mustasukkaisuuteen

epätoivo

onko kellään kokemusta auttaako korvaakupunktio mustasukkaisuuteen

7

3724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras keino

kun elät yksin niin ei tarvitse kärsiä,kun ei ole ketään jolle olla mustasukkainen.

• epätoivo

kiitos homeopaattiviestistäsi. Minä en ole se mustasukkainen osapuoli, vaan mieheni. ja jotain pitäisi keksiä, ero ei ole minusta se paras vaihtoehto.

• kallee
        epätoivo kirjoitti:

kiitos homeopaattiviestistäsi. Minä en ole se mustasukkainen osapuoli, vaan mieheni. ja jotain pitäisi keksiä, ero ei ole minusta se paras vaihtoehto.

Olen todella mustasukkainen ihan pienistäkin asioista, olen mies puolinen ja haluaisin luottaa naiseeni mutta en tiedä miksi en voi.. Olen herkkä ja kovin Rakkaudellinen ihminen. antakaa minulle jotakin neuvvoja miten voin päästä siitä eroon.. näämme päivittäin mutta kun koulu alkoi niin naisenikin sanoo että ei jaksais joka päivä nähdä.. onko tämä normaalia ?? auttaa kiitos

• tätä

itse asiassa homeopatiasta sain aikoinani avun tuohonkin vaivaan. Etsi käsiisi hyvä homeopaatti niin pääset siitä vaivasta.

• Naimisissa

Sain apua akupunktiosta mustasukkaisuuteen. Kävin kolme kertaa ja ongelma poistui täysin...Suosittelen..

• väärässä

mutta eikös mustasukkaisuus kuitenkin ole useinmiten luonteenpiirre ja lähinnä kyse on omasta epävarmuudesta.. mahtaako siihen olla apua muista hoidoista kuin psykoterapiasta tai pariterapiasta ja yleensäkkin käyttäytymismallin muutoksesta?? toki psyykkisiä ongelmia pystytään hoitamaan vaihtoehtohoidoilla mutta ensinnäkin se tietenkin vaatii oman halun hoitoihin ja muutokseen..

• en minä vaan toinen

Minusta tarkoitus pyhittää keinot. Jo se voi auttaa että tietää saavansa apua...Mielestäni kaikkea kannattaa kokeilla. Lääketiede on edistynyt huimasti mutta silti kaikille ei käy sama rohto. Voisi ajatella että akupunktio hoidossa kannattaisi ottaa itse ensin hieman selvää esim. hoidon taustoista ja toimivuudesta muillakin ihmisillä, vähän niin kuin lääkkeissäkin...? Ehkä tärkeämpää on kuitenkin hyvän hoitajan löytäminen, koska olen itse kuullut myös huonoja kokemuksia kyseisestä hoidosta koska oli huono käsittelijä. Ei ilmeisesti ole ihan sama miten niitä neuloja tökkii :) Itse olen jo pidemmän aikaa kuulostellut mistä löytäisi lähempää (lähin varmasti hyvä tekijä n.60km päässä..)
        hyvän "käsittelijän". Voisi auttaa kuulemma hyvinkin näihin mieliala ja päänsärkyvaivoihinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      4510
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3120
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2355
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1994
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1718
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1685
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1383
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    9. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1259
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1242
    Aihe