Eminemin PARHAAT?

mockinbird22

Mitkä on teijän mielestä Eminemin parhaat biisit?

Mun mielestä:

-Mockinbird
-Like Toy Soldier
-The Real SLimshady
-Just Lose It

22

3495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip Hop Head

      The way I am
      Criminal
      White America
      Rock Bottom
      Bad meets evil
      I just dont give a fuck
      Brain damage
      lose yourself (sai oscarin täst)
      Bitch please 2
      Forgot about dre ft dr.dre
      My name ft Xzibit,nate dogg
      Till I colapse
      ei jaksa enää

    • Jane

      Miten se voi olla niin vaikea sana ihmisille tuo Mockingbird. Kyllä, siinä todellakin on g keskellä sanaa. Muuten se ei tarkoita yhtään mitään. Etkä ole edes ainoa. Järjestelmällisesti ihmiset kirjoittavat tuon väärin. On se kumma.

      Ja tuotannosta tosiaan löytyy monta hyvää biisiä, muitakin kuin noita radiohittejä.

      • shade14

        rock bottom, if i had, just lose it., hailies song, mocking bird, without me, business, white amerika, cleanin out my closet, ass like that, super man, till i collapse,stimulate, love yoy more, mosh, like toy soldiers, puke, spend some time, evill deeds, marshall mathers, real slim sahdy, the way i am, griminal.... ynnä muuta...


    • Judie

      Criminal, Till I Collapse ja Bully ainakin.

    • meebu83

      kaikki biisit on hyviä...

      • A:DASDASDa

        life sucks,bitch please,kids,go to sleep,the showdown,freestyle canopy, role model


      • Jerry Low
        A:DASDASDa kirjoitti:

        life sucks,bitch please,kids,go to sleep,the showdown,freestyle canopy, role model

        Lose yourself
        My name is
        Brain Damage
        Till i collapse
        Say what yuo say
        Bonnie & Clyde
        Criminal
        I just dont give a fuck
        Still dont give a fuck
        The way i am
        The real Slim Shady
        Bitch please II

        ja kyllähän noita riittää..


    • gegs

      Vaikea sanoa koska pidän lähes kaikista sen biiseistä.

      Ainakin nämä tulevat ekana mieleen:
      - Puke
      - Stan
      - Love me (50 cent, obie)
      - Superman
      - Yellow brick road
      - Evil deeds

    • A :P

      Kaikki eminemin biisit on vi*un hyviä.varsinki Lose yourself ja cleanin out my closet.Eminemii jaksaa kuunnella aina, jopa kun suree sitä ku tyttöystävä jätti:(

    • night~shadow~

      niitä on paljon!!!!
      alotetaan vähä vanhemmista ja sit niista uusimpiin: business, superman, sing of the moment (tai mikä olikaan), hailie`s song, my dads gone grazy, oho, sori pitää lähtee, ei kerkee kirjottaa muita..!! moido

      • k4l4

        Joo vanhojahan noi kappaleet olikin mitä listasit, eihän siltä ole tullut kuin 3 levyä ennen eminem showta että ei siinä mitään.


    • Selene

      Just lose it
      The way i am
      Ass like that
      my dad´s gone grazy
      Lose yourself

    • slimshadygirl

      se biisi mis se laulaa didon kaa...

      • Anonyymi

        Stan


    • Puhelinkioski

      Kaikki Empun biisit ovat yhtä hyviä. Kaikkia tulee kuunneltua =)

      • LL CCoo

        .. mut tää "When I'm Gone" -biisi pisti kyl korvaan ja pisti ajattelemaan.. Tuli mun mielestä tunteella ja sillä fiiliksellä ettei mikään Slim S. oo sekottamas elämää.


    • without.me

      Mun mielest ne ovat:
      -When I'm Gone
      -Just Lose It
      -Ass Like That
      -Without Me
      -Superman
      -My Dads Gone Crazy
      -My Name Is

    • Eminemonkingi

      Stan, mockingbird, rap god, lose yourself, till i collapse, not afraid, real slim shady, cleanin out my closet, ringer, ass like that, without me, greatest, like toy soldiers, fall, killshot.
      Koko tuotanto.

    • Räpmänboi85

      Täältä pesöö:

      As the world turns
      My fault
      Brain damage
      Guilty conscience
      Stan
      The way i am
      Kids
      What's the different
      Superman
      Not afraid
      Space bound
      So bad

    • hyväpojat

      Parhaista en tiedä, kun en rappareita kuuntele (vanha pappa olen) Mutta sitten kuuntelin ja sen jälkeen vielä juutuupista saman "Stan" videon, jossa tämä nuorimies oli yhdessä Didon kanssa. Olipa hyvä!! Piti oikein kuunnella ja katsella useampaan kertaan.

    • eminemi

      Stan
      Rock Bottom
      Sing for the moment
      Cleanin' out my closet
      Like toy soldiers
      Beautiful
      Lucky You
      Hailie's song
      Kim
      Role Model

    • Anonyymi

      Mockingbird on ihana varsinkin kun kuulee lyriikat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe