Ristimaa

...

Pari kertaa olen autoja nähny ja mielee tullu että milläs helskutin rahalla ne niitä autoja maalailee ja miten niillä autolla uskaltaa liikenteessä olla?

74

52040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------------

      Kai ne pankilta on osamaksulla ostettu...

    • Jani

      Homman nimi on se että auton rakentamisen on mahdollistanut eri "sponsorit". Eli autotarvikefirmat, rengasliikkeet,juomafirma kenen ajossa autot ovat jne . Toiseksi autot ovat isäntien harrastus, joten rahan menoa ei lasketa kannattavuusperiaatteella.

      Tässä pari selitystä miten se on mahdollista. Ja hyvä että on. Kyllä niitä autoja on kiva katsella

      • pepsi

        Sen verran on pakko sanoa kun tiedän että Hartwall jonka ajossa autot ovat, ei tue Ristimaan toimintaa lainkaan rahallisesti. Eräästä maalauksesta tuli jopa sanomista että maalaus ei sovi tuotteen imagolle.


      • PikkuViljami
        pepsi kirjoitti:

        Sen verran on pakko sanoa kun tiedän että Hartwall jonka ajossa autot ovat, ei tue Ristimaan toimintaa lainkaan rahallisesti. Eräästä maalauksesta tuli jopa sanomista että maalaus ei sovi tuotteen imagolle.

        eiköhän ne nootit hartsulta tullut kun firman autojen pitäis olla yhteneväisii, ja nää ristimaan kaunokaiset ei oo iha hartsun tavallisen lookin mukaisia..


      • minä.ite
        pepsi kirjoitti:

        Sen verran on pakko sanoa kun tiedän että Hartwall jonka ajossa autot ovat, ei tue Ristimaan toimintaa lainkaan rahallisesti. Eräästä maalauksesta tuli jopa sanomista että maalaus ei sovi tuotteen imagolle.

        Jos saanen sanoa oman jutun.. Sen verran ainakin tiedän sisäpiiristä (Hartwall), että ne eivät voi myöntää antavansa siihen rahaa koska about kaikki muut ryhtyisi samaan... Joten pakko niiden oli antaa "nootit" Ristimaalle..


    • sytyttänyt

      tuo uusin scania niillä..Tulee mieleen se Nukalan
      nokka 143 (pinkki) vuosia sitten.Tosi ruma auto.,
      nykyisin nähnyt sen sora-autona,,hyi helvetti.

      • Joni

        Joo mutta kuunnelkaapa mitkä soundit lähtee V8 scaniasta kun ei juuri äänenvaimentimia taida välissä olla... :)


      • daffi

        Oli livenä hyvän näkönen ku oli terminaalilla yhtä aikaa. Ajolinjan kuvissa se niin kyllä säväyttänytkään mutta oli tullut niitten kuvien jälkeen aika paljon kaikkee uutta.


      • viisas,,
        daffi kirjoitti:

        Oli livenä hyvän näkönen ku oli terminaalilla yhtä aikaa. Ajolinjan kuvissa se niin kyllä säväyttänytkään mutta oli tullut niitten kuvien jälkeen aika paljon kaikkee uutta.

        Onko kaiken tietävä daffi nähnyt Ristimaan auton ja päätit heti ilmoittaa asian nettiin. Samanhan voisi tehdä kaikki Pohjanmaalta. Olet daffi fiksu, heh heh


      • vaikea kiistellä
        daffi kirjoitti:

        Oli livenä hyvän näkönen ku oli terminaalilla yhtä aikaa. Ajolinjan kuvissa se niin kyllä säväyttänytkään mutta oli tullut niitten kuvien jälkeen aika paljon kaikkee uutta.

        daffi...!.


      • kiinnostunu

        Kumpi on tehnyt ristimaan uuteen autoon rosteri hommat custom vai rst-steel? kiinnostunut


      • oot ehkä nähnyt
        viisas,, kirjoitti:

        Onko kaiken tietävä daffi nähnyt Ristimaan auton ja päätit heti ilmoittaa asian nettiin. Samanhan voisi tehdä kaikki Pohjanmaalta. Olet daffi fiksu, heh heh

        mutta ootkos ollut mukana???


      • 41:nen
        Joni kirjoitti:

        Joo mutta kuunnelkaapa mitkä soundit lähtee V8 scaniasta kun ei juuri äänenvaimentimia taida välissä olla... :)

        Tämän päivän vee kasista mitään ääntä enään löydy kuunnelkaapa pojat kun 141:nen tai 140 kania mennä jytisee suorilla putkilla niin se on ääni mikä kasin koneesta pitää lähteä.


      • sjk
        kiinnostunu kirjoitti:

        Kumpi on tehnyt ristimaan uuteen autoon rosteri hommat custom vai rst-steel? kiinnostunut

        partsilla tehää kaikki pellityöt.


      • apina
        41:nen kirjoitti:

        Tämän päivän vee kasista mitään ääntä enään löydy kuunnelkaapa pojat kun 141:nen tai 140 kania mennä jytisee suorilla putkilla niin se on ääni mikä kasin koneesta pitää lähteä.

        Miksi kaikki ovat siirtymässä suoran 6:seen.Paitsi Scania.Pienemmissä Kyllä kuulee kuinka suora6 tai V12 käy nätimmin.Ehkä se teho/taloudellisuus on jotain.En voi Kieltää ettei V8 Kuullosta hienolta,Mutta ei isos autos!


    • r500

      onko kellään tietoo mistä sais kuvia tosta ristimaan zorro auton sisustasta?Ei löydy ku ulkopuolelta kuvia...On muuten aika hyvä filmi tosta scaniasta youtube.com:issa.Äänet kohillaan.

    • YKS VAIN

      Eipä taida Ristimaa maksaa TES mukaista palkkaa!! Pekkaset tossa firmassa on tuntematon käsite!! Miettikääpä tätä!!

      • palkollinen

        Kyllä muuten maksaa, itse olen sielä töissä tälläkin hetkellä. Joka ikinen sentti minkä ansaitset myös maksetaan, mukaanlukien ylityöt, päivärahat, ilta ja yölisät ynnä muut. Ja pekkaset pyörii kuten TES edellyttää...!!!!

        ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA HYVÄSTÄ FIRMASTA!


    • Sjk

      Sitä en tiedä mistä Ristimaat rahansa repii, mutta ne on pikkusen tarkkoja autoistaan. Autoissa ei saa pitää kättä käsinojalla koska käsinojan nahka kuluu. En kyllä menisi sinne töihin kun koko ajan on suurennuslasin alla. Ja Ristimaan vanha isäntä on nähty kokeilemas pesun jälkeen onko lokarin sisäpuolella likaa pesijä otti vähä itteensä ja sano, että vie muualle jos ei kelpaa. Ja kun cider sharkki oli viikon vanha tuli siihen katujyrä kylkeen, ei varmaankaan halpa remppa ollu ku maalaukset sun muuta piti tehdä. Ja kuinkahan usein ne niitä autoja talvella pesee suolaliuoksen takia?

      • sjk

        Eihän mulla mitään niitä komeita autoja ja firmaa vastaan oo mutta tällästä aina kuulee kun ottaa asian puheeksi. Ja varmaan aika hyvää mainosta ne autot niille mutta työvälineet työvälineinä.


      • .....

        Ristimaa pesee talvella autot kerra viikos ja sillonki yleensä vaa virutetaa painepesurilla.. Noi kyynärjutut on taas vähä tuulesta temmattu. Mutta tottakai jokane joka tekee autostansa hyvän näkösen on myös tarkka siitä.. Ja pekkaset sun muut pyörii iha normisti.


      • Tietoinen maailman asioista.
        ..... kirjoitti:

        Ristimaa pesee talvella autot kerra viikos ja sillonki yleensä vaa virutetaa painepesurilla.. Noi kyynärjutut on taas vähä tuulesta temmattu. Mutta tottakai jokane joka tekee autostansa hyvän näkösen on myös tarkka siitä.. Ja pekkaset sun muut pyörii iha normisti.

        Joo, kyllä siellä on pekkaset, ja muut samat kuin normaalissakin firmassa, ei siitä ole puhettakaan.. Ne jotka sitä väittää, ei tiedä mitään.


      • kans tietoinen
        ..... kirjoitti:

        Ristimaa pesee talvella autot kerra viikos ja sillonki yleensä vaa virutetaa painepesurilla.. Noi kyynärjutut on taas vähä tuulesta temmattu. Mutta tottakai jokane joka tekee autostansa hyvän näkösen on myös tarkka siitä.. Ja pekkaset sun muut pyörii iha normisti.

        tuo kyynär juttu ei oo mikään tuulesta temmattu juttu ei hyttiin saa ottaa m,yöskään kenkiä ku ne pitää laittaa sivu koteloon


      • Professor
        kans tietoinen kirjoitti:

        tuo kyynär juttu ei oo mikään tuulesta temmattu juttu ei hyttiin saa ottaa m,yöskään kenkiä ku ne pitää laittaa sivu koteloon

        Mistä muuten Sjk tiedät että asiat ovat noin?


      • .:.
        kans tietoinen kirjoitti:

        tuo kyynär juttu ei oo mikään tuulesta temmattu juttu ei hyttiin saa ottaa m,yöskään kenkiä ku ne pitää laittaa sivu koteloon

        Olen ristimaalla ajossa ja ihan kengät jalassa saa ajaa ja myöskin käsinojaa voi käyttää ÄLÄ KIRJOITA PASKAA KUN ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ


      • vanahus
        .:. kirjoitti:

        Olen ristimaalla ajossa ja ihan kengät jalassa saa ajaa ja myöskin käsinojaa voi käyttää ÄLÄ KIRJOITA PASKAA KUN ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ

        NO poijjat poijjat! olinhan se minäkki sillon hullussa nuoruuessa ristimaan hommisa. olisko ollu 50-luvun taitteessa vai miten se oli. mahto olla juuri tuo kyseinen zorro rekka vai mikä se oli. ja ajoin kaljaa turkuun vai minne se oli. voi niitä aikoja


      • tiedän mistä puhun

        kyllä ristimaan autoissa saa pitää kenkiä ja muitakin vaatteita päällä ihan normaalisti ja saa syödä ja juoda ja niissä jopa asutaan eli sänkyä saa myös käyttää. ja mitä pesuun tulee nii jokainen kuski pesee jos haluaa ja ristimaat itse hoitaa loput eikä ole koskaan kumpikaan valittanut pesujäljestä


      • apina
        Tietoinen maailman asioista. kirjoitti:

        Joo, kyllä siellä on pekkaset, ja muut samat kuin normaalissakin firmassa, ei siitä ole puhettakaan.. Ne jotka sitä väittää, ei tiedä mitään.

        Ottakaa asioista selvää kun kirjoitatte tälläista sontaa.Kylä niihin autoihin saa mennä HAALARIT päällä ja TYÖkengät jalois.JOSTAIN SYYSTÄ TIEDÄN SEN.;asentaja läheltä lapuaa


      • ajan muulla firmalla
        tiedän mistä puhun kirjoitti:

        kyllä ristimaan autoissa saa pitää kenkiä ja muitakin vaatteita päällä ihan normaalisti ja saa syödä ja juoda ja niissä jopa asutaan eli sänkyä saa myös käyttää. ja mitä pesuun tulee nii jokainen kuski pesee jos haluaa ja ristimaat itse hoitaa loput eikä ole koskaan kumpikaan valittanut pesujäljestä

        voi helvetti että teitä voi riepottaa asia ristimaan autoista. Hiukan luulen, että siellä ei olla töissä vaan siksi, että "jes, mä pääsen tänään ajaan r:llä". Kai ne nyt jumaliste pitää huolen omistaan, kun siellä jätkät viihtyy töissään. Kyl minäkin saisin huomenna hakee uutta työpaikkaa, jos joutuis volvolla ajaan. En mä niiden autojen takia, vaan tykkään työstäni ja palkka on kunnossa.


      • sebastian877

        älkää nyt tääs paskaa täälä puhuko


      • asko555
        ajan muulla firmalla kirjoitti:

        voi helvetti että teitä voi riepottaa asia ristimaan autoista. Hiukan luulen, että siellä ei olla töissä vaan siksi, että "jes, mä pääsen tänään ajaan r:llä". Kai ne nyt jumaliste pitää huolen omistaan, kun siellä jätkät viihtyy töissään. Kyl minäkin saisin huomenna hakee uutta työpaikkaa, jos joutuis volvolla ajaan. En mä niiden autojen takia, vaan tykkään työstäni ja palkka on kunnossa.

        täälä puhutaan paskaa.. jos haluaa laittaa autoja hienoiksi ja pitää huolta niistä niin mitä pahaa ja noi käsi noja jutut on tuulesta temmattuja


      • kateellisen idiootin
        sebastian877 kirjoitti:

        älkää nyt tääs paskaa täälä puhuko

        viedä kavereineen saunan taa ja tunkea siellä suurisuisin porukan pahimman räkänokan perseeseen?

        Olenko minä oikeasti tällaisten pässien kanssa samoissa hommissa? Taitaa olla parempi mennä somaleiden kanssa siivoamaan teurastamon vessoja hammasharjalla...


      • palkollinen
        kans tietoinen kirjoitti:

        tuo kyynär juttu ei oo mikään tuulesta temmattu juttu ei hyttiin saa ottaa m,yöskään kenkiä ku ne pitää laittaa sivu koteloon

        Nyt jo naurattaa tuollasen paskan puhuminen. Pitkän aikaa ollu ristimaalla hommis, oon edelleen, ja voin kertoa, että autossa saa syyödä, nukkua, olla kengät jalas ja haalarit päällä. Mutta jos oikein sotket, tottakai odotetaan sinun myös siivoavan jälkesi.

        NÄMÄ RISTIMAAN VEHKEET ON IHAN TÄYSIÄ TYÖKALUJA MEILLE KOMEASTA ULKOKUORESTA HUOLIMATTA. NIILLÄ ANSAITAAN LEIPÄÄ PÖYTÄÄN!


      • Jyräkuski.

        Kyllä, meidän asfalttifirman jyrä ajoi ristimaan auton kylkeen. Joo, kallis vahinko. Eiköhän sen maksanu kuiteski vakuutusyhtiö, eikä vahingon kohteena oleva autoilija... Haloo!!!!!


      • rahtipaawo
        kateellisen idiootin kirjoitti:

        viedä kavereineen saunan taa ja tunkea siellä suurisuisin porukan pahimman räkänokan perseeseen?

        Olenko minä oikeasti tällaisten pässien kanssa samoissa hommissa? Taitaa olla parempi mennä somaleiden kanssa siivoamaan teurastamon vessoja hammasharjalla...

        kyl se zorro auto on hienosti maalattu se nainen siin niin hyvän näkönen että alkaa panettaan kun näkee ristimaan zorroauton.


      • lahti 364

        Ristimaan auto jo poliisin kynsissä kun oli kopeloitu digipiirturin anturia magneettien kanssa,taitaa olla viimeinen niitti kun toisten liikenneluvilla jo muutenkin toimivat.


      • kusipoju vaan

        älkää kateelliset viitsikö jauhaa tuollaista paskaa


      • safööri
        Jyräkuski. kirjoitti:

        Kyllä, meidän asfalttifirman jyrä ajoi ristimaan auton kylkeen. Joo, kallis vahinko. Eiköhän sen maksanu kuiteski vakuutusyhtiö, eikä vahingon kohteena oleva autoilija... Haloo!!!!!

        voi voi mitä kaateellisten paskaa tääl jauhetaan....ite ajan tuol autoo ja voin kertoo et asiat on täs talos kunnossa....


      • Jee80
        safööri kirjoitti:

        voi voi mitä kaateellisten paskaa tääl jauhetaan....ite ajan tuol autoo ja voin kertoo et asiat on täs talos kunnossa....

        porukkaa tai ei, mutta kun nyt seuraa hommaa läheltä, eipä se ristimaa mikään taivas ole... pojat vaihtuu tiheään, yksi ei kauan viihdy, liekö tuo kerro jostain... Komeita autot ovat, mutta jos kaikki taustahommat ja palkat yms olis kunnossa, ristimaan kuljettajat olis eläke"virassa" kaikki!


      • Kemu

        Ristimaa autot ovat Suomen ja Euroopan komeimpia. Juha on fiksu ihminen ja tekee kaikkensa firman eteen, olen tavannut Juhan henkilö kohtaisesti suomen huolto asemilla. Rento pohjanmaalainen sälli. Toivotan Juhalle ja perheelleen todella hyvää menestystä niin elämässä kuin rekkojen parissa. Minun mielestä jokainen hoitakoon omat hommansa ja ei puutu toisten asioihin. Terveisin 33v ajanut rahtori keski-suomesta. Käsi nousee aina kun ristimaa auto tulee vastaan.


      • ParempiMyöhäänkö
        Kemu kirjoitti:

        Ristimaa autot ovat Suomen ja Euroopan komeimpia. Juha on fiksu ihminen ja tekee kaikkensa firman eteen, olen tavannut Juhan henkilö kohtaisesti suomen huolto asemilla. Rento pohjanmaalainen sälli. Toivotan Juhalle ja perheelleen todella hyvää menestystä niin elämässä kuin rekkojen parissa. Minun mielestä jokainen hoitakoon omat hommansa ja ei puutu toisten asioihin. Terveisin 33v ajanut rahtori keski-suomesta. Käsi nousee aina kun ristimaa auto tulee vastaan.

        Kannattaako tällaiseen yli 13 vuotta vanhaan keskusteluun kommentoida mitään? Henkilö jolle vastasit tuskin enää lukee saamiaan vastauksia.


    • kuski keskisuomesta

      Mistä vitusta te tiedätte ristimaan palkanmaksusta? Tai yleensäkään kenekään muun? Nämä palkanmaksun "tietävät" on 99% tyyppejä jotka on kysyny esim ristimaalle töihin ja on sanottu ettei pääse. Joko kokemus ei riitä tai ei paikkoja avoinna. No siitä sitte itku kurkussa kotio ja kas kummaa kun ei sitä lekendillä tai tsorrolla päässkykkää ajamaan, tuli ristimaasta ongelma talo jossa palkanmaksu kusee, ukot vaihtuu, tausta asiat on perseestä ja isännät on oikeita mulkkuja. Niinpä niin, niihän se menee joka firman kohdalla. Ne jotka ei johonki pääse, haukkuu sen talon pystyyn.

      P.S Mä en ole ristimaalla töissä, en oo ollukaan

      • jArdis

        että ristimaan kuskit riisutaan vuoron alussa hallilla alasti ja suihkutetaan kylmällä vedellä paloletkulla ja aikansa letkutettuaan kuskit puetaan tiukkaan polyesteri pukuun jossa"NYKYÄÄN"on pakolliset kulumisen esto palaset kyynärpäissä sekä sormissa että jalkapohjissa kulumisien estämiseksi ja KUULEMMA ajamisen ilo kyseisellä työ paikalla hinnoitellaan kotio tullessa hymyn määrään suhteutettuna vähennetään palkasta!KUULEMMA kuskit lukitaan ulkoa päin työn ajaksi ohjaamoihin liiallisien taukojen"pollisit löysivät KUULEMMA magneetteja" estämiseksi "pukuihin on integroitu tarpeellinen määrä battery:a pilliläroiskeiden estämiseksi!"myös kallis lastaus työ on ulkoistettu perävaunun sivulatikoissa asustavilla ulkolaisilla työn tekijöillä sekä jalkatilan likaantuminen estetään"ULKOTYÖNTEKIJÖILLÄ"! hei ja myös KUULEMMA kyseisen firman toimeksi antajat ovat erittäin tyytyväisiä talon palveluihin kun laiturissa ulkoistetut sivutavara laatikko lastaajat eivät tyhjään porisuta KUULEMMA juttuja firman logistikoille vaan puhelut otetaaan aina ohjaamossa vastaan kun aina joku vastaa ja asiat suaadaan horeittua nii KUULEMMa!!!!!!PS siistiä siis pohjoismaiden siisteintä kalustoa ja täällä on ihan tyhjä vakuuttaa tietämystään kuulemma juttujen perusteellaan!hame kangas kauppaan jos täällä täytyy kateuksissaan purnata!stanan LAMPAAT! !


    • ,,,,,,,

      Määki kuulin viel tuon lisäks, että ne vuorataan muoviin renkaita myöten aina kun lähetään liikenteeseen ettei vaan tuu yhtään naarmua eikä likaannu. Lastitkin viedään KUULEMMA toisilla autoilla ja nää tuunatut autot ajaa KUULEMMA tyhjinä ympäriinsä ja kaikkee muuta kivaa,,,

    • Olvilainen

      Mietityttää, että onko porukalle noussu kusipäähän kun tuommosta puhuu hyvästä firmasta. Mitä ihmettä porukan päässä voi liikkua kun lukee joitakin kommentteja. Työkaluja ne kaikki ovat joista pidetään huolta siinäkin firmassa. Jokainen laittakoot rahansa mihin haluaa, toiset laittaa autoihin ja toiset vaikka asuntoon.

    • Siilo

      Kyllä kateus on käsinkosketeltavaa tässä maassa, mun mielestä on kiva katella noita viimmesen päälle rakennettuja autoja tienpäällä.

      kai nämä valittajat on niitä jokka laitto rahansa kesämökkiin jota kukaan ei pääse ihailemaan.

    • 1=

      ristimaan auto maalaukset rumia.minkähä takia noita ihaillaa.hyvällä teippauksella saa paljo näyttävämmä auton.ei varmaa saa liksaa yhtää lisää vaikka ois kullasta tehty

      • siilo

        Kauneusha on kahtojan silimissä, jokaine saa laittaa autonsa kuinka tahtoo ja onhan se yrityksen käyntikortti.

        En minä ainakaa tekis sopimuksia sellaselle kuljetusliikkeelle jonka autot on ulospäin mitä sattuu ja pestään kerran vuodessa.


      • että.näin
        siilo kirjoitti:

        Kauneusha on kahtojan silimissä, jokaine saa laittaa autonsa kuinka tahtoo ja onhan se yrityksen käyntikortti.

        En minä ainakaa tekis sopimuksia sellaselle kuljetusliikkeelle jonka autot on ulospäin mitä sattuu ja pestään kerran vuodessa.

        Kyllä tekisit jos sellainen kuljetusliike veisi tavarat perille halvimmalla taksalla.


    • ,,,,,,,,,

      Ristimaan uusin luomus Octopus kävi kyntämässä ojan piennarta ja samalla meni Discoveryn kärry kyljelleen...tapahtui siis jo vajaa kuukausi sitten. Onko kellään tietoa oliko Parkanossa kesäkuussa ojaan mennyt 'siiderirekka' ristimaan Wild Perry?

      • diudaudui

        Olihan se juu


      • tractor män
        diudaudui kirjoitti:

        Olihan se juu

        On teillä rekkapenat kyl väittelyn aiheet ,ootte viä ku hiekkalaatikkoikäset !


    • Koo

      Se on vissiin pakko maalata auto hienoksi että löytää vielä tänäpäivänä kuskin joka suostuu ajamaan tuollaisilla 60-luvulle juuttuneilla paskoilla työkseen rahtia. Scanian kannattais panostaa vähän ajettavuuteen ja kuskin työmukavuuteen eikä pelkästään ulkonäköön.

    • ,,,,,,,

      Kyllä se Scania on vaan paras!

    • ....................

      Se on hyvä kun on tarkka autoistaan.Meillä ainakin rekkapenat sotkee autot siihen kuntoon,että kun hyttiin kiipeää niin on pakko pistää haaliarit päälle ja aloittaa siivoaminen lapiolla.

    • 87k

      Sillä rahalla mikä laskutetaan asiakkaalta

      Eikös se ole aika yleinen käytäntö että jos autossa on asiakkaan haluamat teippaukset, saadaan laskuttaa hitusen enemmän :)

    • Rahti-Setä

      Minkä tähen te Ristimaan kuskit,ette moikkaa kun tiellä tullaan vastaan?Sama koskee myös Auvisen kuskeja.Onko teillä kusi noussu päähän kun ootte päässy ajamaan laitettuja vehkeitä,niin ettei kannata ennee morjestoo meitä tavallisia kuolevaisia,jotka ajamme tällä tusina kalustolla?
      Yleisesti ottaenkin juuri se kalusto,joka esiintyy ajolinja yms.lehtien palstoilla,niin harvoin käsi nousee tervehdykseen.
      Ymmärrän kyllä jollain ruuhkaväylällä,en minäkään morjesta missä joka sekunti melkein toinen iso tulee vastaan,mutta normaalisti on se hyvä tapa moikata toista kollegaa.Se saa aikaan sellaisen yhteenkuuluvuuden tunteen,näinhän motoristitkin tekee.Kai ne on sen meidän ammattikunnalta alunperin omaksuneet,näin luulisin?

    • moro

      oliko se kärry discoveryn vai?

    • moro

      voi voi oon kyllä ihmetellykin miksi ei ole näkyny Discoveryn peräkärryä

    • ,,,,,,,

      Joo-o, enpä tiiä onko korjauksessa vai mikä on kohtalo...

    • moro

      En si juu tie korjataanko sitä kärryä vai mitä tehdään

    • ......

      kyllä porukka viitsii paljon puhua paskaa hyvästä firmasta..!! ja kyllä, olen siellä töissä, enkä pois ole ajatellu lähteäkkään!! kaikki on kohdallaan ja jos ei isäntien kanssa toimeen tule niin peiliin saa katsoa.ainakaan meillä ei isännät levittele toisten kuskien asioita ja hauku kuskeja paskoiksi jos vahinkoja sattuu kuten eräässä toisessa firmassa. olisko näitä itkijöitä ne joille on sanottu ettei töihin pääse, tai joilta homma ei ole onnistunut.. ;) kaiken kansan kortillisia on kesänkin aikaan nähty.. työporukka on mitä mainiointa, mutta jos olet itseäsi täynnä niin voi olla hankalaa..
      porukkaa vaihtuu joka firmassa eikä siinä ole syytä sen kummemmin isännissä eikä taustoissa.. kateellisten paskan puhumista..

      ja kyllähän se scania on king of the road!!!

      • SitiNeWanne

        Oon itekin oon TOOOSI KATEELLINEN ku joku saa ajaa tommosella KAHDEKSAN vuotta vanhalla SCANIALLA

        Itse joudun ajamaan nääs vuoden vanhalla MERSULLA on tässä kanssa kohtalo mulla :) ja hevosvoimiskin on vaatimattomat 0,024 kiloa kohden mulla :'(


      • ,,,,,,,,
        SitiNeWanne kirjoitti:

        Oon itekin oon TOOOSI KATEELLINEN ku joku saa ajaa tommosella KAHDEKSAN vuotta vanhalla SCANIALLA

        Itse joudun ajamaan nääs vuoden vanhalla MERSULLA on tässä kanssa kohtalo mulla :) ja hevosvoimiskin on vaatimattomat 0,024 kiloa kohden mulla :'(

        Jos toi näyttää sun mielestä scanialta, niin kehotan ostamaan silmälasit...;)


      • Sicy Me Nememme
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        Jos toi näyttää sun mielestä scanialta, niin kehotan ostamaan silmälasit...;)

        Jaa, se olikin Volvo, no samaa paskaa, mersu on kuitenkin mersu, ja "edustusauto" milläs se presidentti ajelikaan, oliko se MErsu tai Volvo?


    • perisairaus

      se on se suomalainen suurin sairaus mikä vaivaa tässäkin asiassa KATEUS mitä se kenellekään kuuluu miten ritsasa maalaa ja mistä rahasa siihen onkii.. luulis tänä päivänä jo tyhmemmänkin rengin ajattelevan sitä omaa tilipussia,,ei kait kukaan ole niin hölmö että ajaa pää märkänä ilmaseks jotain auton romua..ja tuskin siellä ristimaallakaan otetaan portilta jokainen kääntyjä töihin. on sen firman uran aikana mahtunu varmaan monta sukan kuluttajaa mainostamaan itseään kuljettajaksi ja joutunu tai osannu lähteä tekemään muuta tai muualle hölmöilemään.. nyt äidin pienet rahtarit ottaa puukengät pois jalasta ja laittaa ne kaappiin on tullu talvi,, otetaan varsikengät jalkaan niitä kun kohta tarvii.. kun sitten taas kateuksissa kytätään naapurin vehkeitä ja ollaan ojassa..nahkaliivit rasvataan ettei iske talvisäilytyksessä joku omakehu bakteeri rintaan ja taas voi ottaa ne kesäksi pääle kun menee poikain kanssa rukkeri juhlille viikset rasvattuna.

    • Anonyymi

      Mitä tuosta firmasta kuullut niin joo komeat uudet autot mutta paljon jätetään maksamatta jota en arvosta!

      • Anonyymi

        Ristimaalla ajetaan AINA km-palkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristimaalla ajetaan AINA km-palkalla.

        Kuljetus Ristimaa Oy (1499175-7) liikevaihto oli 3,2 miljoonaa euroa 2018 ja työllisti - henkilöä. Liikevaihto nousi 12,0 %. Tilikauden tulos oli 252 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 7,9 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 31 %.


    • Anonyymi

      Ristimaan liikevaihto 2019 oli 3.0 miljoonaa ja voittoa verojen jälkeen 12 tonnia. Ei siellä paljon tehdä voittoa vaikka hieno kalusto

      • Anonyymi

        Ristimäellä on tai paremminkin oli, paljon perämettää, nyt on rakennettu koreita autoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe