ehdotuksia kelaksi ja ehkä vavaksi

alotteleva kalamies

Olisin ostamassa itselleni kelaa ja ehkä vapaa tarkoituksena kalastaa etupäässä haukea ja satunnaisahvenia Västanfjärdissa, joten 0,30-0,40siimaa pitäisi kelalle mennä. Vavan painorajoitus voisi olla varmaankin siinä 35g ?. Olen hieman pihi enkä haluaisi käyttää kelaan kuin max. 40-60e enkä vapaankaan tuota 40-60e enempää. Kalastan kohtuu harvoin, noin kaksi kertaa kuussa, muuta kalakauteni ulottuu toukukuusta loka-marraskuuhun, joten kelan toimivuus kylmällä säällä olisi suotavaa. Kiitos jo etukäteen

6

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalaaaaaaan

      kelaksi vaikka Abu Cardinal 155 R, Hinta laatu suhde on hyvä ja vavaksi vaikka Abu Conolon Pro 7' (213 cm) Yhteis hinta on 120 e(59 59)
      Mutta muita hyviä halpoja vapoja on.

      • alotteleva kalamies

        kiitoksia vinkeistä, niistä tulee varamsti olemaan apua.
        Lisää ehdotuksia eri keloista ja vavoista ja kokemuksia niistä saa toki antaa...


      • laikaman
        alotteleva kalamies kirjoitti:

        kiitoksia vinkeistä, niistä tulee varamsti olemaan apua.
        Lisää ehdotuksia eri keloista ja vavoista ja kokemuksia niistä saa toki antaa...

        Osta kunnon peli kerralla. Minä ostin muistaakseni 1986 nykyisen yhdistelmän. Kokoa sen verran, että lohijoellekin voi mennä. Tänä syksynä isonsin vavan 9-jalkaiseksi Abun vehkeeksi tavarataloketjun poistotarjouksesta 25:llä eculla.
        Syksy on tulossa ja tekstiilityyppiset alennusmyynnit. Alennukset saattavat olla 50 prossan luokkaa.


      • ketjun alottelija
        laikaman kirjoitti:

        Osta kunnon peli kerralla. Minä ostin muistaakseni 1986 nykyisen yhdistelmän. Kokoa sen verran, että lohijoellekin voi mennä. Tänä syksynä isonsin vavan 9-jalkaiseksi Abun vehkeeksi tavarataloketjun poistotarjouksesta 25:llä eculla.
        Syksy on tulossa ja tekstiilityyppiset alennusmyynnit. Alennukset saattavat olla 50 prossan luokkaa.

        mitäs tarkotat tolla "Osta kunnon peli kerralla"- jutulla? tuo kela on hyvä vai? minulla on muuten nyt vapana abun classic 70-2M 7" Spinning rod 1086724 meduim action lures 10-30g. käykö tuolle kelalle?


    • rahhoo

      Osta ambasadeur pro rocket 5500 ja siihen conolon pro 8 jalkainen vapa.

      Et saa niitä aivan tuohon hintaan, mutta siinä on sitten vehkeet loppuiäksesi. ja toimivat myös pakkasessa.

      Kela 99e salakala.fi:ssä
      vapa n.60e. en muista.
      kyttää syysalennuksia.

    • stento-z

      Et kyllä voi juuri ahventa kalastaa noilla siiman paksuuksilla joudut kyllä ostamaan ihan omat vehkeet pieni kela kevyt vapa ohuet siimat mielummin kuitu siimaa.Mutta hauen kalastukseen kannattaa kyllä satsata kunnon vehkeisiin ajattele jos se 10 kiloinen iskee ja menetät sen halpis kaman takia niin puhumisen tarve nousee pilviin k.15:vuotiailta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe