heipssan!!
onko kukaan ollut koskaan turkissa töissä???jos on voitko kertoa kokemuksia..sain nimittäin 2 houkuttelevaa tarjousta ravintolasta..hauaisivat minut töihin sinne...harkitsen vielä asiaa.saisin palkkaa,ruokaa ja juomaa ja vielä järjestettäisiin asunto...ensi kesäksi olisi muutamaksi kuukaudeksi mukava mennä...täällä suomessa ollaan ravintoloissa niin myrtsejä että olisi kokemus sekin olla turkkilaisessa ravintolassa töissä vaikka työajat ovat mitä ovat.....kertokaa????
turkissa töissä
9
2417
Vastaukset
- olen
ollut toissa turkissa ja olen tykannyt.mutta muistathan sen, etta sinne on aikas vaikeeta saada tyolupaa(viisumia). raflasi ei valttamatta sita edes kysy, mutta JOS immigration sattuu tulemaan tarkastukseen niin sitten voit joutua liriin..ja se rafla joutuu myos liriin(esim.joutuu olemaan kiinni kuukauden tms)..olethan varuillas.mutta jos paatat menna niin mukavaa tyorupeamaa:)
- Nimetön
hei!!missä sielä olit töissä.jossain rsvintolassa vai jossain muualla..ravintolan omistaja on asunut suomessa ja suomalainen vaimo ja puhuu todella hyvää suomea...ajattelin jos pariksi kuukaudeksi ens kesänä ois menny töihin,vaikka raskastahan se tulee varmaan olemaan..viisumia en tarvitse luultavasti tolle ajalle jos 2kuukautta sielä ajattelin viettää mutta mistä sellasen työluvan voi hakea ja milloin sitä kannattaa rupea hakea..onko sulla jotain neuvoja..paljon sait palkkaa,käykö suomen tilinumero sinne yms...kertoisitko kiitos.olisit iso apu
- Minttu
Nimetön kirjoitti:
hei!!missä sielä olit töissä.jossain rsvintolassa vai jossain muualla..ravintolan omistaja on asunut suomessa ja suomalainen vaimo ja puhuu todella hyvää suomea...ajattelin jos pariksi kuukaudeksi ens kesänä ois menny töihin,vaikka raskastahan se tulee varmaan olemaan..viisumia en tarvitse luultavasti tolle ajalle jos 2kuukautta sielä ajattelin viettää mutta mistä sellasen työluvan voi hakea ja milloin sitä kannattaa rupea hakea..onko sulla jotain neuvoja..paljon sait palkkaa,käykö suomen tilinumero sinne yms...kertoisitko kiitos.olisit iso apu
Onko se Heikin baari, johon oot haluamassa töihin???Heikki puhuu suomea ja niinkai hänen vaimonsakin..tuli vain mieleen onko kyse siitä ravintolasta..
- em1
Minttu kirjoitti:
Onko se Heikin baari, johon oot haluamassa töihin???Heikki puhuu suomea ja niinkai hänen vaimonsakin..tuli vain mieleen onko kyse siitä ravintolasta..
joo..sinnepä juuri..omistaja on ihan mukava ja myös hänen vaimonsa ja lapset..pitää nyt vielä miettiä kun niitä työlupiakin on vaikea saada.katsotaan..onko sulla hyviä vai huonoja kokemuksia paikasta..siis tarkoitan iha ravintolana??
- ensi kesä
Oletko todella menossa Heikin baariin töihin? Kysyn sitä ihan vain siitä syystä koska Heikki on tarjonnut minulle ensi kaudeksi töitä. Olisi ihan kiva kirjoitella lisää yksityisesti, jos sopii niin ilmoittele
- Nimetön
mikä ettei keskusteltaisiin lisää...sähköpostitse vai miten???en haluais tässä ilmoittaa mun sähköpostia muiden nähtäväksi.ilmoittele ihmeessä jos vaikka mentäis yhdessä?;)olitko sielä nyt kesällä vai milloin sait tämän työtarjouksen???ilmoittele
- stindeeeee
Nimetön kirjoitti:
mikä ettei keskusteltaisiin lisää...sähköpostitse vai miten???en haluais tässä ilmoittaa mun sähköpostia muiden nähtäväksi.ilmoittele ihmeessä jos vaikka mentäis yhdessä?;)olitko sielä nyt kesällä vai milloin sait tämän työtarjouksen???ilmoittele
moikka. tässä on mun sähköposti osoite niin pystytään vaihtamaan tietoja!!! [email protected]
- nanna
stindeeeee kirjoitti:
moikka. tässä on mun sähköposti osoite niin pystytään vaihtamaan tietoja!!! [email protected]
tarjoilijanko töitä heikki tarjosi? tainnut tarjota aikas monille.kuten myös minulle.
- sfsff
nanna kirjoitti:
tarjoilijanko töitä heikki tarjosi? tainnut tarjota aikas monille.kuten myös minulle.
varmasti tarjonnut monille.. totta kai tarjoaa jos tarvitsee työn tekijää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069