turkissa töissä

eva

heipssan!!

onko kukaan ollut koskaan turkissa töissä???jos on voitko kertoa kokemuksia..sain nimittäin 2 houkuttelevaa tarjousta ravintolasta..hauaisivat minut töihin sinne...harkitsen vielä asiaa.saisin palkkaa,ruokaa ja juomaa ja vielä järjestettäisiin asunto...ensi kesäksi olisi muutamaksi kuukaudeksi mukava mennä...täällä suomessa ollaan ravintoloissa niin myrtsejä että olisi kokemus sekin olla turkkilaisessa ravintolassa töissä vaikka työajat ovat mitä ovat.....kertokaa????

9

2401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      ollut toissa turkissa ja olen tykannyt.mutta muistathan sen, etta sinne on aikas vaikeeta saada tyolupaa(viisumia). raflasi ei valttamatta sita edes kysy, mutta JOS immigration sattuu tulemaan tarkastukseen niin sitten voit joutua liriin..ja se rafla joutuu myos liriin(esim.joutuu olemaan kiinni kuukauden tms)..olethan varuillas.mutta jos paatat menna niin mukavaa tyorupeamaa:)

      • Nimetön

        hei!!missä sielä olit töissä.jossain rsvintolassa vai jossain muualla..ravintolan omistaja on asunut suomessa ja suomalainen vaimo ja puhuu todella hyvää suomea...ajattelin jos pariksi kuukaudeksi ens kesänä ois menny töihin,vaikka raskastahan se tulee varmaan olemaan..viisumia en tarvitse luultavasti tolle ajalle jos 2kuukautta sielä ajattelin viettää mutta mistä sellasen työluvan voi hakea ja milloin sitä kannattaa rupea hakea..onko sulla jotain neuvoja..paljon sait palkkaa,käykö suomen tilinumero sinne yms...kertoisitko kiitos.olisit iso apu


      • Minttu
        Nimetön kirjoitti:

        hei!!missä sielä olit töissä.jossain rsvintolassa vai jossain muualla..ravintolan omistaja on asunut suomessa ja suomalainen vaimo ja puhuu todella hyvää suomea...ajattelin jos pariksi kuukaudeksi ens kesänä ois menny töihin,vaikka raskastahan se tulee varmaan olemaan..viisumia en tarvitse luultavasti tolle ajalle jos 2kuukautta sielä ajattelin viettää mutta mistä sellasen työluvan voi hakea ja milloin sitä kannattaa rupea hakea..onko sulla jotain neuvoja..paljon sait palkkaa,käykö suomen tilinumero sinne yms...kertoisitko kiitos.olisit iso apu

        Onko se Heikin baari, johon oot haluamassa töihin???Heikki puhuu suomea ja niinkai hänen vaimonsakin..tuli vain mieleen onko kyse siitä ravintolasta..


      • em1
        Minttu kirjoitti:

        Onko se Heikin baari, johon oot haluamassa töihin???Heikki puhuu suomea ja niinkai hänen vaimonsakin..tuli vain mieleen onko kyse siitä ravintolasta..

        joo..sinnepä juuri..omistaja on ihan mukava ja myös hänen vaimonsa ja lapset..pitää nyt vielä miettiä kun niitä työlupiakin on vaikea saada.katsotaan..onko sulla hyviä vai huonoja kokemuksia paikasta..siis tarkoitan iha ravintolana??


    • ensi kesä

      Oletko todella menossa Heikin baariin töihin? Kysyn sitä ihan vain siitä syystä koska Heikki on tarjonnut minulle ensi kaudeksi töitä. Olisi ihan kiva kirjoitella lisää yksityisesti, jos sopii niin ilmoittele

      • Nimetön

        mikä ettei keskusteltaisiin lisää...sähköpostitse vai miten???en haluais tässä ilmoittaa mun sähköpostia muiden nähtäväksi.ilmoittele ihmeessä jos vaikka mentäis yhdessä?;)olitko sielä nyt kesällä vai milloin sait tämän työtarjouksen???ilmoittele


      • stindeeeee
        Nimetön kirjoitti:

        mikä ettei keskusteltaisiin lisää...sähköpostitse vai miten???en haluais tässä ilmoittaa mun sähköpostia muiden nähtäväksi.ilmoittele ihmeessä jos vaikka mentäis yhdessä?;)olitko sielä nyt kesällä vai milloin sait tämän työtarjouksen???ilmoittele

        moikka. tässä on mun sähköposti osoite niin pystytään vaihtamaan tietoja!!! [email protected]


      • nanna
        stindeeeee kirjoitti:

        moikka. tässä on mun sähköposti osoite niin pystytään vaihtamaan tietoja!!! [email protected]

        tarjoilijanko töitä heikki tarjosi? tainnut tarjota aikas monille.kuten myös minulle.


      • sfsff
        nanna kirjoitti:

        tarjoilijanko töitä heikki tarjosi? tainnut tarjota aikas monille.kuten myös minulle.

        varmasti tarjonnut monille.. totta kai tarjoaa jos tarvitsee työn tekijää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe