ehdotuksia kelaksi ja ehkä vavaksi

alotteleva kalamies

Olisin ostamassa itselleni kelaa ja ehkä vapaa tarkoituksena kalastaa etupäässä haukea ja satunnaisahvenia Västanfjärdissa, joten 0,30-0,40siimaa pitäisi kelalle mennä. Vavan painorajoitus voisi olla varmaankin siinä 35g ?. Olen hieman pihi enkä haluaisi käyttää kelaan kuin max. 40-60e enkä vapaankaan tuota 40-60e enempää. Kalastan kohtuu harvoin, noin kaksi kertaa kuussa, muuta kalakauteni ulottuu toukukuusta loka-marraskuuhun, joten kelan toimivuus kylmällä säällä olisi suotavaa. Kiitos jo etukäteen

6

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalaaaaaaan

kelaksi vaikka Abu Cardinal 155 R, Hinta laatu suhde on hyvä ja vavaksi vaikka Abu Conolon Pro 7' (213 cm) Yhteis hinta on 120 e(59 59)
      Mutta muita hyviä halpoja vapoja on.

• alotteleva kalamies

kiitoksia vinkeistä, niistä tulee varamsti olemaan apua.
        Lisää ehdotuksia eri keloista ja vavoista ja kokemuksia niistä saa toki antaa...

• laikaman
        alotteleva kalamies kirjoitti:

kiitoksia vinkeistä, niistä tulee varamsti olemaan apua.
        Lisää ehdotuksia eri keloista ja vavoista ja kokemuksia niistä saa toki antaa...

Osta kunnon peli kerralla. Minä ostin muistaakseni 1986 nykyisen yhdistelmän. Kokoa sen verran, että lohijoellekin voi mennä. Tänä syksynä isonsin vavan 9-jalkaiseksi Abun vehkeeksi tavarataloketjun poistotarjouksesta 25:llä eculla.
        Syksy on tulossa ja tekstiilityyppiset alennusmyynnit. Alennukset saattavat olla 50 prossan luokkaa.

• ketjun alottelija
        laikaman kirjoitti:

Osta kunnon peli kerralla. Minä ostin muistaakseni 1986 nykyisen yhdistelmän. Kokoa sen verran, että lohijoellekin voi mennä. Tänä syksynä isonsin vavan 9-jalkaiseksi Abun vehkeeksi tavarataloketjun poistotarjouksesta 25:llä eculla.
        Syksy on tulossa ja tekstiilityyppiset alennusmyynnit. Alennukset saattavat olla 50 prossan luokkaa.

mitäs tarkotat tolla "Osta kunnon peli kerralla"- jutulla? tuo kela on hyvä vai? minulla on muuten nyt vapana abun classic 70-2M 7" Spinning rod 1086724 meduim action lures 10-30g. käykö tuolle kelalle?

• rahhoo

Osta ambasadeur pro rocket 5500 ja siihen conolon pro 8 jalkainen vapa.

Et saa niitä aivan tuohon hintaan, mutta siinä on sitten vehkeet loppuiäksesi. ja toimivat myös pakkasessa.

Kela 99e salakala.fi:ssä
      vapa n.60e. en muista.
      kyttää syysalennuksia.

• stento-z

Et kyllä voi juuri ahventa kalastaa noilla siiman paksuuksilla joudut kyllä ostamaan ihan omat vehkeet pieni kela kevyt vapa ohuet siimat mielummin kuitu siimaa.Mutta hauen kalastukseen kannattaa kyllä satsata kunnon vehkeisiin ajattele jos se 10 kiloinen iskee ja menetät sen halpis kaman takia niin puhumisen tarve nousee pilviin k.15:vuotiailta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe