoraa päätä Jessican päälle ja survonut suoroani saman tien hänen aikuisen naisen varmasti kaiken kokeneen vittunsa uumeniin.

Huomasin Caritan siinä samassa taas toipuneen ja yrittävän tunkea alleni saadakseen kalunsa taas suuhunsa. Koska projekti Jessican kanssa tuntui venähtäneen, nousin kontalleni polvieni varaan ja sallin Caritan ryömiä autonkorjausasentoon alleni haukkaamaan jälleen kaluni mintunmakuiseen suuhunsa. Kostea lämmin tunne kaluni ympärillä tuntui turvallisen hyvältä, vaikka nyt muu mielenkiintoni olikin keskittynyt Jessican miellyttämiseen.

Jessicassa olikin Caritaa enemmän työtä tehtävänä. Samat proseduurit kuin Caritan kanssa näyttivät saavan kokeneessa naisessa hitaammin tulosta aikaiseksi kuin mitä oli ollut Caritan kohdalla. Pyörittelin kieltäni Jessican kivasti pienenä peniksenä sojottavan klitoriksen ympäri ja tungin kieltäni naisen lihaisaan vakoon, ja välillä mieli melkein teki tunkea kielelläni koko minttupastilli naisen sisälle. Maltoin kuitenkin olla tekemättä moista kepposta, sillä Jessica tunnusti pillunnuolentani tuntuvan hirveän hyvältä ja mintun viilentävän vaikutuksen olevan todella ihanaa hänen pillullaan...

En tiedä miten kauan olisin sitä menoa kestänyt kohta nuolemisesta turta kieleni Jessican pillulla ja kuin hengenhädässä seisova kaluni Caritan suussa, mutta Jessica hyvänä seksinopettajana ja iltapuhteittemme ohjaajana otti taas ohjat käsiinsä.

- Atte, Atte, nyt vähän taukoa, Jessica rauhoitteli äidillisesti, vaikka hänen asentoaan vako auki nuoltavanani ei nyt äidilliseksi voinut kutsua, - Carita haluaa varmaan sua...

Vaikka olinkin lupauksen mukaan nähtävästi ”saamassa” tänä iltana, kävi pieni pettymyksen hyöky ylitseni Jessican torjuttua haluni saada rakastella nyt ja heti hänen kanssaan. Ilmeisesti Jessica oli halunnut tasapuolisuuden nimissä varmistaa kaverinsa Caritankin saavan osansa.

Jessica kääntyi kylkensä kautta vatsalleen ja kaivoi repustaan pienen paketin, jonka sisällön arvasin. Nyt ei ollut kyseessä karkkiaski. Nähtävästi tytöt olivat sopineet keskenään kuka käy Alkossa ja kuka ostaa karkit ja muutkin tarvikkeet tälle illalle. Jessican availlessa kondomipakettia hyväilin käsilläni hänen pakaroitaan ja yritin myös hipelöidä hänen suuria rintojaan, jotka nyt hänen vatsallaan ollessaan olivat kaipaavien käsieni tavoittamattomissa.

Tilannetta ei kestänyt kauaa. Jessica kierähti ympäri ja hänen alastomat jättirintansa olivat samassa käsieni ulottuvilla. En juuri ehtinyt niiden kanssa pelehtiä, kun Jessica kumartui jatkuvasti jäykkänä seisseen kyrpäni puoleen ja siihen tarttuen rullasi tottuneesti varmuuskumin sen pitkän suonikkaan varren päälle.

- Nyt, Carita, Jessica kehotti kaveriaan, - Jatka sä tästä, eiköhän Atte ala olla aika valmis...

Jessica neuvoi minua käymään selälleni ja Caritaa asettumaan hajareisin päälleni. Kaunis vaaleahiuksinen nuori amatsonini tekikin työtä käskettyä asettuen kyykkyasentoon kattoa kohden sojottavan kaluni päälle. Hetken kivikova terskani ja Caritan pillunhuulet koskettivat toisiaan kuin ujosti suudellen, mutta Caritan epäröintiä kesti nyt vain hetken.

Mielensä rohkaisten Carita tunki leveää lantiotaan alemmas ja alemmas, jolloin kaluni pitkä varsi alkoi sentti sentiltä työntyä tytön sisään. Caritan voihkina ja kasvonilmeet kertoivat suuresta nautinnosta ja odotuksen synnyttämästä ihanasta täyttymyksen tunteesta.

Kun kaluni oli vasten odotuksiani uponnut täysin kokonaan Caritan posliinipillun uumeniin, ryhtyi tyttö ensin verkkaisesti, mutta sitten koko ajan tahtiaan kiihdyttäen nostelemaan lantiotaan kaluni päällä. Näin vehkeeni vuoron perään sukeltavan sisään ja vuoroon tulevan ulos Caritan liukkaasta pillusta, jota se männän tavoin kerta toisensa jälkeen survoi liikkuen siellä luonnollisen helposti ikään kuin ne aina olisivatkin kuuluneet yhteen.

Nostin käteni Caritan tisseille ja puristelin niitä sekä nipistelin kovina kirsikankivinä törröttäviä nännejä. Samalla yritin vilkuilla alastonta Jessicaa vierelläni, sattuisiko hän tyydyttämään itseään omin sormin, jolloin voisin vielä aina avuliaana vapaaehtoistyöntekijänä tarjoutua avustamaan häntä tuossa vaativassa tehtävässä, mutta valitettavasti Carita peitti näkyvyyteni Jessican suuntaan.

Ratsastettuaan kyrvälläni varmaan varttitunnin verran olin varma, etten laukeaisi Caritan syliin vaan saisin nauttia vielä Jessicankin tyydyttämisestä. Vain muutamaa sekuntia myöhemmin tajusin, etten kestäisikään. Kun Carita alkoi runnoa kyrpääni koko kehonsa painolla ja hänen pillunlihaksensa alkoivat supistelunsa kullini varren ympärillä tiesin että minulta tulisi nyt ja heti.

- Carita, varo..., ehdin sanoa, - Kohta tulee...nyt...nyt...NYT...

Enempää en ehtinyt varoitella, kun orgasmin aallot ottivat minut valtaansa ja pumppasin kyrpääni Caritan sisään yhä kiihtyvään tahtiin. Tiesin näyttäväni varmaan hassulta Jessican silmissä siinä Caritan alla orgasmini kuorissa avuttomana kiemurrellessani, ja lämpimän spermani syöksyessä kerta toisensa jälkeen Caritan kuumaan vittuun tytöt varmasti tiesivät voittaneensa minut ja pystyvänsä pumppaamaan miehestä mehut ulos milloin ja miten vain tahtoivat.

Tähänkö tämä päättyisi?, ajattelin voipuneena. Toisaalta olin yhä himoinnut päästä pukille Jessican kanssa, tuon Jessican, joka oli niin asiantuntevasti imenyt kaluani saaden sen seisomaan ja joka nyt istui hymyillen vierelläni itsetietoisen huvittuneena äkillisestä Caritan minulle aiheuttamasta siemensyöksystäni.

Carita oli lysähtänyt alasti päälleni makaamaan, mutta alkoi nyt liikahdella noustakseen. Hieman veltostunut kumin peittämä kaluni solahti ulos Caritan pillusta mukanaan, niin näytti, varmaan kahvikupillisen verran Caritan lemmennesteitä.

Vaikka alastomana vieressäni yhä makaava Carita olikin villillä ratsastuksellaan saanut kaluni laukeamaan sisäänsä ja olin yhä rajusta rakastelusta uupunut, olisin varmaan ollut aika pettynyt jollen olisi saanut maistaa myös Jessicaa tänään. Jos Jessican tarkoitus oli vain toimia kummitätinä Caritan ja minun yhteisille lemmenhetkille, olisi esitys jäänyt tähän. Aavistin silti Jessicankin himoitsevan maistaa minua ja että kenties hän sittenkin oli kiihottunut näkemästään enemmän kuin antoi ymmärtää.

Arveluni sai vahvistusta Jessican tullessa viereeni ja tarttuessa jämäkän varmalla otteellaan yhä kumin peittämään kaluuni, joka vielä kiilteli Caritan pillunnesteistä. Jessica kiskoi sisältä spermallani täyttyneen kondomin pois kaluni päältä heittäen valkoista siementäni täynnä olevan kumin teltan ovesta ulos.

Jessican käsi jäi puristamaan vielä spermaista kaluani. Tämä oli hyvä merkki, ja tunsinkin, kuinka miehinen ylpeyteni alkoi Jessican sille mitään tekemättäkin paisua hänen kätensä varmassa puristuksessa.

Jessica malttoi antaa kaluni paisua kädessään mahdollisimman paksuun kuntoon, ja alkoi vasta sitten rytmikkäästi vedellä esinahkaani edestakaisin.

- No nyt kun Carita ehti saada osuutensa, voidaan me jatkaa, vai mitä?, Jessica kujersi, - Mun kanssa et tarvi kumia...mä syön pillereitä...saat laueta vaikka suoraan mun sisään...se on mulle ihan okei...

Jessican sanallinen kiihotus jos se nyt sellaiseksi oli tarkoitettu, vaikutti heräilevään kaluuni välittömästi. Pelkäsin vain, että laukeaisin Jessican käsille ehtivättä edes hetkeksi sujauttaa melaani Jessican sisälle. Yritin rauhoittua. Olinhan jo sentään saanut nuolla Jessican vittua minttukarkki suussani ja Jessica oli pitänyt kaluaan ihanasti imeskelevässä suussaan maustaen sitä milloin mesimarjan milloin mintun maulla.

- Haluisitsä vielä suudella mun rintoja?, Jessica kysyi yllättäen.

Vieläpä kysyikin! Vakuutin, että takuulla, ja kiirehdin jo Jessican päälle ja tarrasin kiinni hänen upeista D-kupin puskureistaan, jotka käsiini tuskin mahtuivat. Kampeuduin kärsivällisen seksinopettajani päälle ja nuolin hänen suurin rintojaan, nännipihojaan ja purin hellästi mutta kiihkossani malttamattomana hänen nännejään välittämättä yhtään siitä, että Carita katseli touhuani ihan vierestä. Katsokoon vain, nyt halusin rakastella Jessican kanssa. Tai vielä mukavampaa jos Jessica rajusti rakastelisi minua kuten Carita oli äsken seksimaisterini Jessican ohjauksessa tehnyt.

Kaluni heilahteli villinä ja vapaana ilman äskeisen kumin kahleita Jessican alastomia reisiä vasten läiskähdellen. Sen terska tavoitteli jo seksipartnerini jalkovälissä odottavaa maalia ja lopullista maaliaan ja koskettikin naisen karvoitusta, mutta jotenkin Jessica onnistui kiemurtelemaan niin, ettei kaluni millään osunut sinne minne tarkoitus oli.

Lopulta Jessican kävi minua sääli. Oikean kätensä opastavalla otteella kaluni kovettaja tarttui jälleen uskollisena sojottavaan pylvääseeni ja ohjasi sen häpyhuulilleen.

- Nyt, Atte. Nyt saat antaa mennä...

Kaluni luiskahti uhkean Jessican sisään aluksi helposti ensimmäiset viisi senttiä. Sitten minun piti jo vähän korjata asentoani ja lopun matkaa kalu liukuikin vain sentin kerrallaan Jessican naisenvitun kuumiin uumeniiin.

Oliko tämä totta? Oliko kaluni viimeinkin sisällä tuossa ruskeatukkaisessa kikkarapäisessä amatsonissa, jonka viisasteluja ja viileää kaiken hallitsevaa olemusta olin saanut jo puoli viikkoa tuntea, ja jonka kanssa olin haaveillut rakastelevani ihan ensi näkemisestä lähtien? Nytkö toiveeni toteutuisi? Vieläkö Jessica lähtisi karkuun?

Puskin koko lantioni voimalla syvälle Jessican pillun perukoille asti ja uskonpa päässeeni viimein ihan hänen temppelinsä perimmäiseen takaseinään asti. Mäntäni vatkasi sisään ja ulos Jessican kosteassa kirnussa ja naisen suuret rinnat heilahtelivat holtittomina puolelle ja toiselle rajun rakastelumme tahtiin. Tahdoin rakastella Jessicaa, tahdoin...

Yhtäkkiä tunsin vierellämme yhä alastomana maanneen kanssani seksistä jo nauttineen ja pussini tyhjentäneen Caritan tarttuvan kivespusseihini ja puristavan niitä hellästi. Enempää ei tarvittu. Uusi orgasmi lähestyi aaltoineen jostain syvältä ja päässäni heitti ja huimasi.

Silmissäni sumeni kyrpäni räjähtäessä Jessican pillun sisälle roiskuttaen kerta toisensa jälkeen lämmintä siemennestettä hänen sisäänsä ilman minkäänlaisia kumiesteitä välillämme. Spermaa tuli ja tuli eikä loppua näyttänyt koittavan vielä viidennentoista ryöpynkään jälkeen! Jessica voihki allani ja taisi itsekin tuntea jotakin antautuen täysin jo omankin nautintonsa valtaan. Jessican sormet puristivat kiinteitä pakaroitani ja vetivät lantiotani lähemmäs Jessican syvää syliä. Viimein Jessica kiljahti ja sopersi sitten sanoja joita en olisi ihan heti odottanut kuulevani:

- Kiitos, Atte, kiitos...kiitos...kiitos...

Kierähdettyäni alas Jessican päältä kyljelleni makoilimme alastomina vielä varmaan puolikin tuntia vieretysten makuupussiemme päällä kiirehtimättä pukeutumaan. Yhteinen kokemuksemme oli tehnyt toistemme vartalot toisillemme niin tutuiksi, ettei mitään peiteltävää enää ollut.

Kohta jatkoimme siitä mihin olimme jääneet ja tarjosin molemmalle tytölle uusintakierrokset parruani, kunhan he olivat entiseen tapaansa saaneet sen jälleen seisomaan suudelmillaan ja runkkaamisellaan.

Saatuamme kylliksi toisiamme Carita tarjosi Jessicalle ja minulle minttukarkkia karkkiaskistaan tällä kertaa vailla mitään suurempia taka-ajatuksia. Mesimarjalikööripullo oli juotu loppuun, joten sitä pitäisi kai käydä ostamassa huomenna Suonenjoen Alkosta lisää. Talkooleirimme jatkuisi vielä neljä päivää sunnuntaihin asti.

Mutta minttukarkkia en ole tuon jälkeen enää osannut syödä ilman että tuon kesäisen talkooleirimme tapahtumat olisivat nousseet mieleeni...

10

16213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele

      JOO! Mesimarjan makuisia pusuja sullekin! Hienoa, Liquid!

    • Kankisankari

      ..eroottista tajunnanvirtaa. Lisää tällaista! Täytynee lähteä tästä telttailemaan. Housujen etumus jo näyttää telttailevankin.

      • ööö

        joskus -70 luvulla "puttaalla"oleva N alkava alue... "KAUNIS".todella hyvä! Jatkathan ja toivomus,nätti pieni tarina,kaks tyttöä,tunteneet kauan,n.16v,toisen poikakaveri petti.. pientä hartioden hierontaa,, MUT ei heti ASIAAN ,.!


      • Pseudonyymi
        ööö kirjoitti:

        joskus -70 luvulla "puttaalla"oleva N alkava alue... "KAUNIS".todella hyvä! Jatkathan ja toivomus,nätti pieni tarina,kaks tyttöä,tunteneet kauan,n.16v,toisen poikakaveri petti.. pientä hartioden hierontaa,, MUT ei heti ASIAAN ,.!

        Kävisikö seuraava:
        On vuosi 1960, kaksi 18-vuotiasta kundia ja kaksi 15-vuotiasta tyttöä leiriytyy telttaan B:n järven rannalle...


      • UUNO!
        Pseudonyymi kirjoitti:

        Kävisikö seuraava:
        On vuosi 1960, kaksi 18-vuotiasta kundia ja kaksi 15-vuotiasta tyttöä leiriytyy telttaan B:n järven rannalle...

        Siellä lensi...mälli?


    • vanisi

      oot

    • lissöö!!

      Anna tulla vaan!

      • Tahtoo lisää

        ........


      • A.L.K.O.?
        Tahtoo lisää kirjoitti:

        ........

        Eiks "Minttu" ja "Mesimarja" ole molemmat Alkon tuotteita?


    • ghnghn

      Tämä oli aivan törkeän hyvä! Jatka ehdottomasti samaan malliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe